duivinnetje: kan me je spanning heeeeel goed voorstellen! en idd voor de "lopende" bam mama's zal dit erg ingrijpend zijn. succes!!! ik heb de recorder ingesteld voor als er ineens wat op de planning komt maar anders kijk ik t "live" all: zomaar ff dikke knuffel
Zow.... dat was ff heftig vanavond, maar vele dingen wist ik echter al. Alleen erg jammer dat ze vele stukken eruit hebben geknipt Nu maar hopen dat de meiden hiermee gewaarschuwd zijn, en die NIET met hem in zee gaan. Ik vond het wel ff lachen dat mijn stukkie interview soms niet overeen kwam met de ondertiteling Maar ik was die dag ook zoooo zenuwachtig, en van de zenuwen kwam ik soms mn woorden niet meer uit, hihi. Je krijgt natuurlijk niet dagelijks te maken met een camera op je snuit.... en dat je helemaal omgetoverd wordt tot onherkenbare! Liefs
goede morgen duivinnetje: ik heb helaas de uitzending gemist, maak ik heb m opgenomen dus ga m kijken zodra ik er tijd voor heb!!! ben zeeeeeer benieuwd!!!! en trots op je fijne dag allemaal!!!!!!
Meiden wanneer kun je al testen? Gisteren getest 9 dg na tp en die was neg ik had goede hoop Ik weet dat ik altijd al een late pos tester ben maar toch ik had ergens gelezen dat de innesteling vaak tussen de 5 a 10 dg na de tp Os
Kleine inbraak.. Angelica ligt er op welke dag je embryo teruggeplaatst is maar tussen dag 2 en 5 na de tp nestelt een embryo bijna altijd in. Dag 9 kan dus te vroeg zijn, sommigen testen dan al wel posi. Moeilijk he. Sterkte meid.
De mijne was toen 9 dagen na TP, en was toen al wel duidelijk. Denk aan je..... Het is zo stil hier, niemand zin om te kletsen? Denk elke keer lekker bij mn groepie bij te kunnen lezen, maar nee hoor, helemaal niks...... Niemand iets te liegen ofzo?! Iedereen een dikke knuffel!
Hier vooral nog even druk met andere dingen. Ben vooral druk bezig om de kleine verbouwing waar we nog mee bezig waren af te krijgen. Binnenkort worden de foto's door makelaar gemaakt en dan moet het hier klaar zijn. Verder heb ik weinig te melden. Zit zelf even minder goed in mijn velletje en heb het daarnaast erg druk met huis en werk. Zit nu op ongi te wachten om volgende poging te starten. Hoop dat die gewoon een keer lukt. Heb nu nog 2 cryo's die ik kan gebruiken. En weet niet of ik manlief nog een keer kan overhalen voor een punctie. Van de week gaf hij ook aan dat als we weer bezig zijn met de mmm hij weinig tot geen zin in dingen heeft. Denk dat dat dus ook de rede is dat hij niet nog meer pogingen wil doen. Was eigenlijk de eerste keer dat ik dat van hem hoorde. Zijn ondertussen al 6x iui en 4 tp's mislukt. Dus hij denkt dat het niet meer gaat lukken, gezien er al zoveel niet gelukt zijn. Hoop dat als het dan niet gelukt is hij toch nog wel een poging wil doen. Aan de andere kant merk ik zelf ook wel dat de mmm zijn tol begint te eisen bij mij. Wil aan de ene kant niet opgeven, maar aan de andere kant merk ik wel dat het wel steeds zwaarder wordt om door te gaan. Lees dus wel mee hier, maar zijn op dit moment weinig dames bezig met een poging. Alleen Angelica volgens mij. Hoop dat je gewoon een late tester bent angelica. Je kan vanaf 14 dagen na punctie testen (punctie is je eisprong). Als hij dan niet positief is, dan is de kans op zwangerschap klein.
Angelica: ik begrijp je onzekerheid meid!! K.t he?!!? Maar ik zou nog ff volhouden/afwachten. ergens zou 9 dagen kunnen maar... persoonlijk vind ik t iets vroeg (gezien je zelf al aangeeft late tester te zijn) . bij ons is 14dagen na tp bij "verse tp" gebruikelijk en 18 na tp bij cryo.!!! Das lang en beetje overdreven maar 9 is dan wel heel vlot. succes meis xxx Brabbel: ik ben er wel hor!! Had vergadering! Tja helaas moet er ook gewerkt worden hihi. nu ff pauze! Hoest bij jou?! Hoe voel je je?!? Wij zijn miss stil, maar jij ook!! Kom op.... vertel ons alles!!! hahaha Zonnetje: spannend hor allemaal!! Hopelijk verloopt de verkoop lekker! En kan me jullie spanning en vragen omtrent de mmm goed voorstellen hoor. moet zeggen dat ik de 2e poging (prik ronde) ook zwaarder vind. en ben zelf ook prikkelbaarder. en nog nie eens begonnen met de glonal. maar...ik vind t het allemaal wel waard en dank altijd: als t straks WEL eens lukt... dan vergeten we dit alles. maar voor nu...geef ik je hele dikke knuffel x all: nou ff egotje dan maar. heb een heeeerlijk weekend gehad met de kids van mn zus!! Echt top!! Doet me meteen weer ff wakkerschudden waar we dit allemaal voor doen!! En zoals ik al zei, tis t waard!! Zo fijn om kindjes om je heen te hebben! vandaag cd30 en vanavond deca 8 alweer! T begint te wennen! En doet minder zeer. ook merk ik er weinig van dus erg prettig. hoop wel dat morgen mn ongi doorbreekt want dan zijn we weer stap verder. zal dan vrijdag voor echo moeten en hopelijk t weekend starten met glonal. heb wel bedacht dat als ik woe niet ongi ben ik een test doe. kan dan de gyn bellen om te vragen wat ie wil. zit dan op cd 32 zonder ongi en neg. test! Wil namelijk niet weer 2wk extra deca spuiten. maar we zullen zien! Kan nog alle kanten op! Verder benik snotverkouden aant worden en baal daar ontzettend van want wil gezond en met goede weerstand beginnen met prikken. gister nog in bed klein/kort serieus toespraakje tegen manlief gehouden. ik zei : weetje wat leuk zou zijn.....als deze poging in nov meteen slaagd!! En dan beb(mn vriendin) dr eerste poging voor een brusje in jan ook!! (die stopt dan met de pil) want dan lopen we nog ff met 3 stellen (1vriendengroep) tegelijk . dus man zegt: ga nou maar nergens van uit schat! Straks lukt t niet. dus ik: jawel hoor!!! Want ik heb goede hoop, goede moed en goed voorgevoel. ik ben positief en dat werkt!! En hij vond dat ik daarin gelijk had en dat gevoel moet vasthouden! Hihi Nou nu houd ik er mee op. want kost me een eeuwigheid via mn mob!!! drvr
Ik zou ook graag door willen hoor als deze 2 cryo's niet blijven plakken. Weet ook waarvoor ik het doe. Maar ja, helaas moet je wel met 2 zijn voor een verse poging. (vind het soms wel moeilijk hoor dat manlief zoveel moeite met de mmm heeft, maar dat heeft hij ook met de tandarts, huisarts enz. Dus is niet alleen de mmm.) Maar ik blijf hopen dat ik die gewoon niet nodig heb en mijn droom van paar weken geleden uitkomt. (was dat ik het nieuwe huis zou kopen en ik in de andere plaats naar de verloskundige ging). Deel 1 klopt al. Nu deel 2 nog. Hier even geen voorgevoel dit keer eigenlijk. Misschien komt dat nog als ik weer bezig ben. Heb op dit moment even veel aan mijn hoofd om over na te denken. Soms heb ik het gevoel alsof het tijd is dat ik veel dingen moet aanpassen in mijn leven. De 1ste stap is al gezet, dus ben benieuwd wat de andere stappen worden. En ik hoop ook dat het huis beetje verkoopt, is niet echt een goede tijd heb ik al begrepen. Je moet geluk hebben. Zo, ga maar weer eens op pad. Moet weer werken. Zal af en toe hier eens kijken via de telefoon vanavond. Denk dat wij redelijk gelijk gaan oplopen spannende tijden. Hier verwacht ik ook ongi binnen een dag of 2-3. Maar weet het ook nooit zeker bij mij
Zonnetje, ik lees t verdriet in je berichtje. Wat een moeilijke keuzes toch voor jullie zeg! Gelukkig heb je wel een mooi huisje om naar uit te kijken, en je op te verheugen. Spannende tijden, ik stil, tja, ik ben over t algemeen wel een beetje "verloren" nu op t forum. Ik heb zo lang met jullie gekletst, en nu moet ik op zoek naar andere lotgenoten. Die lotgenoten waarvan ik nooit had verwacht dat ik daar bij zou horen. Ik kan mn draai nog niet echt in een vast topic vinden..... Kwaaltjes, op een paar gekke dingen na eigenlijk niet echt heel veel, Ik ben 5 dagen lang ziek geweest voordat ik kon testen.... Ik kon op zaterdag eigenlijk testen, en die maandag daarvoor ben ik enorm ziek geworden. Hele erge buikpijn, krampen, diaree, en mijn maag was helemaal overstuur.... Ik was niet misselijk, maar eten was ook niet echt makkelijk...... Maandag avond een test gedaan, (9 dagen naar terugplaatsing)en die was al enorm duidelijk, en in de loop van de week werd t alleen maar donkerder..... En nu moet ik sind een kleine week elke nacht eruit om te plassen, terwijl ik eerst de hele nacht door kon slapen. En honger!!!!!!!!!!! Whaahahahah, ik blijf continu eten, en honger houden, echte, echte, erge honger, zo erg dat t echt zeer doet aan mn buik als ik niks eet..... Maar dat is t enige, honger, en plassen, meer niet. Stom misschien, maar omdat ik niet echt veel kwaaltjes heb ben ik ook best onzeker soms. Ik vind maandag ook zo ver weg nog, duurt lang voordat je eindelijk mag komen... Ik zit nu ook ff in zo een fase van: En nu?! Elke keer als ik naar het toilet ben geweest en mn wc-papiertje niet rood is gekleurd, voel ik me ff zwanger. Ik bedoel, dit is waar ik al die jaren voor heb gevochten, wit wcpapier, en de kannen van MVM om in te plassen. En toch........... Toch komt er een stukje zelfbescherming bij kijken, en wil ik niet al te vroeg te enthousiast worden. Want, ik en ZWANGER?! dat kan toch haast niet! Ik heb voor iedereen een klein cadeautje: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Knuffel en een kus!
Brabbel, dat verloren voelen had ik ook! Maar bij het verlengde wachtbankje en de aanstaande mama's uit de mmm voel ik me inmiddels helemaal op mijn plek. Ook schrijf ik met de februari-meiden mee, ik was bang dat ik het misschien niks zou vinden omdat het bij mij toch op de andere manier is gegaan, maar het is toch wel heel fijn om met meiden te schrijven die rond dezelfde periode zijn uitgerekend. Je vindt er veel herkenbaarheid!
Angelica, als je een late positieve tester bent, zou ik nog even een slag om de arm houden en over 4 dagen weer testen. Ik testte op dag 10 na de punctie duidelijk positief, maar zoals je zelf al schrijft test jij normaal gesproken later positief. Ik duim voor je!
Oh zonnetje...soms als ik je berichtjes lees, zou ik zo in de auto willen stappen om je ff dikke knuffel te komen geven! Maar ik hoop volop met jemee dat je droom uit gaat komen blijf erin geloven!!!!! Brabbel...heeeeerlijk toch dat je niet zwak ziek en misselijk bent?!?! maar..snap de onzekerheid heeeel goed! en ook ergens t onbegrip. maar tis werkelijk waar wel vervelebd dat je je draai nog niet hebt gevonden in ander topic maar je bent en blijft hier van harte welkom! We willen je niet missen hier. en na nov dec gaan we allemaal met elkaar in nieuw topic: bolle ivf buikjes of wij trotse ivf/icsi mamas. hihi enuh...wil nu lullig doen hor maar als je zo wat lekkers gaat pakken...ik lust ook wel wat! Heb zooooo'n trek!!!!! Hahaha enuh...thanx voor de hcg!!!!! T zou toch wat zijn als ik nu ineens zwanger blijk! Whahahahha nou.. ik sla t op voor mn komende poging
Ik wil jullie meiden heeeeeeeeeel; Bekijk bijlage 192734 wensen met alles wat jullie doen, waar jullie op wachten, en nu op na nog meer roze testen !!! Liefs duivinnetje
Een zwaai en knuffel voor iedereen!!! Ik heb weinig te melden en druk met van alles behalve de mmm. Ik lees mee, maar schrijf dus eventjes minder.
Timon, knuf terug!!! Al/ego: weinig nieuws eigenlijk. nog geen ongi gespot :-s bm ligt wel lekker laag en merkte dat goed gister met klussen. maar wacht dus nogsteeds. Oh en wat ik helaas wel heb is een bolle harde buik , oorzaak: constipatie :-s heb ik weer!!! Verder geen nueuws! Ohh wel leuk nieuws...morgen de kleine meid weer de heledag!! Heb gister de buggydrager op de fiets gemonteerd dus kan lekker oppad! Gaan we op de fiets naar mn ouders en lekker boodschappies doen. hihi en....do hoort haar mama ( mn schoonzus) of ze een jongen of meisje krijgt want ze hebben de 20wk echo!! Zoooo benieuwd!!!!
Soms is het wel moeilijk inderdaad dat man en ik niet op 1 lijn zitten over de mmm. Heb al eens begrepen dat het helaas bij meer stellen gebeurd. En ik blijf hopen dat het gewoon goed komt en ik deze tijd lekker in de kast kan stoppen. We houden verder wel van elkaar, maar merk dat dit stukje wel veel invloed heeft op onze relatie. En hoe minder emmy's er over zijn hoe meer ik er weer mee zit. Vraag ook niet echt of we straks wel of niet doorgaan, maar heb wel bij man aangegeven dat ik graag door wil gaan. Dan krijg ik weinig reactie. Dus ach. Verder gisteravond weer even geconfronteerd met de oneerlijkheid in de wereld. 1 van onze cliënten is gisteravond overleden. Was een man van begin 50. Dus nog jonger dan mijn eigen vader. Blijf het toch te jong vinden dat mensen dan overlijden. Gelukkig komt het niet zo vaak voor dat we mensen verzorgen die zo jong zijn en overlijden, want vind het toch wel even slikken soms. @brabbel: ik snap je onzekerheid dat je weinig kwalen hebt, maar aan de andere kant ook wel fijn. En sommige hebben weinig kwalen. Die je hebt klinken goed hoor. En lijkt me inderdaad lastig op weer een ander topic te vinden om lekker te kunnen kletsen. Duurt meestal even voordat je weer een plekje hebt gevonden. Nog iets minder dan een weekje heb je een echo en wordt het misschien werkelijkheid. @spannendetijden; fijne dag en geniet van de kindjes. Geef dan maar een digitale knuffel. Doet me ook goed. @timon: jij dus met hele andere dingen bezig. @doortje: jij alweer 25 weken, gaat toch snel zeg. @duivinnetje; dank je voor je succes. Dat geld voor jou natuurlijk ook. Jij hebt het ook niet makkelijk met alles. @angelica; hoe is het bij jou? @degene die ik vergeet: sorry, maar denk wel aan jullie. Waren hier pas geleden wat nieuwe dames die ik weinig hier meer zie. @ego; vanmorgen even lekker uitwaaien in het bos als het droog blijft en vanmidddag helaas weer een overleg op mijn vrije dag. En ook ik wacht nog op ongi. En dank jullie voor de knuffels. Vraag me soms weleens af waarom ik een man heb getroffen die moeite heeft met de mmm. Maar ja, dat weet je niet vooraf. En verder hebben we het wel goed samen en genieten we van elkaar. Ook dat is belangrijk. Zo, ik ga zo de deur uit en verwacht niet voor 17uur weer thuis te zijn.
He meiden, ik ga morgen testen met mijn man. Ik doe dat wel in de avond. Ik ken mezelf dan ben ik om 04.00 wakker en ik slaap niet meer Iedereen knuffels terug. Zonnetje veel plezier vandaag
ik blijf voor je hopen angelica!!!!! en mn duimen draaien volop!!!! zonnetje: ik geef jou heel veel digitale knuffels hor! hihi en weet haast wel zeker dat het niet alleen voor jouw man moeilijk is meid! iig een fijne dag vandaag en ik wacht gezellig met je mee