Lieve lieve Sammy, Wat erg meis! Gelukkig dat je toch weer naar de ehbo bent gegaan. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Zo wordt je steeds geslingerd tussen hoop en verdriet. Het is natuurlijk heel positief dat er nog iets zit! We gaan heel hard duimen voor je!!!!! Met innesteling kunnen trouwens ook bloedvatjes graakt worden en hematomen ontstaan. Hebben ze je iets gegeven om je beter te voelen? Ga lekker liggen en laat je verwennen! **hele dikke dikke knuffel**
Rust rust rust, echt plat Sammy! Dat is wat ik lees. Goed om te horen dat er dus wel iets zit nog! Rustig aan hè meissie! Denk aan je! Hier zo zo...slaap ontzettend slecht. Blijf het maar herbeleven. Morgen tp, maar wie zegt dat mijn angst niet weer roet in het eten gaat gooien?! Als ik al zo'n dosis dormicum en fortral kan blocken....! Dikke knuf aan jullie, lief dat jullie zo meeleven!!
Ff snel tussendoor sammy ergens ist wel goed nieuws meid!! Houd moed schat!! En lster goed...plat is plat!!!!! Doen dus!!!!! Xxxxxx sterkte moppie!!! Hopelijk doet t rusthouden veel goeds!!!
Jeetje Sammy, dat is ook wat, maar wel fijn dat je toch een echo hebt gehad; is die onzekerheid weg (dat je niets weet). Nu hopen dat die hematoom geen rare dingen veroorzaakt en het goed blijft gaan. Je lekker laten verwennen en plat blijven liggen! Ooooh hoop zo dat je volgende week een hartje mag zien/horen!! Er is weer hoop yeeeeah. Tat, echt niet tof dat je het steeds weer her-beleeft zeg. Hopelijk valt het morgen mee met je angst en krijgt een mooie embryo de kans om goed in te nestellen. U can do it!!! Heel veel sterkte en kracht wens ik jou.
Oooohhhh Sammy, hoop zo dat het goedmag blijven gaan met die ene die er nog zit. Inderdaad, luister naar de artsen en ga echt een week plat. Alleen lopen naar de wc. Sterkte meid. Tat, ik snap dat je nu bang bent voor de tp. Ik snap alleen niet dat je bang bent dat het niet lukt. Of begrijp ik je verkeerd? Doet een tp bij jou ook veel pijn? Want daar voel je normaal gesproken niet veel van toch? Alleen de eendebek is geen pretje inderdaad. Heel veel sterkte iig meid!
Tat: heeeeel veeeeeel succes vandaag! Ik denk aan je meid!!!!! Xxxx dikke kus En je wil er nu vast niet aan denken, maar misschien is het raadzaam om hierover met een professionele arts te praten! Je moet wel weer van die angst af schat!!! En niet vergeten, we zijn vandaag ALLEMAAL bij je!!!!!! Nina: wat leuk van de meiden dat ze je zagen stralen! Betekend dat je je er iig erg goed bij voelt allemaal en ervan geniet! Hihi en gelukkig vroegen ze niet verder! ik probeerde altijd met de auto te gaan , zo had ik altijd een excuus haha en veel mensen weten van de medische molen dus ik zeg dan gewoon dat ik aan de medicatie zit. En de combi met alcohol doet me niet veel goeds (hun weten niet dat het gewoon te combineren valt alleen als ik glaasje teveel op heb, dan heb ik dubbel last van de hormonale bijwerkingen en dat vond ik zelf niet fijn haha) Hoe voel je je vandaag?!?! Wanneer is je bloedtest/urine test datum?!?! (bannertje?!?!) Gek idee he, dat er iets bevruchts in je zit en dat je zwanger bent tot het tegendeel bewezen is! Zonnetje: je hebt helemaal gelijk hor! Geen capitalen aan uit geven! ik heb zelf al teveel uitgegeven aan de kleding en vind dat best zonde! Al moet ik wel zeggen,..draag mn positie kleding wel ELKE dag. Dus de broeken die ik heb gekocht, worden goed benut! En soms wissel ik af met broek die ik van schoonzus heb! En ik draag voornamelijk mn gewone shirts, met buikband! (heb er daar genoeg van in alle soorten en kleuren hahaha vind ze zoooo leuk!! heb van de week 2 cadeau gekocht voor mezelf! Voor de feestdagen hahahahah) Mijn winterjas zit ook niet lekker. Tis een snowboard jas. Getailleerd en elastiek onderin dus voelde me erg krapjes en miste mn ruimte! Heb nu een jas te leen, maar die is niet zo warm. Dus misschien ga ik nog ff online kijken! Leuk he dat shoppen?!?!?!? Ego: heb wel t weekend met jullie meegelezen maar weinig antw gegeven  Vrijdag was de stuccadoor geweest en heeft de babykamer mooi strak gemaakt en de keuken en nieuwe muur ook!!! YES!!! Ziet er zoooo gaaf uit!!!! (helaas, was huis vol stof endus ook de keuken en heb ik mn gaspitten in de vaatwasser gezet en deze zijn nu helemaal dof/wit grauw uitgeslagen) Dus vrijdag avond tot laat wezen soppen. Nouja mn mannetje! Ik met doekje de meubels, hij stofzuigen, dweilen en de vloer onderhanden genomen want t knoeit nogal dat stuc! En we hebben de voice gekeken maar ik heb helaas t eind niet gered. Dus die heb ik gister ff gekeken. Zaterdag ochtend wederom wezen soppen met zn 2e en daarna ff de stad in geweest. hadden e.e.a. nodig, maar kwamen met veeeel meer terug! En omdat ik niet meer mag tillen, leek man net een pakezel! Daarna eigenlijk alleen nog maar bank gehangen samen! Heeeerlijk !!! Gister eerst lekker uitgeslapen. Daarna toch maar weer aan de sop gegaan (gaspitten poging) heb wel lekker hele dag in mn pyjama gelopen. Man was werken :S Heb alle babyspulletjes die we hebben opgeschreven en er overzichtje van gemaakt! Nu weet ik precies hoeveel ik waar van heb, en wat we dus nog moeten hebben al best wel een boel zeg!! Ooh en ik heb lekker stoofpeertjes gemaakt!! Voor t eerst en ze waren zaaaalig!! Bijna halve pan leeg zitten bunkeren gister! (heb denk 1.5kilo gemaakt ofzo) savonds nog ff voor de buis gehangen en op internet zitten spitten naar babykamers. (man had me wat links gestuurd) maar lag optijd in mn bedje, met lekker kopje thee, want moest er half 6 alweer uit! En zit alweer uurtje op mn werk :s Vandaag tot 4! Morgen moet 8uur beginnen maar ga half 10alweer weg, want dan hebben we de 20wk echo!!! YES!!! SPANNEND!!!! Maargoed,..ben tegen 12e weer op het werk denk ik, en moet dan tot half 6.
Sammy, platte bedrust!!! Wat fijn dat er dus nog wel hoop is meid!!! Tat: veel sterkte voor vandaag!! Hier vandaag een positieve test! Hij is nog licht maar dat is niet gek zo vroeg. Kan ook niet anders Ben helemaal happy!
MIL: ECHT?!?!?!?!??!?! serieus?!?!?!?!? wat GAAAAAFFFFFF !!!!!! oooh meiden we gaan echt nog knallen zo eind van het jaar!!!!!! nog ff en we zijn topic : na ivf/icsi deel4 nu zwanger WHOEHOE! mijn vreugde dansje is een feit!!! (en de rare blikken van mn collegas ook!) GEFELICITEERD!!!!! (en nu?!) stay baby stay! grow baby grow !!!
ST: wat leuk dat je zoveeel dingetjes heb gekocht enz.. hahaha wat voor kleur babykamer wil je??? M-i-l: WAt spannend meiss gefeliciteerd!!!! Hier al vanaf 5 uur op... zit alleen maar te janken .. voel me zoo klote.. en verlies nu echt plassen bloed... test gedaan en is veeeeeeel lichter als eerst dus et is nu echt voorbij ... K bel om 9 uur op om een afspraak te maken over hoe nu verder.... eerlijk gezegd wil k nu nog niet denken aan een nieuwe poging... maar een leven zonder baby zie ik ook niet zitten.. Heeft iemand nog tips voor het buitenland?? Of iets waardoor het wel blijft zitten... ?? of er nog nieuwe technieken zijn of wat dan ook..
aaaah sammy schatje toch!!!! ik zou je zo graag ff een dikke knuffel willen geven!!!!!! ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen!! maar ik zou zeker ff zh bellen schat!!!! ik heb helaas geen ervaring met buitenland. alleen man en ik zouden naar Gent gaan, omdat de techniek daar net ff anders is, en ze zijn "makkelijker" met medicatie. (ze proberen van alles uit!) sterkte schat!! xxxxxxxxxx en welke kleur wij willen?!?! moppie,...dat je daar nu naar vraagt!! zooo lief!! maar we gaan denk ik voor neutraal/creme kleuren op de wanden en houtkleur meubels. echte kleurtjes doen we met accessoires. ik wou eerst velle kleurtjes en de rust terugkrijgen door witte meubels maar ben toch maar van gedachte veranderd. haha
Even snel tussendoor: Lieve Sammy, == een hele dikke knuffel == Ik hoop dat zij jou vandaag duidelijkheid kunnen geven! Er zijn meerdere topics over Dusseldurf. Er zijn heel veel goede verhalen over DD. Maar nu eerst herstellen! Ik denk aan je! Het is druk op werk. Hoop vanmiddag lekker alles weer te kunnen lezen hier.
thanx meiden... BS: doen ze daar veel dingen anders als hier in NL? EN wat was je gevoel daarbij?? Een fijn gevoel of niet?
Lieve sammy, wat heftig meis! Zkh kan jou nu als enige duidelijkheid geven. Wat moet vreselijk zijn al dat bloedverlies Zeehondje, ik bedoelde dat als ik door aanmaak van adrealine , terwijl ik voor gevoel redelijk rustis was, al al mijn pijnstilling kon blokken, wie zegt dan dat ik door diezelfde aanmaak ook mijn tp niet tegenwerk? Ik heb 9 tp gehad zonder enig resultaat, misschien omdat mijn lijf teveel adealinwe aanmaakt? Buiten dat zit er nog veel spanning in mn lijf door de pijn van vrijdag. Ik wil daarom ook eerst met de artsen praten. MiL, jaaaa hoor!! Wat gaaf! Hoeveel dagen na tp zit je, 6 toch? Wat snel al! Dank je wel lieveST. Zo fijn dat iedereen zo lidf meeleeft met elkaar. Haal daar meer steun uit dan bij vrienden, omdat je buj hun toch een hoop ervaring mist en hier heb je aan een half woord al genoeg! Fijn dat hdt opschiet met hdt kamertje! Vind het zo stoerdat jullie het geslacht ook niet willen weten. Ik zou dat nl ook niet willen wat maakt het nog uit, je lange weg is bekroond met een kindje. Daar doen we het voor, geslacht is bijzaak. Alhoewel ik het meer dan begrijp dat men het wilt weten voorde praktische kant. Wie weet denk ik er strals heel anders over! Ego, vannacht eindelijk doorgeslapen. Duurde wel erg lang voordat ik eindelijk sliep. Moet ook zeggen dat ik geen pcm neem maar mn naproxen gebruik. Net ff wat pittiger. Heb tussen de middag ook nog even geslapen. Mn zus kids en ouders waren op bezoek.erg leuk, maar ook erg druk, 2 van die kleine wervelwindjes in huis. Maarwat was het fijn om ze weer te zien! Na mn middagdutje maakte vriendlief me wakker met een kopje thee en een verrassing.....vervroegd verjaardagskadootje.....een samsung note 10.1!!!!! Wow!!!! Moet zeggen dat leidt ook aardig af van de pijn zo lief. Hij zei dat hij er gek van werd dat ieme elke keer op mn tel zo zag klooien op zp, haha! I, moet zeggen, die is ook wel erg klein als ik m nu weer gebruik, hihi. Nu proberen te ontspannen en vanmiddag naar het zkh! Gewicht is ook weer iets gedaald maar mn buik is nog wel gespannen en opgeblazen. Liefs voor jullie schattekes!!
Ik ben in Belgie erachter gekomen dat ik anti stoffen aanmaak Ze zijn zo lief in Belgie. Als je meer info wil pb me maar. Ik wil je ook wel mijn uitslagen mailen
ninaD: werkze meid!!!!! En tot vanmiddag hahaha hier ist met vlagen druk. Heb receptie dienst. Maar duik straks mn kantoor in! maar voel klaasvaak al op de uitkijk staan  word een zware middag!! Sammy: ik heb (nog) geen persoonlijke ervaring met Gent. Maar na deze poging zouden we daar wel starten voor behandeling. Nouja we zouden t traject voor Gent in werking zetten. En ik had en een HEEL goed gevoel over!!! Ze doen daar assistent hatching. En na zoveel mislukte terugplaatsingen krijg je andere medicatie. En ze doen daar meer onderzoeken, zoals je immuunsysteem. Bij ons loopt een gynaecoloog die uit het Gent komt. En hij is zooooo mijn favoriete arts!!! Knuf!!! Xxx Tat: het is zeker waar dat je aan de meiden hier meer hebt. Hoeveel je vrienden om je heen ook voor je doen. Hoevaak en wanneer ze ook maar voor je klaar staan en hoeveel ze ook van je houden. De meiden hier hebben ervaring en dat scheelt zoveel! Idd, een half woordje is genoeg. En als je iets omschrijft lijkt het niet verkeerd of fout want iedereen weet wat je precies bedoeld! Zoooo fijn!!! Kamertje gaat idd lekker we hebben al idee over kleur enzo dus man moet aan de slag hihi Ik zal zo nu en dan eens foto showen! Zal wel album kamertje aanmaken ofzo En idd . Het geslacht is absoluut bijzaak! Dat er een klein wondertje gaat komen na al die jaren is onze prijs!!! Het maakt ons niet uit! (al heb ik miss wel een hele lichte voorkeur..sorry  maargoed, dat geldt eigenlijk beide kanten op, nu ik eroverna denk.) Ik hoop dat we het geheim kunnen houden tot de bevalling maar er zijn nog zoveel echos int vooruitzicht! De 20wk van morgen waarbij de kleine totaal wordt gescreend. En met 26wk een 3d echo! En ik heb t vermoeden dat ik aan het gezichtje straks wel kan zien of het meisje of jongen wordt. Oooh en ik heb ook absoluut begrip voor mensen die het wel willen weten hor!! Tis ook zooooveel makkelijker! Maar wij kiezen voor ouderwets hihi Succes vanmiddag kanjer!!!!!!!!! Ik denk aan je en ben de hele middag in mn gedachten bij je hor!!! Neem je angst en pijn wel ff over! xxx En wat heb jij een lieve man!!!!!!!!!!!!!!! Doe mij dr zo 1 hahahahaha neem je s. note lekker mee vanmiddag! Heb je iig afleiding
Tat succes ST LEUKE dingen heb je in de planning Mijn ha belde net wil morgen met me praten voor een verwijzing
Tat nogmaals succes!! Denk aan je vandaag! Geslacht is inderdaad bijzaak. We hebben nu een jochie en daar ben ik nu aan gewent dus nog een jochie is van harte welkom Maar een meiske is ook leuk! We willen het wel graag weten! Sammy dikke, dikke knuf!! Wat moet jij een ellende doormaken zeg! Had het je zo enorm gegund! Dank voor jullie lieve berichtjes naar mij toe meiden! Ik ben nog erg voorzichtig want het risico van vroegtesten is natuurlijk algemeen bekent... Ik hou jullie op de hoogte!
@sammy: ik had het zo graag anders gezien, maar helaas dus toch lichter wordende testen. Ik heb geen ervaring met het buitenland, maar de een is tevreden met Gent en de ander met Dusseldorf. Succes en sterkte met dit verdriet. @Tat; misschien inderdaad met iemand praten over de stress die je ervaart. Hier jaren geleden bij een homeopaat geweest, die heeft me bach bloesem voorgeschreven waardoor ik beter met emoties kon omgaan. Evt kan je zelf de bach bloesem rescue kopen bij drogist/ apotheek. Wordt je rustig van zonder al te veel bijwerkingen. Heel veel succes met alles en hopelijk kan je het een beetje los gaan laten. Maar ik weet hoe moeilijk het is. @zeehondje: hier waren tp's helaas niet altijd zonder pijn. Sinds ik bij een osteopaat ben geweest ging het wel, maar ik voelde vaak toch wel van alles. En bij de iui was het nog erger. @MIL: voorzichtig gefeliciteerd, hoop dat het blijft zitten. @ST: ik wil best wel wat uitgeven aan kleding hoor, maar vind 100 voor een jas voor een half jaar best veel. Broeken koop ik wel, maar begin er met 1 om te proberen. Maar er zijn broeken van 40 en er zijn er van 80. Normaal koop ik ook geen broeken van 80, gezien ik veel op de mijn knieën zit met werken en door alle hormonen afgelopen jaren ook erg schommelde met mijn gewicht (helaas kwam er meer bij dan af). Maar haal natuurlijk wel gewoon allerlei kleding wat ik nodig heb. Hier ga ik ook buikbanden kopen als mijn buikje wat meer gegroeid is. Nu passen alle truien nog prima. Manlief stelde al voor dat ik kleding van schoonzus over zou nemen, maar die liep de hele zwangerschap in leggings met jurken. En dat vind ik toch niet echt handig in mijn werk. Dus moet alles zelf aanschaffen Helaas al dat stof en helaas kom je het nog dagen overal tegen. Kleuren klinken wel neutraal. Succes morgen met de 20 weken echo. @geslacht: hier willen we het waarschijnlijk wel weten uit praktisch oogpunt, maar heb geen voorkeur. Ben benieuwd of mijn voorgevoel wat ik nu heb klopt. @all: voor degene die ik ben vergeten, even zwaaien en een fijne dag. @ego: vanmorgen weer een echo gehad. En er was een mooi kindje te zien van 22mm, dus groeit goed. Heeft ook al armpjes en beentjes. Aantal weken loopt beetje achter, maar dat komt omdat ons kindje in een bochtje ligt (wat normaal schijnt te zijn), maar hoefde me niet ongerust te maken. Alles zag er prima uit. Mag nu de verloskundige gaan bellen voor afspraak te maken. Wordt over 3 weken nog een keer gebeld door het mck en dan wordt het afgesloten. En de kans is erg groot dat we niet nog een keer de mmm in gaan. Manlief vind het zo wel goed en ik op dit moment ook om eerlijk te zijn. Alle kwalen vallen hier nog mee, regelmatig beetje misselijk maar hoef niet over te geven, heb weinig trek, lust verschillende dingen niet meer en stemmingswisselingen. Maar ach, kan er prima mee leven. Helaas gisteren wel in de clinch gelegen met manlief, gezien ik al een paar dagen een slechtere bui heb en minder kan hebben. Dus dat ging gisteren even mis, maar is gelukkig weer opgelost