IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Wat?!!? Juulzon?!!? Gaaaaf!!!!!!!! Wat bijzonder!!!!

ik kom zo reagerrn op rest...

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hallo dames,
    Ben weer even afwezig geweest....combinatie bijwerkingen DHEA en familie toestanden....(zet het liever niet hier openbaar neer). Vorige week had ik geen last van bijwerkingen, maar net voor het weekend helaas begon het allemaal....hoofdpijn, niet lekker, heel moe/suf, veel behoefte aan slaap enz enz. Eerst dacht ik dat ik ziek aan het worden was, maar het past allemaal bij DHEA. Met een beetje pech blijf er last van houden de komende weken.....:) Nu maar hopen dat het echt ergens goed voor is!
    Het gaat nu gelukkig weer beter!
    Ik loop weer flink achter met lezen......

BT,
    5 jaar wachten???? pfff... wat lang!
    Het lijkt me een moeilijke keuze. Veel sterkte!

Sammy,
    Ik had op een vroege posi voor jou gehoopt!
    Kan het niet zijn dat je nu gewoon echt te vroeg bent?
    Dikke knuffel

Het verhaal van Juulz geeft echt hoop! Heel erg blij voor haar. Het is echt een wonder!!! :)

Ladies,
    Sorry, kan even niet op iedereen reageren.....vanavond maar even bij lezen.

3. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    verdorie Sammy :( En dat met zo'n prachtige blasto! Ik hoop ook gewoon nog op een wonder. Juulzon heeft bewezen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Niet dat dat iets zegt over jouw situatie, maar je weet wel toch? Je had al zo'n vreemde cyclus dat je soms nergens meer van op mag kijken!

MiL heb je nog pijn of is je buik alleen nog maar opgezet?

BS, Die bijeenkomst was gisteren. 5 jaar, echt een lange tijd. Even alles een plekje geven. Ben je er al uit vwb de eiceldonatie? Lastige emotionele keuzes wordt je voor gezet....denk aan jou!! knuf

ST, Tori, Brabbel, zwaai!

Hier weinig nieuws onder de zon. Gisteren carnaval "gevierd" in Breda. Erg gezellig aan de appelsap (toch met een donker randje in gedachte aan vriend) Hoop dat Friemeltje goed ingewijd is qua carnavalsmuziek ;)
    Al wel de afgelopen week elke dag vreselijke hoofdpijn. Wat ik daar nou toch mee moet :( want ik wil gewoon niks nemen nu. Gaat vast weer over en zal deels spanning zijn die loskomt en deels verdriet.

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zo, ik was net beetje kortaf,…had pauze en zat ff op “eigen kantoortje” maar las t geweldige nieuws van juulz en MOEST ff snel reageren!
    Nu zit ik me weer lekker te vervelen in de receptie , dus kan weer reageren! :D
    (heb wel wat werk liggen maar heb daarvoor nog tot half 6)

MIL: ik geloof er wel in hor dat het goed komt! Maar het komt nu toch wel dichtbij en we zijn al zover gekomen,..die kleine gaat er echt komen!! ;)
    Wat fijn dat je van je buikpijn af bent schat!!! En ik ben ook heeeel benieuwd naar je hcg maar die is vast toren hoog :D :D :D
    En dan maar heeeel gauw voor eerste echo!!!! ;)
    En laat MVM maar komen :D op naar knaller bij hun en leuke aandenken ;) (ik heb m op de babykamer staan!)

Sammy: enof het een samba danser is,..af en toe wou ik dat ik mee kon gluren wat hij/zij uitspookt! Ik voel dan zowel onder in mn buik als links en rechts boven van alles tekeer gaan! En denk dan echt “kind wat doe je?!?!”hihi
    Wat een tegenvaller schat van je testjes!!! Vind het echt heeeeel naar voor je!!!! Had t zo graag anders gezien!!!! Dikke knuf! Xxx
    (en dan toch zo lief en leuk reageren op mijn berichtje! Top wijf! ;) )
    Enuh…..kop op meid!!!! Niet met de pakken neer zitten hor!!!!!!!!!!!!!!!! Blijf geloven!!!!!!!!!!!!!!
    En wij slepen je allemaal door die 4e poging! ;) xxxxxxx

BS: pfffff heffie schat!!! De lange wachttijd van gemiddeld 5jr wist ik wel. Tis gewoon schandalig!! Dat je om zoiets moois te doen zolang moet wachten!!! Zoveel kindjes hebben een fijn thuis nodig en een lief stel ouders,…en als je dan zo’n prachtpaar bent die dat wil …moet je onmenselijk lang wachten! Schande! Mijn man is er toen nog zo kwaad om geweest! de lange wachttijd weerhield hem er ook van! Uiteindelijk hadden we besloten het te gaan combineren. Tijdens laatste ivm poging zouden we ons inschrijven. Als ik dan net zo goed mn best zou doen, konden we wel jaar nog met ivf bezig zijn, en dan hadden we nog 4jr odoptie proces!
    Moeilijk hor mop!!! Dikke knuf!!!! Laat het even bezinken , denk er goed overna en bespreek t samen! Hopelijk komen jullie tot mooi besluit! (ik heb hier wel meer stellen gezien trouwens die beide in combi deden en zelfs een stel dat zwanger hun chineeskindje ging ophalen :D )

Nina: bah meid…..wat vervelend allemaal!!!!!! Ik ben totaal niet thuis in het DHEA gebeuren maar zo te lezen doet het heel wat met je!!! Sterkte!!! Xxxxxx knuf

Tat: lieverd,…kan me voorstellen dat het toch wel dubbel was. In gedachten bij die vriend, en toch feest om je heen!
    Je kleine is vast goed ingewijd ! onze uk ligt al WEKEN met hand langs hoofd en ik ben half Limburgse dus grapte we al…ALAAF , onze kleine is “een echte” hahahaha
    De hoofdpijn kan idd spanning en verdriet zijn en alle emoties van de afgelopen en huidige tijd/situatie! Heel normaal. Maar tis ook tevens een bekend bijverschijnlijk van de zwangerschap. Door de toename van het hcg en de veranderingen in je hormoonhuishouden. De vermoeidheid enz.
    Je kan gerust een paracetamol nemen hor! Je mag er volgens mij zelfs 2 per dag. Ik was er ook absoluut optegen ! geen medicatie tijdens mn zwangerschap. En ging van de hoofdpijn soms gewoon naar bed. (overdag!! Zelfs als we visite kregen!) tot ik op een keer echt niet wist wat ik moest! Ik was zo beroerd!!! Ik heb toen zelfs citrosan aangemaakt! 1 kopje voor het slapen gaan! En wat was dat fijn zeg!!!!!
    Sterkte meid!!!!! En als het echt te gek wordt,..echt gewoon doen hor!

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Enig idee van wie je de eicellen zou 'willen' hebben?
    Je zus, of juist een onbekende?

6. NinaD

NinaD Niet meer actief

#4766 NinaD, 12 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2013
    MiL,
    Gelukkig dat de buikpijn weg is! het was even schrrikken! Ik begrijp dat jouw buik nog best opgezet is, zijn het jouw darmen of nog steeds opgezette ovaria?
    Hoop dat jouw klachten snel afnemen, zodat je heerlijk kunt genieten.....:D op naar een mooie echo!

ST,
    Bloos...bloos.....:p ...wat aardig dat je me lief vindt! :D je bent zelf een schat!!! ik vind het heel attend van je dat je altijd gericht reageert en mee denkt! Echt heel fijn!
    Verder leef ik met jullie allemaal mee, omdat Iedereen hier is zo aardig is en iedreen klaar staat om de andere te steunen....forum vriendinnen! :)
    Wat heerlijk dat je zo snel al met verlof gaat! Lekker genieten van de wel verdiende rust en de laatste voorbereidingen!!! Hoe gaat het met slapen? Vanmiddag had je het gelukkig rustig!;)

Tori,
    Jij was laat op zaterdag! Veel plezier met Ipad mini !!!
    Dat klinkt allemaal erg pijnlijk! Gelukkig weet je wie de oorzaak is ...;)
    Lekker dat jij ook snel met verlof kan. Het is niet makkelijk hoog zwanger te zijn en hele dagen te werken. Nog even volhouden en straks lekker genieten! :)
    Succes met deze week!

Tat,
    Wat leuk van jouw familie! Erg fijn dat ze zo met jullie bezig zijn, erg speciaal!
    40 uur werken lijkt me erg pittig met vermoeidheidsklachten! Hoop dat de tweede semester meer energie mee brengt!:)
    Hoofdpijn....baaa, bij mij geeft vermoeiend en spanning meestal snel hoofdpijn. Je hebt vorige week ook nog slecht nieuws gehad.....kun je met mensen uit jouw omgeving erover praten?
    Misschien is het toch goed even paracetamol te nemen om even te kunnen ontspannen.

BS,
    Ik vind 5 jr echt belachelijk.....er zijn zoveel kinderen die liefde en aandacht nodig hebben en dan maken ze het lieve mensen zoals jullie zo moeilijk!
    Het zijn pittige beslissingen.....jullie komen er samen uit! :)

Sammy,
    Ik heb de hoop nog niet op gegeven voor jou! Vandaag is maar 10 dgn na TP. Ik blijf duimen......

Ik ben vandaag vroeg naar huis gekomen, hield het niet meer vol. Ik ga moe naar bed en sta moe op.....:( Helaas zijn mijn klachten weer de zeer zeldzame klachten die niemand krijgt behalve ik! Deze klachten schijnen meestal de reden te zijn waarom sommige stoppen met de behandeling, wat ik me goed kan voorstellen! Stoppen is voor mij geen optie, alleen weet ik nu ook niet hoe ik de komende weken moet volhouden. Situatie met mijn familie helpt nu ook niet :( Vandaag is het echt zo'n dag van "waarom moeten zoveel dingen tegen zitten??? "
    Herkent iemand dit?

Ik stop nu maar met zelfmedelijden......welterusten ladies! Xxx

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nina heel herkenbaar. Ik hoop zo dat dit voor je helpt.

Ik zou het heel graag van mijn tweelingzus willen hebben, dan lijkt het kindje nog op mij:).

Sommige zeggen dat ik het juist niet moet doen......ik weet het niet zo goed...

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Nina: thanx!! ;) ik probeer t altijd wel! Ik heb altijd zoveel steun aan de meiden hier! Vind uitgebreid luisteren en reageren t minste wat ik zelf kan doen!
    Het slapen gaat af en aan. Soms heb ik een hele goede nacht en soms ist een drama!! Vannacht goed geslapen en was half 8 klaar wakker! Wel vette kramp vannacht in kuit toen ik me ff strekte…niet meer doen dus! ;) vandaag chilldag dus doe lekker weinig en hang beetje in en om het huis :D
    Wat vervelend dat je zo moe bent meid!! maar tis belangrijk dat je aan jezelf denkt! Ga lekker savonds in bad, lees een boekje en kruip vroeg onder de wol! Ben je vrij,…geneer je niet en slaap lekker uit! Ga lekker tuttellen in huis of lekker lunchen met vriendin! T zijn allemaal good feeling dingetjes waar je van ontspand! Lichamelijk én geestelijk!! En praat er ook over met je manneke! Laat m weten hoe je je voelt! Ik knap er altijd enorm van op als ik mn hartje bij hem heb gelucht! En als hij weet dat ik moe ben ofzo. Daar houd ie dan rekening mee :D
    Rustig aan meid!!! komt allemaal goed!!! Xxxx
    Oooh en wil je je ei kwijt over je familiesituatie..je mag altijd pb sturen!

BS: ik kan het me juist heel goed voorstellen!!! En als de band met jullie zo sterk is dat jullie het beide kunnen…why not! Go for it!
    Er zijn genoeg overwegingspunten en het is erg moeilijk natuurlijk maar hoe mooi is het als je zus dit met jou kan en wil delen?!!?
    Xxxx

Ego: hier geen nieuws! Lekker lui vandaag !! en ben aant bedenken wat ik eens zal doen! Miss wat lichaamsbeweging opzoeken en met de honden op de fiets naar mn ouders!
    Maar er moeten ook wat boodschapjes gedaan worden. Maar mn bekken/onderbuik zeuren ook beetje dus ben nog in twijfel! Ik moet iig wat financiele dingen uitpluizen dus dat ga ik zowiezo eerst doen straks! Gister heftige centen discussie met man gehad over straks na de bevalling! En met mijn hormonen die toren hoog zijn momenteel, was dat niet zo’n plezierig! Ik kon hem wel wat!! Terwijl het eigenlijk gewoon een heel simpel gesprekje was! Hihi grappig die hormonen! ;) gelukkig merkt man het ook, en die reageerde heel “normaal” maakte lekker kopje thee en we hebben samen op de bank film liggen kijken! En in bed kroop ie heerlijk tegen mij aan, met zn armen om mij en mn buikje heen. Dus…..typisch geval van onredelijke mama in spe! Hihi al zitten we nog wel met “het probleem”, maar daar komen we wel uit!
    Nou meiden,….ik houd er weer mee op voor nu ;) fijne dag allemaal!!! xxx

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Heyyy meiden ff weer reageren op jullie..

Lieve Ninaaa wat vreselijk zeg dat je je zo rot voelt...
    Pfff ik hoop dat je je snel beter voelt. en dat de familie dingen ook niet al te erg zijn meiss!!
    En ik herken het ook inderdaad... ik heb dat namelijk ook best wel vaak.. hoort er allemaal bij schat!

Tat jaaa ongelofelijk van Juulzon heee.. Ik had inderdaad een hele vreemde cycluss ja..
    Hahaaha je beeb is dus helemaal ingewijd met carnavals muziek.. super!!
    IK begrijp wel dat je veel verdriet heb nu.. Heeel veel sterkte meiss!! Ik hoop ook dat jij jesnel wat beter voelt..

ST Thanxx meiss.. Ik heb echt veel aan jullie hier!!

BS Iedereen kan er een mening over hebben... maar jij moet gewoon doen wat Jou gevoel zegt... ALs jij denkt dat het wel de beste keuze is om de eitjes van je zus te krijgen moet je dat gewoon doen... Het zijn allemaal moeilijke dingen waar je goed over na moet denken!.. Knuffel schat!

Tori & Brabbel hoe gaat het met jullie???

Nouuu hier wat ik al dacht... Ik had een afspraak gemaakt gisteren om vandaag om 8 uur bloed te prikken voor mijn HCG... En het Lijkt wel of Wanneeeer ik het allemaal los laat me ongi altijd doorbreekt!!!!! Want jawel hoor... vanochtend naar de wc en het eerste bloed liet zich zien... Even voor de zekerheid een testje ertegen aan gegooid.. maar natuurlijk negatief...
    Duss poging mislukt.. :(.. wel even een tegenvaller... Maaaaaaaaar ik ga niet zitten sippen.. hopen dat me ongi snel goed doorbreekt en op naar poging 4 :D.. Thnx allemaal voor de lieve woorden!!

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    you go girl!!!!!!!!!!! trots op je!!!!! ;)
    hoe rot het moment nu ook is,...we gaan je zeker door nieuwe poging slepen!!!! komt helemaal goed schat!!
    xxx

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sammy wat ben je toch een sterke meid!!

We gaan met z'n allen jou naar een positieve test l*llen deze aankomende keer :D

12. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sammy,
    Wauw.....YOU GO GIRL!!! :D
    Wat goed dat je al meteen vooruit kijkt!
    Ik vind het wel jammer hoor...had het echt gehooopt voor je. Jouw eigen gevoel was gewoon juist. Nu lekker op naar nr.4!
    Met al die HCG hier kan het niet anders dan dat wij ook ermee besmet worden.....:D:D:D

ST,
    Ja, ik vind het hier ook erg gezellig! Eerste topic waar ik ben blijven hangen en me ook gesteund voel!
    Gelukkig dat je ook goede nachten hebt! Straks met jouw verlof kun je gelukkig ook lekker overdag bij slapen!
    Mama in spe "was at it again" ....:D, arme man!!!! Heel fijn dat jouw man het allemaal begrijpt!
    Die hormonen doen gekke dingen met je! Ik ben niet zwanger, maar af en toe weet ik ook niet meer wie ik ben geworden met al die hormonen....:p
    Hoop dat je snel een oplossing vindt, zodat je er niet meer mee bezig hoeft te houden.

Ik probeer nu elke avond gewoon vroeg naar bed te gaan. Ik hoop dat ik het zo kan volhouden. Het is heel raar....gisterenavond vroeg in slaap gevallen en toch weer erg moe opgestaan. Ik hoop maar dat die pillen hun werk aan het doen zijn!!!! :)

MiL,
    Hoe gaat het met jouw buik?

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ahhh dank jullie wel lieve meiden..

Nina ik heb dat ook hier hoor.. schrijf af en toe mee in andere topics.. maar datis dan eenmalig.. of een paar x.. maar hier kom ik toch sowieso altijd mee lezen ook al schrijf ik soms een tijdje niet... ben veel te nieuwsgierig hoe het met iedereen is enz..
    Ik hoop iook dat de pillen hun werk doen en inderdaad wij kunenn niet achterblijven he hahah hopelijk snel zwanger!

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Sammy idd je bent een sterke vrouw.

Nina deze meiden zijn toppers!! jij ook:D

Ik vind het ook leuk om af te spreken. Moeten we even weer plannen.

Ik wil Tat nu wel zwanger zien

15. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    meisjes meisjes, wat zijn we toch een kwebbelkousen :D

Lieve Sammy, wat ontzettend balen weer!! Maar sluit me bij de rest aan als ik zeg dat we ook jou door die 4e poging gaan slepen! Beloofd lieverd!! Sterke meid!
    Vandaag is het afscheid en ik neem zelf een momentje om bij hem stil te staan en hem te herinneren. Ga het echt niet trekken om nu op een begrafenis te staan. Kan me herinneren van ST dat jij toen ook niet naar een begrafenis bent geweest toch? Maakt het wel nog steeds een stuk onwerkelijker allemaal....

Nina, wat vervelend dat je zo'n last van die bijwerkingen hebt! Maar, als het voor een goed doel is....kijkend naar Juulzon! Neemt niet weg dat het gewoon kl*te is en rotdingen allemaal tegelijkertijd komen. Dan ook nog problemen in/met je familie, getver. Dan moet je even je positieve vibe weer zien te vinden, maar als je dan ook nog onder medicatie zit, dan is dat allemaal nog even wat lastiger te bolwerken. Sterkte meis. En we zijn er juist voor om mee te kletsen en je hart te luchten!

BS, ik vind het een heel mooi iets juist van je zus. Ik snap je twijfel ook, maar dichterbij jezelf dan een tweelingzus kom je niet genetisch gezien. Moeilijke keuze die alleen jij kan maken. Wij staan niet in jouw schoenen of die van je zus. Maak je keuze in je hart...succes!

ST lekker lui dagje!! Lekker van genieten. En breek me de bek niet open over hormonen....merk dat ik daar steeds meer last van ga krijgen. Zo raar, vooral ook omdat ik het besef en mezelf hoor reageren op dingen...Arme vent ;)

MiL ging jij nou gauw bloedprikken weer? Ben benieuwd!

Ik ga even met pauze en even een rustmomentje zoeken om te herinneren....bah zo verdrietig allemaal :(

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Shock! Kom er net achter dat ik sinds gister middag niet meer ben komen reageren! Foei! Ahahah

Goeie morgen skatten!!! Happy VALENTINES DAY!!!!!!! Dat er vandaag maar liefde in overvloed mag zijn !!! (en maak gebruik van die liefde :p hihi)

MIL: ik sluit me volledig bij je aan!!! Aankomende poging van Sammy is pro Sammy poging! :D
    We gaan haar er helemaal doorheen l*llen :D :D :D en gaan voor een dikke dubbele streep!!!!
    Hoest met jou?!?!?!?!!?!?!??!!??!!? Hoe voel je je?!?! Hoe gaat t?!!?!
    Ik ben zooooooooooooooo verliefd op je banner!!!!!!!!!!!!!
    Ik ben t ff kwijt, maar wanneer mocht je voor eerste controle?!?! Moest je nou ook nog keer bloedprikken?!?!?! (of haal ik nu weer alles door elkaar?!)

Nina: ahahah jaaa die arme man van mij heeft t aardig te voorduren! Maar voor zover ik weet,…val ik nog mee ;)
    Gelukkig heb je een topic gevonden waar je je goed bij voelt!!! Das in deze trajecten heeeel belangrijk!! Je moet je hartje kunnen luchten als het nodig is!! en advies uit persoonlijke ervaringen , kan je het beste helpen ! ik ben hier ook ooit begonnen,… en nooit meer weggeweest :D
    Oooh en de hormonen die ik slikte/spoot voor de zwangerschap veranderde me al!! Maar nu ben ik gewoon labiel hahahahhaha lol nee hor,…maar sta wel minder sterk in mn schoentjes! Ben veel emotioneler!! En,…als iets me niet zint,…dan laat ik dat weten! (normaal zou ik mn neus op hebben gehaald en t achter me laten maar nu,…)
    Je vermoeidheid gaat vanzelf beter schat! Geef het even de tijd allemaal!!!! Als je je ritme vast houd van optijd naar bed, en goede nachten maken en écht tot rust komen gaat t vanzelf beter!! Ik maakte op een gegeven moment wel lange nachten maar sliep zo onrustig , dat ik nog moe wakker werd. Ik heb meer baat bij mn middagdutje, op 1 of andere manier slaap ik dan veel rustiger/dieper/beter.
    Begin nu te merken dat ik in mn “mama” ritme begin te komen! Rond uur of 11 savonds kom ik niet in slaap! (daarvoor en daarna wel) en snachts uur of 4/5 wordt ik wakker! (als ik kijk naar schoonzus,…zijn dit voed tijden :D ) voel dan de kleine ook meteen :D love it!!!

BS: helemaal mee eens meid!!!!!
    Ik denk dat ik zat 16 of 17 mrt kan. 23 of 24 misschien ook wel.
    We willen nog weekendje weg, en ik loop dan ongeveer ook opt eind dus beetje druk met plannen in de weekenden ;)

Tat: whahahhaha lekker he?!!??! En ze worden alleen maar erger in de komende maanden :D beste remedie,… je eraan over geven! ;) je doet er toch niets aan.
    En idd…das het vervelende …je weet t! je merkt t! maar je kan t niet tegenhouden!
    Heb je je moment goed benut schatje?!?!?!?! Ik leef met je mee!!!! Xxx dikke knuf!!!!

Ego: weinig nieuws!!!! Behalve dat we vandaag alweer 31!!!!! Weekjes zijn!! :D mensen kinderen, de tijd vliegt!!! Vandaag weer poging 3D!!!! maar ik heb t vermoeden dat de kleine weer terug is gedraaid!!! Mn buik is ook weer “scheef”  dus ben zeeeer benieuwd!! We gaan het zien!!!!
    Had via mp een Tiamo muziekdoosje besteld (ben gek op Tiamo (en happy horse) ) en die was gister binnen dus heb ik lekker in het ledikantje opgehangen! Zo lief!!!!! Die kleine finishing touch dingen maakt t zooo real! En t komt dan zo dichtbij!

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    31 weken alweer!!! Wat gaat dat toch snel!!

Ik heb gisteren bloed geprikt en het HCG was 1504. (vrijdag was het 166) Dat stijgt dus wel gelukkig!
    Met 6.6 week krijg ik de eerste echo in het ziekenhuis op 1 maart.
    Spannend :D Hoop dat het een plakkerd is ;)

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    MIL: WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! das perfect!!!!!!!! (om jaloers op te worden! ;) ) en tis al bijna 1 mrt !! gelukkig is feb maar kort ;) hihi
    natuurlijk is dit een dikke vette plakkerd!!!! eindelijk een brusje!!!! ben zooo blij voor jullie!!!!!!

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Happy Valentines Day iedereeen!!

Mannetje was zóóóóó teleurgesteld dat de poging was mislukt.. Kwam uit bed vanochtend kreeg een heel lief kaartje, er stond een ontbijtje met een roosje en een zilver kettinkje met een hangertje.. Ik wist dus niet wat het voor hangertje was.. maar hij vertelde erbij dat het een symbool was van oneindigheid.. Voor onze oneindige liefde... wat een lieffie en wat hou ik toch veeel van hem!!! Ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne dag hebben!!!! Liefsss x

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ff een fototje:D

Deel Deze Pagina