IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag

Jij/jullie hebben ook echt alle mazzel van de wereld heh!
    Dikke dikke knuffel!!

Enne als je haar meeneemt helemaal prima hoor. Als ik een traantje wegpink, ben ik tenminste bij dames die wel weten hoe dat voelt;). Het hoort er gewoon bij.

@tat, zondags de 10e komt voor mij iig beter uit. Wat ik zeg, heb studie dag van 10-16, dus ben van 9-17 bezet enzo.

@ego: hier na een zwaar weekend weer wat aan het opkrabbelen. Heb niet alle 3-5de paginas terug gelezen, sorry daarvoor. Ik merk dat ik niet mijnoude energieniveau heb. Deze week veel werken, vorige week ook al, en dan ook nog studeren. Helaas loop ik door onze omstandigheden wat achter met de studie, dus snel ff bij komen. Deze week werk ik verdeeld over 5 dagen toch zo een kleine 30 uur, en vorige week ook bijna 34 gemaakt. Met een contract van 20 uur vind ik dat helemaal niet erg, want ieder uurtjes is toch weer wat extras wat we goed kunnen gebruiken, en werken is de beste afleiding die ik heb. Maar toch... De studie schiet er dan helemaal bij in.
    In me lichaam is veel gaande, het weekend is veel emotie eruit gekomen. Er zit een virusje te broeden, de bacterie, weinig bloed (goed ijzer), dus gewoon veel moe.
    Gelukkig draai ik nog veel kassa diensten, want van bukken wordt ik snel duizelig. Bukken gaat qua pijn zeker wel weer. Tillen durf ik gewoon nog niet. Ik hou even wat extra herstel weken aan voordat ik dadelijk tegen de vlakte ga.
    Dit weekend zijn ml en ik al weer 12,5 jaar een setje, en ik probeer naast een verrassing bij het diner, en een weer eens wat anders ontbijtjenog steeds wat leuks te verzinnen om te geven/doen. Om12 uur moet ik bij de kapper zijn, dan wordt er weer wat model in gemaakt, en maken ze het gelijk mooi voor de avond...
    Help??

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!!
    Lief dat jullie zo met ons meeleven!

Xx

2. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    oooh llkh, wat een ellende allemaal meis. Zo blijft een nare ervaring maar naslepen. Moet verschrikkelijk zijn voor je :( Petje af dat je dan toch zoveel uren draait hoor!

Nog meer gegadigden anders voor de 10e?

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    10 maart? Nee, sterfdag van m'n man....

4. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    F*ck Babii :( Niet bij stilgestaan :(

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Goeie morgen schatten!!!

Hey tat: je hebt je banner veranderd :D valt meteen op ;) lekker voorjaarskleurtje!!
    Morgen alweer 15 weekjes!!! :D :D hoe gaat t?!?!?!

BS: ik kan me heeeel goed in je vriendin verplaatsen ;) hihi gelukkig ben ik vaak te moe maar de hormonen gieren door mn lijf! Maar geloof niet dat man het erg vind! Al heeft ie wel ontdekt dat mn buik in de weg begint te zitten! Vanmorgen dus maar eens een foto gemaakt van die toeter van voren, en ja…ik snap t wel. Hihi zelf heb ik het idee dat t buikje nog heel klein is, je ziet zelf ook niet zoveel he?!?! Maar als je dan een foto hebt als bewijs,….. maar goed…lossen we wel op ;)
    Oooh en ik heb trouwens geen poesjes, bloemen, vlinders, stippen hor,…gewoon saai grijs zwart en wit. Maar wel van die “lelijke” simpele onderbroekjes!

LLKH: wat ben je toch een lieve meid!!! Je reactie op Babii , voor de meeting!!! En idd….we weten allemaal hoe t voelt en al komen er zeeën van tranen meid,..hoort erbij xxx
    Wat vervelend dat je t zo druk hebt meid! En dus ook niet helemaal fit bent!!! Je hebt ook druk schema hor!!! Pfff en hoe je het ook wend of keert,…er gebeurd lichamelijk én geestelijk gewoon heleboel nu met je!!! Gelukkig idd,…dat je lekker veel kassa kan draaien!
    Je moet lekker rustig aan doen schat! En vooral heel goed op jezelf passen!!!!!
    En je energie….je komt vanzelf weer op pijl ;) ( hier ook wat vermoeider…ook wat emoties die dwars zitten/los komen!)
    Maar……je hebt wel een prachtig weekend int vooruitzicht meid!!!! 12.5jr!!!!! prachtig!!!!!!! Das zeker wel een diner waard!!!!! (er zijn hoop stellen die t niet halen,..en helemaal niet als ze in de mmm raken! En dat hebben jullie maar weer mooi gefixt! :D )
    Wij zijn maandag 3jr geregistreerd partner! ( “getrouwd”) en dit jaar in november 10jr samen! Dus ik denk dat wij zondag maar lekker uit eten gaan! (man moet werken maandag)
    Maak er een fijn weekend van!!! En veel genot bij de kapper ;)
    Xxx knuf

Babii: wat fijn om te lezen dat het goedgaat met de kleine!! Ik houd je in de gaten hor! (fb) ;)
    10mrt is dan zeker geen optie schat!!! Jeetje wat gaat t hard!!!! Pffffff slik.

Ego: weinig nieuws! Gister toch wel vermoeiende dag gehad met de meiden! Lag samen met hun tussen de middag te slapen en lag om half 10 savonds in coma op de bank tegen man aan! Ik was echt gebroken!!! Manlief neemt eigenlijk alle taken wel over,…eten maken, eten geven, verschonen, tillen, naar en van bed,..enz. maar toch willen ze de hele dag aandacht natuurlijk en als man net ff niet in de buurt is, valt er wel 1 of valt er iets op de grond of hebben ze onverwachts poepluier …je kent t wel. En ga ik toch dingen doen en me bezig houden met ze! En de oudste is zoooo aant puberen!! Werkt niet echt lekker met mn hormonen! En had ook al slechte nacht gehad  maargoed,…we hebben vooral veel leuke momenten gehad!!!
    We zijn lekker naar t centrum geweest, wat dingen kopen. We zijn bij de drukker geweest om geboorte kaartjes te bestellen! (arme man in shock vd prijs) we zijn bij de gemeente geweest,..en mn man is nu officieel de papa :D klinkt heel gek misschien…maar vond het toch wel bijzonder moment! (oft zijn de hormonen!) zijn lekker wezen wandelen met de honden en hebben lekker zitten spelen op de grond! Maar ook gewoon samen broodjes en fruitjes eten is leuk! of boodschappen doen :D
    Oooh en t knuffelen! Aant eind van de dag komt de oudste dan lekker bij me op de bank hangen met flesje sap en dan knuffelen we wat en kijken we samen tv! Heeeeerlijk!!! Zij is moe van de dag. Ik heb dan een buik als een basketbal en ben gebroken jongste speelt lekker en man staat te koken! Heerlijke momenten!! Helaas was dit 1na laatste keer. Maar ….daarom gaan we volgende week wat leuks doen!! Denk naar de ballenbak ofzo! :D :D :D
    Gister avond had ik hoop last van mn buik. Maar na een warme douche en buikje vrijven door mn man en kruikje ging het wat beter en vanmorgen voelde de boel weer alsof er niks was ! vandaag alweer 32 wk!!! Pffff
    Ben nu te werk en moet tot half 3 ongeveer. Dan thuis ff tandjes poetsen enzo en naar de mondhyg! En wil ff nieuwe schoenen kopen (instappers) en rest van de dag zijn zonder plannen! Zwemmen is er niet ivm schoolvakantie en man is t werk! Morgen weer ochtend dienst maar ben half 1 klaar! Dan komt de kraamhulp voor intake, daarna nog ff snurken en bijtanken! En naar de 9mnd beurs!! :D zelfs man heeft er zin in!!! hihi. Gister in kruidvat zag hij aanbieding van kv luiers..ik zei dat ik gewoon pampers wou die hadden ook aanbieding zei hij. Dus ik zeg, ja maar op de 9mnd beurs zijn ze NOG goedkoper..ooh dan slaan we ze daar in!!! hahahahahahahahahaha

ps: zal weer ff dikke buiken foto in mn map zetten! vind de zijkant nog zo klein maar de voorkant ....mijn hemel!!!

6. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag

Hele hele super dikke dikke knuffel voor jouw!!

St:*bloost er hier een* (kan niet goed tegen complimentjes).
    Ehmmmm en dan nu even op jouw berichtje, als ik het zo lees mag ik nu zeggen; vindt je het gek dat je s avonds zo een last van je buikje hebt na zo een drukke dag... Je moet wel rustig aandoen en aan jezelf denken:D:D
    * soms dus niet zo lief;)*

Ik ga me snel aankleden moet zo alweer werken.....

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hoiii meiden..

ST & Tat : Nou ik hoop dat die baby er ooit gaat komen..

Ik merk dat ik er gewoon steeds minder positief in sta.... Ik blijf maar twijfelen... zie ten eerste heeeeel erg op tegen de punctie (nergens voor nodig want heb er alle 3 de keren weinig van gevoeld) ten tweede ben ik bang dat het nooit lukt... Maar ik ben ook super bang dat ik WEL zwanger raak... Dan ben ik weer bang dat het mis gaat en dat ik misschien zo iemand ben die misschien wel zwanger kan worden, maar niet kan blijven. Gewoon al die onzekerheid enz.. Want ik denk... Dat deze poging de laatste is.. Ik raak gewoon in een soort van dipje weer en dat wil ik niet.. dus probeer er nu zoveeel mogelijk uit te klimmen maar dit vreet gewoon al mn energie enz, ik heb ook altijd zo;n last van die hormonen. Ik trek het niet om hierna nog een keer alles te doorlopen denk ik.. Nou ja tot zover even mn ego.. haha. verder gaat alles oke. Gestopt met de aspirine, geen ongi meer en met spuiten ook geen stromend bloed meer gelukkig!

Bs: Wat een korte cyclus.. hoe gaat het nu mt je??

Babii: Wat vreselijk zeg, zo;n heftige bevalling en dan weer geopereerd worden!!..En inderdaad wat gaat de tijd snel joh :( Alweer bijna een jaar.. Heeel erg veel sterkte meid!!
    En ik vind het iig geen probleem als je je meisje meeneemt.. Geeft de meeste denk k wat hoop!! dat het gewoon kan!

llkh: Irritant dat je nog zo weinig energie heb, maar is wel logisch.. eerst al die nare dingen, dan weer een bacterie.. pff en ik zou ook lekker aan jezelf en je gezondheid denken en nog niet gaan tillen en zware dingen gaan doen. Maar de extra centen zijn altijd wel lekker!!!
    12,5 jaar wat een tijd!!! Wij zijn bijna 11 jaar samen.. pff ik voel me oud hahaha.. Lekker naar de kapper altijd goed!! En ben je er al uit wat je gaat doen/kopen??

ST: zooooo vind je het gek dat je last van je buik heb en moe bent hahahaha bezig bijtje;)
    haha wat voor geboortekaartjes heb je genomen?? Met foto??? hahhah arme man!!!
    Leuk johhh dat je man ook zo'n zin heeft in de 9 maanden beurs hahah.. lekker pampers inslaaaan! Ben benieuwd naar je buikfoto's hihihi..

Nina, MIL & Tori Hoe gaat et met jullie?????

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    ST veel plezier op de 9 maandenbeurs!!

Ik gebruik pampers en kruitvat luiers. Kruitvat is altijd voor de nacht want die is veel steviger en kan meer hebben. Pampers gebruik ik overdag die zijn wat zachter, maar daardoor ook flexibeler en lekken dan eerder door dan de kruitvat.

Denk dat ik binnenkort weer helemaal over ga op de kruitvat luiers. Bevallen mij zo goed!

Babii knuf voor jou! Wat moet jij veel doormaken zeg :( En 10 maart alweer een jaar geleden :( Veel sterkte meis!!

Sammy en llkh1984 voor jullie ook een dikke knuffel meiden!!! Wat hoop ik toch ENORM dat het voor jullie ook weggelegd is!!!
    Lekker binnenkort mee puffen met dikke buiken ;)

Hier alles rustig. Heb geen kwaaltjes, buik is geslonken en ik merk eigenlijk niets... Ben erg druk en niet erg bezig ermee, maar soms komt er even een onzeker gevoel langs of het wel goed is.
    Met 4.4 had ik de laatste bloedtest. Morgen komt MvM dus hoop wel dat het een enorme knaller gaat worden anders onzekerheid ten top! De 28ste de echo dus nog even geduld!

9. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Dames ik heb nog wat hulp nodig hoor...

Deel 1 voor zaterdag is klaar...heb spullen voorontbijtje *sh...t jus de orange vergeten* in huis. Helaas dus wel in koelkast dus niet geheel verrassing, maar de extratjes wel...

Deel 2 ik ga naar kapper, dus ben helemaal sexy straks

Deel 3 en daar loopt het spaak. Heb nog niet iets kunnen verzinnen van 'dat is het'. Ik ga wel wat postit briefjes door het huis heen plakken alleen wil ook nog echt wat speciaals doen.

Nu net moe thuis van werk, dus ga weer sluiten, en morgen verder.

Xxxxx

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    #4850 spannendetijden, 21 feb 2013
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
    LLKH : blozen is nergens voor nodig meid!!!! this gewoon een feit!
    En ik ben sprakeloos……maar je hebt wel gelijk…heb iets teveel gedaan!!

Sammy: heeeeeeeeeel herkenbaar !!!! Maar …..kop op….positief blijven schat!!!!!!!!!!!!
    Het komt echt wel goed!!! Daar geloof ik gewoon in!! Blijf vertrouwen houden!!!!!!!
    Ben wel blij om te lezen dat het bloeden is gestopt en beter gaat met prikken!!!! Fijn mop!!!
    Pas je goed op jezelf!?!?!? En als er wat is….je weet me te vinden ;) xxxxx
    Ja ja ja …ik moet meer rust nemen…nou ja ..iig minder actief bezig zijn ;) man lief zei het ook al! En hij neemt ook veel van me over! De schat!! Gelukkig heb ik lekker chill avond gehad vandaag! Morgen vroeg nog ff werken en dan alleen maar leuke dingen en ontspannen dingen :D
    We hebben een neutrale kaart. Een 3 luik. Zonder foto ofzo (dat vond man niks). Zodra ik ben bevallen,..kom ik m spammen :D (En voor wie dat wilden…die krijgen er 1 thuis ;) ) als jullie dat goed vinden natuurlijk!!! Met foto van ons wonder apart! Of niet natuurlijk!
    Man wist niet dat t zoveel zou kosten…al had ik m het al eens verteld…mara toen waren we er nog niet echt mee bezig dus dat is m ontschoten!!! Hij heeft ook absoluut niks met kaarten hor. Nooit gehad dus ziet de waarde niet..maar hij weet NU hoe belangrijk het voor mij is, en vind het prima en is de shock te boven hahahahahaha lol

MIL: nog ff doorbijten tot de 28ste!!! Dat is het bijna schat!!!!!!!!! En die test morgen bij mvm gaat zeker weten knallen!!!!!!!!! Wel fijn dat je lekker druk bent, lekker wat afleiding dus :D
    Xxx

IIKH : ik ga ff voor je piekeren!!!!!!!!! Morgen vroeg hoop ik je goeie tip te kunnen geven :D
    Wel leuk hor…… ik geniet gewoon met je mee!!! Als ik t zo lees,…beleef ik t helemaal (ben net zo)

Ik heb vanavond nieuwe broek gescoord!! Ik dacht…ik stap eens van mn veilige vertrouwde zwarte mama legging af!!! …misschien beetje drastisch meteen ;) maar ben er denk wel blij mee! Tis eens wat anders zalk maar zeggen :D hihi

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    potver 3....
    t uploaden gaat beetje erg lastig!!!!!! (zeg maar gewoon extreem langzaam tot niet :):()

maar na 10min wachten ist gelukt!

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    #4852 brabbel1988, 21 feb 2013
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
    St, en inmiddels is tandje 6 ook al door, dat was de verklaring voor WEER een paar drama nachten.
    Als Beer slecht slaapt, dan zitten er gewoon tanden te wringen, echt zo zielig!
    En over de fertil-afdeling, ik vind t zo dubbel, ik heb dr altijd veel moeite mee gehad.
    Ik kon dr echt NIET tegen, heb met regelmaat de tranen laten vloeien als er weer iemand met een kleintje zat.:)
    Echt raar, maar ik denk dan elke keer als er iemand naar Beer kijkt: “Zal ze misschien net een mk hebben gehad, of net de laatste IVF in zijn gegaan, of of of……en dan zit ik daar met mn kind.
    Maar ja, ik kan Beer echt niet elke keer wegbrengen, dat is zo moeilijk.
    Ook weer zoiets, ben ik weer in t ziekenhuis, kom ik 3! JA 3!!!! bekende tegen. :cool:
    Enneuh, met de melkcups was ik ook zeer bekend.
    Vanaf week 14!!!! Al lekkende borsten, soms een drupje, en vanaf week 16 kon ik al niet meer zonder BH slapen, want dan zaten er plassen met melk in mn onderlaken van t bed.
    Ik had echt een enorme productie!
    Zo snel als ik op mn buik ging liggen voelde ik de klieren in mn borsten gaan werken, en voelde ik de melk er echt uit lopen als een kraantje.
    Gelukkig naar de bevalling niet lang last van gehad, maar een week of 4 geloof ik.(Gaf FV)
    Tip! Leg een koud washandje op je borsten na t douchen, dat remt de productie.
    En niet te veel knijpen, hoe grappig t ook is, haha!!! :) :)

Als ik t voor t zeggen zou hebben, dan kreeg iedereen eerst een baby voordat ik een 2e krijg.
    Snap wel dat t voor jullie raar is om te lezen dat ik al voor een tweede ga,vond dat ook altijd zo confronterend.
    Hun al een tweede, en ik dan?!?!?!
    Knuffel, misschien zijn we binnenkort wel samen zwanger.I HOPE SO!
    Lief dank je!
    Fijn dat we elkaar op FB hebben he,kan je nog meer genieten!
    En al een beetje beter?
    Leuk om je 9 maart weer ff te zien, doen we weer een appeltaartje met slagroom,haha. :D
    Of lekker lunchen, dat doen BS en ik sowieso!
    En als je op t einde loop, zo rond de 32-34 weken, dan voel je je net een houten trekpop, dan kan je niet eens meer een beetje fatsoenlijk je schoenen aan trekken.
    Nou ja, bij zeekoe Brabbel was dat tenminste….. :cool:
    Aankaarten bij je VK, die kan je tips geven over je bekkenbodemspieren.
    Is ook HEEL belangrijk voor na je bevalling!
    Als je er niks mee doe, heb je een grote kans, om later (als we hoog bejaard, grijs en met rollator rondlopen) zwaar incontinent te raken.
    Is een serieus kwaaltje vertelde mijn VK mij.

Goh, zou wel graag willen weten welke hormonen ze gebruikte, want ik had een libido van een vrieskist.
    En toen ik eenmaal zwanger was, durfde ik niet meer, of was t pijnlijk door mn dikke toet.
    (In mn hele zwangerschap misschien 3 keer ECHT gedaan,schaam schaam.)
    Alvast gefeliciteerd!
    Lekker samen een dagje Scheveningen, met misschoen een overnachting.
    Mooie canvasdoek van jullie af laten drukken, is een leuk cadeau, en nuttig!

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Brabbel: ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is hor. Zo weet ik dat ze hier int ziekenhuis de “speciale” meiden/stellen altijd voor 9uur half 10 behandelen. (fm enzo) en als ik dan vroeg in de ochtend moet komen voor controle en ik zie die meiden…dan denk ik ook altijd…zal zij int traject zitten!?? Enz.
    Jeetje…tantje 6 al?!?!!? WAUW!!!! Hopelijk blijft t nu ff rustig bij beer en kan ie een goeie boeren nachten maken :D
    WOW……vanaf toen al melk?!?!!?!?!? Jeetje…ik moet echt mn best doen om het eruit te knijpen/persen hahahahaha heb nu ook geen cups meer in. tis voornamelijk onder de douche blijkbaar. Maar denk dat het met paar weekjes wel komt!
    Whahahahah jaaaa die schoenen!!! Haha de ene ochtend gaat t redelijk maar zoals vanmorgen,…ik kom niet eens bij mn voeten! Ik zitten,…been over de ander ( ging al erg moeizaam) en nog kwam ik er amper bij!! Dat zijn momenten waarop ik denk..kind ga eens anders liggen!
    Whahahahaha libido van een vrieskiest!!! Eigenlijk niet om te lachen maar t staat er zoooo droog!!! Mutsie!!!
    Ongelooflijk he hoe snel de tijd gaat!!! Idd…ik heb dat toen wel verteld! Zolang zit ik hier al!!! ;) ben niet weg te slaan :D
    Jaaaa papa ST !!! tis nu officieel! En vind het toch bijzonder! Ondanks dat het al van ons beide was, ist nu echt van ons beide! Niks kan hem meer maken! Hij is papa :D hihi
    Shock….dan viel onze prijs nog mee!!! 80 kaarten incl env. En drukken 206,-
    En bedankt voor je compliment!!!!! *bloos* vond het behoorlijk gedurfd die broek! Heb er al 1 opmerking over gehad op mn werk! Ik ben net een Oscar trofee (of t compliment was,….denk t niet haha) en altijd leuk om te horen dat je “mooi” zwanger bent! *bloos again*

Whoehoe vandaag naar de 9mnd beurs!!!!!!!!! Én de intake van de kraamhulp!!!!! Een echte mama in spe dag!!! En morgen ist weer “normale” dag hahahaha
    T maakt t toch wat echter vind ik als die vrouw is geweest,..toch weer stap dichter bij het eind en stap meer naar realiteit! En nu eindelijk voor onszelf shoppen in Rai! Heerlijk!!!
    Hopelijk ga ik t redden want heb beetje zeurend stekend gevoel in schaamstreek! Vooral bij het zitten! Maargoed…vanmiddag nog ff liggen voor we gaan zal goed doen! :D
    Morgen lekker dagje helemaal niks!!!!!!! Man is werken en ik ben home alone! En heb geen plannen!
    Zondag heb ik volgens mij ook niks… (niet dat ik weet) en dan ist alweer maandag! Time flys!!
    Ma hele dag werken, Di ochtend vk!!! :D :D en smiddags werken, Woe vrij , donderdag hele dag en vrijdag hele dag vrij !!! :D man gaat vrijdadg nacht op vakantie dus ik wou lekker vrij! Lekker nog ff dagje samen!

Hoest met de rest van de dames?!?!?!
    Fijne dag allemaal en alvast een fijn weekend!!!!! xxx

14. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Coole broek ST!!! Superhip! :D
    en ja, ff een zomers tintje in mn banner...ben het ZOOOOOO beu die winter. Loop echt al een week te sukkelen met verkoudheid, hoofdpijn enz. bah! Voelde me vanmorgen zo beroerd dat ik ook echt ff ben blijven liggen. Nu uiteindelijk wel op mn werk, maar nog steeds zulke hoofdpijn :(

Brabbel, count me in! Super leuk om jullie weer te zien. Was echt cool vorige keer (en vooral lekker! Jammie!) Same place?

LLKH, hoe voel je je meis? Wordt een speciaal dagje als ik het zo hoor, 12.5jaar, mooie tijd!

MiL, hoe voel jij je??

Nina, meissie, hoe is het met jou?

BS, leuk foto op FB :D Lenig hoor!

rest allemaal dikke knuf en zwaai!

Hier dus nog steeds niet helemaal boven jantje. Rustig weekend voor de boeg gelukkig, niks moet, alles mag!
    Vandaag 15 weken....ik kan er nog steeds met mn pet niet bij, hahaha! Klinkt echt heel stom dat ik dat zeg en bijna ondankbaar, maar dat komt denk ik ook omdat ik had verwacht dat ik me helemaal anders zou voelen. Doe ik ook wel natuurlijk, maar het is nog wat onwerkelijk omdat die buik er nog niet helemaal is en ik nog geen "leven" voel. Ik zou weer eens een echo moeten hebben en gluren naar het kleintje! Heb begin maart een afspraak bij de VK en dan vraag ik of ik een echo mag....doe ik gewoon! :) :)

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Leuk he tat hihihihi

Ik wil ook zo graag een baby....soms is het moeilijk en soms gaat het wel goed met me. Ik ga een mail sturen voor een second opinion over eiceldonatie...ik baal zo dat mijn eitjes zo slecht zijn

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ha meiden,

Brabbel je hebt er echt werk van gemaakt haha :)
    Tijdens de hormonen had ik geen last van meer behoefte aan s*x, maar nu ik zwanger ben heb ik 's nachts continu enorme erotische dromen en gedachten *bloos* *bloos*
    En overdag verklaar ik mezelf weer voor gek :D

Ik neem ons zoontje ook soms mee naar het zh omdat ik geen oppas heb. Probeer wel in een hoekje te gaan zitten. Je voelt je toch schuldig hé....

BS dikke knuffel!! Snap het helemaal... Hoop echt dat de positieve test ook voor jullie snel waarheid zal worden!!!!! Knuf!!

ST wat een super dag vandaag!! Geniet ervan!!! Mooie buik zag ik langskomen!!!

Tat snap het hoor, ik had dat ook tot na de 20 weken echo. Toen begon de zwangerschap pas echt voor mijn gevoel :D

Oh, en wanneer en waar is nu de meeting??

Vanmorgen is MvM geweest en een dikke knal test gelukkig. Had al niet meer getest sinds 4.2 week dus vond het wel eng ;)

Ik had de vorige keer inderdaad een prachtig boek gekregen!
    Nu kreeg ik een hele mooie, zachte badcape cadeau!

Het plassen in de blauwe bakken gaat dus weer starten vanaf vandaag ;)

Ik ben nog wel erg benieuwd naar de eerste echo. Tot die tijd ben en blijf ik een beetje rustig en onzeker.
    Ook al voelt het verder prima hoor, heb geen klachten of dingen die wijzen naar iets "verkeerds".

17. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hallo Lieve meiden,
    Ik heb jullie gemist!!!!!!!
    Ik ben afgelopen week flink ziek geweest en het hielp ook niet dat ik me niet kon ziek melden. Collega’s met kinderen waren allemaal op vakantie, zodoende wilde ik het mijn aardige manager niet aandoen om bijna zonder mensen te zitten. Ik probeerde steeds zo vroeg mogelijk naar huis te komen en mijn bed op te zoeken. Het gaat vandaag gelukkig iets beter.
    BEDANKT voor jullie lieve woorden en steun!!!! :) Situatie met mijn familie blijft helaas lastig, maar ik heb gelukkig geen last van de reactie van die ene “vriendin”. Ik was eerst vooral verbaasd, daarna dacht ik meteen dat ik haar te veel belast had of zo….. Gelukkig door jullie en mijn man was ik wel weer snel klaar ermee! Ik realiseer me nu dat ons vriendschap al die tijd te veel eenrichtingsverkeer is geweest. Paar jaar geleden zou ik er meer hiermee hebben gezeten, maar op de een of ander manier heb ik nu zo iets van: “prima”. Proef sessie bij de therapeut was wel lachen, maar niets voor mij. Zij wilde een “familie-opstelling” doen. Ik moest daarbij tegen poppetje praten en doen alsof zij mij familieleden waren. Dat kon ik niet…..kreeg ook nog de slappe lach :D…… . Ik kan voorstellen dat het voor anderen goed kan werken, alleen niet voor mij. Ik realiseer me wel dat ik er wel iets mee moet doen, zodat het me allemaal niet zoveel doet. Moet nog erachter komen wat mij kan helpen.
    De bijwerkingen van dhea zijn gelukkig erg afgenomen!
    Wij zijn komende weekend 12 jr bij elkaar! Ik heb vanmiddag vrij genomen om toch iets te organiseren. Moet nu nog wel van de bank af zien te komen……

ST
    Wat zie er mooi zwanger uit!!! En een hippe broek….heel goed moeder worden betekent niet saai worden! You go girl! **High 5**
    Zo te lezen heb je vorige week weer eens te veel gedaan! Moest echt lachen :D..….zag het al voor me…jij helemaal verontwaardigd en jouw lieve man, die juist bedoelde dat je juist ontspannen dingen moest doen! Hormonen…..pfff
    Wat een heerlijk vooruitzicht met jouw verlof. Heel fijn dat je dan eindelijk lekker rustig aan kunt doen en de laatste voorbereidingen…..zooooooo spannend!!!
    Lekkende borsten lijkt me aan de ene kant best lastig, maar aan de andere kant denk ik dat het wel positief is, omdat je borstvoeding wilt geven. Een vriendin van mij kon geen borstvoeding geven, omdat haar borsten niet voldoende melk aanmaakten. VK had het al voorspeld, aangezien haar borsten tijdens ZW niet veel gegroeid waren en ook niet lekten.
    Vandaag lekker op de 9 mndnbrs…..veel plezier!
    Vorig jaar dacht ik zeker dat ik dit jaar ook naar de 9 mndnbrs zou gaan, maar helaas. Dit jaar worden wij gewoon zwanger en volgend jaar ga ik er OOK heen…..(;)en nou hopen dat er daar BOVEN geluisterd wordt).

Sammy,
    Vond wel schrikken hoe je op de EHBO terecht was gekomen. Gelukkig dat het goed is gegaan. Je zult zelf ook erg geschrokken zijn. Ik neem aan dat je de aspirines nam voor de positieve effect op de innesteling. Misschien kan jou gyn je advies geven over de dosering.
    Jouw man heeft goede smaak, wat een mooie ketting! Erg speciaal zo’n oneindig hanger!!! :)
    Jouw gevoelens snap ik heel goed….heb ik ook! Ene moment pep je jezelf op en ga je er helemaal voor en andere moment komt het “doom denken”. Gelukkig hebben dames, die zwanger zijn geraakt ook hun twijfels gehad. Ik bedoel te zeggen dat ons gevoelens ons niet altijd de waarheid vertellen over de toekomst. Dit keer moet het gewoon gaat worden voor jullie!!!!
    Hoe gaat het nu met het prikken en de fm?
    Dit jaar wordt gewoon ons jaar…. oma onderbroeken, lekkende borsten, dikke but, gekke hormoon buien…..here we come!!!! :D:D Krijg ik een "high 5"?

Tat,
    Jij bent ook ziek geweest……hoe gaat het nu?
    Leuk dat jouw zus dan eindelijk in NL was, wel jammer dat je dan juist ziek was, vervelend! Wat een lieve zus heb jij! Zo attent van haar dat ze weer kleertjes had meegenomen.
    Als ik het goed heb, zijn jouw ouders nu ook in NL. Eindelijk face tot face jullie blijheid delen!!!
    Collega’s, jammer dat ze niet snappen dat jouw lichaam nu aan het herstellen is van alle hormonen en spanning van de afgelopen jaren en nu ook nog een kindje moet maken!!!! Mensen worden moe van niets doen en een kindje maken moet geen energie kosten????? Ik hoop dat het je lukt om er niets van aan te trekken. Mensen zijn helaas te snel en te makkelijk met hun mening en vooral wat hun even niet uitkomt totdat zij het zelf mee maken. Luister lekker naar jouw lichaam, jullie kindje rekent op jou!
    15 wkn !!!!! binnenkort geslacht?

Zonnetje,
    Leuk dat jullie weekje weg goed is gegaan! Vervelend dat die klachten blijven hangen, gelukkig dat je geen andere klachten erbij hebt gekregen. Zo te horen zijn jullie ook lekker druk met de babykamer…..leuk!!!! :)
    Wat vervelend dat jij ook zo’n ervaring met een vriendin hebt mee gemaakt. Je zou denken dat wanneer zij zelf alles heeft mee gemaakt dan ook beter jouw situatie zou moeten begrijpen. Onbegrijpelijk! Gek is het he hoe mensen reageren op de mmm. Ik weet niet wat het is met mensen. Ik zou denken dat zij zelf ook steun en begrip willen wanneer zij zelf in moeilijke tijden zitten, waarom begrijpen ze het niet wanneer het om een ander gaat?
    21 wkn alweer…….wat gaat het snel!! Wilden jullie het geslacht weten….of heb ik iets gemist? ;):)

Brabbel,
    Wat fijn dat jullie mooie kindje het zo goed doet…..tand nr 6 alweer!!! Wauw….gaat echt snel! Wel pittig voor zo’n kleine …. Aan het schema te zien, ben je al een behoorlijk ervaren moeder!
    Wat een ontspannen uitgangspositie voor jullie…… genoeg cryo’s voor jullie wens! Ik hoop dat het allemaal succesvol gaat verlopen. Erg spannend!!!
    Hoewel ik zelf nog geen kind heb, kan ik me wel iets bij voorstellend dat je een dubbel gevoel erbij hebt om in het ZKH samen met jouw mooi kindje te zitten. Mensen zoals ik blijven naar je staren :p ;)…….
    Ik vind het zelf juist erg leuk om andere dames in de mmm te zien bij wie het al wel gelukt is. Het geeft mij juist hoop. Ik vind het helemaal niet vervelend, maar juist leuk!!! Ik zou zeggen: maak je niet druk!

Zie hieronder ...vervolg

18. NinaD

NinaD Niet meer actief

MiL,
    6 wkn alwere, toch? :)
    Goed om te horen dat jouw klachten verbeterd zijn. Het wordt nu steeds echter….MvM en echo!!!!
    Op naar een mooi hartje!!! :D

BS,
    Wat een korte cyclus opeens, misschien ook nog na-werking van de hormonen. Mijn cyclus is ook niet meer van mij ….. ;)
    9 maart, wat leuk, ik wil mee! :)
    Alleen als ik in DD moet zijn, kan ik helaas niet mee. Waar is de locatie en tijd van ons date?

Babii,
    Wat erg dat je nu nog klachten hebt van jouw bevalling. Een tijdelijk stoma lijkt me zwaar…..gelukkig dat je weet dat het voor een goede doel is….straks geen klachten meer. We duimen dat het allemaal goed zal gaan!!!
    Wat heftig dat jouw dochtertje met ambulance naar ZKH moest gaan. Hopelijk wordt het nu snel wat warmer, zodat jouw dochtertje ook lekker kan aansterken. Wanneer je mee gaat, vind ik het juist leuk om jouw dochtertje ook te zien. :)

IIkh,
    Wat erg voor je dat je nog steeds niet klachtenvrij bent. Het is ook een heftig tijd geweest voor je. Werken en studeren kost ook veel energie. Geef jezelf de tijd om rustig te herstellen. Wees gewoon lief voor jezelf!!!
    Wauw….12,5 jr samen, dat doe je niet zomaar! Gelukkig dat jullie het zo goed hebben samen. Ik hoop dat je lekker alles even uit je hoofd kan zetten en gewoon even genieten van jullie liefde voor elkaar. Ben benieuwd naar jouw kapsel! Van harte gefeliciteerd!!! :)
    P.S.:
    een mooie kaart met lieve tekst is ook leuk!
    Geur kaarsen zijn heerlijk……

Zoooo, ik ben weer helemaal bij! Mocht ik iets belangrijkst gemist hebben….sorry! ben nog niet helemaal helder!
    Hele fijne weekend allemaal! **Dikke Knuffel**

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Pb me maar als er een date is gepland! 9 maart kan ik, althans.... Als ze niet ineens besluiten te opereren. Denk het niet! Zeg namelijk dat ik 10 mrt graag met familie ben!

20. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Dat is meer dan begrijpelijk babbi!!
    Ik hoor ook graag hoe en waar en vooral hoelaat ;)

Deel Deze Pagina