Ik denk dat ik nu gewoon even afwacht heb echt buipijn en veel bloed nu. als ik morgen nog positief test eis ik een echo en anders ga ik naar de ehbo. maar ik denk dat ik morgen wel negatief test hoor .! pff thnx meiden
Een hele dikke knuffel voor Sammy. Vindt het zo oneerlijk voor je en dat je ook nog zo last hebt zeg. Goed dat je een eigen plan hebt inderdaad. maar vindt het niet netjes van ze om je zo te behandelen. succes met je buikpijn, ga lekker op de bank zitten met een kruikje en kopje warme thee.
*ik breek even in* Sammy Bel de eerste hulp. Zeg dat je zwanger bent na een lang traject. net van de trap bent gevallen, en nu bloed verlies hebt. En eis dat je vandaag nog langs mag komen. Je gaat hier aan onder door moppie als je het weekend wacht. Ik denk aan je!! *stiekeme meelezer breekt weer uit*
ja, dat zijn wel rare vlekjes ; hoeveel heb je er nu? Dit is een stukje wat ik over rode vlekken las op het internet: "Rode vlekken kunnen plotseling verschijnen op je huid, dit komt door de oestrogenen die opeenhopingen van bloedvaatjes veroorzaken. Dit verdwijnt na de bevalling. Het oestrogeengehalte kan tevens zorgen voor rode handpalmen." Denk niet dat het iets ergs is en het uiteindelijk wel weer weg zal gaan. Maar goed, die pijn onder je oksel is natuurlijk niet normaal! Irritant is dat die HA's ... ze kunnen en weten echt weinig. Er zit natuurlijk een klier onder je oksel en misschien dat die door de zwangerschap last heeft van de bloedvaten in dat gebied en soort van in de knel komt of door de melkklieren, want daar gebeurt nu ook veel mee natuurlijk? Hopelijk hou je daar niet lang meer last van en hoef je je geen zorgen meer te maken.
Jullie zijn echt super liefff meisjes.. ik heb nog steeds een super positieve test en het bloeden is gestopt... morgen ga ik dus naar het ziekenhuis en eis een echo...
Sammy, goedzo ; morgen mooi een echo eisen!! Fijn dat het bloeden is gestopt, laat dat maar mooi zo blijven. xxx
Sammy, Wat een goed nieuws! Erg positief dat het bloeden gestopt is. Inderdaad, gewoon een echo eisen! Duimen....duimen...
Ik ben zo blij dat we morgen tp krijgen en vindt het ook zoooo spannend dat ik mezelf niet kan afleiden of rustig krijgen.... Mijn man is aan het sporten. Ik zit te zeppen voor de tv met ipad op schoot en mobiel in hand......misschien moet ik nog iets bij pakken Fijne avond ladies!
haha NinaD, ik zie jullie samen op de bank zitten! Maar wat kan je er hyper van worden he? als je dan morgen eindelijk die tp krijgt. Pak een boek, misschien kan dat je een beetje afleiden. 't is al half 10 dus de avond vordert al, maar lekker op tijd naar bed en dan hopelijk kun je snel de slaap vatten! Succes .
Tori, thanx voor de tips! Ik moet inderdaad maar naar bed gaan, hoop dat ik in slaap val. Morgen is het gelukkig een drukke dag, word ik vanzelf afgeleid Had je zelf dit ook? Slaap lekker!
Tori : thanx.voor t spitten op inet!! X Sammy: wat fijn!!!! En ik geloof er echt in skat nina: succes morgen!!!!!
Sorry dat ik hier even inbreek.... Sammy, ik lees net dat t bloeden gestopt is en je test nog steeds positief is! Toen ik het zh aan de tel had zeiden ze dat t zelfs na 4 dagen bloeden nog goed kon zitten, dus met jou positieve test is er nog zeker goede hoop! Hopelijk krijg je snel zekerheid. Ik duim voor je!
Was ff The Voice aan het kijken.. NinaD, ja ik had dat ook heel erg. Ik werd er helemaal hyper van des te dichter de dag van de tp kwam. Kon helaas ook moeilijk in slaap komen toen, hoop dat het jou beter af gaat! Succes morgen! En ook welterusten (als het goed is lig he al lekker te dromen). St, graag gedaan . Gaat jet al wat beter nu? Sammy, ooh dat is wel een goed bericht van Mamdoelen. Nog niet helemaal de hoop opgeven dus! Heel veel succes en sterkte morgen!