Beer is van de tweede poging, maar na een zwangerschap gaan de IVF's weer opnieuw tellen. Ik heb er nu dus weer 3 zoals iedereen die met IVF/ICSI gaat beginnen, en de cryos vallen nog onder de vorige pogingen... Knuffel meiden.
Das minder prettig, dan tellen de cryos van beer dus al poging ivf 2.1 en is het dus 1tp. Alleen zou het zkh er echt 1 weggooien als ze beiden goed ontdooien, lijkt mij van niet, en het lijkt mij dat er wel een maasje in de regelgeving moet zitten. Sterkte lieverds! Knuffels en trusten Ps sammy jouw pb beantwoord ik morgen weer even Ps2: tramadol heeft vanmiddag zijn werk gedaan. Een pijn vrije namiddag en avond, was even lekker. Nu weer wat last, dus net weer ingenomen voor het slapen gaan. Morgen kassadienstje, en heb een mooi schema voor de pijnbestrijding; 6 uur 2paracetamol, 8u/half9 1 tramadol, 12 uur 2 paracetamol, 6 uur weer 2 paracetamol en dan half 10-10uur weer tramadol. Mag nog een derde tramadol overdag als ikte veel last krijg, ik hoop dat ik het hierwel mee ga redden. Tot morgenavond! Xxx
Dwergje, duidelijker kan niet! Toch innestelingbloeding dus Sammy, dat jij nu maar snel mag volgen, samen met onze andere lieverds die al zo lang wachten! Llkh meis wat ontzettend k#t dat je zóveel pijn hebt! Tramadol heb ik toen ook gehad na mn 1e punctie maar bleef pijn houden toen. Rustig aan hoor lieverd, pas goed op jezelf. Petje af dat je gewoon gaat werken . Rest heb ik eerlijk gezegd niet goed bijgelezen Vanavond mn zus gebeld, want mn kleinste nichtje is 3 geworden maar ze vieren het pas zaterdag dus de prul maar niet gefeliciteerd en dan bellen we zaterdag nog een keer. Wel eVen gekletst natuurlijk met de meiden en de oudste weet net dat ik zwanger ben en blijkbaar loopt ze al dagen door het huis spullen voor de baby te verzamelen en praat over niets anders....pfff toen schoot ik echt even vol hoor....ik heb mn ouders of zus nog helemaal niet gezien sinds ik het weet en ondanks dat het steeds meer doordringt was dit toch wel een momentje.... Zij worden natuurlijk ook trotse nichtjes en mn zus tante hihi gewoon een mooi momentje Ik leest morgen ff goed bij en reageer dan uitgebreid zonder ego
Goeie morgen dames! Ff snel reageren voor hier de wervelwind los barst!! De meisjes zijn er al (lekker vroeg vandaag) en mn man komt zo thuis en zodra hij de poort opend, ist gedaan met de rust!! LIKH: wat vervelend allemaal lieverd, ..ik leef zooo met je mee!!!!! Ben benieuwd naar je waardes!! Hopelijk is de pijn gauw weg! En stopt t bloeden/afscheiding! gelukkig ben je wel helemaal schoon meid!!! He bah, .pffff .Helaas kan ik niets anders doen dan een luisterend oor bieden en je heel veel sterkte wensen!! Xxx Dwergje: ik vind t zooooo gaaf voor jullie!!!! Had ik lekker toch gelijk met mn late innesteling hihi Geniet er maar van! Tat: DAT zijn idd geniet momenten!!!!!!!! En daar moet je dan ook zeker van genieten Hoe was t maandag gegaan?!?! (kan me ff nie meer herinneren of je dat had verteld!) Ego: weinig nieuws!!!! Man is thuis dus ik ga me lekker bezig houden met de drukte! Fijne dag schatten
Hoi dames, Ik loop helaas weer achter met lezen.... Ik hoop vanavond lekker bij te lezen en te reageren! Dwergje, Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! IIkh, **Hele dikke knuffel** Tat, Geweldig voor je! ST, Hoe is het met jou broer? Ik ben vandaag jarig en ongi. Een voordeel, ben niet misselijk op mijn verjaardag Gelukkig is het vandaag een drukke dag, want jarig voel ik me niet. Ik voel me niet slecht hoor.... alleen totaal niet jarig. Mijn lieve man heeft vanochtend met een mini-taart en kaars in hand gezongen voor me. Erg lief!!! Wat mij betreft op naar de volgende verjaardag met ons eigen bebe (s)
Sammy en MiL, hoe voelen jullie je?? MiL bijna testen toch? Sammy, ik heb ook wel eens Utro gehad hoor als ondersteuning na een cryo tp in een natuurlijke cyclus. Mijn idee; baat het niet.... Ik heb na mn verse tp 2x2 moeten gebruiken. Brabbel, dat zou leuk zijn een cryo "tweeling" voor Beertje BS, knuf terug meis! Jij hebt toch ook over een paar dagen een bijeenkomst over adoptie? Nina, wat een spanning toch met je test. Stiekum hou je altijd een sprankje hoop. Nu in elk geval begonnen met DHEA. Al een spoortje ongi te bekennen?? ST, zal ook 1 van de laatste keren zijn toch, het oppassen? Ja was echt een bijzonder momentje hoor gisteren! Hoor het 'r nog zeggen: "Tiana, you're gonna have a baaaaabyyyyy!" tranen met tuiten hihihi Jij en Tori al 30 weken, man wat komt het nu dichtbij he! Ik vergeet volgens mij weer mensen, sorry! Maandag heb ik idd mn laatste afspraak bij de IVF dames gehad. Was eigenlijk een hele korte afspraak. Ze hadden de bloeduitslagen en die waren prima, spoortje eiwit en ketonen, maar was die week natuurlijk zo ziek geweest dus dat was dan ook de verklaring volgens hun. En mn ijzer is aan de lage kant, maar dat is ook iets wat bij me hoort en niet iets zorgelijks is. Weer heel ven mogen kijken naar friemel. Lag weer lekker te spartelen *verliefd*! Dus eigenlijk ontslagen. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met die woorden Ik ben nu "normaal" zwanger Volgende afspraak staat pas begin maart bij vk en is volgens mij zonder echo Daarna pas weer op Goede Vrijdag de 20 weken. Ik merk wel dat alle spanning langzaamaan los begint te komen en ben ik mn leven nog niet zó moe geweest! VL heeft er ook last van merk ik. Vroeg naar bed helpt iets, maar kan soms midden in de nacht klaar wakker zijn opeens. Hopen dat het snel over is
ST veel plezier vandaag! hihi Nina Gefeliciteerd! ken et gevoel van mij niet jarig voelen. Dan denk ik weer een jaar erbij en geen baby. maar hopelijk kan je toch een beetje genieten! Fijn dat je nu eindelijk ongi bent! Tat ik voel me op zich goed hoor alleen zo moe pf ben vandaag vrij en lig gewoon nog in bed. niks voor mij, ga er altijd om 6 uur uit met me man. Fijn dat jij nu eindelijk kan genieten van "normaal" zwanger zijn!
Die rossige bloed elke dag dat is ook dood normaal van de utrogestan dus ik gok dat het daarvan is geweest, vandaag weer getest op de echte dag die was ietsje lichter dan gisteren maar nog steeds over duidelijk te zien
Klopt idd. En zijn mijn embryo's op, dan kunnen we gewoon aan 3 nieuwe IVF/ICSI behandelingen beginnen. Dan tellen ze niet verder bij poging 2, maar helemaal overnieuw. Nina, gefeliciteerd!!! Op vele jaren in goede gezondheid! xxx
@tori: ben benieuwd of je gelijk hebt dat je nog maar 8,5 weken moet. We wachten het af. Maar je hoeft niet zo heel lang meer te wachten. @tat: ik heb dus hetzelfde probleem regelmatig dat ik niks onthoud van wat er allemaal geschreven is. En gezien ik vaak even snel tussendoor op mijn telefoon lees is dat niet heel makkelijk reageren. En hoe meer je het aan iedereen verteld hoe echter het is. Lijkt me wel raar dat je je zus en ouders inderdaad nog niet gezien hebt sindsdien. Wanneer komen je ouders weer naar huis toe? Hier vind ik het ook jammer dat ik nu ik bij de verloskundige loop zo weinig echo;s heb. Mijn laatste was met 11,5 weken helaas. Maar was ook wel blij dat ik ontslagen was bij het ziekenhuis. (mck is alleen voor behandelingen) En die moeheid komt ook door je hormonen. En inderdaad komt nu denk alle emoties van afgelopen jaren eruit. Hier doe ik regelmatig nog een middagdutje of ik ga vroeg mijn bedje in. Maar ik blijf vaak nog moe. Dan denk ik maar dat het bij de zwangerschap hoort. Kindje laten groeien kost toch energie. Er komt straks vast nog meer in de verdrukking dan alleen je borsten als je op je buik slaapt hoor tat. Moet zeggen dat ik vooral aan het begin last had van mijn borsten en nu niet meer zo. Behalve als het koud is, dan doen ze nog erg zeer. @MIL: hoe is het bij jou? Al getest?. En het gaat inderdaad snel. Ik zit vrijdag alweer op de helft. @dwergje; gefeliciteerd met je zwangerschap. Test is zeer duidelijk. En het kan ook zijn dat je baarmoedermond wat beter doorbloed is en je een klein beetje rozeverlies krijgt door zwangerschap. @ST: mijn man geeft weinig reactie op de mailtjes die ik stuur, alleen toen ik hem dus niet had gestuurd vroeg hij erom. Was het toen vergeten. Op een of andere manier is dat berichtje uit mijn buik nooit in mijn mailbox gekomen. Krijg die heel af en toe eens. En queensday blijft eind april, dus hoop dat ook jij gelijk hebt wat betreft datum van bevallen. Dank je voor de slaaptips, de stabiele zijligging gaat inderdaad wel. Hier begin ik niet aan een voedingskussen in mijn bed. Dan pas ik er zelf niet meer in ben ik bang. Heb erover nagedacht en naar gekeken toen ik aan het shoppen was. Manlief was blij dat ik hem niet kocht, want anders had hij me om moeten praten vond hij. Was wel erg groot voor in bed. En ja, de pijn was vooral aan de onderkant van mijn buik. Maar eigenlijk mijn hele baarmoeder deed zeer. Maar is nu weer zo goed als over. Dus denk groei. En ook jij moet je rust nemen hoor. Ben je er ondertussen al uit met je werk? En fijn dat de 30 weken echo goed was. Altijd fijn om te horen. @llkh: denk je ook een beetje aan jezelf. Je lichaam heeft ook zijn rust nodig om te herstellen. Succes met werken en hopelijk is het te doen op de pijnstillers. @sammy: ik hoop dat dit de plakcryo is. Als ze een blasto zijn dan is er inderdaad veel meer kans op innesteling. Ik vroeg altijd hoeveel cellen de emmys waren. Dat vroeg ik al meteen als ze belde eigenlijk. Maar lekker broeden nu. Ik had altijd krampjes in mijn buik na tp. Daarom werkte ik die dagen ook heel weinig. Dus kan alle kanten op. En ook bij zwangerschap kan je krampjes hebben. De utro-bollen kunnen geen kwaad hoor. En van utro kan je ook krampjes krijgen. Ik wilde ze eigenlijk ook langer gebruiken, gezien ik perongeluk 180 stuks ipv 90 had gekregen. Advies is volgens mij wel om ze tot 12 weken te gebruiken als het om miskraam te voorkomen is. Gezien dan pas de placenta het gaat over nemen. Volgens mij heb ik er trouwens nog wat liggen. Gezien ik ze niet alle 180 op gebruikt heb. Hier ooit begonnen aan de visolie, maar ben ermee gestopt. Gezien ik er ook erg misselijk van werd. En wie weet rook je wel naar een lekker visje inderdaad. En geen warme dranken of voedsel innemen als je ze net hebt ingenomen schijnt soms ook wel te helpen. Dan lost het omhulsel te snel op van de visoliecapsules. Het gaat om de gewone aspirine, je moet even kijken of er Acetylsalicylzuur in zit. En dan gaat het volgens mij om ongeveer 80mg per dag. Sinaspril is dus volgens mij niet bruikbaar. Het zorgt voor wat dunner bloed. Enige nadeel is dat je dus wel eerder last van je maag kan krijgen. @zeehondje: hoe is het bij jou? Ben je er al met je man over uit of jullie nog voor een 2e kindje gaan? @brabbel: bij jullie gaat dus alles zijn gangetje. En gelukkig ook met Beer. En jullie gaan dus op voor een brusje. Leuk hoor. Toch fijn dat je nog cryos hebt. Maar ik weet niet hoe ze dat doen met het rietje van 2. De regels zijn inderdaad wel scherper geworden. Maar liever deze scherpe regels dan dat ze hadden besloten dat er nog maar 1 poging vergoed zou worden. Succes. @nina: hier waren mijn hormonen met regelmaat in de war tijdens de mmm. Was met regelmaat paar dagen overtijd.(record is 2 weken) Erg vervelend, maar weinig aan te doen helaas. Maar ondertussen ben je ongi gelukkig en hopelijk kan je straks snel starten met de volgende poging. Die hopelijk raak gaat zijn. En fijne verjaardag nog. Ik herken het gevoel maar al te goed dat je je niet echt jarig voelt. Hier had ik ook al jaren geen zin om verjaardag te vieren. Voelde me ook nooit echt jarig. En fijn dat het toch allemaal mee valt hoe erg het is met je lage amh-waarde. @BS: jij volgende week de infoavond over adoptie toch. @timon: hoe is het met jou? @babii: hoe is het bij jou? @Ego: hier alles zijn gangetje. Nog lekker bezig in huis met klussen. Vooral manlief en ik kijk toe en doe af en toe iets. Weekend kwamen onverwachts zwager en schoonzus met neefje van 3 en nichtje van 11 weken. Buikpijn van vorige week is gelukkig zo goed als over. Nu ben ik lekker vrij, vond ik niet erg gezien er vanmorgen weer sneeuw lag.
Dank je wel lieve dames Ik heb totaal geen zin in werk vandaag....gelukkig net een afspraak uitgevallen....kan ik even hier lezen IIhk, Wat enorm balen dat je nu nog steeds zoveel klachten hebt. Ik vind het echt heel vervelend voor je... Ik hoop dat het heel snel beter zal gaan met je. Gelukkid dat tramadol nu geholpen heeft. Zorg goed voor jezelf! Tat, Zoooo blij voor je!!! Geweldig dat je nu heerlijk kunt ontspannen en genieten. Je hebt er lang op moeten waten en meer dan genoeg voor moeten doen! Geniet ervan....het is je gegund! ST, Wat leuk vandaag met de meiden! Gaan jullie wat doen of gewoon lekker thuis? Weten de artsen al wat er aan de hand is met jou broer? Ik hoop dat hij zich al beter voelt! Sammy, AUUHHHH .... gewoon zomaar recepten veranderen???? Groot gelijk! ....zo hoef je in ieder geval geen zorgen erover te maken. Rust lekker uit, geniet van de ontspanning! Ik belde DD om een afspr te maken voor over 6 wkn, maar er werd mij verteld dat ik een afspraak moest maken rond de eerst volgende ongi, aangezien dr S denkt dat ik misschien dan al kan beginnen Ik was positief verrast! Ik hou er rekening mee dat het toch een maand later wordt, aangezien dhea waarde goed moet zijn en ik moet dan ook net op de juiste cyclus dag zitten. Aangezien ik net een hele lange cyclus heb gehad, weet ik niet hoe het gaat lopen. Nu in ieder geval een afspraak voor maandag 4 maart. Moet weer werken...... Hele fijne dag allemaal!
Zonnetje, Dank je wel! ja, ik hoop maar dat we volgend jaar mijn verjaardag met ons gupie mogen vieren . Ik ben blij dat ik ongi ben, want mijn klachten beginnen nu ook af te nemen, erg fijn!!! In ieder geval een geruststelling voor mij dat jullie ook gekke cyclussen hebben gehad. Gelukkig dat jouw buikklachten nu ook over zijn. Wanneer zien we foto's van de babykamer? Geniet van jouw vrije dag!
Geen idee wanneer ik foto's ga maken. De foto maken is niet zo lastig, maar meestal heb ik ruzie met het op internet zetten. Ik had dus na een lange cyclus vaak ineens een korte cyclus. En soms deed ik ook weleens een ronde met ovu-testen tussendoor.
Wuhhhhahahhh Nina, Ja ik ben slecht, I know... Maar ik wil gewoon voor mezelf zeker weten dat ik er alles aan gedaan heb... En tjaaa ALS ik nu een positieve test krijg en ik ga door met de utro en het mislukt weeer weet ik ieder geval dat het daar dus niet aan lag maar dat k het wel geprobeerd heb.. Oh dat zou helemaal fijn zijn als je dan al kan beginnen toch!! Zonnetje, Jaaa I know, heb ook buikkrampjes.. Door de utro meestal ook dus jaa nog ff afwachten.. Ik ga over een weekje testen, zit dan 10 dagen na tp.. Fijn dat alles goed met je gaat!! En ben ook wel erg benieuwd naar een fototje hihi.. Brabbel, Ik hoop dat jij de nieuwe pogingen helemaal niet nodig heb en dat je gewoon lekker 2 cryo´s teruggeplaatst mag hebben en dat dat em word!!! SPannend weeer..