Hahaha, ik ben een boefje volgens manlief! Hij is heel heel erg blij. Ik zit nog een beetje in ongeloof, en manlief zit al over de klussen en de techniek met kabels in huis nate denken. Owwww ben zo blij na meer dan 7,6 jaar EINDELIJK ZWANGER, ik zou het wel van de daken willen gillen!! Xxxx
Llkh: mijn man had bijna dezelfde reactie om eerlijk te zijn. Aan de ene ksnt kon hij het niet geloven, maar 2 dagen na positieve test was de kleedkamer spontaan aangepast naar gedeelde kleed/ studeerkamer. Zodat de de studeerkamer babykamer kan worden. En moesten ook allemaal kabels enz aangepast worden. Ik vond 5 jaar al lang dat we bezig waren
St, mijn vriendje zou ook gaan skieën, maar dan in januari. Maart is echt geen optie. Vergeet niet dat je dan ook hoogzwanger bent en het fijn is als er iemand bij je is die je kan ondersteunen. De mijne gaat uiteindelijk toch niet met zn vrienden skiën en dat vind ik niet erg! Zelf baal ik wel dat ik niet kan skiën (is echt mijn sport!).... Maar de gezondheid van mn kindje staat voorop! 2014 maar weer gaan . Ai, dat klinkt echt nog ver weg! Zonnetje, 12 weken!! Yeaaaaah, echt super . Ben benieuwd naar je echo fotos! Wanneer heb/had je de termijnecho? Tat, jij dus nog steeds niet fit maar wel op en top zwanger!! Ben nog steeds zooo blij voor je!
Volgens mij zei sammy of st dat, maar ik weet iig nu wel waar de supervermoeidheid na het nieuwe werkn vandaan is gekomen
Even wat losse reacties: Llkh gefeliciteerd. Wat gaaf!!! Iets over Derek Oglivie heb ik gemist denk ik. Ik zelf ging bij de tweede zwangerschap alleen testen. Was er 100% van overtuigd dat het niks zou zijn en toen knalde de streep van de test af. Ik manlief op werk gebeld en vroeg of hij thuis koffie wilde komen drinken en dat ik een verrassing had. Zegt 'ie " Gaston van de postcodeloterij ofzo!" Haha toen heb ik 't maar verteld. Van z'n baas moest ie gelijk naar huis toen Plas ophouden. Echt goed je bekkenbodemspieren trainen. Heb ik met de zwangerschapsgym geleerd. Misschien dat je ook op internet tips kan vinden. Na de bevalling nog lang last van gehad. Vooral na het plassen bij het opstaan kwam er dan nog wat dat ik niet voelde. Heel vervelend.
Llkh GEFELICITEERD!!! Wat moet dat een fijn gevoel zijn dat de test positief is! Jeetje wat is er veel geplaatst/gesproken hier! 1 dag niet geken en 5 pagina's er bij! Hahaha. Krijg je er van als je de telefoon thuis laat liggen . Morgen op pad met 2 zwangere vriendinnen. Jeej... Kan nog niet zeggen dat ik er zin in heb... Ach ga het vast overleven.
Dankje, liefde! Hoe is jouw gesprek van de 13e geweest (onderschrift). @zeehondje; Dankje! Derek: vorig jaar 18 dec zijn we bij derek geweest, had in de lounge in september een topic geopend wie hier in geloofde. Niet super veel posi reacties toen op ontvangen dus weet dat niet iedereen het gelooft. Derek had gezegd dat we volgende jaar die tijd niet meer met ze tweetjes zouden zijn.
llkh, haha dan heeft Derek in dit geval gelijk gehad ... maar dat is ook voor hem gewoon een gok geweest denk ik! Net als met jongen / meisje is ook wel of niet zwanger in een bepaald jaar 50/50 . Liefde, welkom op ons topic ; al schrijf ik hier niet zoveel meer ... er zijn wel veel die hier schrijven dus dat gaat altijd snel met de pagina's. Succes vandaag met die 2 zwangere vriendinnen. Hopelijk heb jij maar 1 poging van IVF nodig en ga je ze volgen!!! En veel plezier natuurlijk met wat jullie gaan doen.
Even snel.......morgen ga ik uigebreid reageren... IIk, Van harte gefeliciteerd!!! Erg blij voor je! Je hebt lang moeten wachten en gelukkig niet langer! Liefde, Welkom hier!
Het is stil hierrr meisjes.. hoe gaat het??? ik zit te wachte op ongi... dag 15 fm en dan voor de laatste cryo tp als tie goed ontdooid... zo niet meteen verder met poging 4.. Zie er best wel tegen op hoooor
Zo weer tijd om uitgebreid te reageren LLkh84: Ik geloof die Derek wel hor en idd hij had gelijk!!!! Hoe voel je je nu?! En heb je genoten van je feestmaal?!?! Jullie hadden zeker wat te vieren!! Enuh ik slaap nogsteeds t liefst elke middag na (tijdens) het werk een uurtje hor! Hoort er allemaal bij! Tori: ik baal ook echt dat ik niet mee kan!!! Maargoed 2014 dan maar idd!! We hebben nog zoveel voor de boeg in 2013 dat t zo ski tijd is Manlief begon gister al over de zomervakantie!!! shock Hoest verder met je?! Hoest met je rug?! Zeehondje: thanx voor de tip ik ga straks ff speuren op google! Liefde: hoe was je weekend meid!?! Heb je je trip overleefd?!?!!? En jaaaa we kunnen behoorlijk kletsen hier! Maar soms is het ook dagen stil hor! Ik ben meestal int weekend niet zo actief! En savonds ook niet. Sammy: spannend meid!!! Wanneer verwacht je je ongi?! 1 deze dagen toch?! En kan me voorstellen dat je er tegenop ziet schat!! En ik kan wel zeggen t komt goed , valt allemaal mee..maar daar heb je natuurlijk geen snars aan dus bij deze laat ik alleen ff weten dat ik er voor je ben!!! Xxxxxx En mijn duimen gaan straks max over uren draaien!!!!!!!!!!!! Knuf Ego: hier lekker weekend gehad. Vrijdag avond ging man naar bios maar ik was moe, had last van mn buikje en bleef dus lekker thuis! (achteraf blij want film viel tegen en t was 1uur geworden en had zeker geen 3uur in de biosstoel willen hangen) aan ene kant wel jammer, want had lekker chill avond met manlief ingedachte! Maargoed zo was het ook goed! zaterdag ben ik met mn schoonzus Alkmaar in gedoken! Zij had gala feest dus opzoek naar jurk! Was erg gezellig, maar ook zeer vermoeiend! Voelde mn buik en rug goed!! toen ik thuis kwam heb ik alleen nog hete douche genomen, gegeten en ben daarna in slaap gevallen op de bank! En werd rond half 11 wakker dus op naar bed! Gister lekker uitgeslapen al was mn nacht erg warrig dus was nog wel moe. Daarna met man lekker ontbeten en in huis gerommeld. (opruimen wasje enz) Toen met honden heeerlijk wezen wandelen door het bos en bij mn ouders bakkie gedaan! omdat ik nogsteeds last had van mn rug en mn buik ook liep te zeuren zijn we lekker naar huis gegaan. Ik ben ff gaan liggen op de bank, en manlief was nog ff in huis bezig! Daarna lekker samen films liggen kijken en toen was het bedtijd! Lekker weinig gedaan dus hihi Wel vervelend moet ik zeggen die pijntjes maar zal er wel bij horen! Maar ik ben altijd zo paniekerig dat ik meteen t engste/ergste denk! ( zo ben ik als de dood dat de kleine TE vroeg komt. En daar is helemaal geen reden/aanleiding voor hoor. En als ik dan zon rugpijn heb (laag ongi gevoel) en buikpijntjes erbij ben ik meteen bang voor weeën .slaat nergens op natuurlijk maar zal vast iedere zwangere wel last van hebben. heb gewoon teveel gelopen zaterdag en het is ook een constante pijn).maargoed . We hebben het weer gehad hihi zit nu op mn werk en heb nog hele dag vor de boeg maar doe het lekker rustig aan en mocht ik weer last krijgen ga ik lekker optijd naar huis! Morgen ook werken, woe ben ik vrij en home alone  donderdag werken en kerstfeest en dan vrijdag eindelijk weer ukkie kijken!! (geeft toch wel fijn gevoel! Als je weer hoort dat alles echt goed is! ) manlief moet vrijdag kerstinkopen doen want we vieren t met de vrienden bij ons! En zaterdag gaan we behang en verf shoppen voor de babykamer dus ik zeg leuke week voor de boeg