Tori: rompertjes met lange mouwen zijn niet verplicht hor, maar schijnt nog wel lekker te zijn in april voor die kleintjes. Leuk he zo;n overzicht maken! ik heb zaterdag nog krapwantjes gekocht en maillots. Wanneer moet je weer op controle?! Ben benieuwd hoe ze ligt!! en hoe ze groeit! Nog 5 dagen, .!!! Lekker!!!!!! Ik moet er nog 6! Besloten do/vr ook officieel op te nemen hihi (mijne begint officieel ook de 18e ! maar heb dus 4dagen van mezelf ingeleverd). Jaaaaaa ben vet blij voor mn vriendin!!!!!! De eerste was binnen een mnd raak en nu zijn ze bijna 2jr bezig geweest! (met tussenpauzes) Hoe waren je pasteitjes !??? (ik lag helemaal vlak, ik las paaseitjes en dacht das raar met vlees en uit de oven hahahaha) IIKH: ik had gezien dat je me had toegevoegd. Ik moet natuurlijk ff kijken hoe t tegen die tijd allemaal loopt met de kleine maar zal dan zeker mezelf toevoegen aan div. data Wat fijn dat je weer bent opgeknapt!!! succes vandaag bij je controle skat!!!!!! Wat goed ook dat jullie steeds meer naar doorgaan neigen!! Fijn om te horen moppie!! En stel je vragen maar!!! Heb je ze opgeschreven?!!? (ik vertel ze altijd aan man, zodat hij kan inspringen als ik iets vergeet. nou is hij meestal degene die de vragenstelt en ben ik een leeghoofd hahaha) Tat: schandalig!!! Hoe kan je nou niet reageren!!! Hahahahahhaha nee hor moppie! We hebben t blijkbaar allemaal erg druk of zijn zwak ziek misselijk Die ik kruip in mn bed, ben saggo verdrietig dagen komen me heeeeeeel bekend voor meid!!! En dat moet je dan ook vooral lekker doen!!!!!! Is alles bij elkaar, hormonen, spanning, vermoeidheid enz. heel normaal! En gewoon aantoegeven is beste oplossing! Wat fijn dat je je ouders gaat ophalen!!! YES!!! En idd, die broeken..je moet er toch een keer aan geloven vind het al knap dat je het tot nu hebt uitgezeten! En donderdag weer controle!! Jeej!! Idd gewoon vragen! Nee heb je, .ja kan je misschien krijgen Mijn manneke is idd nu op snowboard vakantie ! (eikel!! Ben stik jaloers!!!!!!! Hi hi) Ze zijn vrijdag nacht vertrokken en komen zaterdag avond laat terug! Gister wel lekker via whatsapp liggen kletsen! Hij heeft wifi int hotel Ik hoop niet dat ik ziek word, maar mn keel voelt niet fijn! (zo begon het bij man ook!) Wij hebben besloten int zh te bevallen. Ik heb altijd gezegd thuis, maar na veel gespreken met man toch besloten voor zh. Vind dat hij ook inspraak heeft en hij is toch voorstander van zh. Daarbij hoorde ik bij 12wk dat mijn placenta aan de voorkant lag, en dat ik zh moest. Dus ik had me daar helemaal bij neer gelegd. Maar scheen achteraf dus niet zo te zijn, maar mn besluit staat nu vast! Miss ooit bij 2e thuis (maar als kleine niet draait, wordt het zowiezo zh) Ego: hier eigenlijk weinig te melden. Heb een vreselijke rot nacht gehad en heb t dus lekker zwaar vandaag!! Was erg moe gister en lag vroeg (half10) in bed, met als gevolg dat ik om 2uur klaar wakker was en moest plassen!! En moest zo nodig, dat ik er buikpijn van had! Daarbij was de kleine super actief en lag lekker te duwen/schoppen tegen zere plekken en dat maakte me onzeker! Of bij een krampje denk ik meteen onee t zal toch niet al gaan beginnen?!?! pfff En ik ben al zo onzeker en bang dat er wat gebeurd als man weg is! dus Vind het toch wel k*t dat man er niet is! en hij is nog maar net weg!! maar probeer die gedachte wel los te laten!! Er is geen enkele aanleiding dat de bevalling eerder komt of dat er wat mis zal zijn, dus waarom nu ineens wel als hij er niet is?!?! slaat natuurlijk helemaal nergens op!!!!! En zolang ik aan andere dingen denk, gaat t best goed maar heb dus vannacht een warrige nacht gehad! Nou goed, klaag modus uit!!!! (moest t ff kwijt maar houd erover op ) Vandaag weer te werk tot sluit! Vanmorgen wel ff omschakelen moest nu zelf de honden doen enzo! (was ik ff vergeten!) kom ik bijna op mn werk, pas vergeten! En broodbeleg dus nog ff snel langs supermarkt gegaan en meteen maar keelsnoepjes gehaald! Moest vanmorgen krabben, maar de zon schijnt wel vanavond lekker naar yoga! Hopelijk ontspan ik wat!!! Fijne dag schatjes!!!!!!!
Lieverds.. Ik ben super druk vandaag! Het zonnetje schijnt maar het is nog wel koud vind ik hoor brrrr... Morgen punctie en dan heb ik lekker vrij tot volgende week dinsdag!!!!!!!!!! Dus mooi tijd om op jullie allemaal te reageren!!! Fijne dag vandaag xxxx
Hoi meiden, Hier met een posi gevoel het zkh uitgegaan. Het begin was best stroef, want er waren daar pc problemen en daardoor liep het en uit en de mensen na ons werden eerder geholpen. Kunnen ze niets veel aan doen, alleen zit ik daar al op hete kolen en die combi gaat niet zo heel erg goed. Ze gebruiken bij rdgg geen dhea omdat het extra nu er nog niet mee is bewezen en ze de patiënten niet als proefkonijnen willen behandelen. Wel hebben sinds kort nieuw een embyoscope, hier mee hoeven de eitjes niet de broedkast uit om onder microscope te plaatsen want er worden iedere 20 min automatisch een foto gemaakt om de groei te bepalen van alle embryos. Nu hebben ze er nog maar 1 staan en word deze tot nu toe alleen voor icsi patiënten gebruikt. Waarop ik lekker tactvol heb gevraagd wanneer de nieuwe komt, want ja wij zitten al op ivf 3 en sommigen pas op icsi1. Wij hebben nog maar 1 poging en willen anders wel wachten tot de 2e machine komt zodat we een hogere slagingskans hebben (aangezien alle overige embryos 18stuks de vriezer iet hebben gehaald). Zo zouden we meer kans hebben dat het wel lukt en dat het ook wordt ingevroren. De arts wilde anders wel een plekje voor ons reserveren in de machine, omdat er zoveel dus niet is ingevroren, want er is nog geen zekerheid wanneer de nieuwe machine komt. Woensdag op school had mijn management leraar een paar goede rake vragen gesteld, en daarmee/ daardoor ben ik er wel overuit dat we door willen. Doordat ik zoveel ellende heb gehad wilt de arts dat ik lichamelijk echt wel helemaal herstelt ben, liever nog een maandje wachten zegt hij, dan dat het een te grote belasting wordt en het mislukt. Ook even echo gehad, en me eierstokken hebben weer normale grote, ook was er echt 1 hele mooie nog niet gesprongen follikel te zien, vanavond dan toch maar weer es wat proberen... Lieverds, ik beantwoord snel weer jullie berichtjes, bs is ook aan datumprikker toegevoegd, nu snel klaarmaken voor werk. Xxxx
IIKH: wat fijn dat je het ziekenhuis met zon goed gevoel hebt verlaten meid!! En terecht!!! Ook wel fijn dat ze gewoon goed nadenken/meedenken over je gezondheid en de kansen! En wat tof dat ze een plekje voor je willen reserveren !!! super!!!! You go for it girl!!! Xxxxx Sammy: success met je drukke dag vandaag!!! En de komende dagen erna lekker rustig aan doen he spannend weer hor!!! Op naar pracht punctie!! Lekker weekje vrij! Doe je goed!!!!! Babii: het beste paard van stal niet toegevoegd?!?! Je moet haar ff je mail sturen via pb schat! Ik zag trouwens je berichtje mop, .trots op je!!!!!! xxx
Sammy, mooi aantal eitjes meid. Veel succes morgen! llkh, fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan het ziekenhuis bezoek. En wat lief dat ze zo goed met jullie meedenken. Ik zou inderdaad ook liever willen dat de eitjes dan in die nieuwe machine gaan. Oh en wie weet, veel plezier vanavond ! Jullie gaan toch ook naar Voorburg? Nina, hopelijk krijgen jullie inderdaad positief nieuws vandaag!
Babii, mag ik je emailadres? Zeehondje, klopt voorburg. Jij ook uit den haag. Stuur mij ook je emailadres in pb jij zit ook nog niet in de datumprikker voor de zp date. Ff snel op werk reageer later meer Xx
Goed nieuws llkh! Dat van die broedstoof wist ik en ja ben icsi patiënt dus onze emmies hebben daarin liggen broeden. Goed van je dat je een plekje gereserveerd hebt! Nee heb je en ja kan je dus zeker krijgen! Zeehondje! Hoe gaat het bij jullie dan? Je was toch al aan het nadenken over nr 2 staat me bij? Zonnetje, bezig bijtje! Pas je wel een beetje op jezelf en de kleine? ST ja schandalig van me he jij een warrige nacht gehad. Ik slaap ook slecht als vriendlief er niets hoor en ik moet er tegenwoordig ook vaak uit om te plassen. Komt heel mn buik omhoog door die volle blaas! Suf he hoe iedereen zo loopt te sukkelen met zn gezondheid?! Vandaag gelukkig al een klein voorproefje van de lente! Wordt je toch vrolijk van, van die zon nu in mn ouderlijk huis, beetje opwarmen hier, kijken of de auto nog start, boodschapje gehaald en bosje bloemen neergezet met een van mn echofot'os erbij. Morgenochtend naar Schiphol toe! Fijn!
Hoi lieve meiden, Wij zijn dan eindelijk thuis van een lange dag....... Wij hadden om 11:00 afspraak. Vanochtend om 07:30 de deur uitgegaan om lekker rustig te kunnen rijden, maar helaas.....de ene ongeluk na de ander, waardoor we tot de grens vnl in de file stonden. Gelukkig uiteindelijk 10:59 daar aangekomen....hadden gelukkig geen tijd om daar in spanning te zitten Het was wel even wachten op hem in de echo kamer, maar toen hij er eenmaal was, ging hij meteen maar echo maken......pffff. Ik had niet in de gaten dat ik even opgehouden was met ademhalen ....totdat hij zei "je kan weer ademhalen...ik zie follikels...dhea doet zijn werk..." Mijn linker ovarium is gewoon weer wakker....2 duidelijke follikels rechts met wat kleinjes en 1 duidelijke lnks met paar kleinjes. Aangezien het zo goed aanslaat, gaan we nog een cyclus door. Aan de hand van mijn bloedonderz gaat hij kijken of hij de dosis nog gaat aanpassen.....hoor ik volgende week. Eind maart weer terug om dan behandelplan te bespreken. Erg opgelucht en blij! Het geeft weer allemaal hoop!!! Het was een ziekerig weekend...., veel geslapen en gesnotterd......,maar wij voelen ons na bezoek aan DD zeker beter! Straks maar weer vroeg naar bed en hopen dat we ons morgen weer fit voelen IIkh, Wat fijn om te horen dat jullie ook een goed gevoel hebben over een nieuwe poging! Goed nieuws zo'n embryoscoop!!! Erg aardig van jouw gyn......,hoewel ik het gek vind dat het vnl voor icsi patienten is. Gelukkig kan het voor jullie geregeld worden! Nu lekker herstellen en op naar een succesvolle behandeling!!! Goed initiatief trouwens die datumprikker, handig! ST, Je mist jouw mannetje ....he! Jouw angsten en gevoel is goed te begrijpen hooor.....heb ik ook wanneer mijn man er niet is en ben niet eens zwanger! Gelukkig is het al maandagavond.....wij slepen jou wel door de week heen....voordat je het weet, is hij weer terug!! Hoop dat jouw keelklachten niet doorzetten....beterschap! Dikke knuffel Tori, Kan me voorstellen dat je nu er echt aan toe bent om lekker met verlof te gaan....heerlijk jouw eigen dingen doen! Jij en ST lopen gelijk op.....ben benieuwd hoe het met jullie bevallingen gaat lopen.... Sterkte met jouw klachten! Zonnetje, Wat schrikken van die harde buiken....gelukkig dat het snel over is gegaa. Let goed op jezelf! Helaas zijn maar weinig werkgevers die uit zichzelf rekening houden met zwangere dames. Hoe gaat met de voorbereidingen van jouw verjaardag? Babii, Achteraf gezien ben ik nog blijer dat ik niet gekomen ben..... Ik voelde me vorige week heel wat beter, daardoor stond ik niet meer bij stil dat ik mensen kon aansteken. Vorige week hebben we bij mijn schoonouders gegeten. Ik wilde ze niet omhelsen of zoenen uit voorzorg, maar dat vonden ze onzin....., maar helaas zijn ze sinds het weekend ook flink ziek Voel me beetje schuldig! Hoe gaat het met jou en de kleine? MiL, Erg blij dat het zo goed gaat met jouw zwangerschap! Leuk dat je woensadg weer een echo krijgt. Geniet ervan! Sammy, Wat leuk dat het zover is.......op naar een succesvol TP! Ik vind het spannend voor je ...... Weten jullie al of jullie voor 1 emmy of 2 gaan? Hoop dat je lekker gaat slapen en morgen lekker ontspannen een goede punctie.......hoe laat trouwens? Dikke knuffel en veel succes! Wij duimen....duimen....duimen... En zullen natuurlijk aan je denken! BS, Hoe is het met jou? Gaan jullie nog voor een second opinion? Tat, Wat fijn dat jouw ouders er eindelijk zijn! Heel veel plezier! Hoop dat jij je ook snel beter voelt! Zorg goed voor jezelf en laat je verwennen! Het heeft me paar uur gekost om dit alles te typen......echt erg, voel me 80 jr..... Ik moet kijken of ik morgen ga werken....bahhhh Hele fijne avond allemaal, hoop dat ik geen belangrijke dingen vergeten ben! Xxx
Wat fijn dat de dhea zijn werk doet Nina! Ik reageer morgen op iedereen hoor. Heb om 9 uur de punctie ben de eerste vind ik altijd wel fijn! En word gedaan door me eigen arts, dus nog fijner. Heb heel het huis van onder tot boven gedaan want ben van plan om niets meer te doen. Vrijdag ochtend alles ff bijwerken en dan de tp en dan doe ik lekker weer niks meer haha erg he!! Ik laat er 2 terugplaatsen als er 2 bevrucht zijn! Ze zeggen hier dat het je kansen niet vergroot maar onze buurlanden beweren het tegenovergestelde. Mocht ik nog 2 cryos hebben en dit lukt niet laat ik die ook allebei tegelijk terugplaatsen. Maar ik ga er gewoon is even lekker vanuit dat ik over 1,5 week een positieve zwangerschapstest in mijn handen heb dat is een fijn gevoel haha
Succes sammy. En positieve verhalen van llkh en nina. Fijn om te horen. Ik ga maar weer verder werken. Moet nog 1,5 uur.
Sorry meiden ff kort, moet weer ff bijlezen, maar zoals jullie weten is Beer net beter, en ik moet veel werken, dus SORRY VOOR DE EGO! Vandaag geweest voor de uitgangsecho, cyste zit er nog steeds van 25 mm, BMS was 6,5 mm, en ze vroeg zich af of ik niet zwanger was, omdat deze zo enorm dik is. Maar geen gemeenschap is dan ook niet zwanger he?! Bij de TP van Beer was mijn BMS zelfs 6,5,wowwie! Maar nu deed deze arts wel moeilijk over 2 tpen! NOU JA ZEG! Ze begreep me wel, maar ze ging natuurlijk beginnen over de protocollen, en dat ik al een keer zwanger ben geweest, en dat t dan met een cryo tp wel heel snel kan gaan, bla bla..... Ze gaat in ieder geval overleggen met de andere artsen, en volgende week maandag krijg ik meer te horen. Tot nu toe door gaan met de Progynova, en binnenkort (16e misschien) de TP. Tot zover, kuss, en ik kom snel bijlezen en terug reageren.
De vandaag ontvangen emailadressen toegevoegd voor het slapen gaan. Mil & zeehondje doen jullie ook mee met de datumprikker voor een zp date? Mijn school is voor een deel over de brug met data, dus ik heb daarmee mijn beschikbaarheid weer aangepast. Trusten lieverds!!
Spannend Brabbel!! punctie ging op zich wel goed. Was pijnlijk maar wel te doen. Er zijn 12 eitjes! Ik lig nu thuis op de bank ik ga even uurtje slapen ik kom vanmiddag of vanavond even reageren xx
Zo eindelijk tijd om te reageren!!! Heb gister in bed nog wel beetje meegelezen maar lag om 21:00 al te slapen! Zooo moe en geen idee waarvan! Miss door de warrige nacht! En vanmorgen kon ik niet op internet , . Ik moest mn plaatsvervanger inwerken! (en das zo vreemd dan, als ik ga zitten internetten hahaha) Zeehondje: mop, hoest met jou?!?!?! Tat: wcht maar tot je zo vol zit met vrwater baby placenta enz. dat je het idee hebt dat je knapt! Hahaha ik zit voor mijn gevoel al zo vol, dat als ik nu snachts moet plassen er zoveel spanning op mn buik staat dat het net is of de boel gaat knappen! En krijg dan ook drukkend gevoel in mn buik en moet dan écht gaan! Omdraaien doet dan gewoon echt zeer! Vandaag de grote dag meid!!!!!!! Je papa en mama ophalen : D leuk thuiskomen zo met bloempje en foto van de kleine geniet er maar lekker van!!!! Nina: jullie had het dus niet getroffen onderweg!!! Ik hoorde al van alles op de radio!! Whaha kan me voorstellen dat je adem ff stil stond!! Maar dan die verlossende woorden!!! YES!!!! Follikels!!!! en de linkerkant weer open top !!! wat moet dat een heerlijk gevoel zijn geweest! en meid, wat ben ik blij dat jullie deze stap naar DD hebben gezet!!!! Zie je wel!! Die andere dok is gewoon nie helemaal lekker bij de wekker!!! En ik mn man missen?!?!?! Hoe kom je erbij!?!?!  haha nee je hebt gelijk! Ik ben het vanuit zijn vorige baan wel gewend en ik slaap nu ook 2 nachten per weer alleen, maar ik weet dat als ik hem dan nodig heb, hij in 5min thuis is! nu zit ie ver weg en ben ik bijna aan de laatste loodjes begonnen! Vind het gewoon niet prettig!!! Maargoed, t gaat nog goed! en ik moet wel zeggen, stel ik krijg nu weeën .dan moet ik evengoed naar het ziekenhuis om de boel te remmen! Dus dan kan man meteen vlucht of vervoer terug regelen en ik int ziekenhuis blijven onder goede handen! Maar 1 ding is zeker, hij krijgt nooit meer zon vrijbrief tijdens een zwangerschap!!!! Hahaha gelukkig ist idd al dinsdag en heb ik de meiden hier! Vanavond eten bij mn ouders en wederom lekker vroeg naar bed (gaat de tijd ook snel!) en morgen lekker chillen en niks doen (houd t kind ook wel binnen denk ik) ja miss de ramen ff lappen! Maar thats it! en dan ist alweer bijna donderdag! Dan is het al bijna eind van de week! En dan denk ik serieus mocht er wat gebeuren dan zingen we het wel uit tot zn thuiskomst hahaha maargoed ik zie ook geen reden dat er wat zou zijn! Dus waar ik me eigenlijk druk om maak?!?!?! Sammy: thats the spirit!!!!!!!!!!! 2 terug en plakken met die hap!!! Over 1,5 wk gaat je test knallen!!! Er gaan eens ff hoop positieve testen regelen dit jaar En het vergroot je kans wel degelijk hor , 1 of 2. als het niet zo was, zouden ze het toch ook niet doen bij sommige personen?! Maargoed, die van jou gaat/gaan gewoon lekker plakken en dan heb je nog mooie brusjes in de vriezer !! Succes vandaag!! En gelijk heb je, lekker niks doen!!!!! Ontspannen na punctie en vooral vanaf vrijdag! Laat maar lekker groeien en laat je maar lekker in de watten leggen Brabbel : het is je vergeven hor zijn allang blij van je te horen en wat fijn dat Beer weer beter is!! Wat fijn dat je zon dik slijmpie hebt!!!! Wel van je cyste zeg! gaan ze daar nog wat mee doen!? En ik snap niet dat ze zo moeilijk doen over 2, .gewoon doen stelletje vervelende artsen!! Hier heb ik nooit anders dan 2 gehad! Ja als er geen 2 ontdooide! Maar t was zonde om er meer te ontdooien en er misschien 1 moeten weggooien! En mn aller eerste tp was er ook 1 omdat ze niet wisten wat mn lichaam zou doen. Ben benieuwd wat eruit komt meid!!! Wel spannend hor!!!!!! Ego: hier weinig nieuws. Gister heerlijk naar yoga geweest. ik had weinig puf maar ben zooo blij dat ik ben gegaan,..was redelijk ontspannen daarna! En kon dat wel ff gebruiken! Ik lag lekker vroeg in bed en heb opzich redelijk geslapen. Al werd ik half 12 wakker en dacht dat het al ochtend was, dus weer verder gaan slapen 2uur weer wakker om te plassen en toen duurde het inslapen best lang. Kleine is mega actief vandaag en zit me zo hard te trappen dat het echt zeer doet! voelt gewoon beurs van binnen!!! Maargoed, liever zo dan niks voelen en me zorgen maken ben ondertussen wel alweer moe en kan niet wachten tot t tijd is om naar huis te gaan! Misschien ga ik uurtje eerder vandaag vind dat ik dat wel heb verdiend officieel moet ik tot 4 maar denk dat ik er 3 van maak vandaag! Kan ik nog ff lekker thuis wasje doen en ook genieten van t weertje! En de hondjes zijn ook alleen thuis en dat vind ik ook zo sneu! 1 dagje zijn ze wel gewend maar nu ist al 2e dag en do vr weer!! Nou skatten .fijne dag en geniet van t voorjaarszonnetje
Nina, fijn dat het werkt en dat er weer wat meer eitjes groeien! Positief nieuws. Sammy, zo, punctie weer voorbij. Mooi aantal eitjes hoor! Gemiddeld wordt volgens mij de helft ongeveer bevrucht. Hoop dat dit bij jou ook zo is! En sorry meiden, ik ben niet zo van het 'ontmoeten'. Doe dus niet mee met de date. Maar alvast veel plezier gewenst. En ja, we denken weleens aan een tweede. Maar we laten er nog wat tijd tussen zitten. Rond de zomer wat actiever en geplander gaan klussen en als het dan niet op de natuurlijke weg wil lukken kijken we pas verder. Manlief heeft het er nu over dat hij het niet erg vindt als ik weer hormonen zou moeten gaan gebruiken, maar hij heeft geen zin om weer potjes te moeten gaan vullen . Tja, wat moet je dan. Maar ook zei hij erbij dat hij er over een jaar misschien wel anders over denkt. Ach, wij doen dus rustig aan en genieten gewoon volop van ons prachtige meisje. Knuffel voor iedereen hier! Het is jullie allemaal zo gegund!
Ik durf niet zo goed nee te zeggen maar ik ben ook niet zo van het meeten Maar hoop dat jullie een super meeting hebben!