IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    wahahahahha tat: das helemaal waar!! en idd..zo leren we van elkaar!
    er is ook niemand anders die je dat verteld hor! manlief vraagt me ook nog steeds wanneer we nou " instructies" / info / voorlichting krijgen! hahahahaha

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag

Wat vroeg zeg! Dat je dat al aandurft haha... SPannend!!!!!!!!!! ben benieuwd!!!

Tat: 12 weken vandaag! GEFELICITEERD! Succes en veel plezier bij de echo! xx

3. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    #4583 Dwergje, 1 feb 2013
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
    Hallo ik wil graag mee komen schrijven bij jullie, wij hebben 20-1 onze eerste punctie gehad en 23-1 onze eerste terugplaatsing

dat was nog een heel gedoe omdat ik een groot risico had op overstimulatie waardoor ik te veel vocht had kunnen vasthouden en in het zh had kunnen liggen, maar gelukkig ben ik er goed doorheen gekomen, woensdag en donderdag ochtend had ik wat rossig bloed op me vinger zitten dus was best wel in de stress want als ik puregon gebruik dan wordt ik standaard week te vroeg ongesteld, maar nu nog niks te zien gelukkig maar wordt denk ik tegen gehouden door de utrogestan anders was ik denk ik wel te vroeg ongesteld geworden

Er zijn bij mij 33 eicellen gevonden, 27 bevrucht, 11 ingevroren, 1 teruggeplaatst

4. NinaD

NinaD Niet meer actief

Goedemorgen dames,
    Ik had gisterenavond mezelf met een kop thee en ipad op de bank geinstalleerd om lekker rustig alles hier bij te lezen en te reageren, maar hele site was tijdelijk gesloten wegens onderhoud....:) Nou goed zo heb ik vandaag ook wat te doen.... ;)

ST,
    Goed idee!.....waarom dacht ik er zelf niet aan..... ;):D
    Mijn man kon gelukkig gisteren even overleggen met DD. Zij vinden een negatieve test kort na NOD niet betrouwbaar. Advies is om te wachten op ongi. Zodoende ben ik nu even blij dat ik niet hoef te testen en gewoon kan afwachten.
    Is het nu allemaal gelukt met jou werkdagen enz?

Tat,
    Mijn cyclus was normaal 26-28 dgn, maar na icsi had ik allerlei gekke klachten en een cyclus van 29 dgn. Zodoende geen idee wat ik kan verwachten. Wat me tegen houdt om meteen met die pillen te beginnen is dat ik geen spotting heb gehad. Hoewel de kans erg klein is, wil ik natuurlijk geen risico's nemen.
    Van harte gefeliciteerd met 12 wkn ZW zijn !!! :D
    Vandaag dan eindelijk echo voor jullie! Veel plezier! :)

Dwergje,
    Welkom hier! Het zijn dus spannende dagen voor jullie!
    Duimen dat het meteen raak is. Vervelend van de overstimulatie! Rust en veel water drinken schijnt beste remedie te zijn. We duimen ook voor jou! :)

MiL,
    Wat moedig dat je weer vroeg gaat testen!!!! :D
    Voel je al iets?

Sammy,
    Hoe staat het met jou?

Tori,
    Jij ook alweer bijna 30 wkn!!!

Zonnetje,
    Druk met de kinderkamer?

IIKh,
    Je bent stil......gaat het meid?

Ik had gisteren een hele drukke dag, merk dat ik nog niet echt hersteld ben na die buikgriep. Op de een of ander manier is mijn lichaam anders geworden na al die hormonen. Normaal herstel ik heel snel. Maar goed, even vandaag volhouden, het is gelukkig bijna weekend! :) Morgen ga ik koken voor vrienden van ons. Hun zoontje is bijna 4 maanden. Kan ik in ieder geval een baby knuffelen....:DMooie afleiding!!!

Hele fijne dag en alvast een prettig weekend! Xxx

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Dwergje welkom! Spannend zeg! en Wauww wat veel eitjes zeg! Lekker veel in de vriezer nog. Wanneer ga je een testje wagen??

Nina met mij gaat het goed hoor! Morgen hoor ik of ik tp heb of niet..... dus beetje zenuwen haha, ik had dat ook maar kon er niet op haha.. Hoop dat je je snel beter voelt! X

6. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    @nina, en zo ik ook gisteravond!
    Even laptop open, even bijlezen, reageren en bijpraten... Vette pech.

Nu weer op de pad, en moet eigenlijk al weer verder met aankleden end om naar me werk te gaan.

Heb sinds maandag echt druk gehad. Zondag letterlijk hele dag in bed met me hoofd onder de deken (soms mag dat hadden we besloten hier in huis). Maandag gigantisch in tranen uitgebarts op me werk alleen door de vraag is de operatie goed gegaan....

Woensdag bij mijn homeopaat geweet, en die heeft weer allerlei middeltjes meegegeven om me lichaam weer in het gereel te krijgen.
    En heel belangrijk druppeltjes om de randjes eraf te halen en te kunnen slapen. En alleen dat slapen helpt al. Verder nog een brok in me keel en moeilijk kunnen een.

Vandaag dus weer werken, druk weekend ook met studie en een vriendin komt en een verjaardag (ga ik miss weer skippen).

Morgen ga ik weer opnieuw proberen de tijd te nemenen goed tereageren, dit iswel een heel erg ego berichtje:$....

Owja en een hele rare, van zondag op maandag nacht ineens ongesteld geworden, heel erg dun, dat heb ik na geen een curettage zo dun gehad. Alleen nu wordt ie nog gekker, zondagnacht nog rood, en maandag ook, en in de loop van de week is het bruin daarna roze, oranje en nu heeel heeel donker geel. Vind het maar wat raar... En nog steeds normaal stopt het na dag 3 bij mij....

Dikke knuffels en voor tat geniet ervan vandaag!

Xxx

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Zondag vroeg testje doen en als die nega is woensdag weer maandag laatste dag utrogestan, maar ik verwacht dat ik gewoon ongesteld ga worden.

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Whaaa!!!! Wat een hoeveelheid!!!! Goed zeg!! Wauwie!!

Welkom trouwens :) Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen krijgt!

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heel veel plezier Nina!!;)

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    llkh1984 Veel sterkte meis, kan me voorstellen dat het soms even fijn is om een dag met je hoofd onder de dekens te blijven liggen!
    En geeft helemaal niets dat je een ego berichtje doet!!!

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Soms krampjes soort (ongiegevoel) af en toe een steekje en soms ook niets (zoals nu )
    Ongeveer hetzelfde als toen met mijn zoontje.
    Ik ben erg positief ingesteld en ga er vanuit dat ik zwanger ben. Geeft me een hoop rust namelijk.
    En mocht het toch niet gelukt zijn ben ik niet een persoon die dat in een gat valt. Dan is het ook goed.
    Voorlopig nog afwachten dus.
    Wilde eerst op dag 5 gaan testen om te zien of de pregnyl eruit is maar op dit moment vind ik het alleen maar zonde van mijn geld... Op dag 7 weet ik zeker dat het van mezelf is dus denk dat ik dan maar eens een testje waag. Dat is nog vroeg genoeg ;)

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Tat: 12 week!!!!! WHOEHOE!!!! st doet een dansje ;) veel plezier vandaag bij de echo! Enuh..mooie fotos komen spammen he ;) xxx

Dwergje: van harte welkom in ons clubje!!
    Spannend hor,…eerste poging!! En utro houd het niet altijd tegen hor! Ik werd standaard dag 10/12 na tp ongesteld. Ook met utro! Het KAN innestellingsbloed zijn! Spannend!!! Altijd moeilijk dat wachten en helemaal die onzekerheid!! Thats killing!
    Wel een prachtige opbrengst zeg!!! wees daar iig maar trots op!!!! ;)
    Veel succes de laatste wk! Wanneer mag je testen?! En test je via bloed of urine ?!

NinaD: ja erg he?!?!?! Hoe kunnen ze dat nou doen?!?!?!?! Hahaha ik wou ook ff lezen en reageren,..maar helaas! dus vandaag maar weer ;)
    Dus je moet wachten  ellende!!! Ik zou evengoed voor de zekerheid na t weekend een testje doen. Dan ben je week na nod. Baat het niet, schaad het niet mop. Dat wachten is ook niet leuk! én…. Ik had soms van die maanden, als ik de test zag, dag erna ongi! Kan je weer verder schat!!
    Met mn uren zijn we druk bezig. Het gaat erom dat we het financieel niet redden als ik grote stappen achteruit ga. Maar ik wil wel thuis bij mn gezin zijn. Ik heb geen 4 jaar geknokt om weekend mama te worden! Nou hadden man en ik een hele mooie berekening gemaakt zodat ik nog maar 3 dagen zou werken gedurende ouderschapsverlof en daarna 4 dagen van 8 uur. Maar ik kreeg te horen dat ik veel meer achteruit zou gaan dan onze berekening! Dus dat zijn we nu aant uitpluizen en daar zoeken we een oplossing voor! Maar komt goed!
    En ik wil maandag naar de Arbo voor nu,..ik wil mn laatste 5/6 weken minder gaan werken. Maar volgens mij ben je dan ook weer verplicht eerder te stoppen met werken (6voor ipv4)
    Veel plezier morgen met jullie vrienden!!! En de kleine!!! ;)

Sammy: mijn duimen draaien flink door hor!!!!!! Ik hoop zooooo dat de TP door gaat!!!
    Ik weet nog hoe spannend ik t vond! De laatste cryo,..zou de tp door gaan?!?! Ik kon tot dag van tp 9uur gebeld worden! En heb echt tot ik het AMC in liep zenuwen gehad! Als het maar lukt, als het maar doorgaat . toen werd ik geroepen en kreeg ik pas te horen dat ik écht een tp had en ik mocht me klaar maken. Bij de tp hoorde we dat de kleine 7cellig was. (wij lieten onze moed beetje zakken omdat we bij andere tp eens hadden vernomen dat ze pas bij 8 worden ingevroren dus 7 is eigenlijk weer aant afbreken) man geloofde helemaal niet meer! En ik was beetje verdrietig door zijn uiting en ook boos dat hij geen vertrouwen had en er niet in geloofde! Maar het tegendeel is duidelijk te zien!!! :D hihi
    En ik hoop dat jij over een aantal weken net zo’n goed verhaal kan vertellen ;) :D ik hoop het met heel mn hart voor jullie!!!!!! xxx

LIKH: gelijk heb je hor!!!! Wijs besluit!!!! Kop onder de dekens dag!!!!!!! ;) je hebt er alle recht op skat!
    Vind het zoooo naar/erg voor je!! Leef met je mee meid! En ik ben blij te lezen dat je iig weer beetje kan slapen! En dat dát je alleen al goed doet!
    Je ongi is idd beetje vreemd, maar….ik zou er niets raars van denken. Je lichaam is behoorlijk op zijn kop gezet ! zowel lichamelijk als geestelijk! Dat doet natuurlijk heel wat met je!! Maar vertrouw je het niet, kun je altijd ff vk bellen !
    Sterkte mop xxx

Ego: weinig nieuws. Gister weer heerlijk wezen zwemmen en voel me vandaag alsof ik goed heb gesport gister :D en ben ook lekker op de fiets naar t werk! Ben samen met manlief meegefietst, veel leuker dan in mn uppie met de auto! T weer is zacht dus was wel lekker. Alleen t gevoel in mn buik/blaas is tijdens/na t fietsen zo irritant. Maargoed…zit alweer met mn dikke billekes op mn bureau stoel haha
    Moet vandaag lange dag! Tot half 6! Maar daarna lekker onderweg naar huis langs de snack, bij thuiskomst lekker pyama aan en bank hangen!! Morgen houd ik ook chill dag! Man gaat klussen dus ik ga lekker niets doen, op een klein beetje huishouden na! (met nadruk op klein beetje) en zondag gaan we eindelijk op kraambezoek bij mn schoonzus! Kindje is al 6wk!! *schaam*
    Oooh en wat niet leuk is,..mn broertje is ziek!! En de huisarts heeft GEEN idee wat het is!!! arme hij!!! Vind het zooo zielig voor hem! vandaag moet ie terug naar de HA die heeft overleg gehad met dermatoloog. Ik hoop dat ze wat kunnen vinden. Hij zit nu aan antib. En prednison. Kind zit onder de brandende uitslag en tis geen kinderziekte, geen waterpokken, geen allergie, geen soa,..ze weten t domweg niet. Hopelijk vandaag meer nieuws!! Vervelende is dat wij echt 2handen op 1 buik zijn en ik niet bij hem mag!!  ivm eventuele infectie/besmettingsgevaar.

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    MIL: you go girl!!!!!!!! thats the spirit!!!!!!!!! positieve gevoelens hebben positieve uitwerking :D blijf erin geloven!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxx
    spannend hor!! ik heb ook goed gevoel ;)

14. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    spannendetijden, dat is een week na de tp dat is toch veel te laat voor innesteling?!

zondag kan ik vroege test doen, woensdag echte test dag.

@mil wat goed dat je zo ingesteld bent zeg dat je er vanuit gaat en is het niet zo dan volgende keer beter pfff ik ben totaaaal niet zo!

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Dwergje,...miss was je innesteling wel later, of kwam het bloed niet direct maar wat later. t kan allemaal meid!! maar t kan ook iig voorteken ongi zijn.
    moeilijk he?!?! die wachtweken zijn zooooo rot!!!!!!

als je kijkt naar de innestelling,... hoeft t niet precies zoveel dagen na tp te nestelen. tori en ik hebben PRECIES op het zelfde moment onze terugplaatsing gehad. we zouden beide dan 16-4 zijn uitgerekend. zij is 14/4 en ik 18/4 uitgerekend. dus alles is mogelijk ;)

en t bloeden hoeft ook niet direct. t kan ook zijn dat je bmm meer doorbloed raakt, en bij t inbrengen van de utro kan je dan wat roze/rode hebben.
    heb je gemeenschap gehad, kan het ook daarvan zijn.

ik ben er niet zo heel erg in thuis want ik heb nooit roze gehad. bij ongi brak t direct door. (ook door de utro dus)
    bij zwangerschap kwam er nooit wat. geen stippie roze ook niet na gemeenschap ofzo.

helaas ist nog afwachten meid!!! maar ik duim voor je hor!!!! nog ff doorbijten ;)

16. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Lieverds ik heb nog niet bijgelezen, maar wilde jullie dit niet onthouden...... Friemeltje is nu al eigenwijs en met de kontakten tegen de kribbe. Duurde bijna 3 kwartier voordat "t" goed lag en ondertussen mocht ik genieten van een salto makende en in mn baarmoeder rondglijdende Friemel!
    Uitslagen waren hartstikke prima en ondanks dat het slechts een kansberekening is, stelt me dit wel in staat om nu echt te gaan proberen te genieten. Met die grijns op mn smoel moet dat goed komen :D

Ik leest straks bij en reageer ik op iedereen, want dit was echt ff een mega ego :) ;) :D

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    tat: YES YES YES!!!!!!!! zo willen we het horen meid!!!!!!! op die wolk!!!!
    geniet er lekker van!!!!! xxx

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Yessss Tat Gefeliciteerd!!!!!!

thanx voor het duimen voor me voor me voor morgen :D Ik laat et jullie weten.

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Tat wat goed!! Gefeliciteerd meid!!

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zo, ik heb maar weer eens tijd vrijgemaakt voor de dames hier en ben voor de pc gekropen. Merk toch dat het op mjin telefoon lastig bij te houden is en te reageren op het vele wat hier wordt geschreven. Deed dat voorheen ook vaak even tussendoor in de auto als ik aan het werk was, maar vond het daar de laatste tijd een beetje te koud voor.

@butterfly: hoe gaat het met je? En deze maand de 1ste adoptiebijeenkomst zag ik. Veel succes en sterkte. Is weer een heel ander traject waar je nu in stapt.

@tat: jij alweer 12 weken. Het 1ste trimester is weer voorbij. En het gevoel van onwerkelijkheid herken ik al te goed. Heb ik hier ook nog steeds. En dat ondanks dat mijn buikje goed aan het groeien is. Je baarmoeder zal een van deze weken boven je schaambot uitkomen en dan zal je buikje ook gaan groeien. Bij mij ging dat vanaf week 14 ineens erg snel.
    En weer een mooie echo gehad dus en het is vast heerlijk om 45 min naar je friemeltje te kijken.
    En mooie foto’s van je echo.

@llkh: hoe is het met jou? Alles al een plekje kunnen geven? Het is en blijft moeilijk als het mis gaat. Eerst de blijschap en dan de teleurstelling. Je moet toch een soort van rouwproces door. En de mmm is een achtbaan van emoties. En het gaat met vallen en opstaan helaas.
    En hier destijds ook aan de homeopatische druppels gezeten. Moet zeggen dat het wel hielp. Uiteindelijk ben ik er sterker door geworden.
    En wat een rare ongi, nog nooit van gehoord. Vooral dat geel is apart.

@ST: vervelend voor je dat je dacht dat je alles rond te hebben met je werk en dan toch weer niet. Hopelijk heb je snel een oplossing gevonden. Hier moet ik ook nog even puzzelen hoe we het gaan doen. Wij willen zelf niet mijn ouders elke week vragen, gezien die zelf ook nog heel veel werken. Voordeel bij mij is dan wel weer dat ik ook in de avond en het weekend kan werken. En je wilt er ook inderdaad voor je kindje zijn.
    Mooie foto’s van de 3-d echo
    En die pijn die jij beschrijft heb ik soms nu al. Zijn volgens mij ook deels je banden die dan even protesteren.
    Succes met je broertje.

@MIL: mooie score en nu maar weer afwachten. Hoop dat je gevoel klopt. En wat durf jij al vroeg te testen. Ik zelf durfde dat nooit. En manlief wilde nooit eerder dan testdatum testen.

@sammy: succes morgen. Ga voor je duimen. Je cryo ligt nu al te ontdooien, ik hoop voor je dat hij het red en morgen lekker warm in je buikje zit. Ik weet nog wel dat ik altijd op was van de zenuwen. Zeker met de laatste cryo. En elke tp is een kans.
    Ik heb bij de iui menopur gebruikt. Bijwerkingen weet ik niet meer. Nadeel was dat je elke avond de menopur nog moet mengen. Dus als je weg moet is het iets lastiger. Heb er zelf in het begin ruzie mee gehad. Tip: laat de naald in het flesje zitten en dan schudden. Want anders krijg je het er haast niet uit. Schijnt dat bij sommige dan de kwaliteit van het eitje beter is. Puregon en gonal-f zijn in een fabriek gemaakt en menopur wordt uit urine gehaald.

@tori: bij jou schiet het ook al lekker op. En heerlijk dat shoppen voor je kleine uk.
    En ook weer goede controles zo te lezen. Altijd fijn.

@nina; fijn dat je een goed gevoel had bij DD, dat is zo belangrijk dat je je er prettig voelt en op je gemak. En je cyclus kan helemaal van slag zijn door de mmm of door spanning. Sinds de mmm was het elke maand anders. Met flinke uitschieters van cyclussen van 5 of 6 weken. (normaal 4,5week). Of ineens een cyclus van 4 weken als je het niet verwacht. Maar zou inderdaad even afwachten met de medicijnen. En er zijn wel goede resultaten ondanks lage eicelreserve. Enige is dat de meeste dus vaak een zelfbetaalde poging doen, omdat er minder cryo’s zijn. Lees de laatste tijd wel vaker over DHEA. Hoop dat het werkt voor je. En heb ooit weleens begrepen dat ze soms ook door middel van acupunctuur je eikwaliteit kunnen verbeteren. Zelf merkte ik weinig van acupunctuur en ben er toen mee gestopt. Maar wie weet helpt heb bij jou wel.

@erkennen: hier gewoon getrouwd, dus geen enkel probleem. Ik wilde getrouwd zijn voordat aan kinderen begon. Dus eerst getrouwd en daarna de pil gestopt. Alleen wist toen nog niet dat het 5 jaar zou duren voordat ik zwanger zou zijn. Hier stond het ook in de folder van de verloskundige als je niet getrouwd bent dat de vader het kind moet erkennen. Vond ik wel netjes, gezien dat maar net iets is wat je moet weten.

@dwergje: welkom hier. En doe rustig aan en veel drinken. We gaan voor je duimen.

@uitgerekende datum: mijn uitgerekende datum is gedaan aan de hand van de punctie. Die hebben ze niet meer bijgesteld, terwijl ik bij de echo’s soms wel een andere datum had als ze keken naar de groei. Maar de datum bleef gewoon staan op 40 weken na punctiedatum.

@ego: nou, hier dus druk met van alles en nog wat. En niet altijd de fut om te reageren ‘savonds. Ben dan toch wel moe/ lui merk ik. Hebben deze maand een paar verjaardagen gehad in het weekend. Schoonouders zijn een heel weekend wezen klussen (bleven ook slapen) en moet ook gewoon nog werken. Dus ja, bleef niet zoveel energie over. Merk het ook wel om eerlijk te zijn. Van de week megadrukke dag op werk gehad en daarna dus veel last van buik. Even in de gaten houden. Heb echt 2 dagen pijn in buik gehad en nu nog beetje.
    Hier is ondertussen wel de babykamer bezorgd. Staat ook al in elkaar. Alleen nog even alles op de goede plek zetten. Weten nog niet precies hoe we het hebben willen. En ik moet maar even oefenen met kinderwagen erop zetten en eraf halen en inklappen.
    Ook van de week ‘savonds bij de verloskundige geweest. Weer het hartje gehoord. En baarmoeder groeit netjes volgens het boekje. Heb soms ook al last van harde buiken, is aan de vroege kant, maar als ik ze niet te vaak heb kan het geen kwaad.
    Er is wel een vermoeden dat mijn placenta aan de voorkant ligt, dus kan nog even duren voordat ik ons ukkie ga voelen. Werd al onzeker, gezien ik op een ander topic iedereen hoorde zeggen dat ze het kindje al met 17 of 18 weken voelde. En hier nog niks.
    Buikje groeit goed, begint in de weg te zitten met bukken, dus even opletten met werken.
    Volgende week heb ik lekker vakantie, ga volgende week vrijdag een weekje naar Duitsland toe. Het weekend zijn we met 14 mensen en daarna blijven we met 4 mensen daar. Dus weekend zal wel druk zijn.
    Aankomend weekend gaat manlief weer lekker verder klussen. Kinderkamer is bijna klaar. Moeten nog 1 inbouwkast dicht maken (is erg smal en onpraktisch). Dan moeten we verder met keuken, toilet en hal. En de tuin ooit nog. Hoop dat alles in juni klaar is.

Deel Deze Pagina