Nou... Die van mij laat het allemaal op zich af komen, gaat het liefst niet mee naar bijv. zwangerschapsgym. Maar hij MOET toch a.s. dinsdag gnigni.
Yes!! Wat fijn te horen dat het allemaal goed eruit ziet en je voor je gevoel nu kunt genieten. Hihi. 3 kwartier naar jullie friemel kijken, wat moet dat heerlijk geweest zijn! Mega ego mag hoor, het was toch nog zo spannend! Maandag weer kijken toch?
Mijn man zit er een beetje tussenin. Weet niet of hij het leuk vindt om mee te gaan naar zwangerschapsgym. Maar moet dan ook mee. Vroeg toen wel wat alle cursussen inhielden. En vraagt ook wel het een en ander tussendoor. En ik houd manlief op de hoogte met wat er in mijn buik gebeurd door elke week de goede week te mailen van een website om te lezen.
Zonnetje, ja ik lees ook altijd de week voor van mamaapps.nl waar we nu in zitten. Dat ie dus ook rekening moet houden met dat ze nu veel beter hoort en kan schrikken en zelfs kan huilen nu! Oooh dat laatste wil ik niet hoor, werd helemaal sippie toen ik dat las hihi Fijn dat t met jou ook goed gaat en de kleine op schema groeit . En de kinderkamer bijna klaar, heerlijk gevoel is dat he? Ja, ik alweer 30 weken dit weekend, nog maar 10 te gaan, al denk ik zelf van negen... Dan is ze 'klaar' om buiten te komen kijken denk ik .
Goed van je M-i-L om positief ingesteld te zijn, dat geeft zeker weten een positievere invloed op dat het gelukt is! Ja dag 7 maar testen dan is de pregnyl er zeker uit. Ik blijf duimen!!
Dwergje, welkom! Ik duim voor je dat de eerste TP raak is, maar anders heb je er mooi nog wel veel in de vriezer! Dat moet toch n fijn gevoel zijn. Ik had in januari een verse tp en helaas een miskraam gehad en nu alweer dertig weken zwanger van een cryo! Maar hoop voor je dat ze bij jou net de topper hebben teruggeplaatst die zich goed innesteld. En wat ST zei, de innesteling weet je nooit precies wanneer dat is, bovendien kan de bloeding van een innestelling ook later zichtbaar zijn. Sterkte met wachten op zondag en dan testen! Sorry trouwens dat ik zoveel losse berichtjes post, maar er is zoveel geschreven en doe t op de iPad dus dat gaat anders niet goed ben ik bang...
Sammy, morgen tp!! Ik duim me suf voor je, deze moet goed ontdooien en groeien tot de topper die dan groot gaat groeien in jouw bm! Slaap lekker straks, droom maar over n goed afloop en dan komt ie uit, xxx Llkh, knuffel voor jou. St, ik had vandaag het gevoel dat de kleine iets 'gezakt' is want had last van steekjes onderin bij t lopen net ... Heb jij dat ook? Zonnetje, aah ja dan ligt je placenta vast aan de voorkant, maar dat heeft ook oordelen hoor, want bij mij doet het nu vaak erg pijn als ze zich tegen mn buikwand aandrukt. Dan kan ik er niet eens meer van bewegen, laat staan lopen!
NinaD, ja die hormonen kunnen zeker wat doen met je afweersysteem... Beterschap en lekker genieten van het babyknuffelen! Mmm, en lekker koken! Aah ik moet ook gaan koken nu... Pfff geen zin, maarja het is iets simpels vlgs mij. St, beterschap vor je broertje, hoop voor je dat ze er toch snel achter komen wat ie heeft... En laat m maar snel beter worden en kan je weer gewoon net als anders met m zijn! Fijn weekend allemaal!
Nou ik merk dat ik helemaal niks onthou van wat jullie getypt hebben hahaha. Wel lief dat iedereen zo mee heeft geleefd! Ik kan alleen maar grijnzen! En maandag gewoon wéér!! Dwergen welkom . Spannende tijd nu leest ik. Zag iets voorbij komen over innestelingsbloeding? Die kan je weken erna schijnbaar nog hebben. Sammy ik duim voor een mooie cryo tp meis!!! Andere lieverds, knuf voor jullie!!!
Zo eindelijk thuis van een lange dag werken. Was al eerder klaar en zou op ml wachten om boodschappen te doen, moest hij overwerken. Dus ik tot sluit gebleven en wat geholpen. Kan/ mag niet tillen, dus in het ergste geval zou me collega me naar huis bengen. Uiteindelijk was hij er dus toen wij sloten. Vanochtend toch het zkh nog ff gebelt, cond het raar, wat blijkt, het is wondvocht. De wonden genezen en bloeden wat na. Wondvocht komt er dus aan 2 kanten uit, in de bm en dat komt er via de onig uit, en in de buikolte waardoor daar wat meer vocht zit en ik dus buikpijn heb. Had e link tussen buikpijn en wondvocht niet gelegd. Ze vroeg of ik jet wel rustig aan had gedaan... Vandaag dus nog rustiger aan gedaan, en morgen maar weer een studie dag i bed. Althans eerstff bij lezen en reageren, 3 pagina!! Drukdrukdruk hier Xxx
Dat klinkt logisch llkh. Wondvocht is inderdaad vaak geel. Had ik ook nog niet bedacht. Maar ben ook niet bekend met zulke ingrepen. En inderdaad rustig aan doen, dat heeft je lichaam echt nodig on te herstellen. @mil: tijd vind ik erg snel gaan. Volgende week alweer op de helft voor mij. Maar moet nog genoeg regelen voor die tijd. @ slapen: dat begint hier een probleem te worden. Ik ben een buikslaper, maar dat lukt niet meer zo goed. Probeer nu op mijn zij te slapen, maar is geen succes. Dus slaap erg onrustig. Daarnaast ook al 3 dagen een zeer gevoelige buik. Heb het gevoel alsof het ukkie bovenop mijn blaas ligt. Even aankijken, schijnt ook dat ik rond deze periode een groeispurt kan verwachten.
Tori: die van mij niet hor. Die vind het maar stom/raar dat we geen les krijgen over wat er gaat gebeuren en wat hij kan/mag/moet doen. Ja je bent zwanger en gaat bevallen maar hoe wat waar wanneer .ml wil het allemaal weten. Vorige wk was borstvoedingavond bij yoga maar we waren te laat uit Boedapest. Hij zou meegaan en dus gaan we volgende maand. Hij wil t graag weten. Hier in het ziekenhuis is volgende maand een voorlichting over bevallen in het algemeen , daar gaan we heen! Hij wil er wel meer van horen. En wk voor de uitgerekende datum is er een voorlichting over het bevallen in ons ziekenhuis met rondleiding ed. manlief wil daar ook heen en vind het schandalig dat we niet zijn ingelicht over deze dagen! Haha hij wou zelfs voor mij mee naar zwemmen omdat ik het niet zo leuk vond hij dacht me te supporten! Zooo lief! Ooh en ik stuur hem ook elke week de link/mail (berichtje uit je buik van mvm) door met de ontwikkelingen! En ik was stom verbaasd toen ik er een reactie op kreeg,..hij verdiept zich er dus echt in! Idd nog 10wk voor je!!! En ben benieuwd of je gelijk hebt met 9! ik denk hier zelf te bevallen op 16-4. Met angst voor queensday! (maar goed tis toch de laatste keer op die datum haha) Ooh t gevoel onderin, ik herken t wel ja. Ik heb veel druk/zwaar gevoel onderin en af en toe steekjes vooral ook bij mn banden! AUW En gister voelde ik echt een bekneld gevoel bij mn schede/bekkenbodem alsof mn ondergoed te straks had gezeten zeg maar. Tat: schat, lekker blijven grijnzen!!!!! heeeeerlijk moment dit!!!! Zeker van genieten!!!!! Ik ben zoooo blij voor jullie!!!!! En t gaat hard dus geniet er echt maar van! Voor je het weet zit je op de helft net als zonnetje of begin je al met aftellen net als tori en mij! Ik ervaar t echt als iets waar ik jaren naartoe heb geleefd en nu ist zo om!! T vliegt voorbij! Ergens ook wel gek ik heb echt naar een zwangerschap toegeleefd (omdat we zelfs die stap nooit haalde) en dat er ouderschap achteraan komt, is nog zo onwerkelijk haha Nog 2 nachtjes, dan zie je je kleine alweer hoelaat moet je?! Wij hebben half 11 controle meen ik. LIKH : wat vervelend voor je zeg!!!!! Ik wist helemaal niet dat dat mogelijk was! Maar je hebt nu iig duidelijkheid wat er is/was! En nu zeker rustig aan doen skat!!! Je moet voorzichtig zijn met je lichaam! Lekker chill dag vandaag!!!! Xxx beterschap mop Zonnetje: t kan idd groei zijn. Zit t laag bij je banden?!?! Ik heb al 100x tegen vk gezegt : ik heb last van pijn onder ja mevrouw je baby groeit dus je bm en buik ook de boel moet rekken en dat gaat niet zonder gevoel/pijn *bloos* Vooral rond die periode waar jij nu zit had ik er last van! T slapen al een kussen tussen je benen geprobeeerd als je op je zij ligt?! Of op je buik met een kussen eronder?! Of op je zij met kussen onder je buik!? Tis beetje uitproberen! Ik slaap overigens nogsteeds op mn buik! In de stabiele zijligging! Met mn armen onder mn borst. (nadeel: mn armen zijn in no time gevoelloos/in slaap) En als ik op mn zij lig naast man, leg ik mn buik op zijn zij/buik hij is rug slaper! Ik heb t overigens ook met voedingkussen geprobeerd maar vind die te bol/onhandig. Good luck!!!! Dwergje: hoe ist vandaag?!?! Geen ongi doorgebroken nog?!?! Spannend hor Sammy: en en en ?!?!?!?! spannend!!!!! Ik duim me rot en denk aan jullie schat! Nina: hoest met jou?!?! Fijne dag vandaag !! MIL: ook voor jou .hoest nou vandaag?!?!?! X Zo. Eindelijk ff alles bijgelezen. Ik had gister niet veel pc zin , en via mobiel is geen doen. Gister kleine babys grote zorgen weer gekeken (had t opgenomen van woe) .,,,jeetje wat indrukwekkend zeg!! Sommige geboren babys zijn net zo als mijn pindatje nu!! Even oud! Zo onwerkelijk!! Gister lekker om half 11 al diep in coma en de hele nacht doorgeslapen! YES! Half 9 riep man me voor t ontbijt Hij is net weg naar zn broer, hout hakken voor de houtkachels (hun hebben er ook 1). Hij vroeg me nog mee zodat ik gezellie met mn schoonzus en kids oppad kan, maar ik heb gekozen voor thuis! (en na uitleg begreep hij me wel) hebben de afgelopen 2 weken elk weekend drukke dagen gehad. Met Boedapest, de kleine meisjes, visites, door de weeks werken en afspraken. En morgen hebben we weer een drukke dag! (kraambezoek schoonzus en man zn broer en vrouw waar hij nu is, gaan ook mee met de kids) dus ik heb besloten dat ik vandaag een rustdag wou!!! Gewoon beetje in huis rommelen, in mn pyama lopen, beetje wasjes doen, ik wil de kleding kast opruimen en ff rommelen in de babykamer. Ff een eigen dagje! Ben er gewoon ff aantoe! Moet nog wel naar de stad, cadeautje kopen voor morgen. Geen idee wat. Tis hun 2e dochtertje dus veel hebben ze al. Nou meiden .fijne dag allemaal!!!!!
Menstruatie zit er wel maar door balletjes komt hij niet, maar zodra ik eerder of later de utrogestan gebruik is het bloed al te zien, dus ik denk dat ik dinsdag meteen ongesteld ben :S
jeeeeeeeej Sammy! Dit wordt 'm! rest moet ik nog echt ff geconcentreerd voor gaan zitten om te reageren...*schaam*
Ik zit nu in de auto en jullie geloven dit nooit! Ik denk ik vraag een x hoeveel cellen et is, kom ik binnen zegt die vrouw dit is de embryo van de dag! ik zei hoezo? ze zegt zo noemen ze em hier haha ik zei oh hoeveel cellen is tie dan. ze zei niet te tellen hij is aan het blastoceren ofzo whaha ze zei dat betekent dat ie vrijwel meteen innestelt! Ben dus super happy de peppie! dit gaat em worden!