IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Angelica: Duim duim duim duim duim duim duim

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Meiden sorry dat ik niet meer zo veel gereageerd heb maar ben zo zo ziek geweest. Heb een week lang in me bed gelegen en was aan het wachten op me ongi om te beginnen aan me cryos maar die kwam dus niet en toen heb ik een test gedaan en jullie raden het nooit. Ben gewoon zwanger!!! Ik kan het niet geloven!!!

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Sammy! Ben je nu dan op natuurlijk wijze zwanger geworden? Tussen het wachten in??? Wow! Hoe lang al? Weer zo'n wonder, had Dreamer (die hier toen ook meeschreef) ook! Wow! gefeliciteerd hoor.

Zonnetje, lekker uitgewaaid? Snap wel wat je schrijft, over je mannetje en de MMM en hoe hij ermee omgaat. Gaat bij ons ook met ups en down en er is voor ons na de pogingen in Gent (we willen tot 6x in toaat gaan) ook geen alternatief meer. Mannetje staat niet open voor adoptie, eiceldonatie of draagmoederschap. Kindje van ons samen, anders niet. En dat vind ik nog wel eens moeilijk...
    Brabbel, hoe voel jij je?
    Babii, waar béééééén je? Dikke knuf als je dit leest.
    Angelica, ik duim, hoop en fik me suf voor je!!! Steek een heel bos in de brand voor een roze test voor jou!!!
    Flippo, hoe gaat het met jou? 2012 wordt jouw jaar toch :) ? Ik hoop nog op een last minute 2011, maar goed, vind 2012 ook een pracht jaar :)!
    Spannende tijden, hoe gata het met spuiten?
    Timon, soms ook wel lekker hé, even op andere dingen focussen dan de MMM. Lukt mij eigenlijk amper. Ja, toen we in NY waren, maar het zit wel erg die, die MMM. Dus vind het heel knap en goed van je. Hopelijk werkt zie ZENtaliteit van jou goed door op eeeeh, nou ja alles!!! En dan vooral je buikje :) ! Knuf voor jou!

Hier: langzaam weer uit mijn holletje: zie blogje!

xxx

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Alleen even ego: vandaag ongi geworden. Dus ook hier weer een poging voor cryo van start.
    Was al met manlief afgesproken dat we weer een poging gingen doen, dus nu nog geen discussie hierover.

Zo, ga nu weer op bank hangen, want buikje is in opstand vanavond.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Even een knuf voor iedereen denk aan jullie.

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hè juulzon, ja had een miskraam nog geen maand geleden, echo gehad alles was schoon en groeide alweer ei. Voelde ongeveer 11 dagen geleden eisprong denk ik nu. En vandaag positieve test dus denk dat ongeveer 11 dagen geleden ofzo was. Maar dan rekenen ze toch ongeveer 2 week erbij?

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zonnetje, op naar een cryootje dat blijft plakken!
    Timon, zwaai, zwaai!
    Sammy, ze zeggen wel dat je na een mk vruchtbaarder bent... Als je je ei hebt gehad 11 dagen geleden, denk ik dat je volgens een '28 dagen cyclus' 3 weken en 4 dagen zwanger bent!!! spannend hoor!

Trusten allemaal!

xxx

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Marnat, zwaai! Lees je topic nog wel hoor! Succes met alles in deze herfstige tijden, xxx

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik goed hoor lieverd , geniet van je mannetje he , de mijne heb ik al even geknuft .En dankje wel

Jij op naar een wondertje meis .

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ladies, gelukkig hier aardig wat positieve berichten gelezen de afgelopen tijd :).

Wij hebben vandaag het ICSI intake gesprek gehad, dat ging heel goed. Volgend cyclus kunnen we al beginnen, nadat we de voorlichtingsavond hebben bijgewoond op 17/11.

Had gehoopt dat we dit cyclus op eigen kracht zwanger zijn geworden, maar de test vanmorgen was negatief. Ik voel de ogs ook al aankomen (pijn in mijn onderug/buik) helaas. Donderdag is NOD.

Maar goed, als we dan volgend cyclus (NOD 21/11) kunnen gaan beginnen ; eerst 3 weken de pil slikken, dan is de 1e ICSI poging nog dit jaar: eind december!
    Vind het nog steeds behoorlijk eng ... die punctie vooral. Ga er maar niet verder over nadenken, dat kan nog genoeg op de dag zelf.

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sammy, wauw, wat gaaf. Spannend hoor!

Marnat, knuffel!

Angelica, vanavond testen toch? Duim, duim, duim!

Zonnetje, succes bij deze cryo-poging. Nu mag het wel eens voor jullie raak zijn en blijven meid.

Babii, ben benieuwd hoe het met je is inderdaad. Heb je nog een test gedaan om te kijken of ie al lichter werd? Of nog steeds posi?

Juulzon, ook een knuffel voor jou.

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    vandaag is het 12 dg na de tp

Hoe gaat het met jou zeehondje

13. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Angelica, spannend!!

Vandaag om 15.15 een heel gesprek bij de gyn... best wel spannend!

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Angelica, ik duim me suf voor je :) :) !

Zeehondje, ben je aan het genieten van de kleine meid? Blijf het bijzonder vinden dat je nog meeleest!!! Lief!

Tori, succes! In november met ICSI beginnen dus! Spannend! Zit dan zelf ook weer in het traject, ik begin waarschijnlijk 7 november weer met spuiten van de deca!

Ga nu weer werken... BEn even Ali Illegali op ZP!

xxx

15. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Sammy...zoooooooooo gaaf!!!! Reageer straks ff uitgebreid. xxx

16. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Nou we komen net weer van het ziekenhuis.. wij starten in janu met icsi.. mist alles goed blijft gaan met mijn schildklier. (maar gaan we wel van uit :) )
    Nu maar eerst focusen op de schouderoperatie die is over ongeveer 2 weken.

17. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Zo tijd om te reageren!!!! :D wat een drukke dag zeg J maar wel leuk!
    Zijn vanmorgen al om 8.15 op de fiets gestapt en naar mijn ouders gegaan! Lekker daar zitten kletsen en toen lopen , met de buggy want die kon mee op mn fietsie :D, naar de markt en ff geshopt! Groente fruit en leuke pompoenbeelden van de marskramer en schaam schaam schaam,…heb kleding voor mezelf gekocht bij de zeeman hihi lekker cheapy maar super leuk precies wat ik zocht maar nergens kon vinden! Daarna weer bepakt en bezakt op de fiets richting ons huis gegaan. Meid wou niet slapen dus in de box laten spelen en ik lunch verzorgd voor beide! Toen nog ff lekker samen zitten spelen en gewandeld met de hondjes (3 stuks) en daarna in de tuin gespeeld (ik moest ff opruimen en vegen en meid kon zo lekker buiten rommelen) en om 18uur kwam manlief me prikken en werd de dame opgehaald! Lekker bezig geweest :D heeeerlijk en helaas nog steeds niet ongesteld :s word t moe van! Test was negatief dus t mag van mij nu echt wel komen hor! Liever vorige wk al ;)

O o o Sammy: ik kan het gewoon niet geloven :D zooooo gaaf!!!! Vd week hadden we het er nog over dat we tegelijk voor nieuwe poging mogen,…nou mooi niet dus!! Jeetje!!! Hoe voel je je?!?!

Juulzon: spuiten gaat beter! Linker kant houden we aan, omdat die minder gevoelig is. En rechts bewaar ik dan voor de glonal! Maar hoop wel dat ik gauw ongi word want elke dag extra deca is er voor mn idee 1 te veel :s maarja,…t hoort er gewoon bij! Ff doorbijten en hopelijk straks net zo’n mooie opbrengst als vorige jr! als ik er weer een jaar op kan teren of deze keer zelfs blijvend zwanger wordt,…dan is t t meer dan waard ;)
    Ben blij dat je langzaam weer uit je holletje komt lieverd! Fijn om te horen!!! Dikke knuf voor jou xxx

Zonnetje: goeie zaak!!!! Nieuwe ronde!!! En wat fijn dat jullie er over eens/uit zijn meid! En hopelijk laat deze ronde zien, dat de aanhouder wint! ;) succes lieverd xxx

Marnat: dikke knuffel terug :D

Uhhhh Sammy : (ja ik reageer per tekst wat ik lees want kan t niet onthouden) je onderschrift is verouderd,…je gaat niet HOPELIJK trouwen met wonder,…tis een feit dat je jurk vermaakt moet worden voor je buikje :D en jup,…dag van ei +2wk

Tori: wat een goed nieuws!!!!! En heeeeel veel succes!!!!!! Hopelijk biedt de icsi voor jullie een wondertje!! Enuh,…..maak je niet te druk over de punctie , t is per persoon verschillend maar valt best mee meid, en er is/komt nog genoeg om je druk over te maken! Beleef t stapje voor stapje! Nu de intake gehad. Dat was eerste stap. Volgende stap is je ongi. Dan de voorlichting. Dan je pil periode enz enz. stapje voor stapje! ;) succes!!
    Ooooooh enuh,…ik ken/kon je nog niet dus bij deze, welkom!

Psssst angelica: al nieuws?!?!?!?!?!?!? Ik heb de zenuwen joh!

Zeehondje: hoe is het met jou?! Of eigenlijk Julie?!?! Jij en de kleine Sofie?!?! Geniet je van t mama zijn?!?! En van je prachtige wondertje?!?!?! Heb je al een mooi plaatje van dr?!??! (of wil je die niet delen?! Tis natuurlijk ook wel privé ;) begrijpelijk hor)

Hanneke: wat zei de gyn?!?!?! Waarvoor had je een gesprek?! (sorry gemist)
    Oooh zie het al,…na stukje verder lezen ;), spannend hor!!!!!! Succes!!!! En uiteraard ook met je komende operatie !

18. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Deze poging voor tp was gelukkig al geen discussie. Is meer evt een volgende punctie. Hier nog niet fit door ongi. Flinke krampen in buikje en erg moe.
    Maar ben weer beetje positief aan het worden.

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hoi dank je wel allemaal!! Ik kom morgen even uitgebreid reageren. Alles gaat goed heb 17 november een echo dus hoop echt dat alles nu goed is en dat ik inderdaad met een zwangere buik trouw! Zonnetje hoop dat het deze ronde raak is!

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Sammy gefeliciteerd. Ik duim voor je meid.

Mijn beste vriendin gaat 12 april trouwen het wordt dus een mooie maand:D

zonnetje fijn dat het weer wat beter gaat.

st je hebt dus een leuke dag gehad gisteren. Ik haat ook de deca naalden bah

Dit is mijn test van gisteren, heb nog niet echt een goed gevoel het streepje kwam heel raar in beeld en echt precies verscheen hij op de 5 min
    Vanavond maar weer even testen
    Morgen bloedtest

Deel Deze Pagina