IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    ST,
    Wij zijn ook erg blij met DD. Eigenlijk had ik vorig jaar al het gevoel dat wij meteen naar DD moesten gaan, maar destijds hebben we meer met ons verstand een beslissing genomen dan op gevoel. Het Vu is immers ook heel goed aangeschreven...bla bla...:D
    Vorig jaar zou ik het normaal gevonden hebben dat ik follikels heb en nu ben ik al helemaal ermee, terwijl het nog echt afwachten is wat het resultaat gaat worden. Wij hebben in ieder geval weer vertrouwen en hoop!!!!
    Gelukkig is het alweer woensdag voor jou!! Nog even en jouw man is thuis!!! Ik vind jou heel lieft voor jou man! Gelukkig is jouw zwangerschap prima gelopen, zodoende totaal geen reden om iets geks te verwachten.....en net wat je zegt...hij is gelukkig ook weer heel dichtbij, wanneer nodig kan hij binnen no time bij je zijn!
    Nog even en jouw verlof is begonnen.....laatste dagen!!!:)

    Sammy,
    Spannende ochtend voor jou!
    Ik duim weer hoor....:)

    MiL,
    Veel plezier met de echo!

    Zeenhondje,
    Leuk dat jullie ook weer voorzichtig plannen hebben. Wie weet lukt het straks gewoon wel zonder......gelukkig dat jouw man zich ook beter voelt bij een evt stap naar mmm voor het geval het weer nodig is.
     
  2. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nina hoe kom jij aan DHEA? Wij zijn nog een paar maanden zelf aan het klussen en ik heb zoiets van baat het niet....
    We kunnen dit ook proberen
     
  3. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sammy thanks!! Jij ook heel veel succes vandaag!!! Sterkte ;)
     
  4. Sammy88

    Sammy88 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Lief dat jullie duimen enz meiden maar ik heb pas vrijdag terugplaatsing. :D
    hihi, ik heb best nog pijn nu en verlies nog steeds wat bloed. Heb ik bij de vorige puncties niet gehad is dat normaal?
     
  5. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh, hij is al achter de rug?? Ik had ook wel wat bloedverlies. En 's avonds liep ik helemaal krom van de pijn... Voor mij dus wel herkenbaar! Sterkte en lekker rustig aan doen vandaag!!
     
  6. Sammy88

    Sammy88 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja de punctie was gisteren hihi. maar ik heb normaal ook wel de dag van punctie pijn enz maar maakte me beetje zorgen omdat ik nu nog wel steeds bloedverlies heb
     
  7. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh sorry beetje in de bonen ;)
    Ik had de dag erna nog wel wat pijn hoor...bloedverlies weet ik niet meer...
     
  8. Sammy88

    Sammy88 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    hahaha geeft niet hoor! Hmm oké ik ben lekker vrij tot maandag dus doe lekker rustig aan dan maar! Hoelaat heb je de echo?
     
  9. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Om 14.30 pas :D
     
  10. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat fijn dat je zo lang vrij bent!! Super!!
     
  11. Sammy88

    Sammy88 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    O dus nog een paar uur! Ja ik had nog veel vrije dagen van vorig jaar die opmoeten dus dit leek me wel een goed moment hihi
     
  12. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    Hoi BS,
    DHEA met de juiste stoffen kun je alleen met een recept krijgen. Voor mij wordt het b.v. door de apotheker gemaakt. In Duitsland wordt het ook verkocht als een soort supplement, maar dr S vertelde dat de werkzame stoffen niet in de juiste dosis erin zitten wegens de wetgeving. In NL is het helaas verboden om als medicatie bij fertiliteitsproblemen te gebruiken. Je zou het met jouw huisarts of gyn kunnen overleggen.
    Leuk dat jullie het zelf ook weer gaan proberen! Net als bij Juulz....zou het zomaar kunnen :)
     
  13. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    Sammy,
    Misschien heb ik het gemist :( ........is het al bekend hoeveel bevruchtingen?
     
  14. Sammy88

    Sammy88 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Er zijn 12 eitjes en ik hoor als het goed is morgen hoeveel er zijn bevrucht. Ik hoop toch wel op minimaal 2. Fijn dat je ook weer wat meer vertrouwen erin heb! Wanneer moet je nu weer terug?
     
  15. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    kreeg jij een recept via je huisarts
    De S wil het voor mij niet voorschrijven omdat het toch niet gaat helpen
     
  16. NinaD

    NinaD Niet meer actief

    BS,
    Nee, ik kreeg het van dr S. Heb je overlegd met dr. S van DD?
    Zei hij dat het niet gaat helpen om spontaan zwanger te worden of dat het bij jou uberhaupt niet van toepassing was?

    Ik weet dat wanneer jouw waardes goed zijn dat het dan weinig kan helpen. Hoewel er ook weer dames zijn bij wie het wel geholpen heeft! Zijn jouw AMH en DHEA waarden goed?
     
  17. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    12 eitjes is mooi zeg! Nu hopen op veel bevruchtingen!

    Echo gehad en alles is goed gelukkig!
    Volgende week donderdag mag ik weer spieken in het ziekenhuis
     
  18. Sammy88

    Sammy88 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Fijn MIL! spannend! Is er een reden dat je elke week een echo heb?
     

Deel Deze Pagina