IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Zooo daar ben ik weer hor dames :D

MIL: de tijd vliegt zeker! Over 3 nachtjes tik ik de 26 al weer aan!!! Gaat zooo hard!!!
    En ik heb een drukke week dus voor ik het weet,… ist alweer zover!
    Jij over weekje je uitgangsecho!! Spannend!!!!!!! Hopelijk lekker aant broeden skat!
    En ik ga keihard voor je duimen hor! Lekker dat je nergens last van hebt! Helemaal omdat je je kleine ventje ook om je heen hebt! Wat fijn dat hij het zo goed doet !! en wat leuk dat ie al tandjes heeft!!! Vind ik altijd zoooo pittig staan!!!
    geniet maar lekker!! Xxx (en succes met verder spuiten!)

tori: lekkerrrr bezig!!!!!!! :D :D :D druk druk druk maar buiten het huishouden om, leuke dingen :D
    en idd,…kan me voorstellen dat je ernaar uit kijkt/keek! Ik kan elke dag wel ff rommelen int kamertje,..gister was manlief me kwijt,..schat ben je doen?!?! Uhhhh zit in babykamer natuurlijk! ;) hihi
    en je werk,…lekker belangrijk ;) NU EVEN NIET! Hahahahahhaa
    oooh en voor je pb,…ik weet niet meer wat ik wou sturen 

Nina: wat fijn dat ze zo meelevend en persoonlijk zijn !!!!!! dat doet een mens goed ;)
    Nog ff doorbijten tot de intake schat
    Xxx
    Oooh en ik had HELAAS GEEN brinta,…melk was verrot  maar denk er nogsteeds aan!!!!

Tat: helemaal met je eens!!! Eruit die zooi!!! ;) je moet nu GOED voor jezelf zorgen en je ukkie! En je hebt je voedingsstoffen meer dan nodig! Dus als het echt niet anders kan,…dan komt er maar int behandelplan dat de boel ff vooruit geschoven moet worden!!!
    Sterkte meid!!! Hopelijk krijg je komende dagen iets meer binnen! En voel je je beter!!!
    Xxx
    En hoe’t met mijn buikje is…zie mn ego! ;)

Llkh waarom hebben ze niet direct coor curettage gekozen als ik vragen mag?!?!
    Mijn vriendin is 2mnd geleden voor curettage geweest en dat deden ze dan direct want als t natuurlijk los kwam, moest ze alsnog voor controle en als er dan nog wat zat, moest ze als nog gecuretteerd worden! Dan heb je dubbel op verdriet/pijn.

BS: knuf terug :D

Ego: van rusten is niet zo heel veel gekomen t weekend! Vrijdag bij ouders geweest , we hadden familie visite en ik was tegen 11e thuis!! En mn rug deed zoooo’n zeer!!!! Niet leuk!!!
    Zaterdag kwam manlief met een geweldig idee!! (de schat) ik wilde zooo graag al jaren naar babydump beverwijk,…dus we zijn in de auto gestapt en heen gereden :D en hebben lekker geshopt voor de uk! Nieuw matras (aerosleep) met hoezen (speciaal bij matras) starters set flessen van avent. 2 hoezen voor t aankleedkussen (waren in de aanbieding en kan beter 2 op reserve hebben) een snug (kinderstoel verkleiner) en,…uh,…geloof dat dat het was :D hihi maar kostte natuurlijk weer genoeg!
    Daarbij hadden we idee opgedaan voor het bedje (beddengoed) maar wat we wilden, was niet in de winkel dus moet ik online ff bestellen! Ook goed!
    Daarna zijn we naar ikea geweest,..we hadden nog wat aanvulling op ons service nodig dus hebben dat ook maar meteen kocht! En als we er dan toch zijn,…de boven kasten voor de keuken ook meteen gekocht (daar gaat man zelf weer fronten enzo voor maken) nieuwe kussen voor op de bank. Voor in mijn rug. Slaapzakje voor de kleine (vond ik zooo leuk) 2 plantjes voor op de babykamer en gewoon nog wat rotzooi :D dus lekker hoooop centen uitgegeven!
    En als klap op de vuurpijl,..man had via mp een snowboard gekocht en die hebben we op de terugweg opgehaald. Thuis aangekomen was ik natuurlijk helemaal gebroken en heb ik wel de spulletjes op de babykamer gelegd maar ben daarna toch maar afgedropen naar de bank! Gister heb ik niet zo veel gedaan, beetje in kamertje gerommeld en wasje gedraaid. Daarna kwamen vrienden op visite en die bleven tot uur of 10 gezellig! Heb hun kleine kereltje (2,5) met de angelsound naar de baby laten luisteren! Ventje was niet meer weg te slaan bij me! Hij vond t zooo leuk! volgens hem “zwemt” de baby en spatterd het soms met de handjes en voetjes (dan hoort ie het schoppen) zoooo lief! Was voor zowel hem als mij een magisch geniet moment! Ik vond t heeeerlijk!! Ook mn zwager kwam nog ff gezellig met zn gezin! Dus hebben een geslaagde dag gehad! En natuurlijk heb ik boven ff alles geshowd! :D
    En dan persoonlijk/lichaamlijk: mn rug is een drama! Ik heb zo snel last! Is gewoon niet leuk meer! Heb nu halve dag werk erop zitten en voel me rug al duidelijk! Echt shit! Maargoed,..hoort erbij zeg ik dan maar! Daarbij gaan mn darmpjes ook nog niet echt goed te werk. Heb wel bezoekje toilet gehad, maar t gaat niet naar wens! En ik heb nu ook harde buik! Vol lucht! En voel t continu borrelen/ploppen en dat is ECHT mn darm! ;) vanavond naar yoga!!! Misschien een verlichting voor zowel mn rug als darm haha
    Verder begin ik nu toch wel last van zuur te krijgen! Vannacht was t zo heffie dat ik er wakker van werd! Eerst droomde ik erover dat ik er last van had, maar uiteindelijk bleek het realiteit! Komt wellicht ook door t gedoe met de darmen! Tis toch 1 pot allemaal! En ik droomde óók nog eens dat ik me had verslapen voor mn werk, terwijl t midden in de nacht was,..dus was een slaaploos / onrustig nachtje! Maar,…manlief deed mee,..die zat om 6uur met mij aan de koffie ! op zijn vrije dag! hihi

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Zo ST, klinkt gezellig dat geld uitgeven! Haha. Heerlijk hè, dingetjes kopen voor de kleine. Wij hadden ook leuke dekentjes en lakentjes gekocht maar hier heeft ze maar een paar weken mee geslapen jammer genoeg. Daarna ging ze in een puckababy en later in een slaapzak en ze woelde zo dat we geen dekens/lakens meer gebruiken sindsdien.
    En lichamelijk dus nog niet helemaal je van het. Wel balen hoor dat je darmen niet echt mee willen werken. En nu pas het zuur gelukkig, ik had het gelijk de eerste weken al tot aan de bevalling :D. Ja, nu kan ik erom lachen maar het is echt geen pretje inderdaad.

En voor de andere meiden hier, wat een verschil in het topic opeens, zwangeren, verdriet door mk, spanning door nieuwe pogingen, enz. Allemaal heel veel geluk voor 2013!!!

Ik baal een beetje. Manlief liet doorschemeren dat hij eigenlijk niet meer weer de mmm in zou willen als het op de natuurlijke weg niet gaat lukken. Eigenlijk wil ik er nog helemaal niet over nadenken, maar door deze opmerking krijg ik het niet uit m'n hoofd. Wat als het op de natuurlijke weg niet gaat lukken en hij wil nog steeds niet, wat dan? Maar aan de andere kant moet ik me daar gewoon nog niet druk om maken want misschien is het wel helemaal niet nodig. Bah, stom.

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Wat irritant! :( Het is zo jammer dat mensen zich niet kunnen voorstellen hoe het voor jullie is. Dit is ook de reden dat wij het aan weinig mensen hebben verteld. Alleen mensen die er goed mee om kunnen gaan...;) Zodoende kan ik me goed voorstellen dat jullie het straks ook niet gaan vertellen. Het geeft veel meer rust!
    Gelukkig is het vandaag alweer woensdag, want vrijdag zou er toch besloten worden hoe en wat, toch?

4. NinaD

NinaD Niet meer actief

Ja, na die toestande met Vu zijn we erg blij met DD. Het gaat daar om de patient en niet om de arts of protocol. Gelukkig gaat de tijd snel!
    Wat geweldig en spannend dat de kamer al af is!!!!:)
    Zo te horen heb je een creatieve schoonmoeder......wat gaat ze schilderen?
    Ik ga straks foto's kijken.....

P.S: hoe is het trouwens met jouw rug?

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

ST,
    Als "mama to be" heb je het bepaald niet makkelijk!!!
    Heeft yoga een beetje kunnen helpen?
    Je hebt in ieder geval lekker veel geshopt.....altijd leuk! :D

Bij mij niet veel bijzonders........vakantietijd is weer over en wordt drukker op werk. Dat is op zich nu wel lekker, daardoor gaat de tijd snel!
    Eind deze week is de uitslag van het bloedtest er al. Ik wil eigenlijk wachten tot de intake, aangezien ik met niet gek wil maken, mocht het een twijfel uitslag zijn, maar ben toch ook nieuwsgierig......;)

Fijne dag allemaal!!! xxx

6. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hopelijk is het inderdaad niet eens nodig!!!:)
    Ik kan me wel goed voorstellen dat je toch wel baalt, omdat je alle opties open wilt houden. Gelukkig is mijn ervaring dat mannen soms dingen roepen en wanneer je er serieus over gaat praten en jouw gevoelens bespreekt dat zij dan er geen probleem mee hebben van mening te veranderen ;)
    Hij houdt van je, zodoende zal hij jou niet ongelukkig wil zien! Samen kom er altijd uit! :)

Knuffel

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    NinaD, ja erg fijn dat de babykamer zo goed als af is en alles nu een plekje heeft. Nu de laatste afwerkingen nog, maar dat komt wel goed!
    Vanavond kunnen we de gordijnen ophangen :), weer wat af!
    We hebben zelf de afbeeldingen gekozen die ze moest gaan schilderen. Maar wat het is, is nog een verrassing voor jullie :) hihi.
    Zodra het hangt maak ik een foto!
    Met m'n rug gaat het weer helemaal top, alleen last als ik te lang zit, maar ook dan is het na een tijdje wel weer weg als ik heb gelopen.
    Nog even en dan heb je de bloeduitslagen en kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent dus ze maar gewoon bekijken! Wie weet is het niet twijfelachtig :).

@Zeehondje, hopelijk lukt het jullie zwanger te worden zonder mmm en anders denkt je man er na een paar cyclussen die mislukken anders over? Ik hoop het voor je!

@St, niet leuk dat je zo'n last hebt meid! Dikke knuffel!

ik moet nu gaan douchen... lees straks/later verder wat jullie allemaal hebben geschreven (is zoveel!). Heb om kwart voor 11 afspraak bij de vk en moet daarvoor nog boodschappen doen eigenlijk.

8. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag

Ja vrijdag einde van de dag weer.
    Kan ik daarvoor nog ff heerlijk studeren. Ben nu even, ondanks alles, heel blij. Heb gisteren en vandaag de uitslagen van me examens gekregen, 2stuks geslaagd 7,6 & 6,2! Zo in de pocket.

Ik baal gewoon van die mensen, want het zijn ook schoonmoeders en schoonzussen.
    Volgende ronde dan maar gewoon zeggen we kappen er mee (ben voor 80% om voor een 3e poging), en dan maar alleen te doen.
    Maandag wel verteld aan filiaalmanager dat we een mk hebben, alleen nog los moet komen. Gevraagd stil te houden voor andere kaderleden. Naderhand zitten praten in de kantine en hij vroeg best veel, voor mijn gevoel meer als intresse als persoon zijnde en niet al manager, en hij vroeg hoe lang we al bezig waren (ergens in de eerste week vroeg hij of ik kinderen had, enik zei helaas nog steedsniet), en dat had hij onthouden. Ook verteld van dat het nu via ivf was, en dat ik mog niet zeker weet of we eennnieuwe ivf wel in willen gaan.
    Ik hoop dan maar dat eerlijkheid wordt beloond en iet straks me werk kwijt ben.

St; omdat mijn kwaaltjes steeds minder werden hoopte de arts dat het op en natuurlijkemanier zou gaan. Dan is je lichaam er weer sneller boven op, en klaar voor de volgende ronde, zeggen ze. Is er vrijdag nog niets hoop ik dat ze gelijk gaan curreteren, of niet veel erna anders.
    Heb in een jaar tijd 2 hyteroscopies gehad vanwege te dik bmslijm dus geen zin straks ongite worden en voor een nieuwe ivf weer te moeten wachten vanwege weer een hysteroscopie.

Wat betreft de kwaaltjes; niet meer zo heel vaak misselijk en zuur na het eten(soms nog wel) wel obstipatie, buikkrampen, en extreem jeukende borsten. Zolang er nog hcg is laat het niet los zegt de gyn, dus ben benieuwd wat vrijdag gaat brengen. Misschien (hopelijk) gelijk een curretga, heb nu zoiets van oke het is niet goed, dan er gelij maar uit, dan kunnen we door/verder.

Xxx

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    even zwaaien, verwaarloos jullie helaas weer teveel.
    Maar hier alles nog goed hoor, buikje groeit flink en hier ook het weekend wezen shoppen bij de babydump en hebben een kamertje, kinderwagen en box uitgezocht. En druk aan het klussen geweest. En weinig energie over voor zp helaas.

10. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hoi meiden,

Sory maar ik moet het ff van me afzeiken .... Pffff....
    Ik ben nig steeds niet ongesteld geworden, wel krampen en zoals ik al eerder zei obstipatie.
    Ik had al een darmen buikje met 5,5 week gekregen, maar me buik (mede door me eierstokken, heb in totaal 6 tot 8 primaire folikkels) is echt dik aan het worden. Iedereen die me kent en me buik zou zien (zeker in de avond) zou gelijk zien dat ik zw zou zijn, alshet niet fout zou zitten.
    Als het toed was geweest, lekker boeiend, dan hadden we vrijdag 8wk beweest, en al een hartje gehoord, maarnu....
    Sorry, ik irriteer me er gewoon echt aan.

Sorry voor me gezeur, nu maar gaan slapen, van een sluit dienst naar een ochtend ...

Xxxx

11. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Knuffel voor llkh. Ik snap je gevoel. En balen dat het niet vanzelf lis komt.

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hey meisjes, hoe gaat het?

llkh, heel veel sterkte meis:(

Zo hoe is het met de zwangere Zonnetje, St, Tori & Tat???
    Hoe voelen jullie je??

Nina, MIL & BS Hoe gaat het met jullie meiden???

Timon met jou ook alles goed????

Knuffel voor Babii & Brabbel!!!

Ik heb 15 januari een echo, voor de laatste cryo terugplaatsing, mits hij goed ontdooid. Dat is dag 15 dus zal snel daarna dan terugplaatsing hebben. Zo niet gaan we als het goed is meteen verder met poging 4. Ik heb zojuist ook van mijn verzekering te horen gekregen dat ik ook in aanmerking kom voor een 5e poging vergoed te krijgen:$ Dus ik heb besloten dat als ik niet zwanger raak van de verse 4e poging dat ik geen cryo;s meer doe maar eerst een verse 5e en dan doen we die waarschijnlijk in Istanbul. We zijn ons erg veel aan het inlezen en aan het kijken wanneer we weg zouden kunnen want het is wel 17 dagen. maaar ik heb er zoo;n goed gevoel bij. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is maar ja ik heb voor mezelf gewoon een back up plan nodig.. merk dat ik anders helemaal gek word en het allemaal soms even niet meer zie zitten!~Nou ik ga werken... Ze zijn hier de gevel aan het zandstralen en uithakken dus lekker herrie... DUs ik ga er nu vandoor.. Sorry dat ik zoo weinig meer meeschrijf, maar ik lees en leef wel met jullie mee...!!! Knuffel!!

13. NinaD

NinaD Niet meer actief

:)IIkh,
    Wat vervelend voor je! :( Ik snap je heel goed....nu dat je weet dat het niet goed is, wil je ook het geheel achter de rug hebben. Dit helpt allemaal niet! Gelukkig morgen eindelijk echo. Ik hoop dat ze jou meteen dan kunnen helpen. Ennn het is geen gezeur.....je mag echt wel klagen!!!!! Huidige situaite is ook belabberd voor jullie. Dikke knuffel

Sammy,
    Wat spannend!!!! "Back up" plannen zijn zeker geruststellend, maar misschien niet nodig ;):)
    Ik ben zelf ook van planA planB enz..... :D
    Waarom trouwens naar Istanbul?

Zonnetje,
    wanneer zien we een buikfoto van jou? ben nieuwsgierig....:p

Tori,
    Dan wachten we maar op de foto's.....:)
    Blij voor je dat het goed gaat met jou rug!

Tat,
    Hoe is het met jou?

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zo, daar ben ik weer! Heb jullie hier weer ff moeten verwaarlozen qua antwoorden, maar heb wel meegelezen hor!

Zeehondje: wat vervelend dat je baalt van de opmerking/info van je man! Wel heel logisch hor schat!! Ik zou daar ook de pest in hebben! maar liefie….probeer het los te laten! Sta er niet bij stil en denk er zeker niet te lang overna!!! Misschien hebben jullie een mmm helemaal niet weer nodig!!!! Of denken jullie er straks anders over!!! En als je WEL die mm in moet,…kost dat nog gepieker en stress genoeg,…dus voor nu,…niet doen schat!!!!!! Geniet lekker van elkaar en jullie wondertje! En klus er maar lekker op los ;)
    Xxx
    Dus jij had veel langer t zuur?!?! Pfff moet er niet aan denken! Maar ik houd nu erg rekening met mn voeding en drinken enzo en t gaat me best goed af!
    Shoppen is idd erg leuk :D en die dekentjes enzo zal ik wellicht niet lang nodig hebben,..maar het maakt de boel wel “af” en voor t begin vind ik het wel fijn! Ik hoef niet veel te kopen, heb nog lakentjes van vroeger liggen en moeders is aant naaien geslagen haha. Alleen deken moet ik ff aanschaffen en weet al welke :D

Nina: Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar de uitslagen meid! Heeeeeel logisch!!! Knap dat je kan wachten tot de intake! Nog ff doorbijten,..voor je het weet zit je bij die man/vrouw aan tafel ;) (en gaat er een nieuwe wereld voor je open!)
    Xxx
    Ooh en wat mijn strubbelingen betreft,….t gaat wel hor! Ik mag eigenlijk niet klagen! Ik kom er nog zo goed vanaf! T maagzuur is vervelend, maar nu ik er rekening mee houd gaat t veeeeel beter en heb ik er nauwelijks meer last van! Mn darmen…tja dat zal een issue blijven helaas. en mn rug voelt na de yoga idd beter! Of het toeval is weet ik niet, maar vind het wel fijn! Alleen gister met oppasdag voelde ik mn rug flink! En vanmorgen had ik stekend gevoel in mn rug maar dat is nu wel over! Maargoed,…das ook het enige waar ik “last” van heb! Er zijn zoveel meer ongemakken en kwaaltjes! Ik spuug niet, heb geen zere boobs, ben niet misselijk, geen nare afscheiding, geen infecties, geen jeuk, (nog) geen striae, vermoeidheid gaat erg goed!enz.

Tori: skat,…hoe was t bij de vk?!?!?!?!

Llkh: wat fijn dat je fm zoveel begrip toonde ! dat geeft toch een goed gevoel! Maar daarin tegen wel erg vervelend van fam. Wij hadden ook dat mensen continu vroegen hoe en wat. Ik heb op een gegeven moment ook niet meer verteld wanneer we naar zh moesten enzo. Alleen aan mijn ouders en onze 4 beste vrienden! Die vroegen in wachtweken wel hoe het met mij/ons ging en of ik wat voelde/vermoedde maar ik vond dat soms juist wel fijn! Van sommige mensen , of gewoon het geringe aantal, kan je dat wel hebben! maar het is en blijft gewoon erg vervelend!! Dikke knuf meid!
    Ik hoop voor je dat je dat de natuur voor vrijdag toch nog zijn werk doet meid! Ik duim ervoor! En hopelijk kan je gauw weer starten voor nieuwe ronde!
    (die vrienden van ons zijn overigens na curettage ongi geworden, 1 ronde overgeslagen om de natuur zn gang te laten gaan en haar lichaam ff te laten rusten en ronde daarna weer begonnen! Dus lang wachten NA curettage hoeft niet perse)

Zonnetje: welke b-d was je?!?! En welke dag?!?! Wij waren zaterdag in b-d beverwijk :D misschien heb ik je wel zien lopen !! welke wagen en box hebben jullie uitgezocht?!?!
    Wel leuk dat jullie zo lekker bezig zijn ook!!! En dat je je goed voelt en alles mooi netjes groeit! Lekker van genieten schat!
    Llkh: je mag best ff lekker zeuren hor schat!!!! Je hebt volkomen gelijk!! Tis ook echt absoluut heel rot!!!! Zoals je zelf al zegt,…zolang je vruchtzakje enzo er nog zijn, maak je hcg aan, je voelt je nog zo zwanger! En daar reageren je darmen dus ook op. En dat maakt je dus ook iets boller, heeeeeeeeel klote is dat!!!!!! Ik weet (uit ervaring en van vrienden) dat DAT het moeilijkste was van de miskraam. T geestelijke deel is zwaar!! Misschien kan je vandaag toch bellen! Zeg gewoon dat je er zo’n last van hebt, dat je niet wil wachten meer! Misschien kan je dan morgen terecht voor curettage. Of willen ze je vandaag ff zien.
    Ik kan er helaas niets meer van maken dan je een hart onder de riem steken mop! Ik leef met jullie mee! En voor nu kan ik niks dan je een hele dikke virtuele knuffel geven!! xxxxx

Sammy: SPANNEND!!! Dinsdag is the day!!! Duim hard voor je meid!!! Op een prachtige echo dinsdag en een nog veel mooiere ontdooiing en NOG geweldigere plaatsing/innesteling en daarop een knal test :D ;)
    En wat lees ik nu,…..5e poging!!!!! YES wat een fijn idee!!!!! En zeker de moeite waard denk ik om het eens buiten nl te zoeken! (moet je je wel ff goed in verdiepen hor!)
    (moet toegeven,..het idee van de overstap voor ons naar belgie enzo heeft mij goed gedaan en gaf me geestelijk rust. Ronde erna…. Zie mn banner ;) )
    Succes meid!!!!! Maar we gaan ervanuit dat het niet nodig is he!!!! Xxx

Ego: gister onwijs drukke dag gehad met de meiden. Manlief was er natuurlijk ook gewoon maar t vroeg hoooop van mn lichaam en energie. De oudste is ons aant uitproberen en zit zowiezo beetje in een ik ben dwars fase. Ze was moe en liep veel te jengelen maar …evengoed natuurlijk erg van haar genoten! De jongste had een poep explosie, dus die ging in bad, waarbij de oudste leuk hielp! En ik kon mooi ons bad, standaard en commode uittesten hihi. We zijn lekker wezen wandelen en hebben een speeltje gekocht voor de dames. Voor de 1 een keyboard voor de ander zo’n speelding voor aan de box. Gewoon bij de kringloop en ze waren beide de hele middag zoet ermee!
    Vandaag alweer 26weekjes. Voel me op zich best goed vandaag! Beetje last van mn rug..maar anders als anders. Denk dat ik verkeerd lag, of te lang mn urine heb opgehouden vannacht haha vanmorgen was het erger en na t plassen werd t minder. Geen last van zuur gehad de afgelopen 2 nachten/dagen en mn darmen zijn rustig. Wel ben ik erg ongerust en twijfel of ik de gyn/vk zal bellen,…de kleine was eergister en gister niet zo beweeglijk. Ik voelde hem/haar wel, maar stukken minder dan normaal. Gister avond in bed was ie wel ff actief en vanmorgen met wakker worden zachtjes en heel even maar ben er gewoon niet lekker onder. Beetje ongerust toch wel. Ook door de combi met mn rugpijntjes. Dus nog in dubio wat ik zal doen…bellen of niet! (man vind t denk maar onzin,…  en miss heeft ie wel gelijk…maargoed, onzekerheid, zorgen maken is ook niet tof!)
    Nou skatten…ik lees wel mee vandaag maar ga nu ff aant werk.

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ze zijn daar gewoon zoveel verder en ik moet dan waarsch. toch helft zelf betalen ofzo.. Ze doen gratis assisted hatching en er zijn zulke goede resultaten. En het belangrijkste ze doen daar ook gratis IMSI. En dat geeft mij veeel meer kans.. Omdat me man slecht zaad heeft. Ik ken 3 stellen die 3 of meer mislukte ivf pogingen achter de rug hebben en na Istanbul allemaal zwanger.. 2 stellen na de 1e poging.. Het andere stel na de eerste cryo terugplaatsing. En ze hadden allemaal een heel fijn gevoel daar, super vriendelijke mensen en alles is helemaal geregeld. Dus ik vind het gewoon echt de moeite waard. Heen en weer reizen naar belgie of duitsland zie ik ook niet echt zitten dus dan maar 2 of 3 weekjes de zon opzoeken en er hopelijk een zwangerschap aan over houden:D

16. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Meisjes, schaam schaam. Je zou toch denk Tat ligt plat die heeft tijd zat ( haha dat rijmt) maar heb wel meegelezen maar had zo weinig te melden. Jullie wel dus. Ik zal eens even teruglezen en reageren!

Llkh, wat moet dat confronterend zijn, je buikje. Waarom bel je idd niet even met rdg? Misschien hebben ze eerder plek voor je? Ik kon met mn bloeding toen ook snel terecht. Dit is emotioneel slopend meis. Knuf
    Wel ontzettend goed van je examens!! En dat je eerlijk bent geweest op je werk. Mijn vriend zei dat ook toen ik twijfelde over wat wel en wat niet vertellen na mn bloeding. Uiteindelijk hing mn leidinggevende 2 dage later alsnog aan de tel wanneer ik weer kwam werken, dus die had het niet helemaal goed begrepen geloof ik. Maar goed dat ik met de bedrijfsarts praat ;)

Nina, snap goed dat je nieuwsgierig bent. Je zou je wel goed kunnen voorbereiden qua vragen wanneer je de uitslag weet, ook al zit er een twijfeluitslag tussen? Hoe zou je achter de uitslag kunne komen, zelf bellen? Tot die tijd anders afwachten. Gelukkig is het drukker op je werk ;)

Zeehondje, balen dat hij zoiets al zegt. Is het al echt aan de orde nu bij jullie? Misschien tzt nog eens op tafel gooien. Knus voor jou!

Tori, we kletsen veel hier he? Hoe is het bij vk gegaan?? Had jij je 3d nou al gehad? Rustig aan met je rug meis! Ik zal straks weer ff in je blog gaan lezen :D

ST, pas jij ook goed op jezelf, druktemaker ;)?? Als het je niet lekker zit; bellen!! Echt doen hoor! Je doet het voor je eigen gemoedsrust, dus waarom laten? Ik zeg: doen :D

Sammy, lieverd, wat fijn om zelf een 5e poging vergoed te krijgen! Dat moet rust geven?! Enne....niet te ver vooruit denken, want eerst krijg je nog een mooie cryo in je warme buikje en misschien wordt dat wel de plakkert van 2013, lest best :D

Zonnetje, jij was er vroeg, of laat tis maar hoe je het bekijkt, bij! Leuk dat jullie oom al spulletjes aan het kopen zijn. Dan wordt het allemaal nog echter! Javaa, buikfoto!! Leuk!

Vergeet ik niemand.....?! Ik hoop het niet!

Sja, hier weinig nieuws. Ik ben dinsdag eindelijk terug gegaan naar de ortho om de andere kant van die belachelijke extra beugel eruit te halen. Ik had er zooo de zenuwen voor. Omdat die vrouw die me op Zaterdag had geholpen het niet wilde doen vanwege mijn behandelplan enz enz. Buikpijn had ik ervan, want dit koste me teveel energie. Kon alleen maar met een theelepel eten, omdat ik 2 dagen na hef plaatsen zo'n honger had dat ik mezelf gedwongen had om gewoon te kauwen; gevolg héél mn mond vol wonden.
    Dinsdag dus eindelijk verlost! Merkte wel toen ik thuis kwam dat ik teveel gedaan had, wat buikpijn kreeg en echt weer plat koest! Máár....nog steeds geen bloeding!
    Ik hoop echt dat dat positief is en dat betekent dat de hematoom weg is en niet gegroeid is bijvoorbeeld. En dat Friemeltje gewoon nog rond dobbert waar ie hoort! Daar maak ik me nog zorgen om....morgen zullen we het weten!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Sammy: ik geef je helemaal gelijk hor!!!! Lekker ontspannen daar in de zon, een vakantie feeling is altijd goed ! :D idd…ze zijn verder met techniek en idd zeer vriendelijk! Vrienden van ons waren ook met Istanbul bezig maar waren hier al zwanger, dus hoefden niet meer. Hopelijk loopt het bij jullie ook zo! :D

Tat: hahaha thanx ;) en uiteraard pas ik goed op mezelf! Én de kleine ;) voel vandaag wel wat meer beweeglijkheid hor! En gister avond voor t slapen nog liggen luisteren met angel sound,…een hartslag waar ik al buitenadem van raak als ik erna luister hahahaha klonk goed dus! Voel me ook al beter als vanmorgen hor, geen rug klachten meer! Ent boefje heeft gewoon minder trap zin denk ik! Of t ligt overdwars ofzo.
    Maaruh,…pas jij ook een beetje op jezelf!!!!!!!! Niet teveel doen hor!!!!!!! En lekker rustig aan doen!!!! Je had 1 opdracht: rust houden!!!! ;)
    Wel fijn dat je nu van je beugel bent verlost,..iig zo dat je weer normaal kan eten!!
    En wat een geruststelling om te lezen dat je niet meer bloed !!!!! fijn hor!!!!! En natuurlijk gaat alles goed! morgen ga jij prachtige echo zien en goed nieuws krijgen schat!!!! Xxxxxx

Ik heb mn albums ff aangevuld,…probleem was dat ik te veel fotos had en mocht niet meer plaatsen haha dus aantal verwijderd. Nu map van buikfotos aangevuld én van t kamertje!
    Had wel meer fotos van de kamer maar als ik 10 fotos via mob naar pc mail komen er altijd maar 3 of 4 aan ofzo,..rete irritant! Straks maar weer proberen! Nu ff lunchen. (op mn werkplek!)

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    buik 16 weken.jpg

Kwaliteit van de foto is slecht en zo te zien ook nog een kwartslag gedraaid, foto is gemaakt met camara aan voorkant van telefoon en die heeft slechte kwaliteit. Maar bij gebrek aan een grote spiegel in huis heb en manlief afwezig is.
    Moet nodig weer een goede foto maken.

En ik was vanmorgen inderdaad vroeg, kon niet meer slapen. Maar ben daarna nog bedje in gekropen hoor.
    Kom vanavond of morgen weer even uitgebreid reageren.
    Zo eerst even bijkomen van dagje werken.

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    WAUW zonnetje!!!! nice!!!!!!!!!!!

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    meiden, jullie schrijven écht veel ... en ik ben mega moe!!! Gisteren was een heavy dagje, eerst vk: alles was goed, bm precies goed voor de termijn en ook ging ze voelen hoe de kleine lag en die ligt al mooi met haar hoofdje naar beneden. Hartje klopte ook prima.
    's middags crematie, pff dat was wel even heavy maar het was wel een mooie crematie met na afloop lekker wijn (ik fris uiteraard) en bitterballen :). Zo wilde de oom van m'n vriend het.

En daarna de echo, ik kopieer ff wat ik ook op een ander topic heb geschreven (lekker lui, sorry!):
    We waren precies om kwart voor 7 aan de beurt en ze heeft alles bekeken en gecontroleerd en ze groeit nog steeds precies op schema . Ze deed zelfs een beetje haar oogjes open, dat doen ze eigenlijk pas vanaf 27 weken op z'n vroegst dus dat doet ze goed . Trotse mama, nu al!! haha
    Ze ligt met haar hoofdje naar beneden en zoals ik al dacht met haar rug langs rechts langs en dan haar beentjes opgetrokken en eentje hield ze zelfs een tijdje met haar handje vast.
    En dat ik het zo voel aan de buitenkant komt omdat ze maar 2 cm van de buitenkant af ligt soms met haar rug en kont.
    Ze lag met haar snoetje wel wat in de placenta (die ligt immers achter), maar gelukkig draaide ze wel wat en hebben we haar neusje ook goed kunnen zien!
    Haar voetje is nu 5 cm, net zo lang als haar bovenbeen en dat hoort ook hetzelfde te zijn .
    Ze is vandaag ook zo beweeglijk geweest, ze was bijna geen moment stil aan het liggen. Dat heeft ze duidelijk van mij. Maar goed, dat was wel een enorme afleiding zeg! Nouja, het is niet anders ; m'n werk lijdt er maar een beetje onder .
    En soms voel ik ook aan de rechterkant een voetje maar dan ligt ze dus even met haar rug naar de andere kant toe of ze heeft haar voetje gestrekt (dat deed ze op echo ook) en dan voel ik het ook onder m'n middenrif, niet echt prettig maarja nog maar ongeveer 13 weken als het goed is!

En na de echo hebben ze (m'n vriend en mijn ouders, want die waren ook mee, zooo leuk de eerste keer dat ze een echo mee hebben gemaakt) met afgezet bij de zwangerschapsgym.
    Dat was wel even intensief na deze dag, want het was geen voorstelrondje meer maar echte oefeningen. Zal kijken of het lukt om zo nog wat van die oefeningen te doen, pfff.
    En toen ik weer thuis was hebben we de DVD nog weer gekeken :D.
    Erg leuk!

Heb een foto geplaatst in m'n album en ook in een ander album van onze nieuwe aanwinst: de Joolz kinderwagen!!

Deel Deze Pagina