Juulz: liefie bedankt voor de tips!!! Het uit de koeling halen deden we al. En darten ook als jullie prikken, houden jullie je huid dan bij elkaar?! Of prik je op losse buik?! Lekker duidelijk he?! Haha gister wou ik man zn hand zelfs weg duwen! Rot prik! Maarja, ik hoef er alweer 3 minder en hopelijk minder kort te prikken dan vorige keer! Brabbel: goed bezig meid!!!! Vullen die flessen !!! kan je ze niet persoonlijk bij mij afleveren?!?! Hahaha Onwerkelijk he mop?!!? Maar het is echt zo!!!!!! Je hebt ECHT een frummel in je buikkie die lekker aant groeien is! en die je over 8mndjes lekker kan knuffelen!!! Wel fotos blijven plaatsen he?!!? In albumpie want we gaan je ongetwijfeld tot t eind volgen geniet maar lekker!!!! Je hebt t verdiend!!! En .brabbelman natuurlijk ook !!! Angelica: ik heb geen idee meid! Ik heb er geen ervaring mee! Hoop dat je gauw duidelijk hebt!! Succes!!!! En hopelijk kunnen de andere dames je helpen! Duivinnetje: waar kan ik ergens je verhaaltje terug lezen?!?! Ik ben er een tijdje uit geweest en heb je niet helemaal gevolgd  sorry!!! Maar ben wel benieuwd. En ik en manlief gaan zondag kijken! Had m gister verteld wat er op tv kwam en dat ik dat wou zien! Ego: ik heb eigenlijk weinig te melden gister heeeerlijk dagje gehad met ons nichtje! Zijn lekker wezen spelen, naar het park geweest, naar t centrum en lekker samen geluncht. Maar tis echt een boeffie hor!! ze probeert alles uit! Maar dat mag op die leeftijd en het is voor mij een uitdaging om dan niet te gaan lachen hihi. En ze heeft weer heeeerlijk een middag dutje gedaan in dr eigen kamertje bij ons! Zo leuk!!! Echt genieten!!! En zaterdag komen de 2 barrels van zuslief! Die zijn stuk ouder dus gaan we lekker koekjes bakken enzo! En savonds filmpie kijken! Verder weinig nieuws gister in bed (kon niet slapen) nog manlief gevraagd wat hij denkt van deze poging! Ik vroeg hem of hij denkt dat deze poging weer zoveel eitjes gaat opleveren. En hij weet t niet (logisch) maar hoopt het wel! Des te meer kans, anders is het gauw voorbij! Jup, das waar! Pieker er toch wel over! Hoop dat het net zo goed aanslaat allemaal en hoop ook dat ik minder lang hoef te prikken en dat t deze ronde eens raak mag zijn. Maar daar heb ik nog steeds vertrouwen in!! komt helemaal goed!! En ben zeeeer benieuwd wanneer ik ongi ga worden. Tijdens mn echo op cd 12 was er een ei te zien van 13mm. Maar de gyn keek alleen naar bms dus niet uitgebreid naar het ei en hij was er beetje vaag over. Want manlief vroeg, achteraf, of dat wat ie zag een cyste was. En toen zei de gyn dat dat zou kunnen, maar gezien mn cd ging ie uit van een ei! En ik persoonlijk ook. Maarja, is weer een verrassing! En wanneer ie dan gesprongen zou zijn?!?! Geen idee. Maar kan niet wachten tot ik ongi wordt! Dan kunnen we weer plannen Ps: dames, lezen jullie de vriendin?!?! In de vriendin van vorige week stond zon ingrijpend stukje over een stel dat ongewenst kinderloos is! en adoptie was uit eindelijk geen optie meer! (geld) t raakte me echt!! En dacht ook meteen hup ik moet sparen en me aanmelden bij een bureau!
Hmmmm, helaas lees ik de viva niet! Ik was wel benieuwd wat daar zoal allemaal in stond . Enneh, voor mij kan het niet snel genoeg zondag zijn meis....En mede dat ik erg benieuwd ben wat de donor Alberto voor leugens op de mouw heeft gespeld. Daarnaast ook erg benieuwd hoe ze alles geplakt hebben, en wat ze gaan uizenden! Het enige wat ik nu wel alvast weet is, dat er 2 meiden herkenbaar in beeld komen, waarvan 1 de ex partner is van donor. En zelf kom ik onherkenbaar in beeld, dit ivm mn eigen privacy...want bijna niemand in mn omgeving wist en weet waar ik mee bezig ben, en dit wil ik ook graag zo houden Liefs
Heavy hoor meid. Ik vind je erg dapper en sterk. Zeker ook omdat je mee hebt gewerkt met het programma. Heel begrijpelijk trouwens dat je onherkenbaar in beeld komt.
Van mijn gestoorde lichaam wordt je ook moe! Heb nog steeds zwanger 1-2 staan, maar meer ook niet. Nu moet ik dinsdag voor een echo komen, nou mooi niet. Wacht wel tot het HCG weg is, bloed ook nog steeds, soms met klonten, soms met slierten, maar wel helderrood. Zal wel doorbreken als mijn HCG weg is, maar wel stront irritant dit. Succes allemaal .
Weet niet wat ik moet zeggen. Kunnen ze op een echo niet zien hoeveel baarmoederslijmvlies er nog zit? Dan weet je ook of het bloeden bijna is afgelopen toch? Sterkte iig.
Nee, ik ga niet voor een echo. Ben dat ziekenhuis even helemaal zat na mijn aanvaring afgelopen maandag. Er gaat ook zeer zeker een officiële klacht de deur uit m.b.t. de vpk. Ik heb ook net weer een nieuwe job, dus kan niet in mijn proeftijd even vrij nemen voor een ziekenhuisbezoek. Wacht het wel af, HCG zal vast snel weg zijn, aangezien hij 1-2 weken aangeeft. Heb wel steeds steken en krampen, zoooo irritant. Vanochtend was het bloedverlies weg, dus hopelijk het HCG straks ook en dan wachtent ot ik mijn proeftijd uit ben. Heb overigens wel een job gevonden, waar ik een vast contract aangeboden kreeg, wel met 2 mnd proeftijd...
Duivinnetje: ik ga t strakkies ff op mn gemak lezen! Heb je de uitzending niet eerst mogen bekijken voor het wordt uitgezonden ?! (gezien je reactie op juulz!?) En begrijp goed dat je niet in beeld wil hor! Gelijk heb je! Denk dat ik het zelfde zou hebben gedaan! Babii: ik begrijp je heeeeel goed dat je geen echo wil, maar misschien is het wel verstandiger lieverd. Denk er aub goed overna! (Miss ander ziekenhuis ofzo?!)Misschien krijg je duidelijkheid, nu zit je met vragen! Iig veel succes lieverd en een dikke knuffel En gefeliciteerd met je nieuwe job!!!!! altijd leuk!!!! En weer spannend!!! All/ ego: Zo vandaag CD 27! Nog paar nachtjes/dagen tot ongi kan nie wachten joh!!!! Hihi Gister prik nr 4 gehad, en, ..voelde er niets van!! well done manlief hihi Verder weinig nieuws hier! Zit op mn werk en verveel me beetje. Tis hier stil qua personeel en dat maakt de dag zo lang. Maarja ga lekker optijd naar huis vandaag
@All: Lees hier hap e snap nog wel mee hoor! Weet dat ik aan jullie denk maar heb zelf erg weinig te schrijven aangezien de start van de ICSI is uitgesteld tot volgend jaar! Hoop in de tussentijd hier nog heel veel mooi rozes langs te zien komen
lady's wat is t rustig hier!!!!! hier ook weinig nieuws! ben lekker druk vandaag met de kindjes dus kom morgen of maandag weer ff neuzen!! FIJN WEEKEND!!! xxx
Babbi, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Verder zwaai ik, want het huishouden roept. Ik heb toch niets te melden. Morgen naar de musical Miss Saigon. Ik heb er veel zin in.
Hej meis, Ik heb de uitzending zelf nog niet gezien, en heb ook geen idee wat ik kan verwachten morgen . Het enige wat ik wel weet is, dat ik nu al te zien ben in de reclame blokken van sbs (voorstukjes alvast voor morgen!). Maar dat ik het spannend vind, dat staat voorop. En voor de BAM die al een kindje van hem hebben, of nu nog zwanger van hem zijn....kan dit morgen heel zwaar zijn of ingrijpend. Het kan voor mij niet snel genoeg morgen zijn . Liefs