IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NinaD

NinaD Niet meer actief

#4001 NinaD, 30 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2012
    :D ik word helemaal blij van jullie reacties! Blij dat jullie het ook zien :)Ik begrijp nu de onzekerheid waar iedereen het over heeft. Ik had gedacht dat een tweede streep hoe licht ook voldoende zou zijn om te juichen, maar merk nu dat het ingewikkelder ligt.....:)
    Ik denk dat ik het nu niets anders kan dan elke dag testen! :D

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Wat fijn om te horen!
    Geeft me zeker hoop! :)

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Ik zit 12 dgn na pregnyl. Ik heb zitten rekennen met de halverwaarde tijd. Vanaf afgelopen ma en di was het al te laag om een test positief te doen uitslaan. Wij gaan er nog niet vanuit dat het echt positief is hoor.., bang voor teleurstelling natuurlijk ;)
    wij zijn erg blij dat we iets zien. De komende dagen worden spannend!

Hoe gaat het met jou?

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ooooh NinaD: wat spannend!!! 12 dagen na pregnyl en zo;n streepje.....moet de goede kant opgaan meid!!! ;)
    zondag maar weer testen!!!! :D mijn duimen draaien voor je!!!!

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Dank je wel! :)
    Aan de ene kant besef ik nu steeds meer dat dit een echte streep kan zijn en aan de andere kant denk ik dat ik het pas geloven als de komende testen donkerder gaan worden.

6. NinaD

NinaD Niet meer actief

TP was afgelopen zaterdag 23/11. Ja hopen..hopen..:)
    Over 2 dagen zou jij ook alvast kunnen testen!!!! :D
    Of hou jij het langer uit dan 6 dgn na tp?

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

Een goede vriendin belde net. Zij heeft toevallig ook een vrije dag. We hebben nu afgesproken om te gaan lunchen. Ik weet niet of ik mijn mond kan houden......:D

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hihi! Ik heb het wel gedaan tot ik een week of 8 ofzo was.. ;)

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    12 dg idd mooie test nina

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    NinaD, ik zie ook een licht streepje!!! Spannend hoor, over 2 dagen nog maar weer testen ... dan is ie vast en zeker donkerder. Leuk!! :)

ST, zag net in de mail dat je had gePB't :), ga ik zo ff lezen (heb nu pauze).
    Helaas is m'n rug nog niet goed ... voel 't zelfs als ik stil zit.
    Ik loop nu heel langzaam, ze noemen me hier nu een oud vrouwtje (alsof ik krom loop, tsss). Schoot er vanochtend ook alweer in, maar gelukkig was het snel weer oke en kon ik wel naar m'n auto lopen. Hoop wel dat het beter gaat en ik ook mee kan helpen op het kamertje zaterdag!

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Rustig aan Tori! Je lijf is belangrijk en gaat voor alles! Kun je PCM nemen tegen de pijn voor nu?

Over 2 dagen testen ?! hihihi.....Dat durf ik echt nog niet! Ik vind het al megastoer dat jullie dat durven! Wie weet denk ik daar over een paar dagen anders over hoor :)

12. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Even hier zwaaien, lees wel mee, maar weinig tijd om te reageren.
    Net 2 dagen gewerkt 9uur per dag, moet weekend ook werken en ook nog surprise maken.

@bs: knuffel voor jou, maar waarom hebben ze dit niet eerder gezien/ verteld. En ik snap je gevoel dat je een mislukkeling bent, maar dat ben je niet. Hier kan je niks aan doen dat het jou treft.

@nina: ik zie ook een licht streepje. Nu afwachten of het donkerder wordt.

@all: fijn weekend en niet teveel pepernoten en speculaas eten.

13. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    Nina, ik hoef niet eens te turen :) ik hoop dat deze mooi donkerder gaat worden!! Zo zie je maar weer lage eicel oogst hoog resultaat! !

Ik duim voor jullie xx

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Tat, dankje ... ben bij thuiskomst meteen op de bank gaan zitten met de benen vooruit en nu bijna 2,5 uur later gaat het beter. Rust is duidelijk het enige wat werkt om hier weer van af te komen.
    Dus ga nu maar weer op de bank met de benen omhoog.
    Heb nog geen pcm genomen, maar als het te erg is doe ik dat zeker wel. Toen ik anderhalve week geleden zo verkouden was heb ik dat wel genomen.

@all, ook een fijn weekend van mij.

15. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi Tori,
    Ik durf het nog niet te geloven. Ik hoop dat ik kan wachten tot over paar dgn. We gaan voor een donkere test! :D

Wat vervelend dat de pijn weer terug was. Gelukkig dat rust helpt. Goed dat je naar jou lichaam luistert. Zorg goed voor jezelf!

Ook een prettig weekend!

16. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi Robing,
    :D inderdaad, 1 eitje hoeft maar mee te werken!
    Ik vind het best spannend......

17. NinaD

NinaD Niet meer actief

Zonnetje,
    Wat pittig zoveel uren werken!

Het is zaterdagochtend vroeg en ik ben al een tijdje klaar wakker......:)
    Ik ga maar op op de bank liggen......

Dames,
    Succes met jullie gedichten,
    Veel plezier en een prettig weekend!

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    NinaD, jij was al op tijd op. En dat op zaterdag! Ik ben er okk al even af, had zo'n trek dat ik niet meer in slaap kon vallen.
    Dus nu lekker aan een brinta ontbijtje.

19. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier ook om 6.00 uur wakker en om 6.30uur op. Wekker stond om 7uur, gezien ik moet werken. Vandaag rustige dag, hebben extra hulp en 4 clienten minder dan verwacht. Dus dat is wel lekker. Helaas morgen wel erg drukke dag. Dan geen extra hulp.

20. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Jeeeetje meiden..wat waren jullie vroeg op!!!
    Ik om 8uur ook ff (moest plassen) maar heb daarna nog uurtje gelegen! :)
    net uitgebreid met man en loge ontbeten. man is nu ff weg (oudd auto overschrijven) en als ie terug is gaan we naar de stad. cadeautjes kopen voor vanmiddag! Na t shoppen douchen en omkleden en sint vierdn bij zwager en aanhang! Vanavond geen plannen (man gaat miss uit met zn broer) en morgen ook chill dag. deze wk was druk genoeg ;)

Sammy: hoest schatje?!!?

Zonnetje: werkze en rustiv aan he?!

Nina: jezelf nog in bedwang kunnen houden?!!?!? ;) ooooh als je weer gaat testen...is zooooo spannend. weet nog dat ik niet durfde te kijken!! Hihi mn duimen blijven draaien hor!!!

Tori: dus jij ook wakker met trek?! Ik merk dat nu zo af dn toe ook! Hoest met je rug?! Hier gaat t buikje beter...rust helpt dus echt!!

Fijn weekend lieverds xxx

Deel Deze Pagina