IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    IIKH: hele hele hele dikke knuffel voro jou skat!!!! neem lekker de tijd voor jezelf!!!!!!!! xxx

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ILKH mega knuffel van mij

De rest ook eigenlijk

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Lieve IIkh,
    **Hele dikke knuffel**
    neem inderdaad rustig de tijd voor jezelf. Het is allemaal best pittig! Wanneer je luisterende oren nodig hebt, weet je ons te vinden. Xxx

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Goede morgen dames :D
    Hoest hier?!?!

Nina: hoest met jullie?!?! alle info van de intake enzo beetje tot jezelf kunnen nemen?!?!

Lieve LIKH : sorry voor mn korte reactie, was ff snel in bed via mob.
    Schat,…die hele mmm en alle verdrietige momenten en tegenslagen doen een hoop met je ! het is een achtbaan van emoties en gevoelens! Wat je allemaal doorstaat is niet niets. Dat weten we hier als geen ander. Net zo goed als dat we weten dat je soms gewoon de momenten voor je zelf (en je partner) nodig hebt! Soms heb je tijd nodig om dingen te verwerken, om info of veranderingen tot je door te laten dringen, maar ook gewoon om bezig te zijn met het “dagelijks” leven.
    Moppie,…neem vooral die tijd!!!! Als je voelt dat je er behoefte aan hebt, DOEN!! En je zeker niet bezwaard voelen! Al lig je weken in je bed (met je hubby) je moet doen waarvan jij denkt dat t nodig is! helaas kan ik je alleen een luisterend oor bieden en je heel veel sterkte wensen!!! Xxxxxxxxxxxx
    En als er wat is,…… contact me/ons gerust !!!

MIL: hoe voel je je schat?!?! Is de buikpijn al gezakt?! Al nieuws over de bevruchting?!?! Vandaag de tp zeker?!?! SPANNEND!!!!!!!!!!! Ik ga voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!! :D :D en leef weer helemaal met jullie mee!!!!
    Good luck girl!!! :D

Tori: hoest met jou?!?!?! En je dikke belly ;) nog nieuwe bijkomstige (ellendige) kwaaltjes?!?!!? Of gaat het allemaal lekker?!?! Wanneer heb je weer controle?! En hoest met de uitzet/kamer?!

Babii: hoest met jou?!?! En je meisje?!?!!
    X

Hier geen nieuws. helaas , erg moe! Maar heb ook gewoon 2 zware weekenden achter elkaar gehad en pittige weken! Tja…eigen schuld dus. Helaas kom ik zaterdag pas weer beetje aan relaxen en uitslapen!
    Zondag erg last van mn buik gehad. Denk dat de kleine gewoon niet prettig lag voor mij. Had een hoop druk / een vol gevoel in mn onderbuik. (alsof ik uren mn pies had opgehouden en 20liter had gedronken) lopen ging moeizaam en voelde me gewoon niet tof!
    Ik moest van man op de bank. En vroeg naar bed en dat heeft gelukkig beetje geholpen ! + de yoga les van gister,…en ben weer fit! :D
    Ik heb gister op mn werk nog ff mn 3D dvd’s bekeken en op de ene stonden nog wat foto’s . die heb ik ook ff in mn album gezet! Als ik straks mooie duidelijke nieuwe heb, ga ik deze vervangen. Maar voor nu ben ik zooo blij met wat ik heb! En hoe vaker ik erna kijk, hoe meer ik denk, das ons kleintje! Ons wondertje! En krijg daarbij zo’n heerlijk warm liefdevol gevoel! :D en dan zijn de fotos niet eens duidelijk! Haha vannacht over pindatje gedroomd. Mooi om te zien, maar wel weer een freaky en bizarre droom hor! Sloeg natuurlijk weer nergens op! Hahaha
    Verder nogsteeds aan het piekeren over hoe t nu moet straks met werk. Ik was zo blij dat we eruit waren! Gister tot in de tranen aan mn bureau gezeten,…tis gewoon ruk! (sorry dames!) ik wil zooooo graag 3 dagen werken!!! Maar weet gewoon niet hoe we dit moeten invullen! Ga t niet hier neerzetten wat de opties zijn, want dan wordt het een heel boekwerk. Maar ik ben druk aant puzzelen en nadenken en rekenen

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Thanks! ;)
    Ik heb vanmiddg de tp.
    Géén idee hoeveel bevruchtingen of kwaliteit. Dat hoor ik dan ;)

Veel sterkte met het puzzelen qua werk. Ik vond het ook een drama, zelfs tot ná de geboorte dingen blijven veranderen ;)

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    M-i-l, spannend! ik blijf duimen voor je vanmiddag. Succes met de TP!

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik duim ook

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    spannend spannend spannend!
    st leeft helemaal mee :D hou je ons op de hoogte ?!

BS: thanx voor je reactie op pb mop!!

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ff gluren hoe het met MiL is! Ik duim meissie!

Knuf voor jou LLKH! Moet veel aan je denken!

Lukt het niet met je werk ST of krijg je het thuis niet geregeld?

BS, Nina ook knuf voor jullie en uiteraard ook voor de andere dames!!

Ik ben aan het aftellen voor echo vrijdag en maandag!! Probeer me niet te druk te maken.....hahahaha ;)

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sorry voor het lange wachten!!!
    Heb een 8 cellig Emmy aan boord precies als bij mijn zoontje!
    Van de 10 eicellen bleken er 4 rijp en gelukkig alle 4 bevrucht. 1 nu teruggeplaatst en ik hoop dat er nog 1 de vriezer in kan want er vallen er bij mij meestal wel een paar af. Dit hoor ik 13-1 bij de bloedtest.
    Spannend dus weer!!

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    M-i-l, super een mooie 8-cellige Emmy :). Lekker broeden en over 2 weken je helemaal zwanger voelen :).
    Je schrijft 13-1 maar neem aan dat je 13-2 bedoelt, anders moet je wel erg lang wachten ;).

Tat, kan me voorstellen dat je uitkijkt naar vrijdag ; en maandag weer een echo, wel een heel prettig vooruitzicht :).
    En dan ben je zo 12 weken en krijg je er weer wat meer vertrouwen in.

Straks naar de controle bij de vk, ben benieuwd als ze gaat voelen hoe de kleine ligt hoe ze nu ligt. Ik voel soms getrap links en rechts tegelijk, zo wijdbeens kan ze toch niet liggen? ;)

12. NinaD

NinaD Niet meer actief

MiL,
    Wat fijn, zo'n mooi emmy moet blijven plakken :) .... Op naar een positieve test!!!

Tat,
    Nog een dagje!!!
    Neem je weer foto's mee?

Tori,
    Ik zie het al voor me....:D.....acrobatische bebe :p

IIkh,
    Voel je iets beter?
    Het is ook allemaal best zwaar. Wat jij net allemaal hebt mee gemaakt is ook heel verdrietig en pittig! Geef jezelf de tijd om te herstellen. Wanneer je over een tijdje interesse hebt, kan ik je wat meer vertellen over DD. ik denk nl. dat het ook iets voor jullie zou kunnen zijn. **Dikke knuffel**

ZWAAI ZWAAI naar iedereen :)

Bij mij niets bijzonders, morgen DHEA ophalen.

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    MIL: wat een goed nieuws!!!!!!! mijn duimen gaan draaien meid!!! spannend hor!!! nu lekker rustig aan doen en lekker broeden op je topper! ;) xxx
    ben benieuwd hoeveel er in de vriezer zitten! ik zeg 2! :D

tori: hoe was je controle?!?! wat zei de vk?!?!

Nina: zwaai terug :D

Tat: bijna vrijdag!!!!! :D en dan kan je lekker genieten t weekend :D en dan ist weer maandag!!! (mogen wij ook weer !)
    kan me voorstellen dat je er naaruit kijkt hor!!

ego: hier ook weinig nieuws. vandaag de meisjes weer op bezoek gehad en hebben een heerlijke dag gehad!! wel beetje druk, dus ben nu aant bijkomen! man is op hout jacht voor de kachel dus ben lekker in mn uppie voor de buis :D heb hoop geslapen vandaag maar ben ook niet helemaal lekker. dus denk daarom. en gewoon bijtrekken van de drukke dagen.
    morgen alweer 29wk! pfff gaat hard!! vandaag waren we naar t centrum met de meiden en toen kickte de kleine ZO hard,..moest ff bijtrekken haha kleine ligt momenteel echt bij mn blaas enzo en dat voel niet zo lekker! maandag moeten we weer naar de gyn. 30wk controle! ben benieuwd!
    morgen weer werken! heb nagedacht over mn uren en ga t morgen bespreken. ff een proef berekening laten maken voor mn loon en als ik het red, dan heb ik DE oplossing.

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ego, vanmorgen bij de vk geweest en alles ziet er goed uit. Ze heeft het ijzer gecontroleerd met bloed uit m'n vinger en dat was iets hoger dan 7. Daarna ging z'n bloeddruk meten dat zit nu op 95/60, dus ook prima. En ze ging meten vanaf de bovenkant van m'n baarmoeder tot aan de onderkant, 27 cm en dat klopt precies met mijn termijn. Ze ging voelen hoe de kleine ligt en zoals ik zelf ook al dacht met haar rug langs mijn navel en kond naar boven en de voetjes naar rechts (tja, dat voel ik maar al te goed, die mega voeten tussen mijn heup en ribben!).
    Hartje klopt met 150 slagen per minuut, dus helemaal goedgekeurd :D.
    Ze zei na het horen van de hartslag: jullie meisje heeft het goed bij jou :). Op dat moment voelde ik me intens gelukkig ... Ooh wat hou ik van onze dochter!!!
    Heb nog informatie meegekregen over de bevalling en een papiertje om me aan te melden voor de voorlichtingsavond voor hoogzwangeren. Denk wel dat ik daar heen ga, kost 10 euro dus dat is prima. Je kan niet genoeg informatie krijgen denk ik!

NinaD, ja ze kan heel acrobatisch zijn ... de vk zei dat ze soms in kleermakerszit zitten en je het daardoor dan aan beide kanten voelt schoppen. Met jou dus alles goed, fijn!

ST, oh ja die van mij drukt soms ook zo tegen m'n blaas aan, moet nu echt vaker naar het toilet en dan vooral ook meteen gaan als ze er tegen aan ligt, pff. Niet altijd even handig (en lekker voelt het idd ook zeker niet).
    Jij maandag dus de 30 weken controle :), ben benieuwd of de kleine gedraaid is!
    En je wilt dus minder gaan werken? Lijkt me een strak plan!

Fijne avond allemaal!

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Te gek!
    DUIM DUIM DUIM! :)

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    TAT, Fijn dat je een goeie intake gehad heb maar jammer dat je geen echo kreeg:( Begrijp dat je heel nieuwsgierig bent haha. ben blij dat het allemaal goed zittt!!! En je bent al bijna 12 weekjes gaat snel zeg!! Lekker genieten nu!

ST, hoop dat je er een beetje uit bent gekomen met alle kosten en je werk enz.. Is niet leuk als je je nu daarover nog druk moet gaan maken zegg :( Jammer dat je 3d echo eigelijk tegenviel. Hoop dat er volgende x meer te zien is meis!!

Nina wat fijn dat de intake goed gegaan is en dat je een goed gevoel erbij heb. Kan ook wel is fijn zijn.. Nieuw ziekenhuis, nieuwe kijk op alles! Hoop dat dit je een beetje rust geeft en je snel zwanger word meiss!!!!

MIL, Fijn dat je punctie pijnloos was, jammer van de na pijn. Heb ik ook altijd zo heftig! Bah! Hoop voor je dat je nog wat in de viezer heb, maar hoop ook dat het niet nodig is omdat je over 2 weekjes positieve test heb!! Ik duim voor je meisss!!

llkh1984, Wat een verdriet allemaal zeg :( Pff... Ik herken het... eerst zo'n blij gevoel en dat word in 1 klap verwoest.. IK wist toen ook ff niet wat ik met mezelf aan moest... Vooral als je al zo lang bezig bent.. EN dan moest jij ook nog gecurreteerd worden. Vreselijk voor je!! Hoop dat het een alweer een beetje beter met je gaat meis! Toch denk ik dat je nog een IVF gaat doen... Omdat je denk ik toch nog niet klaar bent om je wens op te geven?? Ik hoop echt dat dat je meer geluk brengt meis!

Tori Fijn dat alles goed met je gaat op je kwaaltjes na hahaha Acrobatische dochter heb je dus!!! Bekijk je album steeds Mooie buik hoor!!!!

BS, Zonnetje, Brabbel & Babii hoe gaat et met jullie??? Knuffelll...

Nouuuu, De aanhouder wint, Na 5 echo's op dag 29 EINDELIJK een ei!!! op dag 30 positieve Ovu test. Pfff.. Nou heb prik instructie gehad voor poging 4, want normaal hadden we puregon maar gaan nu over op menopur dus ben benieuwd.. Iemand ervaring ermee?? Werkt dat hetzelfde? Kwaaltjes?? Heb het recept voor de medicijnen ook binnen.

Zaterdag 2 febr worden we tussen 11 en 12 gebeld of me laatste eitje goed ontdooid is, Mocht dat zo zijn hebben we tussen 1 en 2 de terugplaatsing. Zoals jullie weten heb ik geen vertrouwen in cryo;s maar moet bekennen dat ik stiekem een beetje HOOP dat ie gewoon goed ontdooid en blijft plakken en ik de 4e poging helemala niet nodig heb. Stom he hahaha. Nou ja als het allemal mislukt beginnen we als ik ongi ben meteen met poging 4. Ik ga weer wat meer meeschrijven hier anders moet ik steeds van die lange verhalen maken Hahhaha.. Fijne dag allemaal!!!! IK hoop dat ik niemand vergeten ben!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Tori: lekker he dat geprik van binnen :p ach….is alleen maar een goed teken ;)
    Wat fijn dat alles goed was op controle! En dametje ligt dus precies zoals je dacht!
    Ben wel beetje jaloers..ijzer uit vinger prik,…ik moest vorige keer echt buisje af laten nemen. Maargoed…naald moest er zowiezo in om resus te prikken!
    Oooh wat zal jij genoten hebben! ;) en idd…wat kan een mama dan al verliefd zijn he?!?! ;)
    Die voorlichting doe je goed! zou ik ook doen!! Ik hoop ook dat wij nog aanbod krijgen. Iig krijgen we partner avond bij yoga. Maar man vraagt zich nu wel af wanneer hij op de hoogte wordt gebracht en de nodige info krijgt! Haha

Brabbel: hoest met jou?!!?

Ego: gister onwijs pijn in mn buik gehad. Ik lag lekker op mn zij tv te kijken en toen ik om draaide naar mn rug ,….AUW!!!! jeetje wat een ramp! Denk dat de kleine gewoon niet lekker lag ten aanzien van mn ingewanden! Ik kon amper communiceren met mn man ! maar die was zoooo lief… vroeg wat ie kon doen, of ik asprine wou ofzo en ging thee voor me maken en een warme kruik! Daarna zijn we maar in bed gaan liggen en is ie heel stilletjes achter me geschoven met zn arm om me heen! De lieverd!!! Hij heeft t maar zwaar met zo’n vrouw!
    Nu gaat t weer goed. pijn is over en kleine kickt me weer flink :D denk overigens dat pinda wel aant draaien is, want zo voelde t gister. en voel nu meer gewiebel/trap aan de andere kant.
    Manlief is bezig geweest met de lambrisering om de radiator in de babykamer, ziet er super gaaf uit!! En vandaag gaat hij ermee verder! :D trots op mn man :D hihi
    Gister vroeg hij ook nog (omdat ik zo’n last had) wanneer we weer op controle moesten…nou …maandag!!! YES! Ben benieuwd!
    In mn album heb ik nieuwe buik foto. Had er zoveel van vandaag…heb er collage van gemaakt hihi
    Xxx fijne dag meiden!

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Sammy: wat een goed nieuws!!! EINDELIJK!!!!! spannend hor!!!
    ik heb geen ervaring met menopur.
    en het is helemaal niet gek hor dat je dat denkt! natuurlijk wil je gewoon dat deze goed ontdooit en uiteraard blijft plakken!!!! en wij gaan heeeeeel hard voor je duimen!!!!!!! komt helemaal goed! heb vertrouwen schat!
    xxx

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    thnx lieverd!!!! Rot dat je zo'n pijn gehad heb joh!!! En fijn dat je man zoveel doet voor je enz.. Lief!! Heb net ff je album bekeken wat super schattiggg dat voetje!! En toch zie je wel een stuk van het gezichtje he.. Super mooi om te zien zeg!! Echt bijzonder vind ik het!

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik deed bij mijn zontje ook puregon en nu menopur. Prima spul, heb nergens last van gehad :)
    Maargoed, wie weet dat er andere meiden zijn met andere ervaringen hoor! De deca had ik 's avonds hoofdpijn van.
    Hopelijk heb je poging 4 niet nodig meid!!!!

Deel Deze Pagina