Hoi lieverds!! Ik hebn wel steeds meegelezen, alleen heel slecht gereageerd, sorry daarvoor. Me hoofd zit nog te vol om te reageren. Waarvoor ik hier wel reageer, happy valentine's day!!! Dikke kussen en knuffels uit het haagshe hiero. Xxx
ooooh sammy: wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!! en wat een schat!!!!!!! volgens mij weet die van mij niet eens dat het valentines dag is hahahah ja omdat ik hem gister sms stuurde dat ik vandaag met mn grote lief of liefdes dag naar de verzegeling van onze liefde ga kijken hahaha
oeoeoeoeh leuk ST, heb je vandaag die opvolging van je 3d?? Veel plezier en ik hoop dat ukkie er goed voor gaat liggen! MiL wat een mooie score.....denk ik ze hebben bij mij nooit geprikt op HCG dus heb géén idee wat "goed of slecht"is . Maar klinkt als een mooie score! genieten! Dit is een mooie roze golf die door het hok gaat ladies! Het wordt tijd dat de overige dames ook volgen. Jullie verdienen het zo! LLKH, dikke knuf meis, hoe voel je je?? Hoop dat je gauw de oude bent lieverd. Sammy, wat een mooi kado!!! Die van mij weet wel dat het Valentijn is maar zegt dat hij niet een speciale dag nodig heeft om zn liefde te uiten. Voor hem is het 365 dagen per jaar Valentijn, hahahhahahahaha! Hij heeft wel gelijk want hij neemt regelmatig bloemetjes voor me mee en zegt heel vaak: schatje, heb ik vandaag al tegen je gezegd dat ik van je hou?! Dat is toch mooi Vriendinnetje van me belde net wel....die is vanmiddag gevraagd door haar vriend, Zó leuk!! Met champagne, kaarsje en een mooie ring. Te lief! Die is dus helemaal over the moon. verder zn gangetje. Begin een beetje keelpijn te krijgen weer, bah! En merk dat mn neusamandelen beginnen te kriebelen. Niet zo gek met een paar collega's die op blaffende zeehonden lijken Ik wil niks nemen nu, dus hou het voorlopig op kamillethee met honing en vanmorgen verse jus! We komen er wel weer
oh trouwens BS....je ziet nog niks hoor Zal morgen een buikfoto uploaden van week 1 en 1 van morgenochtend in mn profiel.... zit pas een heel klein bolletje op
Tat: we hebben vandaag idd poging 2 gehad van de 3D echo!!!! Ooooooooh wat is dat mooi!!!!!!!!!!! Kleine lag er deze keer goed voor, had wat meer spek en minder smeer int water dus prachtige beeldjes geklikt!! Ik ben zooo verliefd!!!! Zal 2 fotos in mn album plaatsen!!!! Skat lekker doorgaan met honing in je thee!!! En lekker sinasappels eten/drinken!!! Komt t helemaal goed!! En naar buiten/werk met colletje !! Oooh en ondanks je misschien nog niets ziet, wel wekelijks foto maken hor!!! Juist t verschil straks is zoooo leuk!!! Nou meiden .ik ga lekker ff verder zwijmelen bij mn echo fotos van vandaag!!! Ik ben zoooo in love land vandaag!!!!!!! Tis terecht Valentine!!!!!!!
Sorry meiden, heb even een paar dagen geen puf gehad om achter de pc te zitten na m'n werk. Heb last van harde buiken en ben gisteren ook (bijna) een uurtje eerder weg gegaan zodat ik een uurtje kan liggen voordat ik moet gaan koken thuis. Sammy, wat jammer dat het toch niet gelukt is ... het was zo'n topper embryo'tje . Maar fijn dat je niet bij de pakken neer gaat zitten en vol gaat voor poging 4!! En wow, wat een lieve man heb je zeg, dat ie zo'n speciaal kado voor je heeft gekocht. Dikke knuffel voor je en ik hoop dat je snel door kan voor poging 4 en met alle positieve energie hier moet dat bij tp poging 1 toch goed gaan. Tat, 14 weken vandaag . Ik wil je buikje ook wel zien ookal is het nu nog minimaal verschil. Vanaf nu wel elke week een fotootje maken hoor want als het eenmaal boven je schaambeen uit komt (de bm) dan gaat het sneller! Hopelijk helpt de thee met honing goed voor je keel en ben je er snel weer van af. Ik had rond deze week ook last van verkoudheid zit ik me te bedenken, en was er (ook door stomen, helpt ook voor je keel als je dat in en uitademt via de mond) snel van af. M-i-L, jouw banner is echt heel mooi hihi (wat ST zei). Je HCG is mooi gestegen hoor!! Je kijkt vast uit naar de eerste echo, hopelijk is die al snel. BS, Llkh en iedereen die ik nu vergeet (ben zo slecht in alle namen onthouden), dikke hug! En ik hoop voor jullie, net als bij Juulzon, een wonder dat het spontaan gebeurt heel binnenkort. Ik ben vandaag vrij ipv woensdag dus mijn weekend is nu begonnen! M'n vriend moet opbouwen op de beurs, normaal help ik mee maar nu heeft hij een vriend van ons als hulp dus hoef ik niet veel te doen. Denk dat ik in huis wat dingen op orde ga maken en tussendoor veel bankliggen .
ST, vergeet ik helemaal jou te schrijven ... oooh echt erg!!! Maar heb je foto's al bekeken en deze zijn gelukkig goed gelukt!!! Mooi klein mensje is het . Zwijmelse (ik doe het ook af en toe in het kamertje, daar staan 2 ingelijst op de commode) vandaag nog ff verder meid! Ben jij nu ook minder uren gaan werken, ja toch?
Tori: wat vervelend dat je zon last hebt van harde buiken!!!! Toch maar stappie terug doen schat! Je zal het nu zo richting de laatste weken vaker krijgen! Incl oefen weeën enzo. Maar vandaag ben je lekker vrij , dus neem lekker een dag voor jezelf en vooral voor rust! Pyama dag! Chilldag! Lekker bank hangen boekje lezen, filmpje kijken beetje in huis rommelen dingen doen waar je zin in hebt! En de rest gewoon lekker niet doen Hahah thanx voor je naberichtje heb de hele avond lopen zwijmelen idd! Hihi maar ook regelmatig opt kamertje hor! Loop dan ff binnen friemel hier en daar wat, neem een paar keer diep adem en kijk tevreden om me heen gister nog kleertjes staan bekijken die ik 2e hands had gekocht dingen liggen nog op commode. Heb ze al 10x vast gehad, maar blijft fijn! Ik werk helaas nogsteeds 4x9! Maar probeer zo nu en dan tussendoor verlof te nemen. Zodat ik toch wat meer tijd voor mezelf heb. Soms ga ik uurtje eerder weg, gister had ik hele middag verlof volgende wk heb ik ma en di volle dag. Woe flex , donderdag halve dag (ivm mondhyg) en vrijdag ook halve dag! (ga met man naar 9mnd beurs savonds) Verkoudheid: wist je dat het zelfs een symptoom is?!?!!?!?! sommige vrouwen zijn hun hele zwangerschap verkouden!!!! Ego: ik heb lekker geen nieuws!!! Heb hele nacht door geslapen!!! Dat dan weer wel! moet nu werken tot sluit en heb dan lekker weekend!! Morgen is man naar Texel..hardloopwedstrijd. en kan ik lekker in huis rommelen! man is overigens nog steeds in huis aant klussen, hij is nu de kozijnen van het toilet en woonkamerdeur aant opknappen , de onderkant trap geschuurd en geplamuurd, en de plinten opgeschuurd, zodat hij dat volgende week in 1x kan schilderen! hij wil denk alles klaar voor straks als beeb er is! zondag is man hele dag werken,..en heb ik weer een rommel dagje! beetje huishouden doen enzo.
MIL: thanx!!!!!!! en voor je het weet is jullie ukkie ook alweer zo groot!!! gaat allemaal veel te hard! hoest met je?!?!
Ik zie dat ik weer eens achterloop met lezen.... Maar ik moest nu even snel reageren op de 3-D foto's van ST. Wat mooi!!! Je ziet jullie bebe zo duidelijk!!!! Lieve meiden, Hele fijne dag allemaal en alvast een heel goed weekend! xxx
Ja prima! Ik voel helemaal niets maar die eerste weken zijn zowiezo wel erg onzeker dus ik laat het maar een beetje over me heen komen... 1 maart echo dus dat wachten we af!
Tori harde buiken, ai lekker rustig aan en lekker op de bank met iPad mini en veel wordon spelen Stomen is misschien ook wel een goeie ja! Net ff langs de apotheek geweest en zij gaven als tip zoute drop, koud water, waterijs en rust. Als ik koorts krijg wel ff met de, dokter bellen. Dus ben mn mandje i gekropen. Vanmorgen wel naar mn werk gegaan, maar voelde me op een gegeven moment zo belabberd dat ik van moest huilen...te erg. Die hormonen MiL wat een mooie banner!! 1 maart voor het eerst gluren naar jullie pixeltje, wat gaaf, ik voelde ook niet veel hoor, alleen als ik me 's ochtends te druk maakte werd ik echt misselijk. Geniet ervan zeg ik hihi ST ik heb je foto's gezien hoor, prachtige!! Komt zo dichtbij nu allemaal he. Had ik ook eens gehoord ja over verkoudheid...pff ik ben daar al zo bevattelijk voor! Maar zitnu ook echt in mn keel en slikken doet echt pijn. Het gaat wel weer over he. Nina, hoe gaat het meis? Verder hier weinig nieuws. Dit weekend is m zus in nl! Zo'n zin om haar te zien! En nog maar 2 weken en zijn nn ouders weer thuis. Ik doe ff mn oogjes toe..
llkh: Hoe is het nu met je dan? heb je al besloten of je doorgaat voor poging 3?? Pfff het iss zwaar allemaal he!! Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat! Wel hoop blijven houden he!! Tat: Wij doen normaal helemaal nooit aan Valentijn, alleen een kaartje ofzo.. Manlief zegt altijd dat ie het geldklopperij vind hahaha dus ik had ook helemaal niets verwacht..En mijn man is ook zo... Hij blijft me echt verassen.. Doet ook vaak uit het nietss iets liefs.. Neemt ie me mee uit eten of bloemetjes bij zich of een lief kaartje zomaar.. Toch fijn dat we van die lieve mannen hebben he Hahaha Wattt leuk voor je vriendin zeg!!!! Ook al keelpijn?? Het heerst volgens mij ook hoor... Mijn neus zit helemaaaal dicht en keel en oorpijn! Pfff Beterschap meidd!!! Ik ben ook wel heeeeel erg benieuwd naar buikfoto's hihi.. ST: Jaaa hij is een schatje hahaha.. aaaaaaaaah wat een superrr mooie foto's... lekker bolle wangetjes en een super lief glimlachje!! Mooooi om te zien zeg! Echt bijzonder! Fijn dat ze er nu beter voor lag!! Ik denk trouwens dat het een meisje word... Wat denk je zelf?? En doe je beetje rustig aan met al dat harde werken!!!! Wel goed voor jezelf zorgen he!!! Tori: Jaa het is jammerrr ik had er wel al opgerekend.. maar nog nooit een blasto cryo gehad dus had toch wel weer een beetje hoop maar goed.. Ik wil er niet te lang over na denken en gewoon verder.. .weer een stapje dichter naar mn wens toe... hihihi.. irritant dat je harde buiken heb... maar gelukkgi heb je lekker een lang weeekend... Lekker rustig aan doen!! MIL: 1 maart echo... daar kijk je zeker wel erg naar uit he?? wees blij dat je nog geen kwaaltjes heb Had je dat bij je zoon wel ?? Nina hoee is het met jouu??? EGO: Nou de eerste spuit deca er gister ingezet.... Morgen Menopur erbij en vrijdag de 1e fm.. Dusss denk zo over 2 weken punctie *Bahbahbahkondenwedatmaaroverslaan* Maar goed.. dit zal voorlopig de laatste poging worden dus ik hoooooooop dat er veel eitjes groeien zodat ik nog wat in de vriezer heb..Al is t maar voor t gevoel.. Nou dat was ff me ego..
Blehhhh meiden ik heb echt 0 zin om te werken!!!! Pfffff Nina: thanx dat je ff speciaal komt reageren! Erg lief!!!!! Jij ook alvast een heel fijn weekend!!! X MIL: fijn dat je je iig niet belabberd voelt eerste weken zijn idd altijd onzeker, maar zit helemaal goed meid!!!! Op naar 1mrt! T lijkt nog zover weg, maar voor je het weet, . Tat: thanx meid!!! Goed dat je ff wat gehaald hebt voor je keel! En lekker onder de wol nu!!! Eet je niet teveel dropjes!!! Denk om je bloeddruk ik heb juist door/sinds de zwangerschap een top immuunsysteem! Griepje, verkoudheid, virusjes niks!! Alles gaat aan me voorbij heeeeerlijk!!! Ooooooh je zus is er bijna!!!!!! LEUK!!!!!! dat wordt genieten !!!!! heeeeel veel plezier!!! Sammy: jij ook bedankt skat! Toch lief en fijn hoe iedereen altijd reageert op fotos enzo! Ik heb geen idee wat het word! Ik had in het begin j-m-j-m-j-m-j-m gevoel. Afgelopen weken (maand) echt sterk jongen! En soms denk ik weer meisje, en gister was ik op het ene echo moment 100% overtuigd van jongen maar dan kwam t weer anders in beeld en dacht ik ..nee joh,..das een meid!!! T kan echt beide kanten op! Maar zoals ik altijd zeg: t maakt mij niet uit of het jongen of meisje is! gezond of niet, .als het er maar klaar voor is, ons liefde te ontvangen! Want we houden er nu al zielsveel van! Je bent weer begonnen met je poging!!!! SPANNEND!!!! We gaan jou eens ff hooopies eitjes bezorgen!!! Zodat je er een heleboel in de vriezer hebt voor brusjes want de eerste beste tp gaat een plakkerd worden!!!!! Kop op kippetje
Hahahaha gekk!!! Dit word me 9e tp... bij jou was die de 10e raak Dus ik heb nog wel hooop hooor hahaha!! Ik vind het welll eng enz omdat k weet dat dit voorlopig de laatste poging is.... ben wel bang voor het "Wat als" verhaal.. Maar goed.. Daar denken we nog maar ff niet over na! Hahaha ik zou veeeeeeeeeeeel te nieuwsgierig zijn om te weten of het een jongen of meisje is!! VInd het heeel knap van je dat je het verassing wil houden. Alhoewel het mij ook niets uit zou maken of het een jongen of meisje zou zijn als het maar gezond is! En het is toch logisch dat iedereen zo reageert op de foto's Is toch super mooi om te zien!
Sammy wat spannend weer!! Hopen met z'n alles op veel mooie Emmy's!! Bij mijn zoontje voelde ik ook nauwelijks iets. Net als nu, toch blijft het dan spannend, al ben ik erg blij niet misselijk te zijn!!
Krijg net een brief van het zh dat de echo niet door kan gaan. Of ik het erg vervelend vind als het een dag naar voren wordt verplaatst