IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tat76

    Tat76 Fanatiek lid

    20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    jammer dat je niet mee kan BS :( :( Wanneer kan ik je dan je boek terug geven??
     
  2. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zullen een x een bakkie doen? we wonen niet ver van elkaar
     
  3. zonnetje1980

    zonnetje1980 Fanatiek lid

    9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik kan zaterdag niet. Had graag mee gewild, maar heb helaas andere afspraak. Had een afspraak weten te verzetten, maar heb er helaas nog 1 die niet verzet kan worden. Maar andere weekenden zit ik ook al vol deze maand. Veel plezier in ieder geval
     
  4. Tat76

    Tat76 Fanatiek lid

    20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Goed idee!! Kunnen via facebook daar wel een date voor maken ok?

    Jammer Zonnetje! Volgende keer hopelijk beter.
     
  5. llkh1984

    llkh1984 Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Bs en zonnetje, jammer dat jullie niet kunnen.

    Kunnen brabbel, sammy, tori en mil wel??

    Ik kom net bij mebuurvrouw vandaan die normaal, als ze niet een weekendje weg is, ook mij haren doet, en er is voorlopig niet van mij kapsel te maken *baal*. Haar advies 2 mnd voor piep lopen en dan kijkt ze wat ze kan veranderen....
     
  6. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Helaas, 2-3 kan ik niet ivm fotoshoot met alle kleinkinderen van mijn moeder als verrassing voor haar verjaardag. :(
     
  7. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    IIkh,
    Wat fijn dat jullie een ontspannen weekend hebben gehad! Jouw verrassing ook helemaal geslaagd!!!! En een speciale cadeau ook nog...:)
    Ben ook blij voor je dat je nu eindelijk aan het herstellen bent. Het is een pittige periode geweest!
    Je staat inderdaad voor een lastige keuze. Ik hoop dat jouw gyn jou hierbij kan helpen. Het is natuurlijk het belangrijkst dat jij eerst goed kan herstellen, zodat je straks vol positieve energie jouw keuzes kunt maken.
    Tip:
    ik werk niet voor de PR van Dusseldorf hoor... ;):), naar aanleiding van mijn eigen ervaring in NL en foute diagnose in het Vu, is het wellicht ook iets voor jou om een keer te kijken wat Dr. S in DD voor jou kan doen. Bij de DD topic kun je nl ook lezen dat dames die in NL heel veel eitjes hadden en toch niet geslaagd, in DD een ander behandeling krijgen waarbij de nadruk op de kwaliteit van de eitjes ligt en niet om de hoeveelheid.
    DHEA slik ik om de kwaliteit van de eitjes te optimaliseren. Theorie erachter is nl. dat de kwaliteit van de eitjes niet zo snel achteruit gaat, maar de omstandigheden waarin ze moeten groeien wel. DHEA is belangrijk voor een goede groei proces.

    BS,
    Goed idee om een second opinion aan te vragen! Zie mijn tekst hier boven. In mijn geval was Vu zo snel met een slechte diagnose en prognose dat ik er half dpri van werd. Artsen zijn ook mensen. Elk arts praat uit eigen ervaring en kennis. Waar een arts alleen een probleem ziet, ziet de ander een uitdaging! :)
    Dr. S zei tegen mij: "als alle vrouwen 18 jr zouden zijn met perfect werkende alles, zou ik geen werk hebben".
    Wij zijn erg blij met ons keuze ook al weten we nog niet hoe en wat?

    Succes met jullie beslissing!
    Erg jammer dat je niet mee kan gaan, je had tenslotte het voorstel gedaan. Hopelijk weer op korte termijn wat afspreken.

    Zonnetje en MiL,
    Jammer dat jullie niet mee kunnen!
     
  8. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    IIkh,
    Wat balen van jouw haar!!! :(
    Ik zou terug gaan de kapper......
    Lukt het niet met gel of hairspray iets van te maken?
     
  9. Babii

    Babii VIP lid

    10 jun 2009
    11.520
    2
    38
    Ik heb wa! Ga jullie even m'n nummer pb-en!! Maken we even groepje en overleggen we, oké?
     
  10. Babii

    Babii VIP lid

    10 jun 2009
    11.520
    2
    38
    Ja, en ik kan de komende maanden daarop gewoon niet. En helaas krijg je een hele groep nooit bij elkaar weet ik uit ervaring ;)
     
  11. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Nina: moet jij ook vanuit NH?! Misschien kunnen we samen reizen.

    Tat: ik heb app. Ik kan je mn 06 wel ff pbn ;)

    Llkh: thanx!! ;)
    Ik kan me heel goed voorstellen (gezien de situatie) dat het “gezellig” hebben er gewoon niet van komt,..en so what dat t ff op een laag pitje staat! Een knuffel is al genoeg zeg/denk ik dan!!! Komt vanzelf wel weer hor!
    Tijdens de hormonen enzo moest ik er ook niet veel van hebben maar nu,…men…als ik alleen al aan t woordje s*x denk, gieren de spanningen/hormonen door mn lijf! Haha nou moet ik wel zeggen,…voor daadwerkelijke gezellige momenten ben ik vaak te moe, maar in mn dromen haal ik dat wel in ;)
    Jaaa gister was mn trouwdag :D man was werken, maar ben wel ff op zn werk geweest,… 2x zelfs!! Ff ingesmeerd met tijgerbalsem haha
    En ik weet dat ik t wat rustiger moet doen,..maar ik wil zo graag!!! Maargoed,..morgen meiden voor het laatst en man gaat vrijdag week weg, dus heb lekker hoop ontspannen dagen! En bijna verlof :D
    Ooooh wat klinkt je verhaal van t weekend heerlijk skat!!! Zoals ik het lees, was het zeer geslaagd en hebben jullie lekker genoten!!! (op je vogelnestencoupe na hahaha)
    En fijn dat jullie zo goed hebben gepraat!! Erg belangrijk en als het zover is,..maken jullie vast de juiste keus! Maar neem er de tijd voor! Er is geen haast bij lief! xxxxx

    Babii: zoals je weet heb ik zelf 2 (ondeugende) honden en een kat! No problemo dus!!! :D
    (etter had vandaag WEER de prullepak door de kamer gegooid!)

    MIL: wat jammer dat je niet kan skat!!!
    Wel leuk zo’n shoot!!!!!

    Meeting: onze groep is idd lekker groot, dus je hebt altijd personen die niet kunnen!
    Ik heb wel een afspraak smorgens vroeg, maar moet daarvoor al de weg op,..misschien kan ik doorrijden! Ik zal zo ff tat een pb sturen met mn 06

    Ego: net controle vk gehad. En zijn weer goed gekeurd.
    De krampen van zondag waren idd voor weeën/oefen weeën, mn lichaam maakt zich al beetje klaar. Mn bloeddruk was deze keer netjes en mn gewicht viel ook mee :D en urine was schoon maar dat wist ik na zondag al ;) ik had nog geen dikke vocht handen en voeten dus dat was ook mooi! Heb nog prachtig mooi voldoende vruchtwater en ze was dus dik tevreden!!
    Kleine is wel gemeten alleen ze zei de maten/gewicht niet tegen ons dus ik heb nu helaas geen idee hoeveel t kindje weegt enzo. Heb ook geen echo fotos gehad  helaas!!! was er sip van, maargoed,…ik heb al de mazzel dat ik elke keer echo krijg! We hebben zelf iig die bolle toet gezien! :D kleintje was helaas wel weer gedraaid en ligt nog wel vertikaal maar met billen voor de uitgang. Maar ik heb nog zat ruimte, dus miss draait hij/zij nog! We zullen dat volgende controle gaan zien! Ben dan 35+6 en ze hoop dat t dan goed ligt maar hoeft nog niet perse! als het die keer daarop niet is gedraaid,.. gaan ze handje helpen. Ik heb nog aangegeven dat ik naar de voorlichting wil/ga maar dat er kans is dat ik dan al ben bevallen. En ik wil wel graag nog e.e.a. weten. ze zei dat we daarvoor eventueel kunnen bellen naar de afdeling voor info en rondleiding op een rustig moment. (privé rondleiding). En mn volgende afspraak is bij de andere vk zodat ik haar ook ontmoet.
    Kreeg net sms van man,…er zijn cadeautjes voor me bezorgd!! Ik gok mn luiers!! :D 6pakken en doos billendoeken (vd 9mnd beurs actie!)
    Ooooh en ik had leuk baby news vandaag, mn buurvrouw/vriendin is gister bevallen van dochter en mn collega zn vrouw ook :D leuk leuk leuk!
     
  12. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    ST fijn dat jij en de beeb weer helemaal goed zijn gekeurd!!!

    Super schattig al die kleine baby's die geboren worden als je zelf ook hoogzwanger bent ;)
     
  13. Sammy88

    Sammy88 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jeetje wat is er alweer veel geschreven.. Ik kan niet echt alles onthouden hahaha. Date ik kan niet mee :( vind het zoo jammer had jullie graag ontmoet..
     
  14. zonnetje1980

    zonnetje1980 Fanatiek lid

    9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Heb nog niet bijgelezen, gezien ik ook vandaag veel op pad ben.
    Lees even snel op telefoon bij af en toe.

    Maar inderdaad is het lastig om iedereen bij elkaar te krijgen. Bij mij zitten ook veel weekenden al volgepland door mijn werk. Ik werk minimaal 1 weekend per 4 weken en regelmatig zelfs 2 per 4 weken. Dit jaar heb ik pas 1 weekend gehad waarin had staan. En deze maand heb ik alleen zaterdag 16 maart niks staan.

    Ik heb vaker dat ik op vrijdag niks heb staan, maar dan moeten de meeste andere dames hier waarschijnlijk gewoon werken.

    Hoop aankomende dagen weer eens tijd te hebben om hier alles bij te lezen.
     
  15. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    #4915 NinaD, 26 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2013
    ST,
    Ik heb vanmiddag het appen redelijk bij gehouden, maar hier niet...:D
    Samen reizen lijkt me gezellig! Alleen locatie is nog niet zeker geloof is...
    Ik hoop dat je mee kan!
    Wat fijn dat de controle zo goed is gegaan! Nu maar duimen dat jullie moppie zich gaat draaien....:)
    Ik vind het heel spannend voor jou en Tori!!!!!

    Mijn man en schoonmoeder zijn mijn schoonvader gaan ophalen. Treinen rijden blijkbaar weer eens niet. Ik zit lekker op de bank met de hond.....:)

    Sammy en Zonnetje,
    Erg jammer dat jullie niet mee kunnen! :(
    Hopelijk snel weer een volgende keer....:)
     
  16. llkh1984

    llkh1984 Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Zo meiden, hoe is het hier vandaag!

    Hier had ik gehoopt dat ik met nog een avond vroeg naar bed te gaan weer zo heerlijk wakker zou worden. Helaas helaas. Half 10 naar bed en ben wel honderd keer wakker geweest. Om kwart voor 5 uiteindelijk klaar wakker door katlief en manlief.
    Mij gehele lichaam doet van onder te boven pijn, letterlijk en figuurlijk.
    Enkel, knie, heup, lies, bekken, bovenbeen, buik (darmen ongi? Kan beiden zo erg), steken in me zij, me nek en schouder, onderrug, pols, en als extra bonus ook hoofdpijn.

    Nouja had me wekker gezet om vanochtend nog wat te studeren nu hoop ik maar gewoon de dag door te komen, en bij de les te kunnen blijven..

    *moest even klachen hoor*

    Xx
     
  17. Tat76

    Tat76 Fanatiek lid

    20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    nou dames, hij staat. Het was een hele "bevalling" ;)
    Moet eerlijk bekennen dat ik hier niet meer alles gevolgd hebt, maar dat kunnen we inhalen zaterdag :D
    Niet ziek worden he LLKH?!

    Sammy Zonnetje, jammer dat jullie niet mee kunnen.... Tori, kun jij eigenlijk??
     
  18. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    IIkh,
    Klinkt als een virus....beterschap!!! rust lekker uit, want zaterdag kun je niet meer afbellen!!! ;):D

    Tat,
    Het was zeker een bevalling...we hebben gelukkig eindelijk een date! :)
    Hoe voel jij je?
     
  19. Tat76

    Tat76 Fanatiek lid

    20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Ben tegenwoordig een echte diesel....kom heeeeeeeel langzaam op gang 's ochtends ;)

    Heb trouwens vandaag mn laatste plasjes voor MvM ingeleverd dames.... ik hoop dat 1 daarvan een bijdrage aan jullie zwangerschap gaat leveren!!! :)
     
  20. Sammy88

    Sammy88 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    llkh Beterschap meis!!

    Tat ja ik vind het ook echt jammer.. volgende keer beter.. en dan hopelijk zwanger :D hihi..

    Rest Knuffel!!!
     

Deel Deze Pagina