st zeker een leuke week voor de boeg. Afgelopen weekend had ik mijn neefje en nichtje en we hebben zo van ze genoten. ze waren zo lief. Ze werden ook pas om half 8 en half 9 wakker. Thuis staan ze al om 6 naast mijn zus mama we willen naar beneden hahahaha
ST; ik ben vooral moe en gelukkig s avonds misselijk, en misselijk van een gloorlucht, die manlief door de wc steeds heen moet doen van mij. We hebben genoten van ons feestmaal! Ik merk met het slapen dat ik dan vroeg ga slapen en dan om kwart over 5 wakker wordt niet meer inslaap val, had vandaag om 12uur moeten beginnen en om 7 uur stond me wekker, maar was zo moe, wekker verplaats naar 8, en nog ff geslapen. wordt ik half9 gebelt of ik eerder kan komen, ben benieuwd tot hoelaat ik dan nu moet werken. Wel lekker dat je een rustig en leuk weekend heb gehad!! ik had ook een relatief rustig weekend. Moest een boekhouding hierthuis afronden en studeren (niet heel veel van gekomen), en we hadden een verjaardag die heb ik lekker geskipt! ml is er heen gegaan, en kreeg al de vragen en en en weten jullie al wat, is er al getest. Hij heeft gezegd dat we hadden afgesproken vandaag pas te testen, en dat ze met kerst pas wat horen. denk niet dat mijn schoonfamilie dat vol gaat houden. wel een hele hele leuke, mijn ichtjes zijn dus verzot op mij, en vonden het jammer dat ik er niet was, de oudste was even de naam van mijn vent kwijt, de vraag: mama hoe heet hij die van tante llkh ook al weer? lachen daar natuurlijk want in hun gezin ben ik maar de aanhang zo nu snel aankleden en naar me werk!
Whahah BS das hier ook altijd zo!! Bij ons slapen ze uit en thuis altijd vroeg! Maar als ze uit logeren zijn, hebben ze ook zoveel invloed! Ze maken zoveel mee! Helemaal uitgeteld! Die kleine van mn zwager doet thuis tussen de middag alleen nog hazen slaapjes bij ons trekt ze zo 2 a 3 uur door! Wel erg leuk weekend gehad dus geniet er maar van!!! Ooooh je hebt PB trouwens Llkh84: vervelend die vermoeidheid!!!! Maar als je geluk hebt..ben je daar straks vanaf!!! Die misselijkheid trouwens ook Had jou manneke mooi ff pech met al die vragen! Wel goed antw van hem hihi En fijn dat jullie feestmaal geslaagd was!! Doen jullie goed! Whhahahaha leuk he nichtje
Hier ook nog last van flinke vermoeidheid om eerlijk te zijn. Vrijdagmiddag 2uurtjes in bed geslapen, zodat ik vrijdagavond gezellig weg kon. Was wel gezellig, hebben gegourmet. En toch maar heerlijk 1 stukje biefstuk erop gelegd en dit goed gebakken. Manlief zei al foei, maar als ik het goed bak mag het volgens de verloskundige. Maar vond 1 stukje wel genoeg, verder ander vlees op. Zaterdagochtend wat helpen klussen in babykamer, maar 'smiddags heerlijk op de bank gehangen. Zondagochtend moest ik helaas werken, maar ook heerlijk middagdutje gedaan. Had zondag ook weer veel last van maag, hier trouwens ook altijd in de middag/avond. Heb altijd al snel last gehad van vermoeidheid, maar nu is het dus helemaal erg. Maar gaat inderdaad over wat ST zegt. Heb tussendoor hier ook wel wat gelezen, maar ben het weekend vooral even bezig geweest met andere dingen. Als het goed is zijn nu alle muren op de babykamer weer netjes glad, alleen nog schuren en dan kan er glasvezelbehang op. Plafond nog een keer gaatjes vullen en dan kan dat ook in de verf. Radiator en leidingen heeft manlief al een keer een verfje gegeven het weekend. Dus zijn lekker op weg. Helaas moet daarna ook nog de keuken, hal boven en beneden, toilet afgemaakt worden en veel dingen afgewerkt. En ik doe niet zo heel veel. @sammy: snap je onzekerheid voor de tp hoor. Had ik ook altijd en zag er vaak ook wel tegenop. @hier komt neefje nooit logeren, afstand is al snel te groot. Vorige keer vroeg manlief het aan neefje en die zei nee. Maar hij komt ook zelden op visite bij ons. Gaan meer die kant op eigenlijk. Verder ben ik het helemaal kwijt. Heb een geheugen als een vergiet sinds ik zwanger ben.
Ik geloof Derek niet, vuile oplichter is het . Ik ben 2 avonden achter elkaar naar een show van hem geweest, en 2 avonden achter elkaar stonden dezelfde mensen op incl. dezelfde spirits kwamen door.... En prompt had iedereen op dit forum, over 2 maanden shows, allemaal dezelfde shows gehad . Leest u maar: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/146140-derek-ogilvie-15.html Allemaal dezelfde readings! Btw, volgens een meisje van het forum die geomantrie doet, die heeft alles rondom mn meisje goed voorspelt, en dingen die er speelden die ze niet kon weten, krijg ik toch nog een baby van mn man. Een jongen met als sterrenbeeld Leeuw! Ben benieuwd... Hoop het in ieder geval wel. Verder breek ik weer uit!
hey meis, bij ons in het contract stond dat alle embryo's worden vernietigd als 1 van de 2 komt te overlijden. Wij hebben een apart formulier aangevraagd en daarop aangegeven dat we de mogelijkheid willen om ze toch te kunnen gebruiken... jullie ook?
Oh Babii, dat zou mooi zijn! Maar ik zou dan inderdaad even kijken wat er in het contract staat zoals mil schrijft. Ik weet niet wat er bij ons in stond eigenlijk. Maar zeker iets om even op te zoeken.
Bij mij klopte de geometrie reading tot op heden niet. Zou een visje als sterrebeeld krijgen. Kom niet eens in de buurt. Hoor van derek wisselende verhalen. Zowel positief als negatief. Weet dat babii een formulier heeft ingevuld voor behoud van emmy's. Heeft ze eerder verteld Ga weer verder werken.
Wij hebben overigens geen aparte formulieren ervoor ingevuld. Het stond als optie in ons contract. Wist het zelf ook niet, m'n man las nooit contracten en tekende maar op goed vertrouwen van mij! En ik zat voor m'n echo bij de IVF arts en vertelde van het overlijden van m'n man. Ik zeg ja nu wordt alles vernietigd. Hij kijkt in het contract rn zegt; nee hoor, uw man heeft aangevinkt met handtekening erbij dat alles bewaard dient te worden bij het overlijden van een partner. Ik heb ook Eem brief dat m'n 6 cryos bewaard blijven.
MIL, Wat vervelend dat je een vmk hebt gehad! Gelukkig dat je alweer positief het nieuwe jaar ingaat! ST, Manlief ski....je hebt er al genoeg over gehoord! ik sluit me bij iedereen aan..... Gelukkig dat het mee valt met urineverlies. Bekkenbodem spieren trainen kan goed helpen! Vrijdag, wat heerlijk weer een echo! Tat, Jouw eerste echo komt steeds dichterbij!!! leuk! Sammy, jouw berichtje over testen stond ik op mijn mobiel te lezen toen we in de rij van de kassa stonden........schoot in de lach ...... Iedereen keek me aan van die is niet helemaal oke! TP komt dichterbij! Ik snap jouw gevoel over TP heel goed, gezien wat je allemaal achter de rug hebt. Gelukkig heb je gewoon een goede kans! Geloof in jouw cryo!!! Zonnetje, 12 wkn alweer! Blij voor je! Foto's? Lux kamperen klinkt gezellig! Babii, Gelukkig dat jullie cryo's bewaard zijn! IIk, Geloof je het al wat beter? Liefde, Hopelijk brengt 2013 ons ook een ZW! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben .... Moi: De afgelopen week en weekend waren erg druk! Erg vermoeiend, maar ook wel fijn, omdat ik mijn zorgen na die nare gesprek met de gyn niet kon los laten. Gelukkig eind van de week eindelijk een intake afspraak voor eind jan gekregen in DD bij een Duitse arts. Erg blij! Geeft me in ieder geval iets positiefs om naar uit te kijken. Ik ben erg blij dat we volgende week lekker even weg zijn. Meestal zijn we rond deze tijd erg met kerst bezig. Dit jaar zijn we meer bezig met ons mini vakantie
Volgens mij niet, als ik jouw onderschrift lees, ken ik niet iemand in mijn omgeving die dat heeft meegemaakt Dank voor de felicitaties! En wat fijn dat je emmys zijn bewaard, volgens mij in ons zkh wordt het weggegooid. @de vraag of ik het al geloof; komt steeds meer, nog geen ongi, geurtjes ruik ik beter, en moe, en toch zo nu en dan misselijk vooral als ik niet bezig ben en teveel heb gegeten. Groetjes!
Ja dat weet ik ook nog Babii, dat je dat pas wist toen de arts je het vertelde toch, staat me iets van bij. En hoe bijzonder het was dat hij dat toch had gedaan. Wie weet zeg, dat zou echt wonderlijk zijn. He lieve Nina, wat fijn dat je je ook even laat zien! Goed dat jullie er even uit gaan. Zo gaan de weken tot jullie afspraak in DD ook lekker snel! Mil, hoe is het. Hadden jullie nog cryogene's. Sorry dat ik het niet meer weet! Hihi dat berichtje van sammy moest ik ook heel erg om lachen! Rest allemaal dikke knuf! Even ego (hihihi wilde echo typen ) Zojuist is MvM langs geweest en ik was toch weer de hele dag zenuwachtig om dé test... had vorige week van cb digital besteld, zijn het die met zwanger/niet zwanger en niet met weken. Omdat ik toch mn urine moest bewaren voor vanavond, dacht ik ook zo'n digitale te doen... ja zwanger duh, maar ik hoopte dus het aantal weken te zien. Niet dus, jammerrrrr. Ik haal teststrip eruit....superdun streepje!!! Hele dag dus weer onzeker en ikmvoel al zo weinig. Komt die vrouw net met de MvM test....die knalde, soooooo!! Nu ben ik blij Op naar volgende week!
Ll,h1984, aha oké! Als ik jullie was zou k toch het contract laten aanpassen. M'n man was ook niet ziek, kerngezond en legde ook zo ineens het loodje. Hopla hartstilstand en weg was hij, 28 jaar. Dus ik waarschuw iedereen! Gum het niemand, maar je ziet hoe het leven kan lopen.
Btw, dit meisje Is al een wonder gezien m'n voorgeschiedenis. Die kennen jullie allemaal hier! Maar nog een kleintje erbij zou geweldig zijn. Inderdaad tat! Normaal lees ik alle contractuele afspraken door, dit keer nie, en hij dus. Ik stond paf.
Wonderlijk babii! Ik hoop dat je er nog ween prachtig kindje van mag krijgen! Hier vandaag dus ook de papieren getekend. Als hij overlijd mag ik de emmy's dus nog gebruiken. Toch een fijn gevoel! Tat, wij hebben geen cryo's meer dus starten in januari weer een nieuwe ICSI poging. Vandaag een "potje" weggebracht voor een sperma opwerk test. Ben benieuwd! De 31ste krijgen we de uitslag. (Die test moet jaarlijks gedaan worden)
Hoi Tat, Ja, de wkn kunnen mij nu niet snel genoeg gaan! Het is op zich nu ook wel fijn om even pauze te hebben van al die hormonen. Ik voel de afgelopen dagen weer mezelf, niet meer zo moe. Wat geweldig van die mooie testen! Bevestiging blijft leuk! Met de echo zie je tenminste eindelijk echt jullie ini-mini