Nee, ik reageer ip een lengte en opmerking dat dat klein is . Nee, ik weet het bijna zeker omdat ik het zo voel en de echo heb gezien, haha.
Ah op die manier. Soms hoor je nog wel eens dat mensen op een tussentijdse echo t gewicht schatten, en dat de mama's er dan vanuit gaan als t een beetje lichter is dat t dan een meisje is, of andersom.... Vandaar. Maar dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry!!!!
Hahahaha gekke meiden!!! Ik reageer ff snel op tel...batt bijna.leeg! Wel grappig dat iedereen hier meisje zegt! Dat evenaard de poll weer want iedereen in mn omgeving zegt jongen haha
Tori, Wat fijn! Het een geweldig gevoel moet het zijn om jullie kleine meid zo te zien. Het liefst wil je een echo apparaat thuis denk ik Mooie foto's, vooral haar voetje is super, alsof ze even haar voet uitsteekt voor de foto
ST, Zo te zien zijn jullie goed bezig met de babykamer! Prachtige serie foto's ........helaas kon ik nergens stiekem het geslacht zien
Das goed nieuws tori!!!! Hihi (zou lastig zijn met die leuke roze kleertjes die je al hebt!! Zag je.echo fotos GE WEL DIG!!! En dat voetje!!! Wat een lieve teentjes..die uk van ons.heeft lange tenen...senk daarom lange voetjes net als.papa in spe nina...klopt! Heb alleen echos zonder geslacht. dar heeft vk op gelet. ego: vandaag telefonisch consult gehad met vk. eerst urine controle gehad en.dat was schoon!!! Dus assistent gebelt en die heeft overleg gehad. t zijn 95% zeker mn banden!!! Conclusie : nog meer rusten!! Niwts mwer tillen bij buikpijn plat op bank of bed en vooral luisteren naar lichaam! Bij toename toename of onzekerheid...aan de bel trekken!!
Juist, ook zeer zeker doen! En zodra je het in je rug krijgt direct naar bekkenfysiotherapeut! Anders lig je straks net al mij play hahahha.
Oh jee ST, rustig aan dus. Echt doen hoor! Kreeg vandaag een sms van mn lg in een hele andere toon dan gister...dat ik rustig aan moest doen en niks overhaasten ?! Stond ik ff van te kijken, maar echt een fijn gevoel!!! Was ff naar de winkel gelopen vanmiddag maar viel me toch zwaar die inspanning. Morgen kijken of er een rondje zuiderpark in zit mis het sporten wel, maar merkte ook dat het teveel was de dagen voor mn punctie. Babystapjes
Net gesprek gehad. Ze raadt poging 4 af. Ze vermoedt mk door slechte kwaliteit eicellen. Al die tp waren dus niet goed. Mijn eicellen hadden meer dan 20% fragmentatie. Kortom kan geen kinderen krijgen. We moeten nadenken over eiceldonorof adoptie Ik ben zo moe en verdrietig Oh wat haat ik mijn eigen lichaam. Mislukkeling
Butterfly, wow wat heftig. Weet even niet wat te zeggen. Dus een hele stevige knuffel en sterkte meid!
Nou ST daar gaat je verrassing LIEVE BS, waarom kunnen ze je dat nu pas vertellen?? Waarom eerst alle hoop en dan weer teleurstelling ondergaan om je vervolgens te vertellen dat je kwaliteit te slecht is? Niet menselijk Dikke knuffel voor jou....zo niet eerlijk!
Volgens de s... Houdt het lab andere regels aan. Elk eitje dat zich ontwikkeld is een kans. De S wil mij geen valse hoop geven. Het is 3600 euro en ze zegt gewoon heel eerlijk dat ik mijn geld weggooi. Ze heeft het vermoeden dat ik als kind een heftige infectie hebt gehad en dat mijn eicellen heeft aangetast. Het kan wel kloppen...vanaf mijn geboorte ben ik altijd ziek geweest. Ik heb een hele zware vorm van Astma en als ik kind ben ik vol gepropt met penciline. jan heb ik een gesprek met een psycholoog. Als ik helder kan nadenken ga ik de opties bekijken