MiL, goed broeden en ik duim voor een paar mooie cryo's voor je! Tori, wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet! |Kan me voorstellen dat het lastig is als ze zo beweeglijk is. Dat zal ngo wat worden bij mij in mn kleine lijf ST, ja toch onzeker hoor voor morgen. Kijk er naar uit om ons mensje weer te zien, maar wist niet dat ik zó onzeker zou worden als ik eindelijk zwanger zou zijn. Tuurlijk zijn de uitslagen voor de combitest ook spannend. Mara je zou hopen dat we na al die jaren eindelijk wat voorspoed mogen hebben. Nina, aan de volgende stap: DHEA. Ik hoop dat dit de oplossing gaat zijn meis. LLKH, dikke knuf voor jou! Hoe voel je je lieverd? Rest ook zwaai en dikke knuf!
Oooh oke fijn! ja ik heb geloof van de deca ook ht meeste last.. OOk altijd hoofdpijn! Hoop et ook niet maar goed we zullen het zien. Wanneer ga jij testen ? haha
tat: is en blijft spannend meid!!! ik ben nu 29wk en heb nogsteeds bij elke echo de zenuwen! terwijl de kleine het zo goed doet!!! ik slaap nacht ervoor voor geen meter en ben smorgens altijd in de diaree haha (das mooi voor mn stoelgang! ) maar je moet je niet druk maken hor!!! als er 'echt wat loos was, had je het allang gehoord!! je gaat gewoon lekker genieten en gluren naar jullie prachtige mensje!
Normaal op dag 7 (nu op 2) maar ik wil graag eerder starten om te zien of het hcg streepje minder wordt zodat ik zeker weet dat dat het niet is (goed excuus om eerder te testen toch )
klopt MiL gek genoeg zit ik nog steeds in een soort ongeloofswaas, alsof ik wacht op het addertje onder het gras...zo stom! Nou hopelijk morgen (weer) gerustgesteld en mezelf een keer heel hard knijpen Jij lekker testen! Is ook héél belangrijk om te weten wanneer Pregnyl uit je lijf is !
Tat even 1 pagina teruglezen jij!! Ik heb een mega lang stuk geschreven hahahaha.. nee hoorrr ja me ei is tevoorschijn gekomen en meteen volgende dag positieve ovu test!! Zaterdag tp mits hij goed ontdooid!!
tat: super herkenbaar!!!!!! bij mij kwam omslag ook pas met 20wk en bij 24 helemaal !! is heel normaal! zoals de gyn zei: een ouder is altijd bezorgd.
Ik weet het al, ik was vanmorgen begonnen met een berichtje te typen, maar toen werd het zo druk op het werk dat ik m maar niet had verzonden en in de tussentijd is er allemaal geschreven zie ik Ik heb deze behandeling ook menopur gebruikt en moet zeggen weinig bijwerkingen. Alleen vond ik de injecties iets pijnlijker dan puregon. Enne, een positief eindresultaat Laten we er voor nu nog even vanuit gaan dat je het beste voor het laatst hebt bewaard en cryo blijft plakken! ST, bij 20 weken...amai! Van mij mag het vrijdag zijn! We gaan eerst samen het kindje erkennen (als ik de boel maar niet jinx )
Hahaha Tat, maakt toch niet uit!!! morgen 12 weekjes alweer Begin lekker te genieten meisss!!! MIL, Hahahhahahah je lijkt mij wel! Bij mij is pregnyl meestal 7 dagen na tp uit me systeem maar nu heb ik geen pregnyl... Ik heb 2x 9 dagen na tp positief getest.. spannend!!!!!!
Mijn eerste positieve test is altijd op dag 6. Met pregnyl werd ie op dag 7 voor het eerst donkerder. Denk dat ik nu op dag 5 een testje waag dus nog 3 dagjes wachten
mil: spannend!!!! en ook fijn dat je niet zolang hoeft te wachten! ik moest 16dagen na tp tot de test!! tat: herkennen?!?!!? dat heb ik helemaal niet gedaan!?!?!? moet dat?!?!?!? *paniek*
Huh? 16 dagen? Kon je niet zelf een thuistestje doen dan? Dat bedoel ik namelijk hé, dat ik zelf een testje doe..
ST, haha moest even lachen ... sorry. Maar 'erkennen' moet als je niet getrouwd bent. Jullie zijn dat wel toch? Dus dan hoeft het niet. Wij moeten ook nog samen naar het gemeentehuis zodat m'n vriendje de baby kan erkennen en als het dan geboren is kan hij haar aangeven (anders zou ik dat zelf moeten doen binnen 3 dagen, kan lastig zijn als je een zware bevalling hebt gehad ). Sammy, eindelijk was je ei er. Beter laat dan nooit!! Op naar een goede ontdooiing en tp. Ik duim weer voor je meid. M-i-l in principe kan je zelf prima een thuistestje doen... maar na 5 dagen al?! dat lijkt me een beetje vroeg. Ik zou het op dag 10 of 12 doen denk ik. Tat, ja dat ongeloof ... zeker doordat jij die hematoom had en daardoor bloedverlies. Vrijdag weer echo en dan ben je weer een beetje gerustgesteld, daar ben ik van overtuigd.
Hoi dames, Wat gezellig dat er zoveel gekletst wordt hier.... Wat fijn dat iedereen zo positief bezig is! Hopelijk binnenkort weer positieve testjes bewonderen hier ennnnn zwangere dames --> sterkte met de klachten! Even mijn issue: Ik voel me vandaag eindelijk niet misselijk en moe meer, zodoende erg blij mee. Alleen iets anders maakt me onrustig. Ik kan vandaag eindelijk met de DHEA pillen beginnen, maar ben nog niet ongi. Adviezen zijn verschillend, maar er wordt gezegd dat je beter zeker moet zijn dat je niet zwanger bent. Heb even in de agenda gekeken en ben 2 dgn over tijd en achteraf gezien geen spotting gehad. Aan de ene kant weet ik dat de kans EEEEEEERG klein is bij ons om natuurlijk ZW te worden, maar aan de andere kant durf ik ook nog niet met die pillen te beginnen. Ik moet dus voor de zekerheid testen, maar daar kijk ik erg tegenop!!!! Ik wil geen omo witte testen meer zien......het klinkt heel stom, maar ik voel zo'n weerstand bij mezelf om te moeten testen zonder onderbouwd HOOP. Ik weet dat er ernstigere dingen in het leven zijn, maar moest even met iemand erover hebben en wie beter dan jullie! Fijne middag allemaal! xxx
mil: eerder testen had geen zin. ivm pregnyl. en de enige uitslag die telt voor gyn is bloed uitslag. ik had deze keer ook niet thuis getest. Tori: uhhh .... sprakeloos ahahha ik heb ff gegoogeld,... we moeten t wel Erkennen want we zijn voor de wet wel getrouwd maar hebben een geregistreerd partnerschap. hij heeft dus WEL ouderlijk gezag maar moet t wel nog ff erkennen. dus...bezoekje gemeente huis plannen! en t aangeven mag hij ook doen straks, net wat je zegt...binnen 3 dagen..miss lig ik dan nog wel int zh! hij krijgt briefje mee met naam en gegevens hahahaha nina: ik snap je volkomen hor!!!!!! logisch!!!! dat is ook de reden waarom ik zelf niet meer thuis testte. ik was die omo dingen zo zat!!! elke keer met je neus op de feiten! miss kan je zelf je plasje opvangen maar je man de test laten doen. hij hoeft alleen maar tegen je te zeggen dat je dan wel of niet met de pillen kan beginnen. en t resultaat is t zelfde als dat je t zelf afleest, maar t is harder om het met eigen ogen te zien! althans, dat vond ik altijd! succes lieverd!!!
*gniffelt ook een beetje en moet nu een beetje denken aan ST op haar 3d echo* ! Ik had dezelfde paniekreactie toen ik zat met mn: "ja en dan ben ik nu zwanger.....en nu?!?!" En jij toen begon over verzekering bellen...!? Huhm, verzekering bellen, hahaha! Is nu ook helemaal goed gekomen! Zo leren we toch allemaal iets van elkaar en blij dat je toch op tijd bent om nog ff naar het gemeentehuis te gaan Nina, wat een dilemma, zeker omdat je weet dat dit je enige directe bevestiging is. welke CD zit je? Ik wist dat mijn lijf nooit secuur was en het altijd varieerde tussen 27-34 soms wel 35-37 dagen... Nooit getest bij lange cycli omdat ik er van overtuigd was dat het toch niet kon. Ja precies Tori, en het gevoel hebben: okay, what's next...? MiL, ik vind je een bikkel om al zo vroeg te testen, wow!