IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hoe gaat het sammy en Nina

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

We zitten nu in de wachtkamer. Gek genoeg ben ik nu juist heel rustig :)
    Sammy, hoe is het?

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Nina, hoest gegaan?!!?

Sammy...hoest nu skat?!

4. NinaD

NinaD Niet meer actief

1 bevruchting, maar dan wel een super embryo :D Een compact embryo, cellen zijn zich al aan het ondescheiden. Erg blij mee! :D:D
    Ik ga zo met een groep vrienden uit eten, vind het moeilijk om mijn big smile te verbergen!
    Nu afwachten.....

Bedankt voor jullie positieve wensen! :)

Ben erg benieuwd naar Sammy!

Tat, hoe voel je vandaag?

Fijne avond allemaal!

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Zonnetje succes op je kraambezoek meiss..

Ninaa wat goed zeg:D DUim dat dit je plakker is....

Hier update van mij.. MCK gebeld die willen echt dat ik tot maandag wacht en konden nu toch niets voor me doen.. ben naar de ehbo gegaan.. Ze wilden geen echo maken aangezien ik 5 weken en 2 dagen ben en ze zeiden dat ze niets konden zien... Bloed geprikt hcg was 615 geen idee of dat hoog of laag is... ben ondertussen vanaf vanochtend weer gaan bloeden.. ze zeiden jaa bloed en krampen enz is niet goed het word een miskraam... heb ondertussen al veel bloed verloren ze hebben ook nog zwangerschapstest gedaan die was nog steeds knalpositief... hebben ze geen antwoord op.. en moest et maar afwachten...

Wat denken jullie??? Het is toch niet goed dat me test nog positief is.. ? Dan kan er toch iets achterblijven misschien???

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meid wanneer had jij je bloedgeprikt. Je hcg vermenigvuldig elke 24/36 uur

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nina super duimen draaien

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @nina; klinkt in ieder geval goed. Nu is het afwachten. Succes met broeden.

@Sammy: jammer dat het mck wil doen, maar je bent dus nog niet veel wijzer geworden. Ik heb geen idee of deze waarde goed is voor dit termijn. Maar als ik het verhaal van BS lees, is het verschil te klein voor een week verschil in prikken. Durf niet te zeggen of het goed of fout zit. Heel veel sterkte er mee

Kraambezoek viel heel erg mee gelukkig. Scheelt misschien dat het nog in het ziekenhuis was.
    En er was ook belangstelling hoe het met ons ging.
    Mijn antwoord is dan dat ik het best redelijk gaat, maar wel last hebt van de gebruikelijke zwangerschapskwalen. Maar dat ik minder last heb van mijn eigen hormonen dan alle zwangerschapshormonen die ik alle jaren gespoten heb.
    Was wel een lief kindje verder, vandaag had ik denk een betere dag dan donderdag.
    Hebben ook al de eerste knuffel binnen voor ons kindje. En heb van schoonzus boeken gekregen. Bleek er 1 over zwangerschap te zijn, 1 geen idee en 1 over de eerste maanden van je kind. Beetje vroeg, maar ach. Zal wel goed bedoelt zijn.

Hier morgen een heerlijk rustige dag voor de boeg. Vandaag nog even bij schoonouders geweest, dus verder niks gedaan.

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja al een week geleden,... daarom weet ik ook dat het niet goed is.. maar ik vind het raar dat ze geen echo maken teriwjl me test knalt.... dan is er toch iets achtergebleven of kan dat niet als je zo kort zwanger bent"??? ik weet daar namelijk niets van.... :(:(:( pfffff... we waren zo blij dachten dat dit ons laatste kerst met ze tweeën was.... volgend jaar met een lief klein babytje... :( maar helaas mag dat weer niet zoo zijn...

10. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik kan me je verdriet zo goed voorstellen Sammy. Je bent blij, maar de blijschap slaat om in verdriet.
    Het kan zijn dat ze nu nog te weinig kunnen zien, maar weet dat niet zo goed.
    Er kan zeker wat achter blijven. Hoeven maar een paar cellen te zijn. En HCG is niet altijd meteen uit je bloed.
    Maar het is volgens mij wel erg hoog voor als er een paar cellen zijn achtergebleven.

Als ik jou was zou ik maandag het mck bellen en een telefonisch consult met Dr D aanvragen en het met haar bespreken. Als ze daar tenminste wel aan meewerken.
    En anders via de HA.

Heel veel succes.

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    hey lieverds!
    Nina, goed nieuws, ik snap jouw big smile! :D Goed broeden en dit gaat 'm worden!

Sammy, wat een onzekerheid meis. Het kan zo alle kanten op. Ik weet dat mn zus bij haar 2e ook een heftige bloeding heeft gehad waarvan ze toen ook zeiden dat het voorbij was, maar morgen zie ik mn lieve kleine nichtje gewoon ;) Ik hoop dat je maandag meer zekerheid hebt. Die spanning is niets :(

Hier gaat het zozo. Heb gisteren ontzettend hard en veel moeten huilen. Ik vind het zo ontzettend erg wat er is gebeurd. Ze hebben me beloofd dat ze me een roesje zouden geven en iets dat ik er achteraf niets meer van zou weten, ik heb het meerdere malen aangegeven dat bang was en echt echt goede pijnstilling wou en dan nog heb ik zo ontzettend veel pijn gehad en gisteren van pij en de herinnering aan de punctie amper geslapen. Ik herinner me elke prik in mn eierstokken nog en heb alles nuchter mee gemaakt. Zelfs mijn zetpil kreeg ik pas NA mn punctie. Die hadden ze makkelijk vooraf kunnen geven. Ik heb nu onnodig zeker een half uur lang met vreselijke krampen en pijn gelegen voordat die zetpil ging werken. toen die eenmaal werkte was ik zo helder dat ik in staat was auto te rijden. Dit was zo traumatisch dat ik voor geen goud ooit nog een punctie wil meemaken, wat inhoudt dat dit onze laatste poging is. Ik hoop van harte dat dit het allemaal waard was.
    Het enige goede nieuws is dat van de 18 eitjes er 15 bevruchtingen zijn en ik hoop van harte dat er dit keer, niet zoals bij 15 emmies van de 1e ICSI, wél een plakker tussen zit.
    Maandag heb ik mn TP maar ik zie zelfs daar tegenop omdat ik er voorlopig niet aan moet denken dat iemand me "daar" nog aanraakt... :(

Sorry voor mn negatieve ego, maar ben er echt nog steeds heel erg van ondersteboven.

knuf voor iedereen!!

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tat wat vreselijk zeg dat je dat zo hebt moeten meemaken. Ik ben ook vreselijk bang maar alle 3 me puncties zijn me zo erg meegevallen dat ik et zo weer zou doen. Ik hoop echt voor je dat dit een plakker word meid!!

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    en ik ken wel meer mensen die een bloeding hadden maar dit is gewoon zo heftig en erge krampe nog nooit iemand gehoord die dan nog zwanger is. en denk dat me hcg ook te laag is..

14. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ook voor tat een dikke knuffel. Jammer dat je zoveel pijn hebt gehad. En dat 18keer. Ik heb het bij mijn 1ste punctie ook gedeeltelijk. Kreeg wel extra pijnstilling, maar duurde ook even voordat het werkte.
    Voelt alsof ze met een stompe naald prikken die er eigenlijk niet doorheen wilt. Doe rustig aan in ieder geval.
    En zal het ook bij je arts aankaarten als ik jou was.
    En neem lekker paracetamol. Je mag max 4000mg per dag. Heb er zelf 2 voor tp genomen. Scheelt wel iets aan pijn bij tp

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even een hele stevige knuffel voor Tat en Sammy!

16. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sammy,
    Ik vind het zo erg voor je dat je nog steeds geen 100% zekerheid hebt. Wanneer je weet waar je aan toe bent kun je daarop richten. Gezien hoe blij wij vandaag zijn, kan ik me iets voorstellen bij de teleurstelling en verdriet die je nu ervaart. Ik hoop dat je genoeg afleiding kunt zoeken tot maandag. Wees lief voor jezelf en kijk wat je nu nodig hebt om je toch even iets beter te voelen. En het kan nog steeds zo zijn dat dit jullie laatste kerst met zo'n 2-en is. Jullie hebben toch gelukkig cryo's ....:)
    **dikke knuffel**

Tat,
    Wat jammer en naar dat dit weer een slechte ervaring voor je geweest is. Ik vind het heel kwalijk dat ze niet beter hun best hebben gedaan. Echt heel vervelend! Gelukkig dat er 15 bevruchtingen zijn! Jullie wondertje moet er gewoon tussen zitten. Ik kan goed voorstellen dat je zo iets hebt van blijf van me af. Wat Zonnetje zegt over PCM voor tp is zeker handig. De gyn van vandaag was zo voorzichtig dat ik helemaal geen pijn heb gevoeld. Ik hoop dat de tp bij jou ook prettig gaat. Op naar een plakkerd! :)
    **dikke knuffel**

Zonnetje,
    Wat fijn dat kraamvisite zo is mee gevallen! Nog leuker dat er aandacht was voor jullie, zelfs cadeautjes.....:)
    Lekker morgen uitrusten voor je. Heb je al broeken kunnen vinden?

Tori,
    Uiteindelijk heb ik best goed geslapen. Nu ben ik wel weer hyper!:D

Het was erg gezellig vanavond. Zij zeiden steeds dat ik zo straalde en goed uitzag. Ik was super vrolijk natuurlijk :D Opeens viel het op dat ik geen alcohol dronk. Op zich drink ik nooit veel en soms ook helemaal niet. Vanavond vroegen ze steeds of ik echt geen wijntje wilde. Ik zei maar dat ik geen zin in had. Reactie was meteen: ja ja..... :) gelukkig geen echte vragen gekregen.

Welterusten ladies!

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nina ik weet wel zeker dat het over is verlies zo veel bloed enz ik geloof nooit dat er nog wat zit. en ik heb helaas nog maar 1 cryo maar die zal net mij geluk wel niet goed ontdooien..:(

wat leuk dal ze het aan je zagen haha ben blij voor je en hoop dat je een plakker heb meis!

18. NinaD

NinaD Niet meer actief

#3898 NinaD, 25 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2012
    Lieve Sammy,
    Ik had steeds hoop gehouden voor je. Echt jammer! Zoveel bloedverlies is inderdaad niet goed. Geef de hoop niet op met jullie cryo. Kijk naar ons. Wij waren ook erg bang en hadden dit nooit kunnen bedenken. Alles is mogelijk! :)
    Voor nu is het belangrijk dat je het bloeden in de gaten houdt en goed herstelt hiervan!

Ik denk trouwens dat ze meer mijn vrolijkheid zagen en misschien het effect van alle gespoten hormonen....:D
    2 wkn wachten klinkt nu erg lang!

19. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @nina: Ik vind de eerste week altijd nog wel gaan met wachten. Maar de 2e week kruipt vaak voorbij.
    En ja, de combi van stalen en geen alcohol drinken kan ze aan het denken zetten. Weet ook nog goed hoe blij ik was met de 1ste iui en tp. Waren er weer kansen op zwangerschap.

Hier vanmorgen een broek besteld en een jas die volgens de beschrijving bestaat een fleecevest en een dunne overjas. Dus hoop dat ik die dan voor zowel de zomer als winter kan gebruiken. Vind het zonde om voor kapitalen aan positiekleding uit te geven voor die paar maanden. En de kans is erg groot dat we het bij 1 kindje houden. En dit weekend waren de verzendkosten gratis, dus mooi meegenomen.
    Mijn eigen winterjas is getailleerd en zat al niet te ruim. Dus die spant al strak om mijn maag. Die is namelijk beetje opgezet. En dat met volgens mij ook iets grotere borsten zat het niet lekker meer.
    Gelukkig passen shirts nog wel, heb wel wat nieuw gekocht, maar wel opgelet dat ik daar de hele winter mee kan doen. Die heb ik gewoon bij de H&M en C&A gekocht voor een leuk prijsje.
    Maar die heb ik al paar weken geleden gekocht.

@Sammy; balen dat je zo blijft bloeden. Dat is niet goed nee. Misschien toch onderzoek laten doen naar de miskramen. Helaas doet het mck dat alleen niet. Heel veel succes en had het zo graag anders gezien. Maar als ik de verhalen zo lees van je zit het niet goed inderdaad. En hcg kan enige dagen tijd nodig hebben om weer je lichaam te verlaten. En een cryo is zeker een kans. En wie weet ontdooit hij wel goed.

@tat: hoe is het met jou ondertussen. Al een beetje bijgekomen. Ik denk aan je en ik snap dat je liever niemand aan de onderkant wilt laten komen. Heel veel succes en goed blijven drinken en rusten voor jou. Ik ga voor je duimen dat er bij deze emmy's een mooi plakbeebje zit.

@MIL: hoe is het met jou zenuwen? En wanneer ging je testen?

@all: hoe is het met de rest van de dames. Vandaag lekker binnen blijven zeggen ze. Ivm de storm. Hier gaat het inderdaad lekker te keer af en toe.
    Verder zijn we vandaag lekker aan het rommelen en opruimen.

Heb nog geen zin en energie gehad om naar een grotere stad te gaan om te shoppen voor mezelf.

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    meiden kom net weer van de ehbo omdat ik zo vreselijk veel bloed had dat ik er helemaal duizelig van werd! echo gehad en er zit nog wat!! maar er zit helaas een. hdmatoom naast! ze zeiden wel dat die gunstig ligt maar dat er wel grote kans is dat et mis gaat :(:( moet plat liggen en volgende week echo kijken ze of het hartje klopt.. als er dan nog iets zit

Deel Deze Pagina