ST en Tori aan de nesteldrang ik herken het nu trouwens al hoor toen vl laatst weg ging naar Brugge moest ik ook brullen terwijl ik het hartstikke leuk vind voor m! Ging m gewoon missen.....héél erg missen, haha! Bij jou Tori ligt je placenta dus aan de binnenkant en bij ST aan de voorkant? Bij mij hebben ze ook gezien dat ie aan de voorkant ligt. Ze zeggen dat het dan toch ook langer duurt dat je iets voelt? Het is ook al echt aftellen geblazen voor jullie! Ik werk vooralsnog gewoon 40 uur, maar is nu best pittig, want iedereen zegt: luister naar je lichaam, maa zie mezelf echt nog geen dutje doen achter de computer haha! Mooie foto's ST! Genieten van je iPad Tori, leuke speledingetjes zijn dat! Mil hoe gast het met je?? Pijn minder, goed aan het drinken en rusten? Sammy....zijn je testjes binnen ....??! Ik duim lieverd!! Wij zijn gisteren naar Harlingen gereden om verjaardag van neefje te vieren, wordt 4. Erg gezellig, was erg moe ook helaas, maar werd op een gegeven moment overstelpt met kadootjes zó lief, kreeg het er helemaal warm van Ook had schoonzus er een flinke tas bij gedaan met kleertjes en dekentjes van de neefjes en had ze een rompertje, neutraal pakje en een roze vestje bij gedaan. Kon ik tenminste alle kanten op....hoe lief! het wordt steeds echter...klinkt stom ik weet het! Had gister ook mn zus aan de telefoon en ik zei ook dat ik ook het idee heb wanner ik haar en mama heb gezien het nog echter is. Zij had precies hetzelfde zei ze. Zij kwam er 7jaar gelede ook achter dat ze zwanger was op de dag dat ouders vertrokken naar zuid Afrika. Ik dus 3 dagen nadat ze waren vertrokken. Ach volgende week mn zus, dan nog 2, 5 week en zie ik mn ouders weer
Tori: oeeeee wat heb jij een leuke iets gepland voor vandaag leuk leuk leuk!!! Ik moet hier de laptop steeds delen..heel vervelend! Ik heb een soort ipad ding van bartsmit maar wat een ding is dat zeg! Heb m van kennis gekregen snap dat die hem weg deed! Dus drukke week voor je!!?? Gelijk heb je dat je lekker rustig aan doet vandaag!! Fijne zondag en vele plezier met je ipad kopen en eetsmakelijk ik kijk er ook naar uit! Ergens lijkt die 4wk me kort voor de bevalling want nu ben ik nog zoveel met werk bezig enzo. En heb t idee dat ik pas DAN kan gaan genieten/voorbereiden enz. Maar de weekjes net voor mn verlof heb ik al van alles op mn planning! Ziekenhuiskoffer maken, naar drukker, beneden de kamer baby klaar maken (wil benden ook luiers in de kast, de slabbertjes moeten verhuizen van slaapkamertje naar woonkamer en flesjes enz.) luiers kopen, voeding, enz. Soms vind ik de trapjes ook niet leuk hor, doet dan idd goed pijn! Maar t zachtje koprol gevoel is wel fijn! Mijn laatste dag is 15mrt maar, ik heb 14 en 14 ovb verlof genomen. En de 13e heb ik zowiezo vrij dus hoef ook niet zo lang meer Sammy: dank je wel lieverd!!!!! *bloos* Tat: hier ligt placenta idd aan de voorkant ik voelde de kleine pas echt met 20wk! Wellicht heb ik t daarvoor wel eens gevoeld maar dat was niet te herkennen. Dus heb dat niet gemerkt. En pas met zon 23/24wk voelde ik het echt duidelijk! En kon je t voelen en zien! Wat super leuk en lief dat je zo bent verwent!!! En jaaa dan voelt het echt echt! is helemaal niet gek hoor!! Kan me het moment nog herinneren dat ik voor het eerst wat kreeg heel apart gevoel. En tranen kwamen met sinterklaas toen ook ons pindatje een cadeautje kreeg! Zoooo lief dat ze daaraan dachten brullen hihi geniet maar lekker van die momenten schat! Je hebt t verdiend! En wat fijn dat je je zus bijna weer ziet!!!! Heeeerlijk!!!! En je ouders ook bijna!!! Helemaal top! Ego: gister super chill/luier dag gehad!! En lag 10uur in bed! Had nog ff boekje gelezen in bed en thee gedronken heeeerlijk tot half 11 toen gingen mn oogjes dicht! Heb opzicht wel goed geslapen, maar veel kramp. Beetje onrustig geweest en veel gedraaid/gerekt. Normaal hoor ik man nooit thuis komen smorgens. Nu dus wel, want lag al met mn ogen open om 8uur. Heb alleen t moment niet meegekregen dat ie weer weg ging! Zoooo zachtjes deed ie! (dacht dat ie in de tuin hout ging pakken maar kwam niet meer binnen blijkbaar!) ik kwam beneden, man weg! Na ff peinzen kwam ik tot de conclusie dat ie is hardlopen! Zaterdag heeft ie wedstrijd dus ik zit lekker op de bank, lappie op schoot, houtkachel aan, bakkie koffie zalig! Hij zal zo wel thuis komen en dan gaan we lekker ontbijten wat de rest van de dag brengt we gaan t zien! Morgen moet ik vroeg beginnen dus 6:20 de deur uit! Lekker 4uur thuis, ff ontspannen en vroeg eten want op 19uur moeten we naar yoga! En tis partner avond!! Ben heeel benieuwd! Man heeft extra dienst savonds maar begint 2uur later zodat hij mee kan! zo lief! Dinsdag ook werken, woe lekker home alone dagje (man werken dus ook geen meiden) donderdag ochtend werken en smiddags verlof en naar 3D echo!! En savonds zwemmen! En vrijdag weer werken tot sluit! Dus ook lekker drukke week! Maar wel leuk!
testen waren inderdaad gisteren middag binnen gekomen. net getest maar helaas omo wit 8 dagen na tp.. ik weet dat het te vroeg kan zijn maar heb ook beetje buikpijn dus denk morgen ongi. meestal na cryo op dag 9 al ongi maar ja we zullen zien. als ik morgen niet ongi word test ik maandag ochtend nog een keer
tori: hoe was je uit eten/lunch?!?! en ist gelukt met je ipad?!?!?! sammy: wat een tegenvaller meid!!!!! hopelijk geen ongi voor jou, en gewoon te vroeg getest knuf ff een ego: pffff wat een avond/nacht zeg! gister hele avond "vol" gevoel, gespannen buik. rechts onder voelt t gespannen/beurs (denk dat daar spier zit of banden ofzo) omdraaien omhoog komen alles was me teveel. vannacht continu liggen draaien en ik droomde dat de baby al kwam, dus half 5 klaar wakker! en harde gespannen buik. (miss mn eerste harde buik wel) heeel vervelend en lag niet prettig. ben wel weer in slaap gevallen maar heeeeel lichtjes en bleef draaien en werd steeds wakker. lag er toch wel wakker van blijkbaar. dat ik uk vanmorgen ff kick voelde geven gaf me geruststelling maar ik heb nogsteeds een gespannen gevoel in mn buik en rechts doet t gewoon zeer. kleine is erg rustig nog (tis nog vroeg) en ik ben dus aant piekeren of ik straks toch ff de gyn zal bellen?!?! pfffff zo....dat moest ff van mn hart!!!! (zit in mn upske opt werk en kan t met niemand delen. ) zo, genoeg geklaagd.... lekker ontspannen weekend gehad!!! gister overdag met man naar callantsoog geweest! lekker aan de chocomelk gezeten! daarna zijn we lekker samen om de bank geploft en hebben we greys liggen kijken! we zijn lekker vroeg gaan slapen (10uur volgens mij al) en zit nu weer op mn werk! drukke week! maar vandaag lekker 3uur naar huis! fijne dag allemaal!!!!!!!
Tat, ja 40 uur werken is best pittig ; vooral in het eerste trimester, maar als het goed is wordt het straks weer wat makkelijker in het 2e trimester. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is! Leuk zeg, dat je een kadootje kreeg . Ik kreeg dat ook op familiedag (vorig jaar september), voel je je helemaal speciaal hihi. En fijn dat je je zus en ouders nu snel weer ziet, dat maakt het zeker nog echter! En zij genieten er ook van dat ze tante / grootouders worden. ST, haha ja die van de Bart Smit lijkt mij geen pretje. Dat soort goedkopere dingen werkt vaak niet handig. Ja, ik heb ook vanalles gepland voor tijdens m'n verlof. Kindje erkennen bij de gemeente gaan we denk ik in de eerste week doen (is dat maar gedaan, stel het komt eerder: want dat vraag ik wel steeds aan haar, haha). En de tekst voor op het kaartje bedenken. Kleertjes en beddengoed wassen natuurlijk. Oh ja en de tas klaar maken voor als je naar het zh moet, ja dat moet ik ook nog doen. Tjee, die weken vliegen straks voorbij he? Hoe was het bij de yoga met partner? Sammy, heb je vanochtend nog weer getest? Zondag avond testen was misschien ook niet zo handig omdat het al vrij vroeg was + dat je het niet met ochtend urine hebt gedaan. Ik blijf voor je duimen, want dit toppertje moet gewoon goed gaan hoor! Ego, gisteren te druk met de nieuwe iPad mini . Erg leuk ding en zo handig voor op de bank! Verder moest ik vanochtend m'n autoruit mega krabben (lag nog vol met sneeuw met daaronder een mega ijslaag), niet fijn zeg. Toen ik er na een kwartier klaar mee was wilde ik het liefst weer op bed, maarja dat kon dus niet. Gelukkig ging het verder wel op m'n werk, om 20 voor 6 naar huis en toen m'n vriendje nog niet ging koken ben ik dat maar gaan doen om 7 uur. Net m'n blog bijgewerkt en nu nog even op ZP lezen en schrijven en dan weer languit op de bank. Morgen weer verder met het inwerken van mijn vervanger, nog maar 4 weken (4x4 = 16 dagen) werken. Lekker aan het aftellen dus.
ST, lunch was trouwens ook helemaal geslaagd . Vlakbij de Apple store een lekkere bloemkoolsoep met wat brood gehad en vooraf een warme chocolademelk, mmm. Lekker dagje was het. Hoe is het met jouw buik? Heb je nog gebeld met de vk uiteindelijk? Bij mij is de kleine soms ook een dag heel rustig en dan 2 dagen weer mega druk ... niet te druk om maken denk ik. Ook mijn buik is vaak mega hard, maar komt vooral omdat de kleine meid zich daar tegen aan drukt. Misschien is dat bij jou ook zo, maar voelt het anders omdat de placenta er tussen zit? xxx
Tori: jaaa tis echt een onding maargoed, ik mis m niet! Ook hoop plannen voor verlof dus!! Leuk vooruitzicht he?!?! Wij gaan volgende wk woe naar de drukker om de boel te bestellen. Tekst zijn we uit. kaartje is gekozen dus kan nu de boel bestellen. En als de kleine er is, ist alleen nog naam datum gewicht doorgeven. Denk dat we woe ook meteen maar langs gemeente rijden, hebben we dat ook weer gehad. Kan ik dat weer afvinken Maar alles wassen en strijken en netjes op de goede plek in de kasten leggen enzo ga ik zeker doen! En idd,..in de eerste week hoe eerder hoe beter! (maar niet te vroeg! Had al e.e.a. gewassen , maar das nu door t klussen natuurlijk vet stoffig en er is nog zoveel bijgekomen!) En mn tas ga ik t weekend pakken dat manlief te skien is! ik ben dan nog maar 33week, maar wil het gewoon klaar hebben liggen. Al heb ik dan nog niet alles erin hor! Maar we passen dan ook niet meer op, en ik ga alles opt logeerbedje klaarleggen, en dan kan ik t tijdens verlof beetje bijvullen enzo Leuk dat je zo bezig bent met je ipad altijd leuk , zulke dingen! Wel een domper dat je zo moest krabben! Hier was t wel enorm koud!!! Terwijl t maar -2,5 was. Maar de wind hier aan de kust is zoooo naar!!! Krabben enzo hoeft hier niet. Heb ik al die dagen al 1x gedaan. en sneeuw hebben we amper gezien. Nog 16dagen meid, lekker!!!!!!! (ik nog 14 hele en 2 halve zie ik net!!! Shock!!!!) Ego: tori bedankt voor je reactie op mn onzekerheid. In de loop van de ochtend zakte de spanning op mn buik al flink. En werd de kleine super druk! Ik denk ook dat het WEER mn darmen waren. T rommelde de hele dag en had enorm last van lucht maar kon niet naar het toilet (al 4 dagen ofzo) gister avond kon ik wel, en yoga werkt ook ontspannend en vanmorgen ook nog geweest en spanning is stuk minder! Voelde ook mn blaas met plassen dus denk dat de kleine de boel verdrukte! Ukkie is net een samba danser, dus maak me geen zorgen! Hihi Gister dus partner avond gehad bij yoga. Helaas kon manlief (door carnaval) niemand vinden die 2 uurtjes voor hem kon werken. Hij had zelf vanaf 18.00 extra dienst en wou graaaag mee, dus probeerde tot 20.00 iemand te regelen, maar helaas! dus ik moest alleen. Maar mn ex collega die ook op yoga zit, kwam zonder haar partner dus ik deed de oefeningen samen met haar! (gelukkig mag ik haar graag) en sommige alleen. Man zei wel dinsdag moet je me alles thuis maar vertellen! En voordoen dat dan weer wel ik vond t wel leerzaam. Heb er wel wat aan denk ik! Zowiezo zijn dingen rondom lichaam en bevalling opgehelderd.! En sommige dingen wist ik dus echt niet. En heb goede weeën tips! Wel moet ik zeggen .toen ik daar lag en zij zei : straks als je weeën hebt en je partner doet dan .enz enz en je doe de oefening, komt t besef binnen dat je dus straks ECHT moet bevallen!!!! T werd ff heel realistisch en werd ff met de neus op de feiten gedrukt! Best eng! Maar, .i can do it!!! ik geloof er helemaal in!!!!! Kon wel merken dat het indruk op me heeft gemaakt want vannacht heb ik er aardig over liggen dromen! Maar alles ging goed en ik was bevallen van een prachtige dochter hihi Nu weer aant werk!!!! Heb late dienst dus moet van 8 tot half6  maar wel leuk als ik thuis kom hebben we kennis uit belgie op visite die heb ik al veel te lang niet gezien! Helaas is zn vrouw en kids gewoon in BE maar misschien gaan we nog voor de bevalling weekendje heen ! morgen lekker vrij!!! YES!!!!!
Pfff spannend meiden! Ale helemaal in de voorbereidingen van de bevalling Komt helemaal goed hoor! Ik heb niets aan voorbereiding gedaan en heb me er keurig doorheen geloodst (zonder 1 woord hardop, alleen wat zuchten en fluisteren ) Hihi Hier gaat het wel goed! Nog steeds een dikke buik. Probeer mensen alleen buiten te zien zodat ik een dikke jas aan kan hebben of met vesten te lopen waarin het niet zo opvalt want iedereen kan het duidelijk zien Heb geen buikpijn meer dus vraag me af of het nog wel van de overstimulatie komt. Morgen mag ik weer bloedprikken. Ben benieuwd hoeveel mijn HCG dan is. Gister de laatste thuistest gedaan en die was mooi knal. Ergens in week 5 komt MvM nog dus dan krijg ik nog een test Nu erg benieuwd naar de eerste echo of alles oké zit. Morgen hoor ik wanneer die 1e echo gepland is..
ST het komt nu echt heel dichtbij he.. Snap dat je het spannend vind allemaal!!! Hihi ... kleine samba danser... geweldigg!!! Nou vanochtend kv testje gedaan en zw&kids.. maar allebei omo wit... als het was gelukt zou er nu streepje te zien moeten zijn toch??? 10 dagen na tp .... heb de hoop eigenlijk opgegeven
Spannend MIL!!! Tof dat je meedoet aan MvM en altijd leuke bevestiging he dat hun ook nog een testje doen!! Fijn dat je geen buikpijn meer heb. Ben ook benieuwd wat je HCG nu is...
Ohw wat rot nou zeg! Laat die streep nou toch komen!!! Sommige mensen maken laat HCG aan of daar is de innesteling laat geweest dus dan kan het dat je pas later positief test. Snap wel dat je er onzeker van wordt Sterkte!!
Jaa ik weet et... maar de keren dat ik zwanger was.. testte ik op dag 9 na tp positief ... met een cryo nooit positief getest.. en altijd op dag 9 ongi... maarjaa nu gebruik ik utro dus menstruatie blijft natuurlijk weg.... Pfff nou jaa ik stop maar met de utro en op naar poging 4 dan maar... zie er zooooo tegen oppp
Sammy knuffel voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier heftige adoptiebijeenkomst we moeten 5 jr wachten op een gezond kind.... Ik wil misschien voor eiceldonatie gaan en voor adoptie..mijn man wil eigenlijk alleen maar eiceldonatie