IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hoihoi,

Hier nog heel even. Zijn net terug van onze iets wat groter geworden ronde. Eerst naar me moeder. Haar gezicht, onbetaalbaar!! Helemaal happy natuurlijk. Daarna door naar me schoonouders, was schoenmoedere er niet, vaders wel verteld maar toch. Vanuit daar heeft ml zijn zussen gebeld, zodat die ook op houden met gissen.
    Schoonmoeders in de schouwburg dus maar een sms gezonden van bel me. Ze zet in de pauze nooit haar mobiel. Deze keer wel. Dus die helaas telefonisch verteld.

Toen we thuis kwamen brande het licht nog bij mijn vriendin/ buurvrouw, dus ook daar even aangebeld. En daar het ook soort van verteld, eigenlijk hoefde ze alleen me gezicht maar te zien.

Nu lekker slapen. Morgen school... Dus zal niet meelezen/schrijven

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Wat gezellig, er is weer flink gekletst hier …..

ST,
    Nog gefeliciteerd met jouw verjaardag! Sorry beetje laat!
    Gelukkig dat jouw man eerder gaat skiën! Geen zorgen en gewoon genieten van de laatste maanden ZW J
    Ik kan me goed voorstellen dat je alles op tijd klaar wilt hebben, maar genieten van deze tijd is ook belangrijk!!!!! Jullie zijn hartstikke op tijd met de babykamer en de rest komt ook nog….. Zorg goed voor jezelf! Het is wel de bedoeling dat je uitgerust straks richting de bevalling gaat en niet uitgeput. Geniet van jouw vrije dag vandaag!
    Ik ben erg aan toe om even weg te gaan. Het blijft lastig om mijn zorgen los te laten. De ene dag gaat het goed en ander dag niet. Ik wil zo snel mogelijk duidelijkheid hebben. Gelukkig is 25 januari niet ver weg.

Tat,
    Moeheid en misselijkheid…..klinkt fantastisch! Sorry, een “wannabe ZW” hier! Wat goed dat je mee gaat doen met MvM, t/m febr klinkt inderdaad lang. Moet je elke ochtend urine opvangen of de hele dag door?

BS,
    **Dikke knuffel**
    Ik had afgelopen weekend precies dezelfde ervaring. Ene nacht droomde ik dat ik zwanger was van een tweeling, waardoor de werkelijkheid van wakker worden behoorlijk tegen viel. De nacht daarop droomde ik dat we al 2 kinderen hadden. Ik was zondag echt even aangedaan.
    Sommige mensen zeggen dat dromen jouw eigen gedachten en wensen zijn, maar ik hoop dat ze ook iets zeggen over de toekomst! J
    Hoe is het verder met jou?
    Hebben jullie al een beslissing kunnen nemen?

IIk,
    Wat leuk dat jullie het nieuws hebben verteld! Iedereen zal wel erg blij zijn voor jullie.
    Leuk dat jullie babykamer eigenlijk al af is. Ik wacht wel op de foto’s …J
    Ook MvM….super!
    Hoe is het met jouw examens gegaan?

MiL,
    Mooi en duidelijk verhaal!
    Ik moest aan de ene kant lachen en aan de andere kant ook een beetje triest van de werkelijkeheid. Dames die zonder moeite zwanger worden en zonder moeite abortus laten plegen omdat het ze niet uitkomt!

Sammy,
    Zo te horen is jouw cyclus weer op gang gekomen, erg fijn! TP zou je in jan doen, toch?

Zonnetje,
    Wat fijn dat je niet hebt over moeten geven. Misselijkheid is ook natuurlijk niet prettig, maar overgeven lijkt me nog erger. Wat leuk dat jouw buik ook aan het groeien zien, lijkt me geweldig voor je!
    Wanneer zien we buikfoto’s?

Het is heerlijk druk op werk, zodoende geen tijd om nadenken.
    Ik weet even niet of mijn cyclus nu gek doet of niet. Achteraf gezien was 4 dec. de eerste dag van mijn ongi. Zodoende moest eind vorige week of afgelopen wekend mijn eisprog zijn. Ik had de afgelopen dagen opeens een beetje spotting. Nooit eerder midden in de cyclus spotting gehad. Hoe was jullie cyclus na IVF/ICSI of Utrogestan gebruik?

Hele fijne dag lieve dames!

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hele gezellige feestdagen en een gezond nieuwjaar! :)

Dikke kus, N

Bijgevoegde bestanden:

• kerst.jpg
      kerst.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,3 KB
      Weergaven:
      63
  4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
  5. NinaD

NinaD Niet meer actief

6. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Nina, ik heb sinds dat ik in mmm vaker spotting rond mn ei, niet zo vreemd dus. Voor wat betreft MvM mag ik de hele dag door mn plasjes opvangen, maar ik werk en mijn informatrice zei dat ochtend DNB avond ook goed was. Slepen met die kannen is zo'n gedoe ook en op mn werk weet niemand het nog dus zou raar zijn als ik plots met een kan op en neer naar de wc loop :D

Vannacht ook slecht gedroomd, dat het alsnog mis ging...zo'n rotgevoel wanneer je wakker wordt en dat drukt echt een stempel op je dag. Duimen dat deze droom niet uit komt.

Lief filmpje BS!

Hoe is het verder hier, tis zo rustig?! Ik ben morgen lekker dagje vrij en ben er ook echt aan toe. Ik ben jarig en we willen "iets leuks gaan doen" maar weten niet wat, hahaha....tips iemand?!

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

Tat,
    :D met potten naar de wc is wel een hele originele manier van bekend maken dat je ZW bent! :D

Ik denk dat dromen onze wensen en angsten weer geven, zodoende is jouw droom denk ik gewoon jouw angst en niets meer! Maak je geen zorgen! Geniet ervan! :)
    Met dromen komen uit reageerde ik op de tekst van BS onder haar banner.

Het is vanavond erg rustig hier.....
    Ik heb helaas een en ander lopen uitzoeken over FSH waarden en maak me nu nog meer zorgen over mijn FSH waarde.
    Zijn er dames hier die kennis en ervaring hebben met FSH waarden?

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Tat, gefeliciteerd! Je eerste verjaadag dat je niet meer alleen bent waar je ook bent :). Hopelijk begint je dag met een heerlijk ontbijtje. Verder geen tips wat je kunt doen...

9. NinaD

NinaD Niet meer actief

Tat,
    Van harte gefeliciteerd!!!!! :D
    Er is 1 jarig...hoera...hoera..
    Mooiste verjaardags cadeau heb je natuurlijk al!
    Geniet van jouw dag! xxx

Tips:
    Bij ABBY's in Alkmaar kun je heerlijk lunchen (Ritsevoort 60 1811 DP Alkmaar). Parkeergarage de Singel zit er naast, dus lekker makkelijk.

Bedankt nog voor jouw reactie op mijn vraag. Prettig om te weten dat spotting rondom eisprong bij mmm kan voorkomen. Ik maakte me meteen zorgen om mijn cyclus enz.

10. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Tat, gefeliciteerd!!

@nina, examens zij. Goed gegaan, krijg nog het uiteindelijke cijfer 6wk na examen, nog 4 wk te gaan!

Groetjes

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    tat gefeliciteerd!!! veel plezier vandaag!

12. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Dank je wel lieve Tori Nina en llkh!!
    Leuke tip Nina. Ga het zeker checken, thanks! Niet vreemd van die spotting, maar ik denk door alle hormonen dat het allemaal wat intenser is in je baarmoeder. Had het soms zowel bij een tp na pregnyl als in een rustcyclus.

Tori, gister je blog weer zitten lezen, vooral het begin ;) had ik al, maar nu is het zo herkenbaar, leuk!

Inderdaad mijn mooiste kado heb ik al binnen!! Maandag ook dé dag. Kan niet snel genoeg komen! Wil zó graag weten of het allemaal goed zit!
    Schatje is ontbijtje op bed aan het maken nu en zijn verjaardagskado heb ik vlak na mn punctie al gehad en type ik nu op; een tablet :D
    Geen echte plannen dus nog. Vanavond hapje eten en misschien filmpje pakken. Niks moet, alles mag vandaag!
    Fijne dag lieverds!

13. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Dank je sammy!! :D

14. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Oelala zie dat ik weer wat achter loop!

BS: komt vanzelf mop! Als je het maar hebt ontvangen ;) das het belangrijkst !!!

Sammy: ik denk dat het wel kan hor lief. Eitje eens wat later! Maar helaas kan ik je er geen duidelijk antw om geven!

Zonnetje: dat geheugen irriteerd me echt! Ik dacht altijd dat het niet waar was en een fabel (had ik ook wel eens gelezen) maar ik merk t echt!!! En soms is dat heeel vervelend want moet zeker een keer extra naar de winkel. Of als ik iets ergens voor moest halen, sta ik op t moment met lege handen. Ben mn sleutels kwijt , bonnetje, enz. en dan vraagt man waar ik t heb….geen idee!!! Heeeeel irritant!! En t gedoe op mn werk… hou je altijd denk ik! Maar ik wordt er zooo moe van!
    Leuk he dat shoppen :D en idd…in het 1 zie je meer dan het ander! Ik draag ook graag mn legging (omdat het veel prettiger zit) en dan lijkt mn buik veel dikker dan mn spijkerbroek! (ook positie)
    Vind t wel lastig om te shoppen want hier is maar 1 winkel met positie mode dus ik moet al gauw naar andere stad (40min auto)

Tat: misschien komt het wel doordat we al zoveel hormonen hebben gehad tijdens de mmm?!?!?!
    Ik heb t dus echt niet gehad. Alleen toen op vakantie met vlees! Daar werd ik echt beroerd van! Maar kwam misschien ook wel doordat de bbq mn strot uit kwam!

Positiebroeken,…ik was er heeeel rap in!!!! ik had op vakantie niets anders aan. En was toen 8wk. Daarvoor zat mn eigen broek al niet lekker, maar kon nog wel…behalve savonds. Dan moest ie los!
    Maar ik had enorm last van mn darmen en was flink bol!

Tori: ik heb er helemaal niets van mee gekregen maar dat soort programma;’s kijk ik dus niet he! Loop me dan zoooo op te vreten!
    Ik zal noooit zeggen tegen iemand (die zwanger is) je moet dit wel je moet dit niet en roken of drinken eigen keus maar als je dan een jonge tienermoeder bent (waar ik opzich niets tegen heb) en dan meer geeft om jezelf en het feesten en geen poging doet…zou ik er niet tegen kunnen t te zien!

Lllkh: LEUK!!!!!!!! heeerlijke momenten he?!?!!??!!? Ik kan me de momenten waarop wij het mensen vertelde nog herinneren als gister! Zoooo leuk!!!!!!!!! geniet er lekker van!
    Succes vandaag op school

Nina: thanx nog! :D beter laat dan nooit toch?!?! ;)
    En idd…ben blij dat hij eerder gaat! Ben helemaal opgelucht en kijk weer minder stressvol naar ons eind!! (nouja..die van de zwangerschap natuurlijk!) gelukkig was ik niet de enige die zo dacht! Toen ik het er “voorzichtig “ met schoonzus over had,..bleek ze het er helemaal mee eens te zijn! En het zelf ook al bedacht te hebben en het al had laten doorschemeren bij de mannen! Heel lief!!! Zo fijn dat ik me dus NIET aanstelde!!!
    En je hebt helemaal gelijk hor!! Uitgerust zijn is heeeel belangrijk en ik pak zeker mn rust! En genieten….dat doe ik volop!!!
    En als jullie strakjes weg zijn….lekker genieten!!!!! Lekker ontspannen!!!!! Xxxxxx

Tat: ik had mn kan en fles in zo’n sport rugtasje… (zo’n dunnetje) en liep met dat tasje naar het toilet! Eerste paar dagen vond ik het gek maar raakte er al snel aan gewend :D zo ving ik alles echt op! Want werk ook 9uur per dag en ik plas thuis erg weinig dus dan liep ik voor mijn gevoel te veel mis!
    Oooh en die droom…volgens mij hoort dat zo! Ik had m ook!! Weetje nog!?! Dat ik hier schreef helemaal in paniek te zijn! Spugen en diaree ervan?!?! Maar was onnodig!!! En bereid je maar voor lieverd…je gaat nog veel meer dromen en piekeren! Hoort erbij!!!!!! Xxxxx
    En schat……. GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maak er als nog een stralende dag van mop!!!!!!!!!!!!!!!

Nina: ABBY”s ?! ken het helemaal niet!!! Ik heb zaterdag bij de Elhorst lekker broodje gegeten ,…mmmmmm de sportieve sandwich! (ze hebben er ook 1 van Marco borsato ..das een actie voor goed doel..maar mocht ik niet ivm carpacio)

Ego: vandaag alweer 23wk meiden!!! Mijn hemel!!! Time fly’s !!! kleine is momenteel goed bewegelijk al is ie vandaag weer lekker rustig :D hihi vandaagmaar halve dag werken!! Hele bedrijf heeft kerstfeest dus sluiten we eerder!! Ik ben gister lekker bezig geweest met de laatste kerstkaarten schrijven en heb een kersttak gemaakt :D manlief heeft m vandaag opgehangen en stuurde me net een foto! Zal kijken of ik hem ff kan spammen!!! (foto van mn buik staat in mn album) vond ik wel zo leuk! want met kerst komen onze vrienden eten en vond het leuk als mn keuken ook kerst sfeer had! We hebben echt een leef keuken gecreëerd dus dat was wel de bedoeling ervan!! Verder heb ik weinig te melden eigenlijk! Morgen vroeg weer voor controle naar gyn! Heb er zin in!!! toch wel weer spannend! ;) en als ik weet wanneer ik weer mag komen, kan ik meteen afspraak maken voor 3D echo! (vond ik wel zo handig…straks is het op zelfde dag en dat zou ik jammer vinden!)
    Nou schatten…tis ontzettend druk vandaag opt werk (chaos) dus ik moet weer aan de slag!! Spreek jullie gauw!! Xxx fijne dag!!!

15. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Tat: gefeliciteerd. Weinig tips, maar inderdaad lekker uit eten.

de rest moet ik nog bijlezen, maar zit nu op mijn werk met een hele waslijst wat ik vandaag nog moet doen.
    deze week weer een drukke rare week merk ik al. Vooral door de gebroken dienst van gisteren (ochtend en avond) en volgende week ook een rare week door de kerstdagen.
    Hoop vanavond of morgen wat meer tijd te hebben. Maar daarom en ik dus weinig online

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd lieve Tat

17. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Meisjes...wat is het stil!!?

Heb zelf ook weinig nieuws hor!
    Vandaag controle gyn gehad en ben weer goedgekeurd! En belangrijkste: kleintje is ook weer door keuring!! Groeit goed!!
    Nu afspraak voor 3D maken én 15jan hebben we weer controle gyn/vk

18. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    maandag lieverds, maandag weet ik pas meer en ik kan je zeggen dat ik vreselijk zenuwachtig ben. Heb me ook wat minder op ZP laten zien, omdat ik af en toe toch nog verhalen lees waarbij het misgaat...pfff moet er niet aan denken. So far so good, maar de twijfel blijft totdat ik zekerheid heb maandag en zelfs dán, weet je nog niks, maar slechts een beetje meer.

Gisteren een lekker rustig dagje gehad. Overspoeld met lieve berichtjes van jullie hier maar ook op facebook. Voel je je helemaal speciaal :) Lekker geshopt en 's avonds samen uit eten geweest.
    Nu dus 36, pffff!!! Vroeger klonk dat echt heel oud, hahaha! Vind mezelf eigenlijk nog best wel hip en jong eigenlijk :D

fijne feestdagen lieve meiden, maar ik hoop jullie nog wel even te "spreken" in dit topic!
    xxx

19. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hey meiden,

Ik ben ook een stuk minder op zp, met studie, werken en een ingelovelijke moeheid als ik daarna thuis kom lig soms om half 9 al op bed. Meestal half 10, normaal half 11, dus ik ben echt gesloopt.

Ik maak me wel een beetje zorgen, gewoon het idee dat het wel goed moet blijven gaan. Wij hebben gisteren een brief gekregen van het zkh, waar wij heel heelerg van schokken, van de 18 overgebleven emmys zijn er 0 ingevroren. Manlief heeft vandaag nig naar het zkh gebeld, maar hij is nog niet thuis, dus moet ik daar nog even op wachten. Nu moeten deze wel blijven zitten. En het hardewerken maak ik me soms toch wel zorgen. Vanmiddag echt een helehele hard steek in me lies, hoop dat het gewoon met groeienede bm was...

Verderhelaas niet veel tijd om terug telezen lieve meiden, tat ik duin voor je voor maandag! Had jij je brief al binnen?

X

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bandenpijn komt pas vanaf week 12, en dus ook je groei van de bm. Ie kindje is met 6 weken pas 4,6 m,m. Komt madame elke week een echo aan, haha.

Maar steken in de lies hoort wel hoor meis. En anders gewoon minder werk doen, je kindje is Belangrijker.

Deel Deze Pagina