Sammy: mijn man is echt een engeltje!!! Zooo lief! En doet echt alles voor me! Zodatik goed voor ukkie kan zorgen en de 9mnd beurs...hij zei eerst warom nie met je mam of zus ofzo en toen zei ik beetje boos omdat ik dingen ook als stel samen wil doen en niet altijd maar andere mee! Nou...blijkbaar was dat goede reden Mil : zoooo duidelijk! Zoooooo blij voor jee!!!!!!!
sorry, sorry, sorry dat ik hier zo maar ineens weer "inbreek".. Maar ik wilde Sammy even heel veel sterkte wensen met het wachten! Ik las dat je cryo goed ontdooid was, en hoe! Fantastisch! Ik ga voor je duimen dat hij/zij lekker blijft plakken en dat je een mooie positieve test krijgt! Voor jullie allemaal heel veel succes met de zwangerschappen en sterkte voor degenen bij wie het helaas nog niet zo heeft mogen zijn. Houd moed!
MiL, wow, die is net zo duidelijk als mijn eerste test !! Goed man! Dit moet een plakkert worden!! Wat gaaf!\ Sammy, volg je gauw?? LLKH, wat ontzettend kl*te dat je nog zo bloed. Even pas op de plaats kan ook geen kwaad he, wan tnaar je werk gaan en weer terug en daar rondbewegen. Even een dag plat is misschien ook goed. Mooi kamertje Zonnetje, wel lastig een bedje op het plafond en zo'n kledingkastje op zn kant Geintje! Echt leuke meubels, mooie kleur! Weten jullie eigenlijk wat het wordt (of willen jullie het weten?) Iedereen vraagt het ook aan ons en ik ben er nog steeds van overtuigd van niet. Misschien dat ik me later bedenk, maar ik wil de verrassing juist zo ver mogelijk uitstellen ST, fijn dat het beter gaat met je broertje. Hoop voor hem dat ze kunnen achterhalen wat het was. Onzekerheid is ook niks. Lief he van mn nichtjes. Was echt zo'n momentje dat het door begon te dringen. En ja, moe, niet normaal. Ik werk fulltime, dus 's middags ff bijslapen is lastig. Ik heb morgen maar vrij genomen, ff rust! Heb ook al 3 dagen zo'n hoofdpijn en wil niks nemen (ook met hematoom in gedachte alhoewel die een stuk kleiner is gelukkig) Ik word ook om de nacht in de nacht wakker, zo maf 9mnd beurs, daar krijg ik mn vent niet heen en dan mis ik mn zus en mamsje wel hoor. Ouders komen over 4 weken thuis gelukkig en mn zus zie ik niet dit maar volgend weekend weer! Rest moet ik nog teruglezen, dit een uit mn hoofd gedaan!
Aaah goed zo ST! Ik heb gelukkig ook zo´n engel hier! Hij wil absoluut niet dat ik na mijn werk nog iets doe in huis. (wat ik natuurlijk wel doe) Ik ben haast elke dag om half 9 de deur uit en half 3 thuis en hij om 6 uur deur uit, 6 uur weer thuis. DUs voor mijn werk stoffen stofzuigen en dweilen, bed opmaken, wasje, eten voorbereiden. Na werk eten maken enz.. Ik sta elke ochtend op met man en maak dan zijn brood enz voor werk. en we ontbijten dan samen. Hij heeft liever dat ik gewoon nog paar uur blijf slapen en dat ik na mijn werk op de bank ga zitten ofzo. hahaha.. Hij zou ook wel mee willen naar de 9 maanden beurs, vind het ook wel leuk als mannen er toch wat meer bij betrokken zijn en om niet alles met me moeder, zus, nichtjes of vriendinnen te doen. Maar als ik hopelijk nu zwanger ben mis ik de 9 maanden beurss.. maar goed ik dwaal af. Mamdoelen Dankjeee schat!!! wat lief!!!! Tat ik hoop het!!! Lekker dat je morgen dagje vrij genomen heb. Je moet wel goed je rust pakken hoor schat!!!! Ego: Ik ben zooo trots op mezelf.. Fietste langs kruidvat en had al in mn hoofd dat k 3 doosjes testen ging halen. Morgen,zat,zon,ma,din,woe testen WUAHAHHAHA slecht he.. Maar toen dacht ik ik ben een domme sukkel waarom zou ik dat doen... Ik heb 2x positief getest 9 dagen na tp dus dat zou dan maandag zijn.. waarschijnlijk is er morgen enz toch nog niets te zien. Morgen kom ik niet in de buurt van kruidvat zaterdag en zondag ben k met me man dus ook niet... Dus maandag pas... En dan test ik pas dinsdag met ochtend urine! Dus op dag 11 na tp GOED HE hahaha nog nooit zo lang volgehouden!
Wat knap!!! Dat doe je dus beter dan mij Ik zit zaterdag op wd11 (dus NOD ) Ik hoop dat je dan 2 vette strepen hebt!!
dank jullie voor de complimenten over de kamer. We zijn nog niet helemaal klaar. Het gat achter de commode moeten we nog dicht maken, is nu een hele ondiepe inbouwkast met erg zachte muren. Dus planken ophangen is lastig. En dan moeten we alle meubels aan de andere kant proppen en kan je daar niks neerzetten. Gaan er nu een plank voor maken en dan beschilderen met magneetverf en schoolbordverf. En kindje plakken we dan wel in bed vast met lijm. Dat die foto's zo worden geplaats heeft iets te maken met het feit dat ze met de i-Phone gemaakt zijn. Zie het op een ander forum ook vaak voorbij komen namelijk. Maar zal er nog wel een keer naar kijken hoe of wat. Hier krijg ik manlief echt niet mee naar de 9-maandenbeurs. Ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan, maar ben bang dat ik het te druk vind. Dus weet nog niet of ik ga. Hier vind manlief ook dat ik niet teveel moet/mag doen hoor. Is en blijft een discussiepuntje. Ik wil graag af en toe wat doen en hij is bang dat ik teveel doe. Maar ik let er wel op dat ik regelmatig rust neem tussendoor. En zo stofzuig ik niet, til niet de natte was naar boven en verschoon geen kattenbak meer. Is lief bedoeld, maar ben niet iemand die de hele dag op de bank gaat zitten. Ik snap dat je je familie mist tat, lijkt me niet fijn dat ze zover weg zitten. Aan de andere kant wonen ze bij mij dichtbij en deel zie ik ook heel weinig. Zie vooral de broers die thuis wonen regelmatig. En die hebben nu een heerlijke puberleeftijd, dus lach me soms rot. Maar ze zijn er helemaal weg van dat er een klein neefje of nichtje komt. Ik weet nog niet of we willen weten wat het wordt. Zitten nog in twijfel. Heb zelf wel een vermoeden hoor. En dat vermoeden zegt iedereen om me heen ook. Moet het 19 feb bedacht hebben of we het willen weten. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt over wat je broertje heeft ST. Is zo lastig die onzekerheid. Helaas zijn er nog veel ziektes onbekend of weten ze niet hoe ze de klachten moeten behandelen. Ben benieuwd of je het volhoud Sammy. Ik zal pas eind volgende week je testen zien, gezien ik vanaf morgen in het buitenland zit en ik op mijn telefoon helaas geen internet zal hebben daar. Kwam er net achter dat mijn provider dat niet ondersteunt. (heb simyo, gezien dat verder lekker goedkoop is. Heb daarvoor 2 jaar een duur abbo gehad ivm telefoon die erbij zat) Zo, ik ga zo maar eens verder met mijn tas inpakken. Weet niet zo goed wat ik mee moet nemen voor aankomende week. Moet kleding mee voor als het koud is, maar ook wat dingen voor als het ineens omslaat. Dus zal wel proppen worden in mijn tas. Vind zelf dat ik altijd maar 1 tas met kleding mag meenemen voor een week, maar met die dikke truien gaat het natuurlijk hard.
Zonnetje waar ga je naartoe? Dat heb ik zeker gemist.. Ik hoop ook dat ik het volhou hahaha maar ik zal wel moeten! Nou in ieder geval heel veel plezier dann je weekje weg!!!
Dank je! Ben nog een beetje onzeker tot ik de eerste echo gehad heb maar wel erg blij! De streepjes worden flink donkerder!
@sammy: ik ben een weekje richting duitsland, 15 min vanaf winterberg. Het weekend zijn we met 14 personen en tot woensdag met 4 personen. Wij gaan tussen woensdag en vrijdag naar huis. Even lekker weg, ipv de zomer. @mil: test is al erg duidelijk hoor. Komt vast goed. Maar je weet het inderdaad nooit. Blijft spannend tot 1ste echo
Fijne vakantie Zonnetje! M-i-l, het blijft spannend maar die test is té duidelijk en deze moet gewoon goed gaan. Sterkte met wachten tot de eerste echo! Sammy, heel goed dat je je weet te beheersen!! Dinsdag testen en dan istie positief hoor! Deze superembryo hoefde alleen nog maar in te nestellen dus dat was een 'eitje' voor 'm. Hopelijk heb je wat afleiding dit weekend en is het snel dinsdag .
Thnx meiden! ik hoop het tori, maar ik ben zo onzeker erover. Had eerst nog zo veel vertrouwen maar dat word nu steeds minder. nog steeds een soort beurse punctie achtige pijn pff zenuwslopend dit I hate it!
Kan het me helemaal voorstellen hoor ... het is zenuwslopend na zo'n tp, je kan ook niets doen om het zeker weten te laten slagen en dat is zo frustrerend. Enige wat je kan doen is wachten ... Dikke knuffel voor je!!
Het is inderdaad zenuwslopend die wachtweken. En je kan inderdaad weinig invloed uitoefenen. Maar dat beurse gevoel zegt niks hoor sammy. Kan beide kanten op. Ik was er destijds ook van overtuigd dat het niet gelukt was, gezien de krampjes. We duimen nog even door voor je
Ik sluit me aan bij Tori en zonnetje. Mijn gevoel ging ook alle kanten op en heb ook ongi en beurs gevoel gehad in de wachtweken. Afwachten en juist dat is slopend. Ik duim voor je sammy!
Ik loop alweer flink achter met lezen MiL, AAAA .wat leuk! Van harte gefeliciteerd!!!!!! Je zei al dat je het herkende van jouw vorige zwangerschap! Geweldig voor jullie! Die strepen zijn nu al duidelijk ..zaterdag zullen ze helemaal mooi donker zijn! Op naar een mooie echo IIkh, Wat fijn dat jouw collegas rekening houden met je! Ik hoop van harte dat jouw klachten nu eindelijk aan het afnemen zijn. Ik vind dat het tijd is voor jou om lekker tot rust te komen! Hoe gaat het met jouw studie? Zonnetje, Wat een leuke kamer, warme kleuren. Ik ben benieuwd naar het eind resultaat. Zo te horen gaan jullie voor perfectie Wanneer zien we nieuwe buikfotos? Hele fijne vakantie! ST, Wat speciaal dat jouw broertje bij de echo aanwezig kon zijn! Gelukkig dat het beter gaat met hem. Het lijkt me heel vervelend voor hem om klachten te hebben en niet weten wat het precies is. Ik snap jouw gevoel goed hoor! Aan de ene kant wil je hem knuffelen en laten weten dat je met hem mee leeft en aan de andere kant moet je ook aan jullie bebe denken. Ik denk dat jou broertje dat wel goed begrijpt. Hij kent jou langer! Zo te horen zijn jullie al getrainde ouders, dus straks hoef je niet te wennen .. Wat creatief, jullie hebben zelf de geboortekaartjes bedacht. Ik ben benieuwd Tat, Ik moest echt lachen om die opmerking over een konijn ..... echt iets voor een kind! Wat leuk dat jouw zus al bezig is met samenstellen van baby spullen voor jou! Blij voor je dat je al snel jouw zus en ouders ziet leuk om met zon allen de echo fotos te bewonderen en ervaringen uit te wisselen Jouw vermoeidheid kan ik me heel goed voorstellen .mmm is alles behalve makkelijk! Nu ben er eindelijk van verlost en gelukkig ook volop zwanger. Alle spanning kan er eindelijk eruit! Ik zou zeggen geniet van de ontspanning en neem lekker jouw rust!!! BS, Wat spannend! Maandag dus al jullie eerste gesprek Veel succes! Ik denk regelmatig aan je, vind jou echt moedig!!! Sammy de piraat . Wat een discipline! Heel goed hoor ..hoe langer je wacht met testen hoe beter het is voor jezelf! Voordat jet het weet is het dinsdag. Jouw onzekerheid kan ik me goed voorstellen, maar er is nu ook geen reden om te denken dat het niet raak is. Wij duimen heel hard ..duimen ..duimen . Ik merk ook dat de spanning van de afgelopen tijd er behoorlijk uitkomt. Gisteren rond 19:00 in slaap gevallen tot vanochtend 07:00. Normaal is 7 uur slapen per nacht voor mij al veel! De afgelopen maanden maakte ik me toch best zorgen wegens de uitspraken van het Vu. Ik ben blij dat ze geen gelijk hadden en dat ik gelukkig niet in de pre-menopauze ben, maar de zorg over de hoeveelheid eitjes enz blijft toch knagen. Op de een of ander manier heb ik sterk het vertrouwen dat het wel goed komt met ons kinderwens en aan de andere kant kan ik mijn angsten niet los laten. Gelukkig is mijn man heel positief ingesteld en analyseert niet alles zoals ik .. Hij is ervan overtuigt dat wij dit jaar zwanger gaan worden! Ik hou me vast aan zijn vertrouwen! Vandaag werk ik thuis ..heerlijk! Lieve meiden, prettige weekend alvast!
Ik denk dat ik pas na mijn vakantie weer buikfoto's heb. Moet manlief er altijd even lief voor aankijken. En die gaat zo nog even op pad voor boodschappen te doen voor eerste deel vh weekend (veel sleepplezier voor 14 mensen). Maar buikje zie ik zelf niet zo groeien. Wij gaan niet echt voor perfectie hoor, miet gewoon netjes zijn. Maar in november was de kinderkamer nog een lege kamer met kale muren met restjes behang van 40 jaar geleden, kale houten vloer en half afgewerkte kozijnen. Zo heb ik ook nog een keuken zonder tegels op de muur en een kale betonnen vloer, hal met versleten vloerbedekking en kale muren. Dus hebben nog wat te doen. Maar gaan rond 12 uur eerst lekker weekje weg. Bijna alles is ingepakt. Fijn dat je man zo positief is nina, hier was het juist andersom. Man had er geen vertrouwen in en ik wel. Als het aan man had gelegen waren we allang met de mmm gestopt. En als ik nu zie hoe trots hij is en beschermend is. Hoop dat het ook voor jou goed komt nina. Het zou fijn zijn als dit topic ooit helemaal op zwanger komt. Een deel hier is al zolang bezig.
Had ik precies hetzelfde. Eerste week vol vertrouwen en daarna sloegen de twijfels toe En trouwens, ik vraag iedereen of men het beurse gevoel herkend! Heb het namelijk ook. Darmen deden echt pijn bij aanraken of bukken. Schijnt toch een zw klacht te zijn