IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Tat wat jammer dat ze geen echo deed. Maar volgende week mogen jullie weer genieten van jullie wonder! ;)

Dikke knuffel! De hormonen gieren lekker door je lijf. Laat het maar effe gebeuren. Soms moet je gewoon effe een potje janken ;)
    Liefs!

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Spannend!!!!!

Zet m op!!

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Thanks!! Hoe is het met jou????
    De pregnyl zit erin trouwens :)
    Liefs!!

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Zoooooo wat is hier veel geschreven zeg. Jeetje!!!

Nou dat duurt wel weer ff voor ik alles bijgelezen heb hahaha.. Hoop dat het hier goed gaat met iedereen.. IK ben bezig met me laatste cryo zit nu inmiddels op dag 26 van me cyclus al 4 echo;s gehad en nog geen ei te zien... pfff om moedeloos van te worden... maar goed.. Nog ff volhouden!! Knuffellll!!xxx

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    BS: erg lief van je meid!!!! Ik zal je wel ff pb sturen maar mn schoonzus heeft me ook al e.e.a. uitgelegd en het komt redelijk in de beurt,..ik ga idd zo’n 500euro bruto minder verdienen dus zo’n 350 netto! Pffffff nu wordt het piekeren…hoe gaan we dit oplossen?!?!!?
    (ik was blij dat ik eindelijk mn rust rond dit probleem had gevonden!)

Nina: veeeeel succes vandaag!!!!!! Eindelijk meid!!! De intake!! En dus ook uitslagen :D !!! trots op je hor, dat je niet heb gebeld ;)
    Xxx

MIL: YES!!!!! Pregnyl zit alweer tijdje in je systeem :D lekker door broeden nog even en morgen knallen :D :D :D mn duimen draaien over uren!!! Xxx

Sammy: wat spannend meid!!! Wel balen natuurlijk dat je ei op zich laat wachten! Maargoed…als ie er eenmaal is,…gaan we knallen hor!!! En dan gaan we met zn alle mega hard voor je duimen!!!!!!
    Xxxx

Ego: gister lekker wezen zwemmen. Was eerlijk gezegd wel ff lekker! Voelde me goed in beweging! En had echt het idee intensief bezig te zijn geweest. ukkie ligt alleen wat irritant laag, waardoor mn onderbuik zwaar en vol voelt. Maar dat was in het water wel te doen! Had nog grappige foto gemaakt van mn buik gister, van boven af,…dan is mn buik soms gewoon scheef! (kleine draaid kont/rug er dan in) hahaha
    Daarna lekker de honden uitgelaten en vroeg mn bed in gedoken! Ik was zooo moe! En nie kunnen slapen natuurlijk,…een blaffende hond (heeeel irri! En tis nog mn eigen hond ook) , liggen draaien en woelen, kou en zenuwen voor vandaag :D de 3D !! en dat bleek wel…want heb er mega raar over gedroomd!!!! Hahahaha echt heeeel freaky en bizzar! Maargoed… t was ook wel weer mooi! Maar ik was om 3uur klaar wakker, dacht dat het tijd was, want ik moest openen vandaag en ben dan als de dood dat ik me verslaap. En toen moesten we natuurlijk ook weer plassen ! dus het was een lekkere chaotische nacht! En toen mn wekker half 6 ging, was ik niet blij! Haha maargoed…heb een super leuke dag int vooruitzicht vandaag! De 3d echo, de kleine meid die komt logeren en lekker chillen vanavond met mn man! En als kleine huilt vannacht,..kan man alvast wennen :p hihi

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    ST wat een nacht!! Hopelijk wordt de volgende een betere!!
    Heel veel plezier bij de echo vandaag!!!

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanx MIL! ik kijk er zooo naar uit!!! :)

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    yeaaaah spannende tijden voor spannendetijden, maar wel hele leuke!! Lekker genieten tijdens de 3D echo! Ik ben benieuwd naar een mooie foto van jullie kindje, hoe laat gaan jullie?

9. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi meiden,
    Vandaag dan eindelijk intake. Wij waren erg vroeg vertrokken uit angst voor onverwacht file, maar we konden gewoon doorrijden....en dr H had uitloop waardoor we langer dan een uur in een wachtkamer zaten met meerdere nederlandse koppels die vooral niet herkend wilden worden als nederlands....:D
    Dr. H was erg aardig! Zij had al gehoord dat ik me zorgen maak, zodoende deed zij haar best om ons gerust te stellen. AMH is helaas aan de lage kant, maar zij maakte zich geen zorgen erover. Zij was erg geschrokken over de aanpak en houding van VU. Zij vind het heel gek dat men in NL vindt dat de patient bij de bahandeling moet passen, terwijl ze in DD kijken naar welke behandeling het beste past bij de patient. Zij vroeg of wij meteen voor ALLES wilden gaan? Wij volmondig "JA" :)
    Ik begin met DHEA om de kwaliteit van de eitjes te optimaliseren. Manlief moest meteen sperma inleveren om kwaliteit wat nauwkeuriger te onderzoeken.
    Het was een goed gesprek en we hebben heel goed gevoel bij het geheel, maar ik ben toch behoorlijk geschrokken van de lage AMH. Het is allemaal gelukkig niet zo slecht als VU had gezegd, maar ook niet top. Zij herhaalde steeds dat zij alle vertrouwen heeft en geen problemen ziet. Helaas maak ik me toch behoorlijk zorgen.....:(
    Ik durf niet bij de topics over laag AMH te kijken......hebben jullie positieve verhalen over laag AMH?

Gelukkig heb ik vandaag, na 5 dgn, meer kunnen eten dan droog brood....:), hoop dat ik ook beter kan slapen, zodat ik me morgen beter voel.

Fijne avond dames, xxx

10. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Nina positief verhaal hoor! Ook kan je helaas niet verder informeren over laag amh, maar ben er van overtuigd dat ook daar succesverhalen tussen zitten!
    Fijn dat jullie geweest zijn en dat er weer schot in de zaak komt.

St hoe was je 3d???? Wat moet dat gaaf geweest zijn!

Sammy!!!! Goed van je de horen! Moest van de week nog aan je denken ivm je tp. Balen dat je ei niet meewerkt :s

Mil succes vandaag met je punctie! !!! Ik duim voor een mooie en vruchtbare oogst!

Hier gaat het wat beter weer. Rare bui is omgeslagen in pure onzekerheid.....om gek van te worden! Volgende week vrijdag pas weer een afspraak. Ik heb verder gewoon totaal geen bevestiging dat het allemaal goed zit (typ ik terwijl er een vlaag van misselijkheid over me heen komt ;) )
    Suck it up en we wachten vrijdag gewoon af!

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Tat wat een onzekere weken zijn het hé! Sterkte! Nog een paar weken en je begint het kindje te voelen ;)

Hier de punctie gehad en 10 eitjes als resultaat. Ben erg blij hiermee! Met J hadden we 11 eitjes dus lijkt allemaal ongeveer gelijk op te lopen :) Grappig is dat.

De punctie was pijnloos. Ben nu alleen nog wel stoned in mijn hoofd en heb een gevoelige onderbuik. Lag tijdens de punctie bijna te slapen hihi

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Dag 26 en nog geen ei? Hoe kan dat nu?! Wanneer heb je weer een FM?
    Sterkte met afwachten en dikke knuffel!

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    NinaD, laag AMH kan ik je helaas niets over vertellen... heb je inmiddels toch de stap genomen en bij een topic hierover gekeken? Maar de intake heb je nu in elk geval gehad en nu kun je verder! En als de gyn er geen problemen in ziet, moet je proberen dat ook in je hoofd te zetten ; het komt goed, nu wordt je goed geholpen!
    Heb je vannacht beter geslapen? Ik hoop het voor je. En dat je een beetje kunt genieten van het weekend.
    Ook voor jou een dikke knuffel!

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Oooh Tat, jij dus weer helemaal onzeker. Het is ook allemaal nog zo klein en kan me voorstellen dat je het liefst elke dag bevestiging wilt dat het goed zit. Dat geldt voor de meeste meiden die zwanger raken na mk's. Hopelijk kom je het weekend en komende week een beetje door. Vrijdag lijkt nu nog ver weg, maar wacht maar tot het woensdag is :). Komt goed met je kleintje hoor.
    En volgende week ben je 12 weken dus dat is ook weer een behaalde mijlpaal en hopelijk kun je er dan wat meer vertrouwen in hebben. Ook 'n dikke knuf voor jou!

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Wat goed te horen dat de punctie pijnloos was en je een mooie score had van 10 eitjes. Nu nog de uitslag van bevruchting afwachten. Ik blijf voor je duimen!
    Sterkte als de verdoving er helemaal uit is en dan over een paar dagen de TP van een topembryo!

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nu dus... Verga van de buikpijn :(
    Ja, nu hopen dat er een paar mooie emmy's uitkomen!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Nina: wat fijn dat de arts jullie zo gerust stelde enzo. DAT moet je hebben! En ook fijn dat ze net zo als “ons” hier over de aanpak vu denkt ;)
    En je AMH is miss wel aan de lage kant,…maar als je behandelend arts zich geen zorgen maakt,…dan moet jij dat ook zeker niet doen! X

Tat, mop: kop op!!!! Er is niets aan de hand !!!! al kan ik me zooo verplaatsen in jou onzekerheid!!!
    Nog weekje volhouden!! Xxxx
    Ps: ken je mijn begin nog?!?!?! Zoooo onzeker want voelde 0,00…ben nu 28wk verder ;)

MIL: netjes!!!!!!!!!!!!!! Mooie score!!!!! Trots op je ;) en nu op naar top bevruchting!!!! Fijn dat het zo mee viel! Wel erg vervelend dat het nu zo gevoelig is allemaal. Sterkte mop
    Xxx

Ego: hier druk met de kleine boef in de weer! Maar toch wel genieten hor zo’n kleintje om ons heen. Kan ik beetje “wennen” aan strakkies met onze uk ;) hihi (al vreet t nu een hoop van mn energie! )
    We doen leuke dingen en genieten volop!!!
    Gister 3D echo viel helaas beetje tegen. De kleine ligt er erg moeilijk voor en dan ligt ook nog eens zn arm met hand voor t hoofd en t beentje met voet daar naast (voet over hoofd) en er ligt ook nog een navelstreng tussen! We hebben 2 echo fotos gehad en stuk film maar hebben afgesproken nog maals langs te komen als de kleine is gedraaid! WEL vond ik het mooi om een echt mensje te zien en heb er ondanks de middelmatige kwaliteit van genoten!!! Zal gauw foto plaatsen maar nu ga ik relaxen

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    *foto staat in album*

19. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hallo lieve dames,
    Bedankt voor jullie steun en knuffels !!! :)
    Jullie hebben helemaal gelijk hoor.......ik moet op ons arts vertrouwen! Ik was zo geschrokken dat ik alleen maar aan mijn angsten kon denken. Ik heb gelukkig de afgelopen nachten beter geslapen en ook beter kunnen eten, zodoende voel ik me mentaal gelukkig stuk beter :) .....lichamelijk nog niet top, komt komende dgn hopelijk.

Tat,
    Vervelend die onzekerheid.....gelukkig bijna 12 wkn :) ......hoop dat de komende echo jou meer zekerheid gaat geven.

MiL,
    Super!!! Op naar mooie bevruchtingen! :)

ST,
    Wat mooi die 3D foto's!!!!! Blij voor jullie :)

Sammy,
    Hoop dat eitje snel komt!

Tori,
    Hoe is met jou?

IIkh,
    Hoe voel je?

Zonnetje,
    Verbouwing al af?

Veel liefs, xxx

20. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Meiden,

Ik lees jullie wel, alleen heb de puff ff niet om te reageren.
    Met mij zelf gaat het nu eigenlijk heel erg slecht. Lig veel te huilen en mij. Ontbijt en lunch vandaag is tot nu toe alleen paaseitjes geweest.

Ik probeer te studerrn, alleen wil dat ook niet helemaal lukken.

Ik ga als ik ongi ben geworden starten met de pil om rustig na te kunnen denken wat we gaan doen, stoppen of nog 1x door (mag niet ongi worden ivm endo).

Ik lees nog wel mee, alleenn zal veel minder reageren.

Xx

Ps ; date heel gezellig, alleen op kort termijn gaat het mij niet lukken, februari is een verjaardagen maand....

Deel Deze Pagina