Meiden, Vandaag is weer achter de rug. Inmiddels al weer een paar uur thuis en een uurtje of 2 alweer geslapen. Heb vanaf het moment dat ze me naar de ok brengen en ik weer terug op de kamer was liggen huilen. Toen ze me wakker maakten hebben ze me heel heel snel naar me kamer teruggebracht, omdat ik maar bleef huilen en bij iedere vraag was het antwoord ik wil gewoon me man. Ja ik heb pijn, alleen daarom huil ik niet. Was begrijpelijk, dus ze om kwart voor 9 al weer terug op eigenkamer, was 10 overhalf 5 overhalf wakker gemaakt. Xxx *mil, dikke kuff, ook niet leuk!!*
Tat: we waren naar Boedapest. Ik zal straks ff naar je nieuwe foto kijken toen ik vd wk keek , stond ie er nog niet! Vervelend voor je dat je soms nog wat bloed skat. Maar je hoeft je geen zorgen te maken! Kleintje maakt t goed!!! en dat je je rust pakt, doe je goed!! Zeker blijven doen hor!! Ps: bijna donderdag leuk leuk leuk! Lichaam: wahahaha die ruimte komt er wel hor!!! Miss zal je meer naar voren gaan dragen! Wel heb je kans dat je eerder vol bent, en je eerder uitpuilt ! mn vriendin is 162 en die had ook snel dat de kleine tegen haar ribben en longen drukte,..al gauw groeide haar buik naar voren en kwam t weer vrij , zij had echt een punt buik! Maar je lichaam is ervoor gemaakt! Komt helemaal goed!!! Ik ben 167 ! Tori: lekker geshopt dus ik ben gek op babydump!!! (man vind t iets rommelig ) fijn dat je alles nu hebt! Wij moeten alleen nog een deken voor het ledikantje. En ik wil eigenlijk nog wel extra hoes voor aankleedkussen en nog wat extra doeken maar heb wel genoeg. Tja en de mandjes moeten wachten tot ik weet of we een j/m hebben Lekker he dat alles nu binnen is. Is fijn gevoel ! en nu de laatste 12 weekjes!!! Die van jou zijn al ingegaan hihi xxx Ga zo ff je album bekijken! Ben benieuwd!!! BS: spannend!!!!!!!!! En een dikke knuffel terug! Xxxxxx Llkh: jeetje wat een hoop ellende zeg!!!! Pfffff niet leuk!! Maar ga het je niet teveel aantrekken schat!! (je hebt al zoveel aan je koppie!) Goed op jezelf passen!! Xxxxxxxxxxxxxxxx hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!! Oooh en heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte voor vandaag mop!! Heb aan je gedacht!!!!!!!! Wat een verdriet en wat een vreselijke dag voor je!!! MIL: jeetje .ook al verdrietig nieuws!!!!!!! Knuf voor jou!!! Ego: hier weinig nieuws. We zijn gister avond tegen 9e thuis gekomen en ben erg moe! T weekendje heeft veel energie gevraagd maar was reuze gezellig!!!!! We hebben erg veel gelachen! Super genoten van de spa (al mocht/kon ik er weinig) en de stad bewonderd! Weer wat zacht en kamers waren top! Was goed geslaagd dus!!! Alleen ben blij dat ik vandaag vrij was, want tis wel erg vermoeiend! Vandaag weinig gedaan. Beetje thuis schoongemaakt en bij ouders op de koffie geweest. Manlief heeft sneeuw geruimd (jaja ook wij hebben eindelijk sneeuw!) en heeft de lambrisering voor de radiator op de babykamer geschilderd Nu lekker ff op de laptop en lig op de bank! Man zit film te kijken en ik ga zo koken ! morgen komen de meisjes en gaan we ff aan de wandel richting stad en naar het bos! Leuk leuk leuk! Donderdag moet ik weer werken en vrijdag half dagje en vrijdag middag 3D !!! we hebben er zin in !!! zijn zooo benieuwd! Nou fijne avond!!!! xxxx
Oh lieve llkh wat een intens verdriet was je man wel bij je? Neem de tijd om dit een plekje te geven, echt belangrijk! Knuf voor jou, xxx Wow Boedapest! Gaaf! Nu weer even acclimatiseren in koud en wit NL! Nu hier toeleven naar donderdag. Zin in. Ben deze week vaker misselijk dan voorheen maar dat deert me niet. Het is slechts 1 van de weinige bevestigingen dat ik echt zwanger ben Ben benieuwd naar mn toeterbuik, als ik maar niet omval straks hahaha!!! BS dikke knuffel terug voor jou! Op naar 11 feb! Rest lieverds, zwaai!!
Hoi meiden, Sorry, even offline geweest. Ben de afgelopen dagen erg misselijk en licht in mijn hoofd. Afgelopen dagen alleen maar gelegen met vnl ogen dicht. Kon ook niets eten. Het gaat vandaag iets beter, maar lang lezen of typen enz lukt nog niet lekker. Waarschijnlijk een virus te pakken Zodoende even kort.... IIkh, Wat vreselijk voor je! Ik wordt er verdrietig van voor jou. Gelukkig dat het nu achter de rug is. Zorg goed voor jezelf! Dikke Knuffel MiL, Wat erg hoe het met jouw konijn is gegaan... Dikke knuffel ....de rest.....meiden gelukkig dat het goed gaat met jullie! Knuffels voor iedereen... xxx
Dikke knuffel voor de dames die het nodig hebben. Het lijkt me best leuk om op date te gaan, alleen als ik in mijn agenda kijk heb ik heel feb geen weekend meer over door werk, verjaardagen en vakantie. Dus wordt bij mij pas maart dat ik kan (en ook dan heb ik hier en daar al werk staan). Ik kan evt ook op vrijdag. Hier verder zijn gangetje, maar drukke dagen gehad met klussen in huis, werken en verjaardagen
Tat: boedapest was erg gaaf idd!!! Maar .temp verschilde niet veel met NL. t was IETS warmer maar er lag ook gewoon sneeuw. Voordeel was alleen dat er geen wind was. Nog 1 nachtje!!!!!! Dan ist donderdag kan me voorstellen dat je erna uit kijkt ! Ben ook benieuwd naar je toeter straks hor!!! En je zal vast niet omvallen, al las ik wel dat je idd door het gewicht van je buik wat instabiel kan worden hihi Nina: ook al geveld door de griep virussen?!?! Beterschap meid!!!! BS: ik ben voor!!! ergens in feb/mrt?! (mrt is misschien makkelijker ivm (vooruit) plannen)!!!! Ilk: hoest met je moppie?!?! Xxx Ego: hier weinig nieuws. Vandaag weer de meiden gehad, en ondanks dat man er ook gewoon was, vraagt t hoop energie! Miss ook wel omdat ik zelf niet helemaal lekker ben, en mn lontje vrij kort is. Daarbij is de oudste lekker aant peuterpuberen en de jongste is MEGA verkouden en zat zichzelf in de weg. Maargoed .tante st vond het wel gezellig!!! En vrijdag komt de jongste t hele weekend! Leuk leuk leuk manlief is nu eten aant maken en ikke .ik ga niets meer doen xxx
Oh nee Nina jij nu ook gammel en ziekjes. Beterschap! !! Date, ja ben voor. Ik heb sowieso jouw boek nog BS! Zwaai naar iedereen! Morgen update
Hey meiden, Vandaag had ik mijn eerste FM. Bij ons zoontje had ik 3 FM's nodig en ben ik van 150 eh naar 300 eh hormonen gegaan. Ik had dan ook nooit verwacht dat het na deze eerste FM al goed zou zijn!! Er waren aan 1 kant 5 follikels en aan de andere kant 7 follikels te zien. Morgenavond de pregnyl spuiten (thanks aan iedereen die meegedaan heeft aan Moeders voor Moeders) en zaterdag ons om 8.15 uur melden in het ziekenhuis!
Wow mil, goed nieuws!! Ik duim voor je zaterdag en ik hoop dat mijn plasjes straks bijdragen aan een prachtig wondertje
MIL: WOW!!!!!!!!!!!! Wat goed!!!!!!!!!! ST doet een vreugde dansje!!!!!!! Netjes hor!!!! Trots op ons kipje hihi Tat: succes vandaag :d :d lekker genieten! Ego: hier geen nieuws! Hihi Vandaag weer te werk!! Best naar na wk verlof! Maargoed voor ik het weet ist half 6! Morgen maar halve dag en echo maken! Ik heb er zoooon zin in!! vandaag alweer 28wk!!! pfff wat gaat het hard! kleine is lekker actief en wordt flink gebeukt van binnen voel zowat alles wat h/z doet! wel voel ik wat meer druk/trek onder in mn buik maar ik groei nu ook flink! vanmorgen gewogen en ben nu 7kilo aangekomen. hopelijk blijft het nu bij max 500gr per week, dan kom ik uiteindelijk op de 13/14 kilo ..vind dat acceptabel haha. verder voel ik me super. beetje moe weer maar heb ook gewoon pittig weekend achter de rug. en dit gaat er weer 1 worden! maargoed... we krijgen over een week of 12 zoiets moois!!! vind het eerlijk gezegd super spannend en dood eng! maar kijk er zooo naar uit!!! en ooooh ik gun het iedereen hier zo!!!!!! Voor iedereen een dikke knuf en een fijne dag meiden! xxx
MIL, dat is supernieuws!! Ik duim voor je zaterochtend dat alles makkelijk gaat en er mooie eitjes geoogst worden.
hallooooo ladies!! Intake was leuk, helaas geen extra echo Dus toch wachten tot volgende week bij nekplooimeting. Franse mevrouw dus ze sprak echt met een accent Tas vol info mee en eerste knuffeltje en nadenken over kraamzorg, welk kraamhotel (ik woon te hoog voor een thuisbevalling, bovenhuis) enz enz.... het duizelt me een beetje allemaal. Het wordt allemaal steeds echter. Verder op mn werk stervensdruk dus draagt ook bij tot een vol hoofd. Heb opeens zin om een potje te janken, hahaha....is helemaal niet grappig eigenlijk Weet dus even niet hoe en wat ik moet reageren op jullie.....sorrry
snotver tat: das ook niet leuk! nu moet je nog een week wachten !! maar...je intake is achter de rug,..weer een stapje verder en idd....zo wordt het allemaal steeds meer echter..maar ik heb nieuws voor je..tis al echt echt hor!!! hihi en die hoofd vol momenten hebben we allemaal schat! laat t maar lekker gaan! merk dat mijn lontje momenteel ook kort is. vanmorgen 2x tegen collega uitgevallen! en gister moest ik ook regelmatig ff tot 10tellen met de kids. maargoed..hoort erbij !!!! hier weer ellende met werk. ik had t helemaal uitgedacht hoe we het zouden gaan doen straks als de kleine er is! Baas/directeur en PZ waren akkoord! maar nu moest ik e.e.a. regelen/aanvragen en toen werd ik door een derde persoon ff met mn neus op de feiten gedrukt...teminste als ik hem moet geloven! ik was namelijk helemaal in de veronderstelling dat ik max 200 euro netto minder zou gaan verdienen maar die man zei dat ik moest rekenen op zo'n 550euro bruto. ja dat kan natuurlijk niet !!! hij zij wel, als je nou gewoon 38uur gaat werken en 2 dagen ov neemt. dan kost het je maar 110pm (geloof netto) ja das leuk maar dan ben ik er met half jaar door. en dan zit ik tegen die tijd !!! ff flink aan de puzzel dus!!!
MiL, Wauw....wat een verschil! Super! Veel succes! Tat, Wat gaaf.....vk intake Jammer dat je moet wachten op de echo....gelukkig dat het goed gaat! St, 28 wkn!!! Vervelend al die onduidelijkheid ..... Met moi gaat het gelukkig beter vandaag. Morgen eindelijk intake! Fijne avond xxx