Oh wauw, krijg er tranen van in mijn ogen!! Lijkt me zo bijzonder... Gefeliciteerd! Hoop dat je er nu langzaam van kan gaan genieten...
@brabbel, gefeliciteerd lieverd! ik ben zooo blij voor je, het is jullie gegund... Bekijk bijlage 195034
Zo dames, ben hier de laatste tijd minimaal te vinden geweest. Had het even te druk met allerlei andere dingen. @brabbel: gefeliciteerd, hopelijk wordt het nu een beetje echt voor je gevoel. Ik snap je onzekerheid. Zou ik ook hebben denk ik. Ga er lekker van genieten. @angelica; balen voor je dat het weer niet gelukt is. En wat lang wachten voor je een afspraak hebt zeg. Hoop dat je eerder kan. En vervelend dat er elke keer zo weinig emmys van goede kwaliteit zijn. Je hebt nu nog maar 1 vergoede poging. Heel veel succes en sterkte en hopelijk gaat het toch een keer lukken bij je. Hele dikke knuffel. @babii; als ik in jou schoenen had gestaan zou ik ook voor het vaste contract gaan. Is al heel wat dat ze je meteen een vast contract gaven. Dat doen ze tegenwoordig zelden eigenlijk. En als je eenmaal veilig bent, dan lekker verder kijken. Dikke knuffel en succes met je nieuwe baan. @sammy: wat een vreselijk nieuws zeg. Misschien toch eens verder onderzoeken waarom het elke keer mis gaat? Hele dikke knuffel en wens je sterkte met dit verdriet weer een plekje te geven. @sonne: welkom hier, andere topic is inderdaad rustig. Ik snap je onzekerheid hoor. Hier ook al 4x tp gehad zonder resultaat. En daarvoor ook nog iui gedaan. Hier is het buitenland ook te ver weg. Las van de week trouwens ergens dat iemand verbaasd was dat er vanuit Nederland veel voor Gent gekozen wordt, Brussel schijnt nog beter te zijn. Weet niet meer waar ik het las. We blijven duimen en hopen voor je. Wanneer mag je testen? En kom lekker hier meekletsen. @juulzon: gelukkig mag je toch beginnen. Hoop zo voor je dat dit eindelijk de poging voor jullie wordt. Ik ben officieel al begonnen met de poging voor tp in eigen cyclus. Ben afgelopen dinsdag ongi geworden en heb een afspraak gemaakt voor de echo. Moet ook maandag 7 nov. Fotos zijn vandaag gemaakt, maar gezien we hier nog een kleine verbouwing hadden voor die tijd hebben we dus afgelopen 3 weken veel in huis nog opgeknapt, opgeruimd en schoongemaakt. Ben blij dat het nu klaar is. Ga ik volgend jaar weer aan de slag in het volgende huis. En hoop dat de droom nog uitkomt in 2011. Doe nu namelijk een poging en in december krijg ik het andere huis. Maar wachten het af. En ik snap dat je toch wel weer blij bent om verder te gaan, geeft toch weer kansen @spannendetijden: bij jou alles dus ook goed en mag je weer beginnen met de gonal. Op voor mooie eitjes. En helaas hebben de medicijnen nogal wat bijwerkingen soms. Zo te lezen ben je goed bezig geweest met opruimen. Is soms ook wel lekker hoor. (hier heb ik afgelopen weken heel veel opgeruimd) @duivinnetje; ik hoop dat je snel aan de beurt bent voor een donor. MCK werkt inderdaad met postcodegebied. Heel veel succes en hopelijk komt het geluk nu ook eens op jou pad terecht. @timon: hoe is het bij jou en met je werk? @zeehondje: hoe is het met jou? Al gewend aan het moederschap? @all: dikke knuffel en sorry als ik je vergeten ben. @ego: zo, ben in huis klaar met het opknappen en opruimen. Nu weer even wat tijd voor mezelf gelukkig. Is van korte duur. Volgende week maandag alweer een fm en hopelijk in de week van 14 nov de tp. Hoop eigenlijk dat cyclus dit keer wat langer is, komt beter uit met mijn werk. Maar zie het wel. Verder heb ik donderdag een gesprek staan over mijn afwezigheid door de mmm. Ben benieuwd wat eruit komt. Hopelijk valt het gesprek mee, gezien ik daarna nog een sollicitatiegesprek heb met een evt nieuwe collega. (hoezo onhandig gepland door collegas) Verder alvast lekker aan het dagdromen over het nieuwe huis, maar moet nog even geduld hebben. Zal pas ergens feb/ maart zijn dat we gaan verhuizen namelijk. Verder hier wel een stijf en moe lijfje van afgelopen weken. Verder heb ik aan de ene kant wel zin in de tp, aan de andere kant zie ik er ook wel tegenop. Zeker omdat er steeds minder cryos over zijn. Heb op mijn werk nog niks gezegd dat ik weer voor een poging ga, doe ik donderdag wel na het gesprek. Zit soms ook nog weleens na te denken wat ik zou kunnen doen om de kans van slagen toch wat te beïnvloeden. Maar weet niet zo goed wat eigenlijk. Zo, ga zo me maar eens klaarmaken om te gaan werken.
Voor alle meiden, Hierbij ff een hart onder de riem steken..... Bekijk bijlage 195107 Hou de moed en hoop dames en don't give up!!! Liefs
Dank je duivinnetje. Ook voor jou een knuffel. Hier even tussen het werk door hier even spieken. Heb nu even kleine pauze. Is vandaag iets te rustig op mijn werk voor het mooie. Is hier letterlijk hollen of stilstaan.
Ff kort ivm CSI. Brabbel, top! Zo fijn dat je een mooie echo heb gehad. Is je spanning weg? Babii, wat ben jij gemeen! Meid, zo begrijpelijk dat je het op deze wijze doet. Bevalt het je bij dit bedrijf? ST, succes met de Gonal! Verder geef ik iedereen een knuffel. Hier is de ongi heftig aangekomen. Gisteren dus niet genieten van de mooie dag. Gelukkig zijn de krampen voorbij en heb ik vandaag het nodige in huis kunnen doen met heerlijk de ramen open.
Gefeliciteerd lieverd je hebt het verdiend !! Kleintje groei maar goed papa en mama wachten al heel lang op jouw en willen je gauw in hun armen . Jaren vertelt mijn lijf dingen die ik niet wil . Moest vaak met mijn billen en buik bloot . Pillen slikken spuiten eitjes zoeken. Maar steeds liet jij je niet zien . Maar nu ik het niet geloof heb jij mijn leven betoverd met jou hartje vandaag , mijn lijf is nu verstijft ,van ongeloof, want jij groeit in mij en dat maakt me heel blij. Kus marnat
mooi gedicht zeg!!! dikke knuf terug!! hier weinig nieuws! wat ik me wel afvraag..hebben jullie ook van die hitteopvliegers van deca?! en zo moe?!!? ben laatste dagen erg moe en heb t zooo heet! zweet me rot!
Hej meis, Hierbij een leuk gedichtje voor jou en je manlief Bekijk bijlage 195262 Alsnog VAN HARTE GEFELICITEERD, en geniet ervan....!!! Liefs
Zeker mooie gedichten Ik ga aan de pil meiden ik hoef niet tot 25 jan te wachten we kunnen tijdens de uitgangsecho gaan praten over icsi en andere dingen
Ja herkenbaar dat noemen ze ook wel de overgang door dat de boel stil gelegt word. Snachts ook heel erg last van.. de ene poging wat minder dan de ander . Dankje meis en het gedicht op het moment van schrijven bedacht . Angela @ Succes meis duim
angelica: wat fijn meid!!! tis maar goed dat je niet over je liet lopen!! succes. spannend hor!! marnat; thanx voor je reactie!! vervelend dat t herkenbaar voor je is, maar nu ff fijn voor mij ben dus niet de enige
Mooie gedichten die hier staan. @spannendetijden; kan door de deca komen inderdaad. Hier toen vooral last van moeheid. Succes nog even @angelica; wanneer heb je nu een afspraak? En fijn dat je eerder gesprek hebt. Goed dat je er achter aan gegaan bent. @timon; arme jij dat je heftig ongi bent. Lekker in huis bezig geweest?