IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    helaas negatief en ik kan voor ivf gelijk verder maar ik wil eerst een arts spreken van de 16 maar 4 bevrucht dus is icsi geen optie
    ok dat is goed dan is je afspraak met je arts 25 jan NOUUUUUUUUUUUUU dat dacht ik dus niet. ik ga haar gelijk even mail morgen wat een gelul zeg als ik voor ivf ga zie ik haar volgende week:$

Duivinnetje medisch centrum kinderwens heeft 1 maand wachttijd maarja is in leiderdorp ik hoop dat je snel terecht kan\\

knuffels

2. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hi meis,

Ik heb medisch centrum al gebeld, en hier kom ik als alleenstaande niet voor in aanmerking.... En mede omdat ik niet in bepaalde postcode gebied woon :(

Enneh, wat balen voor je meis....Nu hopen op meer geluk bij ivf!
    Dikke knuff.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Angelica, wat ontzettend jammer! Hopelijk krijg je de afspraak vlot geregeld.

Duivinnetje, hoe lang is de wachttijd bij die 3 spermabanken?

Juulzon, aan het werk geweest, maar niet in de meest vrolijke bui. Leidinggevende begreep het wel en is druk doende.

Hier eindelijk weekend. Morgen het huishouden doen, voorbereidingen treffen voor eters en zondag lekker genieten van het mooie weer. Hopelijk geen ongi. Het gevoel hangt er steeds in mijn buik. :(

4. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    He dames,
    Mag ik bij jullie aanhaken? Velen van jullie ken ik al uit het 'meer dan 2 pogingen' topic, maar daar is het momenteel erg rustig... En ik heb soms wel behoefte om mijn spanning even kwijt te kunnen.
    Verhaal: twee verse pogingen ICSI, de eerste geresulteerd in overstimulatie incl. ziekenhuisopname. Na de eerste icsi twee keer twee cryo's teruggeplaatst. Nu, sinds woensdag, aan het broeden op weer twee cryo's, dit keer uit mijn tweede ICSI. Nog helemaal nooit positief getest. Zeer positief begonnen aan de ICSI, maar die positiviteit hard aan het kwijtraken door telkens weer die teleurstelling.

En dit keer? Ik was wel weer redelijk positief, toch weer twee goed ontdooide cryo's. Maar vannacht en gisterenavond erge buikpijn, en daardoor weer erg bang. Ben die hele molen soms zo zat, maar ben er ook nog echt niet klaar voor om een kinderloos leven te accepteren! Ik broed voor nu nog maar lekker door en hoop met heel mijn hart dat dit keer 'de' poging is en dat alle artsen tot nu toe gelijk hadden, dat het bij de vorige pogingen toch gewoon pech was (wat ik zelf namelijk niet geloof).
    Groetjes, Sonne

5. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hej Timon,

Zover ik nu op de hoogte ben, is de wachttijd in A.dam 5 tot 6 maanden, Rijnstate ziekenhuis 1 tot 1,5 jaar en Geertgen klinkiek weet ik eerlijk gezegt nog niet....Maar ik weet wel dat bij al deze spermabanken geen wachttijden zijn van ongeveer 3 jaar of zelfs miss langer.

Liefs :)

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Het is hier over bloed super erg! :(:(:((( begrijp niet waarom. Ik zonder me even af van hier ik heb het even gehad allemaal so rry. Hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn en gun jullie alle geluk! X

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou.... Ik ben nooit vruchtbaarder na een MK, sterker nog, mijn bms is de ronde na mijn mk flinterdun. Daarom zeggen artsen altijd; wacht een ronde af

@ sammy potverdorrie wat lees ik nu??? Wat vreselijk klote isdit zeg!! Hele dikke knuffel en sterkte!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ zeehondje, heb niet meer getest, sterker nog zoals bekend worden mn testen altijd donkerder (wel na een fikse bloeding).

Het zal wel, het is er denk wel uit. Heb nu ook rust, heb een nieuwe werkgeber en vast contract aangeboden gekregen, maar 2 mnd proeftijd. Deze werkgever geeft ook geen vrij voor zkh bezoek!

Maar goed het is gemeen van me, maar wil eerst door mn proeftijd en dan kijk ik via juridosche stappen waar ik recht op heb mi mogen ze geen kort verzuim weigeren!

Dus eerst daar doorheen en dan kijk ik verder hoe of wat. Heel gemeen, maar daarna zitten ze aan me vast. En een baan is nu gewoon heeeelll belangrijk, alles beter dan een ww!

Dus heb nu ff rust.

Succes allemaal meiden!

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hee lieve meiden, lees hier nog niet echt posi nieuws jammer genoeg.
    Verdorie.... :(
    Ik lees bijna elke dag ff bij, maar reageer op t moment zeer weinig.

Kwaaltjes, voor wie t vroeg:
    Vooral omdat ik me niet echt zwanger voel, is t allemaal erg eng!
    De enigste kwaaltjes die ik heb is s'nachts 1 keer extra plassen (eerst sliep ik de hele nacht door) en heb ietsjes meer honger.
    En dat was t, daar mag ik natuurlijk wel blij mee zijn, maar aan de andere kant is t ook erg eng omdat ik verder niks "voel".

Morgen om 10.15 de echo, dan zien we (hopelijk) t hartje en dan weten we meteen of t er 1 of 2 zijn.
    Hopelijk voel ik me dan wat zekerder dan nu.
    Op t moment heb ik echt zoiets van, ik ben zwanger, en nu?!
    Ben helemaal uit t ritme van de ziekenhuis bezoekjes, er is nog geen foto'tje, heb t kindje(s) niet gezien, ben niet gegroeid, en nu?!
    Zit een beetje in een tussenfase nu, en ik voel me daar niet altijd even fijn bij.

Ik kom morgen wel laten weten hoe t is gegaan!
    Dikke kus voor iedereen!!! :)

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nee Sammy, wat erg. Sterkte meid.

Babii, misschien gemeen, maar ik snap het wel. Een vast contract in deze tijd is heel belangrijk ja. Veel plezier iig.

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Babii, knuffel voor jou. Begrijp het ook en het is jammer dat het op deze manier moet, maar in deze onzekere tijden moet je het kennelijk op deze manier spelen... Dus hop naar een vast contract!

Sammy, hoe gaat het nu met je? Wat onwijs verdrietig zeg... Stevige knuff voor jou.

Brabbel, begrijp je onzekerheid . Maar: niets wijst er toch op dat het niet goed zit? Op naar mooie hartjes (hartje!) morgen. Ben erg benieuwd!! En dan gaan genieten hoor!!!

Sonne, welkom hier! Ik zal binnenkort wel weer heel veel kletsen hoor, want ALS HET GOED IS begin ik volgende week voor mijn 4e IVF/ICSI poging... moeten 7 nov naar Gent voor uitgangsecho!!!

Duivinnetje, goed dat je je hebt ingeschreven! Kan me herinneren dat je toen - toen je hier eerder meeschreef - toch ook in de MMM zat. Wat was ook alweer toen de reden? Ga je nu dan voor IUI of IVF? of ICSI?

Spannende Tijden, hoest met jou?

Timon, ongie weer over?

Zonnetje, al meer zicht op je cyclus, wanneer je weer verder gaat? Deze ronde toch cryo TP? Hoop zo dat jouw droom van jullie huis en beeb uit gaat komen! In 2012!! Is het nog gelukt met de foto's maken voor de verkoop?

Hier, kijk onwijs uit naar 7 november. Popel om weer een kans te hebben. Raar hé, maar laat maar komen, die spuiten en de punctie. Weer even hoop. En al die onzekerheid... tja, die neem ik op de koop toe. Liever onzekerheid dan helemaal niets. Of klinkt dat erg stom???
    Verder rustig weekend gehad. Gisteren nog even met mijn vriend naar mijn kleine new born nichtje geweest en ben alweer suikertante geweest voor neefje en nichtje... koop veel te veel ;).

Fijne avond nog en werkse komende week!!!
    En Brabbel, ben benieuwd, duimduidduim!!

xxxx

12. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Angelica: wat … voor je skat!!! Sterkte! Enuh,…je hebt gelijk hor!! Wat denken ze wel niet?!?! 25jan! Die ass. Is gek ! ZO dat is eruit! Hihi . nee serieus meid, je hebt gelijk dat je er niet mee akkoord gaat om pas dan een gesprek te hebben! Ik zou ook mailen als ik jou was! Succes!!! Xxx

Duivinnetje: succes!!!! Ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten! Dat zou na alles zo fijn zijn! En je hebt het dubbel en dwars verdient!

Timon: hoe is het bij jou lieverd?!?!?! Lekker van de dag genoten?!?! En nog geen ongi?!?! Ik blijf duimen!!!!

Sonne: welkom hier meid!!! Tis inderdaad in dat topic erg stil! Nou hier mag je lekker mee kletsen hor!!! Ik hoop dat je gelijk hebt en deze poging toch “the one” is. ;) ik ga voor je duimen! En wens je heel veel succes!!! Heb je nog cryo’s over?! En ik kan me jouw gevoel goed voorstellen hor! Soms ben je het gewoon helemaal zat! Maar verlies de moed niet meid! Misschien heb je nu wel een prachtige kanjer in je buikie ;)

Sammy: ik ben sprakeloos!!!!!!!!!!! En zelfs gewoon geschrokken van je berichtje! Hoe kan dat nou meid!!!??? Ik snap dat je je even afzonderd lieverd! Heel veel sterkte en hopelijk kom je toch gauw weer terug bij ons!!!! XXX
    dikke knuf!! Ook voor Sammyman!!!

Babii: gemeen of niet,. Ik vind dat je groot gelijk hebt!!!! Zou ik ook doen! Eerst zorgen dat ze aan je vast zitten en daarna verder kijken naar wat je mogelijkheden zijn qua mmm. Ik weet niet of je fulltime werk, maar dan mogen ze je de ziekenhuis bezoekjes niet weigeren. Krijg je er 2uur per keer voor. En voor dag opname (bijvoorbeeld voor punctie) heb je ook recht op verlof. Als je parttime werkt is het lastiger, want dan kunnen ze zeggen dat je in je eigen tijd naar een arts moet. Ongeacht of dit mogelijk is of niet. (dat heeft mijn man, die werk onregelmatige diensten en daar zeggen ze gewoon dat hij het maar moet plannen als ie vrij is, heeeel lullig want ik kan moeilijk plannen wanneer ik een eisprong heb en hij zn kunstje moet doen in het amc ofzo.) nou succes iig!

Oooh Brabbel,….ik kan me je dubbele gevoel zoooo goed voorstellen!!! Maar er is vast niets om je druk over te maken hor!!! Die kleine van jou doet t hartstikke goed! En dat zal je morgen zien ook ;) geniet er maar lekker van!!!!(gelukkig mag je lekker vroeg in de ochtend!) Ik ben zooooo blij voor je!!!!! En je gevoel van …en nu?!?! Dat had ik toen ook!!! Gek is dat he?!?! Maar jou nu wordt staks opgevuld met plannen maken voor de kleine, de bevalling en de toekomst, t kamertje klaarmaken lekker shoppen, enz enz. ;) maar kan me je onzekerheid van deze “tussen” fase goed begrijpen hor. Denk dat dat heel normaal is, en dat het voor een mama uit de mmm nog wat heftiger is. Maar komt helemaal goed skat! Vooral nadat je morgen een prachtige echo hebt gezien :D
    Ik hou je in de gaten morgen!!!! Hihi

Zeehondje: zwaai zwaai! Hoest met jou?! En de kleine Sophie?!?! Xxx

All/ego: weinig nieuws hier eigenlijk! Gister heeeeerlijk uitgebreid wezen shoppen in Bataviastad! Hebben onszelf eens ff flink verwend!!! :D en hebben erg genoten! O en heb voor t nichtje in spé een heeeel lief roze gestreept hempje met lange mouwtjes gekocht bij Beneton! Zo lief!!!
    Vandaag weinig gedaan. Ben beetje moe laatste dagen (denk door de deca) dus heb een chilldag ingelast al heb ik de hele schuur opgeruimd (ik moest ergens bij en ben meteen de hele schuur gaan doen hihi) en heb de logeerkamer grondig uitgesopt en van die kamer de ramen binnen en buiten gelapt en meteen nog ff wat oude verf resten eraf staan krabben. Was echt nodig! Maar nooit zin in gehad! En verder lekker wat wasjes gedaan en appeltaart gebakken! :D dus toch een minder chilldag dan voorspeld haha. Moet toch bezig blijven,…manlief is werken tot morgen vroeg 8uur en ik heb de zenuwen voor morgen!!!! Moeten half 9 bij de gyn zijn en krijgen dan te horen of we mogen starten met glonal of niet!! Spannend!!!!!! Is toch weer een stapje dichterbij! (zie t als een stappenplan en bekijk t stap voor stap!) nou ladys,…fijne avond allemaal!!!!!!

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Jullie zijn lief!

Ik heb vandaag heel hard gehuild bij mn man. :)
    Hij is steeds zo blij/gelukkig/enthousiast, en ik.............
    Nou ja, de afgelopen 3,5 jaar heb ik nergens van kunnen genieten, en t lijkt wel dat ik mezelf dit geluk niet gun.
    Ik heb nog geen gevoel van intense blijheid.
    Ik vind dat zo zwaar, moeilijk, en verdrietig tegelijk,voor mezelf, en mn man.
    Ik ben totaal niet ondankbaar, maar ik kan t mezelf nog niet toestaan om te genieten van dit geluk, aangezien er (voor mijn gevoel) nog geen bevestiging is.

Hoop echt dat t morgen over is, en dat de bevestiging morgen genoeg is om me over die streep te trekken,en dan kan gaan genieten......

Ik hoop niet dat jullie het me kwalijk nemen dat ik dit post. :( :)
    Ik zit er ook echt even mee in mn maag.......

xxx

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Spannende tijden: jij bent wel altijd een bezig bijtje hé!!! Ha ha! Hoop oook dat je gauw met Gonal mag beginnen. Gaan we een béééétje gelijk op, nou ja,... met mazzel een week verschil. Of anderhalf.

Zeehondje, blijf het zeggen dat ik het heel bijzonder en fijn en lief vind dat je hier met ons mee blijft lezen. Hoe is het met de kleine meis?

Brabbel, neee, gekkie, snap dat je je zo voelt. En om nu ineens op een blij zwanger topic mee te kletsen voelt ook nog niet ok, omdat je altijd maar zoekt naar de bevestiging. Door de hele mmm weet je wat er allemaal mis kan gaan en hoe groot Het Wonder is... Wat spannende tijden zegt: een stappenplan. Dat blijft ook als je zwanger bent; de stap naar de 1e echo, hartje, 12 weken voorbij etc.etc. Ik duim voor je morgen. En hoop zo dat we je gauw volgen.... Succes morgn, ook voor je mannetje.

Sammy en Angelica, extra dikke knuf voor jullie.

xxx

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    juulz: leuk!!!!! gelijk op ;) altijd gezellie!!! en vandaag ben ik idd bezig bijtje,..maar heb ook zo de zenuwen voor morgen!! en ben alleen thuis van vanmorgen 8 tot morgen 8 dus moest mezelf ff bezig houden hihi hoop voor jou dat je gauw met me mee mag doen skat! gezellie!!! enuh,..helemaal niet gek hor dat je zo denkt, hier precies het zelfde!!!

brabbel: hele hele hele dikke knuffel meid!!! kan je wel ff gebruiken! en tis helemaal niet gek hor meid! tis ook niet niets wat je allemaal hebt doorstaan de afgelopen jaren en dan is het eindelijk zover! en dan?!?!?! dan ga je naar het nieuwe stappenplan maar tot je de bevestiging hebt blijft het onzeker en das heeeel normaal meid! komt allemaal goed! geef t de tijd! en deel het met je mannetje! ;) xxx

all: ik ga lekker mn bedje in!! nou ja,..bijna! nog ff rondje lopen met de hondjes en dan ga ik lekker slapen! des te eerder t morgen is, des te beter! ben echt benieuwd!!! manlief geloofd erin ;) en ik heb geen pijn ofzo dus geloof niet in een cyste dus ga ervanuit dat we door mogen! maar kom rond uur of 10 ff neuzen en laten weten hoe t is gegaan!

slaap lekker allemaal!!!

16. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Brabbel, ik snap je onzekerheid wel hoor, denk dat ik dat ook zou hebben. Hoop dat je vandaag dan ook enorme bevestiging krijgt van een mooi wonder in je buik en dat je er dan in kan gaan geloven!!
    Juulz, fijn zeg, dat je bijna kan gaan beginnen!! Ik heb dat ook altijd, dat ik er ook wel weer naar uitkijkt. Vind het alleen wel steeds moeilijker om de angst niet te laten overheersen...
    ST: veel succes vandaag!! Duim voor je voor goed nieuws!
    Sammy: wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte.
    Babii: ik vind ook dat je gelijk hebt. Eerder hield ik altijd heel veel rekening met werkgevers, inmiddels ben ik er wel achter dat je maar een werknemer bent, en als je een nieuwe baan hebt je ook weer snel vergeten bent (zeg ik stoer, maar eigenlijk vind ik het nog steeds moeilijk om veel weg te zijn voor de MMM).
    Angelica: ook heel veel sterkte voor jou!!
    Duivinnetje: goed dat je verder bent gaan kijken!! Succes ermee.

Hier: eigenlijk geen goed gevoel. Teveel steekjes en krampen. Probeer nog wel positief te blijven, maar weet eigenlijk altijd al vrij snel of het wel of niet goed zit. Begin nu ook te denken over hoe verder. Laatste poging gewoon in mijn eigen ziekenhuis doen, toch naar Dusseldorf of toch naar Gent (wat wel heel ver reizen is). Heb niet echt het gevoel dat we er met het Nederlandse protocol komen, dit is al de vijfde tp en nog nooit positief getest... Iemand nog een mooi verhaal van iemand die ook nooit een positieve test had maar bij wie het uiteindelijk wel is gelukt???

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Sonne ik duim ook voor je meid

Juulz nog 1 weekje wachten en dan kun je weer verder

st ik duim voor een mooie echo

Babii je hebt gelijk hoor dat je eerst een vast contract wil.

Brabbel ik begrijp je ook hoor en ik wens je een hele mooie echo vandaag en ik hoop dat je kunt gaan genieten. Knuffel

Sammy NEE! heel veel sterkte jullie samen

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Ff snel een ego. liep ontzettend uit int zh .. maar....we mogen morgen beginnen met glonal!!!!!! Zoooo blij. en maandsg weer echo!!!

19. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Joehoe!! Gefeliciteerd ST!!Succes voor jou en je man!

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    oh wat geweldig nieuws

Deel Deze Pagina