Elk ziekenhuis is verschillend met de behandelingen. Moet zeggen dat ik wel blij ben met de ovu-testen. Scheelt vele ritjes naar het ziekenhuis. Maar aan de andere kant is het voor sommige misschien minder handig als je je ei niet kan vinden met ovu-testen. Ik heb granaatappelsap in huis. Vorige poging ben ik het gaan drinken vanaf 2 dagen voor tp. Maar was toen ook zo dat ik het niet veel eerder wist. Weet het eigenlijk niet vanaf wanneer je het moet drinken.Is ook nergens vermeld of terug te vinden. Alleen dat het invloed kan hebben. Maar ook weer niet bij iedereen helaas. Was van plan om het nu ook pas te gaan gebruiken vlak voor de tp. Vorige week toevallig 2 flessen in de aanbieding gekocht met puur granaatappelsap. Vind het zelf eigenlijk ook te duur om het continu te drinken. Bij de een helpt het wel, bij de ander niet. Maar zou vast geen kwaad kunnen. Gebruik nu ook trouw mijn visolie-capsules. En eet meer pindakaas/ nootjes voor vit E. Hoewel ik vandaag even niks van dit alles moet hebben. Hoop voor je dat het de bijwerkingen zijn van de hormonen spannende tijden. De hoofdpijn en licht in het hoofd heerst ook wel beetje. Succes vandaag.
Hè spannende tijden, zonnetje heeft je al helemaal ingelicht. Ik drink gewoon elke dag een glaasje granaatappelsap van pom.
thanks zonnetje. ik zat te denken om het te gaan drinken vanaf t moment van de punctie!! tip: nu t de tijd is van de granaatappel zijn ze vers te koop op de markt voor redelijke prijs. ik gooi ze in de blender en drink t dus super vers!!
Moet ik misschien ook maar eens op een markt langsgaan. Evt gewoon uitlepelen is dan vast ook een optie. Gezien ik hier geen blender heb. In de supermarkt heb ik ze tot nu toe nog niet te koop gezien. Maar is wel een tip. Heb net nog even zitten googlen wanneer te beginnen. Heb 1x zien staan een week voor tp. Maar verder eigenlijk nergens vanaf wanneer. Dat is dan wel wer jammer eigenlijk dat het nergens vermeld staat. Zo heb ik ook zitten lezen over frambozenbladthee, dat het goed is. Dat drink ik nu ook zo af en toe. Tenminste thee waarin het oa in verwerkt is. Vorige ronde ook wel af en toe op, maar heeft toen helaas niet geholpen. Hoop dat het nu wel gaat helpen.
Ik heb een vermoeden dat het ergens tussen 16nov en 18nov de tp is. Afhankelijk van hoe lang deze cyclus is. Hoop zelf eigenlijk dat het 18nov wordt. Dus deze keer juist een wat langere cyclus. Dat geeft het minste problemen op mijn werk. Maar is afwachten. Spreek mijn ei op dit moment toe dat hij niet te snel mag groeien, terwijl ik meestal ei juist toespreek dat hij beetje moet opschieten. Geen idee of het helpt hoor, maar zou wel mooi zijn. Maar kans is ook groot dat het een van die andere dagen is. Ga morgen beginnen met ovu-testen. Gisteren was ei pas 11mm, dus vond het vandaag nog niet nodig om te testen. Heb hier nu nog 6 testen liggen, dus kom dan mooi uit t/m maandag als het nodig mocht zijn. Vorige maand had ik eisprong op dag 18. De maand ervoor op dag 20 en die maand daarvoor al op dag 16 (was erg uitzonderlijk voor mij). Ga deze ronde op voor ei op dag 20.
Ik snap dat echt allemaal niet. Als ik nou ongesteld word na hoeveel dagen is dan ongeveer de terug plaatsing? Hoorde dat ik dan op dag 12 echo heb en dag 9 en 10 ovu testen moet doen. Maar als die dus positief is heb ik dus niet meteen terug plaatsing?
Heb je geen uitleg gekregen over de tp van een cryo sammy? Maar nee, je krijgt niet meteen de tp. Zal je even een pb-tje sturen met de uitleg over hoe en wat.
Hoi hoi, Lees wel mee hoor! Op mijn topicje weer een updaten van hoe het in Gent was en hoe mij nieuwe spuitschema (anders dan NL) eruit gaat zien! Spannende tijden, op naar een mooie echo donderdag. En Zonnetje, balen dat je niet zo fit bnt. Ook best veel aan je koppie... huis en dat gedoen met werk en dan nog even de hele MMM 'erbij'. Kan me voorstellen dat je lichaam reageert. Zorg maar goed voor jezelf, even rustig aan voor de TP. Timon, hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Doet de 'rust' je een beetje goed? Sammy, brabbel, zeehondje & rest: knuffel! Hier gaat morgen dus de eerste deca er weer in en vrijdag de 1e menopur. De 18e echo om te zien wat/of/hoeveel er groeit... SPANNEND!!! xxxx
Zo, hier weer beetje opgeknapt. En ik vind het ook niet zo gek dat lichaam reageert op alles. Heb iets teveel aan mijn hoofd inderdaad. Morgen weer gesprek op werk, ben benieuwd. En merk dat ik toch wel onzeker wordt van alle mislukte tp's. Hoop dat er nu eens een cryo blijft plakken. Zou mooi zijn. Dan neem ik het voor lief dat ik straks zwanger moet klussen en verhuizen. @spannendetijden: jij succes met de echo morgen. @juulzon: heb je spuitschema gezien. Hoop dat dit goed resultaat gaat geven. Hopelijk gaan we allemaal op 2 roze strepen in november/ december. Ik ga eens lekker een douche nemen en een kopje thee zetten daarna. Manlief moest langer werken, dus heb het rijk voor mezelf.
Van de KV??? Sorry dat ik het zeg, maar die dingen testen alleen maar vals..... Blijven dagen achter elkaar positief, zijn hele topics over...... Sterker nog; ik had gene eigroei en had 7 positieve ovulatietesten van de KV (echt knal positief). Voor de rest verlaat ik het topic weer . Succes iedereen .
He dames, Even een korte update. Ik voelde het al een tijd aankomen, helaas bevestigde de test het vandaag: cryo poging mislukt. Ben verdrietig, en vooral bang. Bang voor de derde en daarmee laatste poging... Durf me hier nog niet voor aan te melden. Liefs, Sonne
Dikke knuffel voor je sonne. Je zei het vorige week inderdaad al. Ik snap je angst. Het vertrouwen wordt toch steeds minder. Tenminste bij mij is dat ook zo. Geef het verdriet eerst maar weer een plekje. @testen: vraag mw af waarom die testen nog verkocht mogen worden, hoor er ook vaak slechte verhalen over. Terwijl de zw-testen dus wel weer betrouwbaar en goed zijn.
zonnetje: thanx,.ben zoooo benieuwd!!! fijn dat je weer wat opknapt. babii: ik weet van alle negatieve berichten over de ovutesten van kv maar bij mij werkte ze prima...teminste Vóór de mmm. maar daarom zei ik ook...per persoon verschillend. oh en ik heb die sticks van 5 in een doos voor 10euro. sonne: he bah meid...wat k*t!! hele dikke knuffel voor jou
eyzz dames, Even een vraagje, wij hebben 27 oktober een teruplaatsing gehad en hebben 11-11-11 als testdag doorgekregen. Ik had alleen geen geduld meer en heb vandaag(13 dagen na tp) een test gedaan helaas negatief ik heb ook niet het gevoel dat het nog veranderd in 2 dagen. Alleen heb ik totaal geen idee hoe het nou verder zal gaan en ben daar gigantisch over aan het piekeren en ik weet dat als ik het ziekenhuis bel voor uitleg ze zeggen dat ik vrijdag eerst moet afwachten. We hebben deze keer een verse terugplaatsing gehad en hebben nog 5 cryo's in de vriezer en mijn vraag is hoe gaat verder in zijn werk met een volgende terugplaatsing. Hoop dat iemand mij kan helpen. Liefs
@kleinpopjuh: balen dat de tp niet gelukt is. Kans is inderdaad klein dat het gelukt is, gezien de test negatief is. Ik kan je niet precies vertellen hoe nu verder, dat is per ziekenhuis verschillend. Meestal is het zo dat je na een punctie 1 cyclus moet overslaan om je lichaam rust te geven. De volgende cyclus kan je dan voor een cryo-tp gaan. Heb je verder geen afspraak meer staan bij de gyn? Die kan je vertellen hoe het bij jou in het ziekenhuis precies werkt. Maar je moet dus helaas wachten op je ongi en dan kan je het ziekenhuis bellen.
Eey zonnetje dank je wel voor je reactie. Ik ben er ook bang voor dat we eerst een maand moeten wachten..helaas gaat ons ziekenhuis van december tot februari dicht wegens verbouwing dus dat word nog veel langer wachten.grrrrr Nee geen afspraak staan heb alleen doorgekregen dat ik moet bellen als ik uitlslag test of menstruatie heb. Dus nog tot vrijdag wachten en hopen dat ze dan duidelijkheid gaan geven wat nu verder de bedoeling is.
Dat is wel balen dat het ziekenhuis ook nog dicht gaat. Maar inderdaad vrijdag maar bellen. Als je de utro gebruikt kan dat ook de ongi tegen houden.
kleinpopjuh: wat vervelend dat je test negatief was meid !! hopelijk heb je bij je cryo's meer gelukt! succes!!! tis inderdaad afhankelijk van het ziekenhuis. zo heeft ieder namelijk zijn eigen protocol. ik loop zelf in het amc daar gaat het als vlgt: op een afgesproken dag na de tp moet ik ongeacht wel of geen ongi bloedprikken. smiddags krijg je dan de uitslag. als deze negatief ik, moet ik wachten tot mijn eerst volgende menstruatie (dus maand later) dan op dag 1 moet ik bellen met de gyn voor een uitgangs echo. als deze goed is, gaan we vanaf dag 10 meten en zodra mn slijmvlies dik genoeg is, moet ik starten met utrogestan en 5dagen later zal dan de terugplaatsing plaatsvinden. zonnetje: hoest bij jou meid?!?!?!?! ego: vanmorgen weer een meting gehad en heb nogsteeds 12 eitjes!!! deze keer dus niet bij nieuwe meting stilstaande groei maar toename in eitjes maar dus gewoon netjes groeiend qua grootte gemiddeld zijn ze nu (CD14) zo'n 14a16mm en zaterdag moeten we weer te meten en de gyn verwacht dat ik zaterdag avond mn pregnyl mag zetten en maandag mn punctie heb!!!!! zoooooo benieuwd hoop dat ie gelijk heeft! had vandaag een nieuwe gyn en meiden,.....wat een wereld vent zeg!!! vrij jong nog maar zoooo rustig! hij neemt zijn tijd beantwoord alle vragen en nam eerst mn dosier met ons door enzo echt super relaxt! die mag blijven haha. zaterdag moet ik helaas bij andere gyn zijn (waar ik t niet zo goed mee kan vinden) maar die hoeft alleen maar lief te zijn en te meten en zeggen dat ik door mag haha ben zeeeeeer benieuwd!!!!!!!!!!! spannend!!!!!!!!!! ik moet echter wel ff toegeven dat ik ook wel een beetje teleur gesteld ben, want ik persoonlijk vind 12 niet zo heel veel en hoop dat er dus van die 12 hoop worden bevrucht! maar ik denk dat ik met mn eerste punctie gewoon ben verwend :-s maarja...we zullen zien maandag wat de eitjes zullen opbrengen!
@spannendetijden; 12 is heel mooi hoor. En fijn dat ze dus allemaal mooi gelijkmatig doorgroeien. Fijn die nieuwe gyn, moeten er meer zo zijn. En hopelijk mag je maandag voor de punctie. Hier gaat het wel redelijk. Vanmiddag weer gesprek gehad op mijn werk. Viel allemaal wel mee. Voorstel is iets aangepast, naar iets wat mij niet zo handig lijkt, maar ach. Dus weer beetje rust op mijn werk. Hoop dat ik zelf nu ook beetje de rust kan vinden in mijn lichaam.