IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Brabbel, wat spannend weer!!!! k wil ook een babyyyyyyyy hahaha
    ST Werkze!

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    sammy: komt helemaal goed meid!!!!!!!!!! die gaat er vast en zeker komen ;)
    xxx

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabbel wat spannend!!!!! Op naar een berenbrusje!!! Ik duim voor jullie!

ST lekkende borsten...Ik had het vooral bij de borstvoeding. Dan liepen mijn borsten soms echt over en spoot het eruit zonder er wat voor te doen :(
    Dat vond ik echt niet prettig aan de borstvoeding, maar er zaten ook wel weer genoeg voordelen aan ;)

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    MIL: wat jij zegt herken ik wel van mn schoonzus. zij had ook altijd " lekkers" vooral als ze niet optijd ging voeden...liep er gewoon uit.
    tis nu bij mij echt nihil hor! maar had t nog niet verwacht! heeel apart!!! tis ook beetje vettig lijkt wel!
    hoest verder met je!??!?! ruim 5wkjes alweer!! heeeeerlijk

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    oeoeoeoh brabbel wat spannend weer!!! Ik snap dat je er kriebels van krijgt, dat krijg ik al als ik het lees :D
    En wat een heerlijk ding is beer!

Zonnetje goed om weer van je te lezen! Jullie waren er natuurlijk even heerlijk tussenuit. Genieten!
    Ja buikje komt langzaamaan. Vanmorgen 65kg schoon aan de haak, da's ong 2.5kg erbij. Op mama apps (tip van Tori) zie je een ideale gewichtstoename lijn en daar hang ik netjes onder. Ik ben natuurlijk amper misselijk geweest of hoeven overgeven en heb sinds eind december ook niet meer gesport en amper bewogen vanwege de bloeding. Een deel is dus zeker uitzakken van het niks doen en stilzitten ;) Misschien dat ik met vriendlief ga zwemmen vanavond. even kijken hoe ik me voel na weer werken vandaag. Ben nog niet helemaal de oude merk ik. Vannacht slecht geslapen door vele hoesten.
    Herken het dat mensen er op een gegeven moment maar niet meer naar vragen of durven vragen. Bij ons was het ook vaak omdat ze het zo verdrietig voor ons vonden.

Sammy, aaaaah lieverd toch! Herken je gevoel zo!! Ik wou dat ik je de zekerheid kon geven dat het vast goed komt....knuf!

hihihi, St gaat eigenhandig cappuccino pads maken :D

Hier verder weinig nieuws, zie tekst aan Zonnetje. Vandaag weer aan het werk. Snotter nog en keeltje is nog wat rauw van het hoesten vannacht. Moeheid is nog steeds in volle kracht aanwezig en merk vooral dat collega's en werkgever daar wat sceptisch tegenover staan ("ja, moet je ook op tijd naar bed he"...*zucht* we vergeten voor het gemak maar even dat er iets in me groeit dat veel energie vergt...) bijna weekend *verzuchte ze sarcastisch* ;)

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    whahahahahahha tat: gek mens!!!!!!!!! zo had ik het nog niet eens bekeken!!!! hahahahahahahah lol pis zowat in mn panty hier!!! mafkees!!!
    die vermoeidheid......heeeeel herkenbaar!!! babys zijn net parasieten hor! als er niet genoeg binnen komt, eten ze aan jou! ze vreten je energie weg en putten jou lichaam uit!!
    en niet alleen dat, maar alle emoties van de afgelopen weken/maanden/jaren knagen ook!!! en die zuigen je energie ook weg! t kost gewoon tijd allemaal!! je lichaam en geesten moeten omschakelen en wennen!!!!!! en je collega's...die wennen er ook maar aan :D !
    hopelijk zakt t gauw beetje af! ik trok met week of 18 ofzo stukje bij beetje bij laatste weken gingen best goed!! nu slaat vermoeidheid wel weer toe! maar als ik er zelf op let,...gaat t eigenlijk best goed!
    kop op skat!!!! ;) komt helemaal goed!!! er groeit zo iets moois in je! denk daar maar aan ;)

hier vandaag een baby die rechtop in mn buik staat volgens mij!! nouja onderste boven dan!! ik heb t idee dat ik helemaal gestrekt rechtop moet gaan zitten anders "knelt" het. tis net of mn romp te kort is! en als ik beetje gezakt zit,...wordt meneer/mevrouw geïrriteerd en gaat flink schoppen/draaien/woelen! iig erg ongemakkelijk dus vandaag!
    maargoed....nog paar uur, dan ben ik thuis!

7. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    :D :D :D :D of meer Café au Lait?? :D:D
    Daar heb ik trouwens ook last van gehad de afgelopen dagen met niezen, dat de boel wat nat werd van onderen :):):)
    Ook een zwangerschapskwaaltje?? ;)

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    MEIDEN kunnen jullie 9 maart? Date
    Wie gaan? ST aanbod is nog steeds geldig
    Angelica
    Brabbel
    ????

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Absoluut!!!!! Meid geloof me... t wordt steeds minder!
    Van sexy string/onderbroekje naar saaie slip/fuik
    vervolgens ga je van mooie lingerie/bh naar anti vrouw meegroei bh
    dan kom je in fase dat inlegkruisjes onmisbaar zijn!
    (en komt er extra slip in je handtas)
    en daarna gaat er in die saaie hangtietbh compressen!!
    Nee....lekker sexy allemaal!!!!
    Heb je zin in avontuur
    komt ie eerst een broek tegen met band tot op je oksels
    uit dat ding! Shirt uit (das enige normalr) kijkt ie tegen lelijke bh (voedingsbh is overens wel mooi te verkrijgen) hup uit dat ding, compressrn!!
    Schaam lach moment...dan gaat die omaslip uit en hopelijk kijkt man niet...want ianti lek zit er nog in!
    En dan beweeg je ook nog eens erg "soepel" :-s en heb je dikke kogel!
    Hahahahahahhaahhaha lol

gelukkig voel ik me voor en na t uitkleden wel sexy/aantrekkelijk
    en doen de hormonen veel goeds ;+)
    (moet wel oppassen dat ik nie spontaan plas hahaha)
    hahahaha

nee hor mop.....t klinkt zo stuk dramatischer dan t is!
    Ik heb er nog geen problemen van ondervonden!

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hetzelfde geld voor ongi....draag nu ook een oma slip hihihi

ongi is op dag 20 gekomen:(

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    whahahahhaahahaa!!!! Ik blijf erin!!! Hou me vast!!!! hahahahahah!!!
    oh man, ik doe het wéér *drup*:)!
    Gelukkig koop ik in Londen altijd hele leuke, vrolijke, hmm-ik-ben-eigenlijk-geen-14-meer-dus-kan-een-koe-of-badeendje-nog-wel boxers en slips bij de Primark, maar arme mannen.... ik moet ook zeggen dat ik me ondanks mn groter wordende lijf wel sexy voel ;)
    Merk ook dat mn lijf zich steeds meer gaat klaar maken om als baar-en voedmachine te gaan dienen. Borsten veranderen, lichaamsvorm....maf maar erg bijzonder.
    Ach het gaat tenslotte uiteindelijk om de inhoud, daar doorstaan we het voor!

BS, ja ik kan 9 maart! Lijkt me heel leuk om elkaar (weer) eens te zien! Zet me maar op de lijst.

Kom op meiden, ff kijken of je ff een paar uurtjes vrij kan maken hiervoor. Tis zo bijzonder om elkaar in levende lijve te ontmoeten!

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Whahahahah jaaaa ik kan dingen heel tactisch/droog vertellen hahahah

9mrt ovb!!!
    Man komt dan terug van wintersport en moet daar ff rekening mee houden. zodra ik wat meer weet...horen jullie het! Maar lijkt me leuk!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hahahaha mijn vriendin werd helemaal geil door die hormonen, had medelijden met mijn neef.........Haar ondergoed was ook vreselijk........BLOEMEN

14. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    9mrt hier ook ovb, moet naar school dus ligt aan het tijdatip.
    Xx

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Probeer 9 maart, al moet ik m'n dochter wel meenemen, en weet niet of mensen dat erg vinden? Kan ook zijn dat ik onder het mes lig ;). Dus ovb.

16. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Dat jij onder het mes ligt??
    Hmmm klinkt niet goed...

Hoe is het nu met je meisje?? Goed opgeknapt eigenlijk?

Xx

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, ik helaas. Krijg je met z'n achterlijke bevalling als ik had. Tot endeldarm uitgescheurd, inwendig gehecht, kringspier aan gort en nu deels incontinent daardoor. Moet dus opnieuw open en geopereerd worden en krijg daarna 3 maanden een tijdelijk stoma.

Kleine lag vorige week weer in het ziekenhuis, maar dan met rs virus..... Gelukkig nu weer beter... Ze was afgevoerd met ambulance en zuurstof tekort....

18. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Pfff babii lekker vooruitzicht ook...sterkte meis!

Bs wat een absurd korte cyclus trouwens? 20 dagen?

Komt een zondag anders beter uit voor jullie?

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    babii: wat fijn dat het beter gaat met de kleine meid!!!
    zooooo sneu!!!!!
    en is toch leuk als je dr meeneemt?!?!?! xxx

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat heftig!!!! :(:(
    Sterkte ermee meis, wat een ellende!