IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    Tat,
    Namens alle "wanna be preggies" Dank je wel!!! :D
    Wij waarden jouw inspanningen! :) Hopelijk heb ik het binnenkort weer nodig.

    Naarmate 4 maart dichterbij komt houdt het me meer bezig. Ik vind het spannend worden. Ik hoop dat dhea toch echt aan het stijgen is. Ik heb me al op in gesteld dat ik nog 4 wkn door moet gaan met dhea, mocht ik al deze maand kunnen beginnen, valt het alleen maar mee.
    Misschien weten jullie het nog. Mijn schoonzusje die vorig jaar een gezonde tweeling liet weg halen, omdat ze nog maar 1 kind wilde, die is nu weer zwanger. Zij hebben het zelf niet aan ons verteld, omdat ze blijkbaar nog steeds boos zijn, aangezien wij het niet eens waren met hun beslissing. Mijn schoonmoeder vertelde het aan ons. Zij hebben zo snel mogelijk een echo laten maken, niet om zo snel mogelijk een harte te zien, maar om zeker te zijn dat het geen tweeling is. Kun je het geloven? Ik gun iedereen hun geluk, echt waar!!! Ik vraag me alleen af "hoe kan dat nou?"
    Wij kregen allebei tranen in ons ogen.....dit kindje heeft geluk, mag leven omdat ie in zijn eentje is!
     
  2. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Verschrikkelijk zeg....
    Zulke mensen zouden gewoon niet eens kinderen mogen krijgen!!!
    Bag, geen woorden voor! :(:(
     
  3. Tori3

    Tori3 Fanatiek lid

    15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    @date: ik heb al plannen staan voor zaterdag dus ik kan niet. Vind het sowieso lastig in maart omdat ik ook nog naar m'n ouders wil en een paar dagen naar een hotel met wellness en wil dan geen afspraken maken van te voren zodat ik daar nog helemaal vrij in ben (wanneer ik dat ga doen).

    ST, wat een boef is jouw kleine zeg ... heeft hij/zij zich weer gedraaid! De mijne gelukkig niet, gaat ze ook niet meer doen denk ik, ze is alweer meer ingedaald voor m'n gevoel (wordt pijnlijker aan de onderkant als ze daar ligt te draaien met haar hoofdje). Fijn dat hij/zij wel is goedgekeurd!
    Haha, leuk is dat he als je dan per post 'cadeautjes' krijgt.

    Tat, jij alweer de laatste MvM potten ingeleverd. 16 weken dus :D, gaat best snel vanaf nu!

    llkh, dat klinkt niet lekker zeg dat je je zo voelde. Hopelijk voel je je vandaag weert topfit!

    NinaD, ik kan daar ook niet bij zeg ... wie laat nou twee gezonde kindjes weghalen omdat 2 teveel is ... Verschrikkelijk! Lijkt mij een hele moeilijke beslissing, al klinkt het alsof zij er niet zo heel veel moeite mee hebben gehad ; ze worden toch makkelijk zwanger natuurlijk ... pff heavy hoor.
    Kan me voorstellen dat je niet echt blij voor ze kunt zijn.
    Nog een paar dagen en dan is het 4 maart, kan jij weer 'bezig'. Ik duim ervoor dat je deze maand kunt beginnen en dat je dhea dus gestegen is.

    Ego, hier groeit de kleine maar door ... ik voel steeds stevigere voetjes / billen / benen in m'n buik bewegen. Werd vanochtend vroeg wakker omdat ik moest plassen maar daarna kon ik niet meer slapen omdat ik een hongergevoel had, dus ben ik maar op tijd gaan ontbijten. Nu douchen en dan fijn op tijd naar m'n werk, des te eerder kan ik ook weer naar huis!
     
  4. Dwergje

    Dwergje Fanatiek lid

    17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    M-I-L succes met de echo vandaag!!!
     
  5. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dank je wel dwergje! Ik heb em vanmiddag dus moet nog even wachten.

    Heb jij al een echo gehad?
     
  6. Tat76

    Tat76 Fanatiek lid

    20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Spannend vanmiddag MiL, hoe laat mag je? Eerste echo toch of niet??

    Oh bah :( Nina :( Je hoort het wel eens, maar als het dan ook nog eens zo dicht in je buurt gebeurd terwijl jij met jouw MMM zit, is verschrikkelijk. Bah bah bah!!

    He, Tori, lastig he zo vroeg wakker. Ik heb er ook last van, maar om andere redenen...nou ja, geen reden, ben gewoon klaarwakker om 5-half 6. Ik kan helaas niet vroeger naar het werk om eerder weg te gaan. Eerder naar bed ben ik bang dat ik nóg eerder wakker lig!
    Jammer dat je er niet bij bent zaterdag!

    Ja en mn laatste blauwe bussen weer ingeleverd. Was een héle kleine moeite voor iets wat ik een ander zo gun!!

    Hier gaat het o.k. Niet bijzonder goed ofzo, ben moe, hangerig en nog steeds aan het omhoog krabbelen van vorige week. Mn energielevel is momenteel gewoon laag denk ik. Volgende week afspraak bij de VK, misschien even vragen of mn ijzer niet te laag is?
     
  7. Sammy88

    Sammy88 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Pff il zit hier even te janken in de auto 2 grote eitjes nog steeds :( 6 kleintjes maar heel klein. Menopur opgehoogd naar 300 zaterdag terug om te kijken of er iets met die kleintjes gebeurt en anders afbreken. Ik haat dit.

    Mil succes straks bij je echo lieverd. Hopelijk al een mooi kloppend hartje te zien!
     
  8. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ach sammy wat een kl*tezooi :(:(
    Waarom moet het nou zo gaan :(
    Toch blijf ik hopen dat het gouden emmytje er dit keer tussen zit!!
     
  9. Tat76

    Tat76 Fanatiek lid

    20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    sh*t Sammy :( Dat is niet de pijn en moeite waard van een punctie. Weten ze waarom er zo weinig eitjes groeien? (sorry sorry sorry ben ff kwijt waarom jullie in de mmm zitten) Is dit de eerste keer menopur?
    dikke knuf voor jou meis!
     
  10. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    MIL: idd!! Er waren ook 2 meiden van yoga bevallen maar ik “ken” er maar 1 , de ander is van groep na ons.
    Hoest bij jou meid?!?!
    succes vandaag!!!!!!!!! Ik leef helemaal met je mee!!!!! Zooooo spannend!!!!!!!!

    Sammy: idd erg jammer dat je er niet bij bent!!

    Zonnetje: wat ben je weer druk druk druk schat!!
    Hoe gaat t verder!?!?!?! hoest met je!?! Bijna 23 week alweer!!! Jeeeetje wat gaat het hard!!!!! Vanaf nu gaat het echt snel hor!

    Nina: ik kon de app echt niet meer bijhouden!! Hahahahah
    Ik pb je straks mn 06 ff,….dan kan ik “privé” met je appen over zaterdag!
    (ik ben nog steeds aant kijken/puzzelen hoe ik het ga doen.)
    Lief dat je zo met Tori en mij meeleeft!!!! Vind het zelf ook rete spannend worden! Had het er toevallig vanmorgen met man nog over! Ben zo benieuwd,…ist j/m heeft t haar, op wie lijkt t, hoe gaat de bevalling enz. hoop idd wel dat de uk draaid! Wil het zo graag natuurlijk doen!!!!!

    IIKH dat klinkt als fikse griep in spe!!!! Doe je rustig aan?!?!?! Lekker onder de wol!!!
    Beterschap liefie!

    Tat: trots op je!!!!!! Grote meid!!! :D
    Ik bedacht me gister nog,….volgende maand gaat/kan de medicatie in de omloop van mijn urine !!!! tof idee!!!! ;)
    Fijn dat alles goed met je gaat skat!! En je kan je vermoeidheid altijd bespreken met je vk. ze hebben mijn bloed toen ook ff geprikt maar kwam niks uit!

    Nina: bijna meid!!! Bijna 4 mrt!!! Spannend hor!! Ben ook zeer benieuwd! Maar ik geloof erin dat het goed zit! Dat DHA stijgt!!!! ;)
    Ik weet t nog van sz ! ongelooflijk dat ze nu weer zwanger zijn!!!!! thank god…het is er 1 !! Het idee dat je dat uberhaubt moet denken is om misselijk van te worden! Maar dit kindje krijgt daarom wel een kans! Das fijn!
    Maar jij verdiend wel ff een hele dikke knuffel hor schat!!!! Xxx

    Tori: wat jammer dat je niet kan!!!!!!! (al weet ik het zelf ook nog niet 100% zeker hor) maar je hebt wel leuk plan int vooruitzicht!!! :D lekker hor!!! Ik wil ook graag nog ff weekendje met man ontspannen!!! Maar wil ook nog weekend naar belgie! Maar man werkt ook nog de weekenden (hij heeft veel extra diensten omdat hij in april nikst extras wil lopen zodat hij vrij kan nemen als ik moet bevallen! En extra diensten kan ie niet vrijnemen)
    Jaaa draakje is het!!! Voel ook duidelijk die rug weer rechts liggen! Grrrr ik had verwacht door de druk onder dat hij/zij ook al bezig was met indalen, maar niet dus! Zwemt nog vrolijk rond! Bij volgende controle gaan ze het beoordelen en hoor ik hoe en wat.
    Ik ben gek op die cadeautjes :D hahahaha had ook weer kleertjes(rompers) via mp gekocht! Man zei gister toen envelop kwam..schatje,…toch niet WEER kleertjes he?! T heeft nog meer als mij!!! Ik begon te blozen en zei: uhhh zal ik m dan maar niet open maken?! Haha
    Maar ik had goed excuus, moest van kraamzorg nog wat rompers met lange mouwen aanschaffen! :D :D :D
    “lekker” he die voeten, handen, koppies, billen?!?!?! Ken dr nog 1! Sta soms na kick/duw gewoon ff stil/krom! Ze hebben flink wat kracht al!!! T vervelends vind ik als er iets stoot onderin! Dat kan heel naar voelen! En ook het honger gevoel ken ik maar al te goed!! en ik plas ook standaard om 7uur smorgens!

    Ego: gister de meisjes voor het laatst gehad met vast oppassen  snif . zal t wel missen hor maar ze komen gelukkig nog vaak genoeg tussendoor of spontaan en als mn sz me zou bellen of ik bijvoorbeeld maandag wil oppassen,…tuurlijk!!! Kom maar op! :D
    We zijn lekker naar het bos geweest!! (ik wou naar ballenbak maar man moest weer eens naar mn sm en toen hadden we geen tijd meer!) hebben daar heerlijk gewandeld!! We hebben lekker in huis gespeeld en lekker aan tafel gegeten (3x) en de meiden hebben goed geslapen smiddags en daarna hebben we nog voor de buis gehangen! Quality time :D heeeerlijk en hebben ff flink geknuffeld ;) (gelukkig had ze geen “puberdag”) was gister avond wel moe, en man is nog steeds ziek dus had zelf gekookt voor ons en hem goed verzorgd savonds! En lekker samen greys gekeken! En optijd gaan slapen! Vandaag alweer 33 week!! Pffff gaat vreselijk hard! En vanmorgen hadden lief en ik het er in bed nog over hoe spannend het is! en dat we (beide) uitkijken naar de kleine! (is wel lief, komt ie lepeltje lepeltje liggen met handen op mn buik en vraagt dan heel lief,..of ik nog blij ben met mn buikje! Of dat ik uitkijk naar de kleine en t nu wel zat ben,…toen begon t gesprek)
    Nu ben ik op mn werk (en heb totaal geen zin!!!!!) en ga vanmiddag op tijd naar huis want moeders is jarig en ik moet nog zwemmen!!! En ik heb vanmiddag ook al lekker weekend!!!!
    Morgen gaan man en ik er een leuk dagje van maken en uit lunchen/eten omdat ie wk met vakantie gaat! …niks aan vind ik!! Ben t ergens wel gewend vanuit zn werk voorheen, maar hij is al 4jr bij huis!!! En is niet meer “zolang” weggeweest sinds die tijd! En nu ben ik ook nog eens dik en vol hormonen!!! Hahahaha maargoed,..heb genoeg in mn planning!
     
  11. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mil succes

    Sammy knuffel een hele dikke
     
  12. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    Ik moet alles nog lezen......was een vreselijk drukke dag vandaag, ik moet nog eten......morgen even rustig bijlezen...:).... Ik moest echt even komen kijken hoe het met Sammy en MIL gaat.

    MIL,
    Hoe ging jouw echo?

    Sammy,
    Ik heb even geen andere woorden dan ******* :(
    Ik snap jouw gevoel.....het is belabberd (zacht uitgedrukt!) en tegelijkertijd vind ik die kleine eitjes positief. Hou hoop!!! Wij duimen heel hard! Dikke dikke knuffel
     
  13. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier is de echo goed gegaan!

    Het kindje groeit volgens schema en het hartje klopte stevig!

    14 Maart mogen we terug komen!
     
  14. Sammy88

    Sammy88 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    thnx meiden ik kom morgenavond reageren..

    Mil yeahhh:D gefeliciteerd meis!! Fijndat alles goed is!!!!!xxx
     
  15. llkh1984

    llkh1984 Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Sammy, jeetje wat balen zeg!!

    Mil, wat goed gefeliciteerd!!

    Ego: vanochtend flink ziek en hoge koorst giseravond 38,5 vanochtend 39 nu terug naar 37. Bijna hele dag geslapen.
    Morgen nog een dagje extra uitzieken, en opknappen wil zaterdag zoooo graag mee! Kijk voor het eerst weer es uit naar een afspraak..

    Xxx
     
  16. Tori3

    Tori3 Fanatiek lid

    15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Mil, yes alles goed dus. Superfijn!!

    Llkh, beterschap!

    Sammy, :( wat zo niet leuk dat de kleintjes (nog) niet goed meegegroeid waren. Hoop nog niet hele,al opgeven hoor, want kan maar zo dat ze dat wel zijn bij de zaterdag, ik ga mega duimen voor je! Dikke knuffel voor je.

    ST, hopelijk lukt t jullie nog een lekker weekendje weg te plannen. Voor de laatste x met z'n tweetjes :). Grappig dat de kraamzorg helemaal bekeek wat voor dompertjes je had, hebben ze bij mij niet naar gevraagd/gekeken. Ze heeft alleen m'n netjes opgemaakte ledikant over hoop gehaald :s.
    Volgens mij is het meisje bij mij weer verder ingedaald, steeds meer last onderin. Ze was ook weer zo druk vandaag en vandaag de hardste trap tot nu toe gehad terwijl ik mijn tijdelijke vervanger aan t inwerken was, ik schrok gewoon zo dat ik achteruit schoot in m'n stoel, haha.
    Geniet van jullie dag samen morgen en dan een weekje zonder 'm, ooh niet fijn zeg!

    Tat, ja je kunt het beste een vragen of ze dat willen checken. I zo gepiept met n prik in je vinger. En meerder op bed gaan werkt bij mij ook niet. Kan dan niet goed in slaap komen en word dan gegarandeerd ook eerder wakker. Als ik om kwart voor 12 nog ga plassen, red ik het tot nu tot half 7 ongeveer. Hoop dat dat zo blijft.
    Zo nog wat vla eten zodat ik niet weer wakker blijf na t plassen van honger gevoel.

    Gelukkig nog maar 1 dag werken en dan weekend! Morgenmiddag visite waar we ook me uit eten gaan :). Jammer dat ik niet mee kan naar de date, want ben wel benieuwd naar jullie in real life! Veel plezier wens ik jullie wel. En ik hoor hier wel hoe t was, toch?
     
  17. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Ik kom morgen ff reageren skatten!
    Slaap lekker!!!
    Mil hoe is t gegaan!?!!!?!?
     
  18. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh, wat naar!! :(
    Heel veel beterschap en effe lekker rustig aan doen!!!
     
  19. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Bij mij keek de kraamzorg helemaal niet boven :D
    Ze is alleen in de woonkamer geweest om wat dingen door te nemen!
     
  20. Tori3

    Tori3 Fanatiek lid

    15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Wat een verschil met die kraamzorg ... ik hoorde zelfs van iemand dat die alleen telefonisch contact heeft gehad (en dat voor het eerste kindje).
    Wat waren jullie allemaal nog laat wakker ;), goedemorgen voor nu!
     

Deel Deze Pagina