iedereen knuffel Tat ben blij voor je Sammy duim voor je ST RUSTIG AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PB je ook even Nina duim ook voor jou Hier eerste gesprek gehad, heb nu hoofdpijn, tot zover de conclusie, ben te hard voor mezelf en ik heb geen hoge dunk van mezelf dus het wordt een lang traject met veel tranen om het een plekje te geven en eindelijk een keer mezelf te accepteren hoe ik ben.
Lieve mooie BS! Heftig he van dat "gepor" in je hoofdje. Krijg je ook koppijn van. Is een heel proces waarin je de lat niet te hoog moet leggen voor jezelf. De 1e stap is gezet. Je komt er heus! Dikke knuf en ben er ook voor jou!!
Nina: ik had idd veeeel te veel gedaan!! kreeg ook vet op mn donder van manlief! Maargoed, ff rustig aan doen gister middag/avond en vandaag en de komende dagen en ben weer helemaal de oude Zwemmen gaat vanavond niet door dus hoef me niet te haasten en kan lekker bank hangen Oooh ik heb je pbtje gehad hor! Zal t noteren Tat: zie, goed dat je je lg hebt gebeld!! Dan weet hij waar hij aantoe is, en jij hebt teminste rust in je hoofd en wellicht begrip! Whaha jaaa die stomme vinger!! T was heeel iniminiplekje hor en normaal boeit t me niet, maar omdat het erger werd was ik als de dood voor een infectie en DAT wou ik nou net ff niet! En idd de uk moet nog ff lekker bij mama blijven zitten! Maar technisch gezien zijn papa en mama er klaar voor! (nou moet t alleen geen jongen worden want dan wordt het baby st hahaha) Grappig dat je t vraagt van t kaartje. Ik had eerst wel 2 kaarten omdat ik vond dat de kaart bij de naam moest passen. En ik wou voor meisje lieve zweverige naam en voor knul kort en stoer. Maar, we hebben een neutrale kaart gekozen die past bij t kamertje en zowel bij jongen als meisje en man heeft m uitgezocht!! Die darmen zijn gewoon ruk! Ik had er int begin erg last van ook 5dagen obstipatie op vakantie maar verweet dat ook aant Amerikaanse voer! Maarja, nu was ik 8dagen niet geweest! toen klein beetje en nu alweer 2 dagen niet! Ik heb crohn dus mn darmen zijn gewoon irri maar dit slaat alles zeg! Wat fijn dat je je goedvoelt vandaag!! En idd die hematoom is bijzaak geniet van je frummel !!! rust houden is lastig (weet er alles van) maar,..wat moet , dat moet !!! Xxx Wahahahhahah bekkie vol plastic hahahaha mijn ortho plan staat op een laag pitje (dat bijna uit is ) door de zwangerschap maken ze geen fotos van mn gebid  en dat moest juist gebeuren. Daarbij is mn mond een veldslag af en toe bloede bloede en bloede!! Soms spontaan en echt een boel! Ontstoken tandvlees wat ik normala had is hier niets bij!!! Nu ik t erover heb zal de mondhyg zo ff bellen! Nina: bedankt voor je tips skat! Maar echt..niets helpt!! Haha combi zwangerschap en crohn én het gourmetten met de feestdagen! Dat had ik normaal altijd ook namelijk maar nu dus extra heffy :s maargoed komt wel goed! Zo mondhyg is gebeld. De 14e mag ik langs komen!! Tip voor nu, extra poetsen en spoelen met zoudoplossing paar keer per dag. BS: jeetje schatje wat heffie! .pas goed op jezelf mop!! En die eigendunk gaan we zeker ff opkrikken!!! Zoals ik altijd al zei/zeg: je bent een super top wijf!! Zo mooi van karakter! Zo lief en zo sterk! Geloof in jezelf !! Maar voor nu .een hele dikke knuffel!!!!!!!
Hey meiden, Ff snel vanaf de pad, morgen na de echo ga ik, op jullie reageren; Dank voor jullie steun, vind morgen erg spannend. Vandaag goede afleiding gehad en nu moe op de bank. Ik baal zelf heel erg dat jet bij ons zo moeilijk gaat en zo onduidelijk is. Ik leef gezond, doe gezond en alles, op me werk een collegatje die 15wk zw is en gewoon doorrookt. Kan daar zo boos om worden!! En zo oneerlijk tegen over ons. Ik rook niet, ml ook iet. En we drinken ook bijna niet, soms een wijntje bij anderen of ml een biertje op een feestje. Pfff.... Ik hooop hoooop zo dat ukkie er morgen nog is. Xxxx
IIkh, Het is niet te bevatten hoe sommige mensen zo'n wonder niet op de juiste waarde schatten. Ik kan snap wat je bedoelt! Het is jullie van harte gegund! We duimen dat jullie morgen goed nieuws gaan krijgen. Veel succes! We denken aan je! **Knuffel** BS, Wat moedig van je! Heel herkenbaar.....ben zelf ook al een tijdje onderweg naar mezelf..., zodoende weet ik hoe pittig het is. Ik heb trouwens jouw foto gezien....je hebt dus niet alleen een mooie persoonlijkheid! Hoop dat je snel ziet de persoon die wij ervaren en zien **Knuffel** ST, Ooooo ....wist niet dat je Crohn hebt ....... nee dan helpen pruimen niet! Gelukkig dat lactulose helpt! Was je trouwens op vakantie in VS? Tat, Wat fijn dat jouw wg zo goed gereageerd heeft. Nu lekker rustig aan doen en genieten! Jouw verjaardags cadeau komt nu goed van pas. Lekker op de bank baby spullen bekijken... Aangezien ik me toch blijf zorgen maken over mij eicelvoorraad, heb ik met DD overlegd. Ik kan aanstaande zaterdag daar alvast bloed laten afnemen voor oa AMH, zodat ze 25 jan de uitslag meteen kunnen bespreken. Ik ben erg blij met hoe ze mee denken en mijn gevoel ook serieus nemen. Welterusten dames
llkh, ik duim voor een goede echo morgen!! Sterkte met wachten tot de echo. En een zwangere die gewoon door rookt vind ik ook echt not done en kan ik me ook erg kwaad om maken! Willen die wel een gezond kindje vraag ik me af?! Dikke knuffel!!
Tat, nu je zwanger bent zal het met je tanden sneller gaan dus hopelijk hoef je 'm niet meer lang te dragen die rotbeugel. Jakkes, elastiekjes ... die heb ik gelukkig niet gehad de laatste keer, maar toen ik nog tiener was wel en weet nog goed hoe irritant dat was. Lekker rustig aan blijven doen he? Laat je maar goed verzorgen!
IIkh succes vandaag!!!! Nina wat fijn idd van DD. dat geeft toch een fijn gevoel! Tori hoest met jou?! Ik pb je straks ff (nu op mob) xxx sammy: ik was je gister helemaal vergeten!! maaruh... die cryo gaat prachtig ontdooien en ik ga hard duimen voor een innessteling!! En jij....je moet erin gaan geloven mop!!! Ik ben nu zwanger van 10tp wat een 7cellige cryo was en mn 17e cryo ofzo in totaal!!! Xxx all: gister avond wederom last van mn buik. moet t dus nog rustiger aan doen! En dat vind man ook!!! Nu voel ik mn rug en buik alweer!! Liefat kruip ik op de bank! Maargoed...moet zo werken tot 6 en daarna naar mn ouders. pfffff maar nu eerst naar de dierenarts! Poes heeft wormen en ik vind dat zooooo goor!!!!! En eng! Hopelijk kan t geen kwaad voor mij!! Xxx
Succes llkh!! Ik hoop ook dat het geluk met jou is en pixeltje mooi gegroeid is! Hier echt pijn in mn bekkie. Kijk het het weekend ff aan. Ik kan amper eten, alleen vloeibaar en zelfs dat doet pijn. Normaal zou het goed voor de lijn zijn, maar wil nu gewoon goed zorgen voor Friemel en goed eten en juist niet afvallen, wat nu wel gebeurd. Geen spoortje van een buikje momenteel met mn 8 weken.....?? Maar een flinke bak brinta met fruit en extra lijnzaad en dat lukt mondjesmaat. Rest allemaal een dikke knuf!
Had ik trouwens al verteld dat we een nieuwe brief van het RdG hadden ontvangen dat ze een 'foutje' hadden gemaakt en dat er niet 8 maar 9 cryo's zijn voor ons....??! Oeps....? Uiteraard heel blij met extra cryo, maar ook wel verbaasd dat er zo'n foutje gemaakt kan worden.
En bedankt tat: nu heb ik zin in brinta!!! Hahahahahaha En maak je geen zorgen om je buikje !!! de eerste weekjes zijn het echt je darmen die een bolleke vormen! Dus als je darmen minder gevuld zijn,..is je buikje ook minder bol. Later wordt dit darmen buikje een baby buikje! En je zal het verschil wel gaan merken! Groeit heel anders! Ik had direct vanaf tp een darmen buik,..die is gebleven tot t een babybuikje werd maar mijn buik zette altijd op na tp door t gefrot! En door mn crohn was ik dus meteen van slag int begin van de zwangerschap! Maar mn echte buikje kwam pas met wk of 12 denk ik. Xxxxx Van die brief had ik nog niet vernomen! Wat slordig zeg!!!! miss was t geen medisch foutje maar een typ fout iig altijd mooi meegenomen zon extra cryo Nou lekker rustig aan doen vandaag he!!! Iikh: hoelaat moet je mop?!?! Ik leef zo met je mee!! Ben met mn gedachte bij je!!!!
Hihihi ST! Lekker he Brinta! Vult ook goed gelukkig. Was ff vergeten dat je crohn hebt, ja dan zetten je darmen sneller op. Ik heb (afkloppen) nog geen last van mn darmen gelukkigen kon vanmorgen nog erg makkelijk so far so good! Ik hoop ook op een typfout, maar ook dat is niet erg netjes met zoiets delicaats....
Meiden, Hier vanochtend geweest. Helaas helaas. Vruchtzakje was wel iets gegroeid maar niet goed genoeg en ook geen kindje of hartje in. Volgens de gyn heeft het vruchtzakje nog niet door dat er geen kindje inzit. Ben uiteindelijk toch niet naar me werk gegaan, en nu met ml mee op pad. Ben er erg beroerd en kapot van. Hopelijk nu dat het op de natuurlijke manier lukt, anders met pillen of curretage. Volgende week nieuwe echo. Xx
Lieve IIkh, Wat belabberd!!! Dat is balen! Ik had het graag anders voor je gezien. Goed dat je niet naar jouw werk bent gegaan. Het is heel goed om even tijd om voor jezelf te nemen om dit te laten bezinken. Fijn dat jouw man nu ook bij je is. Dit was blijkbaar nog niet jullie moment, maar het kan niet anders dan dat jullie mooie kloppende echo ook gaat komen! Hele dikke knuffel en veel sterkte!
Dankje! We zitten na te denken wat te doen. Voor de 2e poging had ik gezegd een derde komt er niet. Alleen met de narcosse is deze poging best meegevallen, dus twijfel ik wel of niet door te gaan voor poging nr3. Of gelijk door voor adoptie...
Oooh kriebels, ik open altijd word gelijk met zwp omdat ik in wordt mn reacties typ! Maar nu ik heb gezien dat IIKH heeft gereageerd durf ik amper te kijken!! Zooo spannend,..leef helemaal mee!! Tat: grrrr rot op met je brinta!!!!! Ahahahahahah nee hor mop,..lekker eten!!! Ik maak waarschijnlijk vanavond wel een bordje! Zag je reactie op mn foto van 8wk hihi. Toen had ik absoluut darmen bobbel (en voelde me al heel zwanger en dik, tot nu, lach mezelf gewoon uit om toen haha) ik heb ff terug gekeken maar pas bij wk 16 werd t zwangerschapsbuikje! En knijp maar in je handjes dat je (nog) zo makkelijk gaat! 1x in de 2wk,..geen succes  He bah llkh wat een verdrietig nieuws!!!!! Vind het echt heeeel erg voor jullie!!! En goede keus om niet te gaan werken! Blijf maar lekker bij je mannetje en neem de tijd voor jezelf en elkaar!! en je mag je zeker rot en verdrietig voelen schat!!! Hele dikke knuffel voor jullie!! Ben er stil van! Xxx ps: fotos plaatsen in mn albums is gelukt!!! (had denk gewoon teveel fotos , na wat wissen kon ik weer plaatsen!) heb nieuwe buik foto (ook van wk 24nog) en van t kamertje en zal zo ff nog paar uploaden van kamer! (niets over zeggen op fb ofzo hor,..plaats daar namelijk (nog) geen fotos! ) xx
Llkh, wat een teleurstelling!!! Echt niet leuk dat het toch een vmk is en je nu moet afwachten wanneer je lichaam 't gaat afstoten. Hopelijk heb je er niet teveel lichamelijk last van. Fijn dat je met je man op pad kon, want nu zonder hem lijkt mij ook geen goed idee. Weet ik uit ervaring (helaas). Sterkte meid!! @brinta, ik neem 't ook een paar keer week 's morgen, erg lekker!! En goed voor m'n darmen!! Tat, dat je nu nog niets ziet aan je buik is helemaal niet raar hoor. En wat een fout zeg, dat ze opeens toch een cryo meer hebben 'gevonden'... dat kan toch niet zou je zeggen?! maar goed, op zich wel een leuk bericht, eentje meer. Zitten ze bij jou allemaal los van elkaar ingevroren? ST, vervelend dat je zo'n last hebt van je buik. En pas je op met de katten... want die bacterie van de uitwerpselen moet je niet mee in contact komen he?! Hopelijk helpt de kuur snel en is de kat van de wormen af. Met mij gaat het wel goed hoor, wil hier niet teveel nieuws over mij spammen, hihi. Ik wacht je PBtje af en dan PB ik natuurlijk terug! Nou, de lunchpauze zit er weer op dus ik ga weer aan de slag, nog veel te doen, maar ga gewoon om 5 uur naar huis. Ik ben nu al moe en zou wel even willen liggen!! Bijna weekend .
misschien kan je overwegen om toch een poging 3 te starten, met narcose! en tijdens je poging, alvast in te laten schrijven voor adoptie!! proces fase 1 duurt namelijk ongeveer een jaar en mag gelijk lopen met de mmm. als je na dat jaar (helaas) niet zwanger bent, kan je doorgaan met de adoptie en heb je de eerste fase al gehad. misschien helpt het ook beetje doordat je je gedachten dan op de adoptie processen richt.