IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Spannende Tijden, 12 follikels is hartstikke mooi hoor!En als ze er idd ook nog eens 12 eitjes uit weten te toveren, zou geweldig zijn! En dan op naar 12 bevruchtingen en zwanger in 2012! Dan wordt 12 jouw getal! Helemaal als je dan 12-12-12 bent uitgerekend ;) Maar dat hoop ik ook weer niet voor je, want hoop voor jou dat het in 1x raak is!!!

Zonnetje, Sonne en Babii, knuffel voor jullie!

xxx

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben er weer even!

Zonnetje, dat ik de ovu-testen heb gehaald maar niet weet of ik ze gebruik heeft meer te maken om wat achter de hand te hebben als ik me onzeker voel. Zie het als nog niet helemaal los kunnen laten. ;)

Juulzon, ik ga zo je topic lezen. Fijn dat je weer verder kan. Je heb alweer kennis gemaakt met de deca. Succes!

Babii, hoe gaat het nu met jou?
    De kv testen reageren bij jou zo, maar ik heb die ervaring niet. Zo heeft ieder haar eigen ervaring.;)

Sonne, wat enorm slikken. Dikke knuffel!
    Wij hebben ook nog 1 poging te gaan en gaan er voorlopig niet voor. Mocht het zo zijn dan komt die laatste stap in 2012 wel. Nu rust.

Kleinpopjuh, welkom bij deze topic. Balen dat deze poging niet is gelukt.

ST, voor jou is het snel de punctie. Je huidige score is erg mooi. Nu allemaal eruit en een emmy laten worden.

Iedereen een dikke knuffel!

Hier manlief soms verleiden tot 'verplichtingen' ;) en verder lekker bezig. Beter in mijn vel, meer de prettige dingen om me heen oppakken. Dat compenseert de minder prettige dingen weer. Pootjes op de grond.

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Hoi hoi skatten...ff korte ego: ik moet dinsdag 8:00 uur voor de punctie. eitjes doen t heeeeel goed!!! En slijm ook 7mm! Spannend hor

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier ook kort. Heb donderdag hopelijk een tp. Hoop dat er maar weer 1 ontdooid hoeft te worden. Verder even druk met activiteiten dit weekend.

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Goed nieuws ST en Zonnetje!!!

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    timon: fijn om te horen dat t goed gaat met je/jullie ;) manlief wel af en toe ff rust gunnen he?!?! :p hahahah

zonnetje: spannend!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop met je mee!!!!!

zeehondje: thanx! zeker goed nieuws! ben zoooo blij!!!!! heb dus nog steeds 6 om 6 prachtig groeiende eitjes van mooie grootte aan beide kanten zit een flinke uitschieter en of die t redden tot dinsdag weten we niet. maar goed dan heb ik er nog 12 ;) en nog een aantal kleintjes waarvan we niet kunnen zeggen of ze wel of niet meedoen. maar we zullen t zien ! ben heeeeel benieuwd!!!! gyn was iig erg tevreden! dus wij ook :D

7. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    ST en Zonnetje, succes deze week!! Hopelijk wordt dit voor jullie wel DE poging.

Hier, heb me wat teruggetrokken. Wij twijfelen erg of we nog wel door willen gaan. Hebben ons opgegeven voor een informatiebijeenkomst voor pleegzorg, misschien dat we onze aandacht daar wel volledig op gaan richten. Heb zo weinig vertrouwen dat het bij ons wel een keer kan gaan lukken, na 8 teruggeplaatste embryo's en nooit een positieve test... Maar zo moeilijk om te beslissen misschien helemaal te stoppen met de mmm, want dat betekent 99,9% zeker geen biokindje...

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    sonne: thanx voor je reactie! voor jullie moeilijke keus hor!!! sterkte/succes ermee!!! kan me je gevoelens wel goed voorstellen overigens. ik wil me graag inschrijven voor adoptie als deze poging ook niet lukt! en idd,...dan komt t hebben van geen biologisch kindje wel erg dichtbij en wordt het wellicht een feit maar tis het overwegen waard! maar het blijft moeilijk!!! xxx

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Timon, hier alles goed, bedankt voor je pbtje op FB. ;)
    Gelukkig geen bijzonderheden, alleen een beetje ZP aan t minderen, veel lezen,maar ik heb nu weinig vaste topics....

Spannende Tijden,succes morgen,ik denk aan je!
    Zonnetje ik duim voor je donderdag!!!!

Hier alles zn gangetje, geen gekke klachten, eigenlijk helemaal geen klachten, behalve geweldig goed kunnen slapen.....

Iedereen hier een dikke knuffel, en veel liefs. :)

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Thanx brabbel!!! En fijn dat alles goed gaat!

Ff ego....zijn nu onderweg naar t amc!! Spannend!!!! :)

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Spannende tijden heel veel succes vandaag meid met de pu!

12. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik ben vandaag O geworden en moet zaterdag met de pil beginnen!!! spannend allemaal.
    Ongeveer 19dec moet ik beginnen met spuiten ik zat zo uit te reken dan zit er 4 en een halve week tussen, hebben jullie dat ook gehad? en moet ik dan gewoon door slikken of niet?

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    @Hanneke: ja, ik moest doorslikken. Moest stoppen op het moment van de uitgangsecho, bloeding komt dan op gang en dan kun je van start. Zo kun je juist de volgende poging goed plannen.

@ST: Hoes\ was het?

14. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
  15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Hallo lieverdd...ff snel een update, heb ff geen fut om uitgebreid te reageren maar alles ging goed en hadden 17eitjes!! Vrijdag tp en uitslsg hoeveel bevrucht! Xxx

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Jeeejjjjjj!
    Goed nieuws!
    Duimen draaien door tot en met vrijdag!

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    wauw spannende tijden! Mooi resultaat. Hoop op veel bevruchtingen.

Ik had een vals positieve ovu test en heb vandaag echo gehad zat wel een ei van 13 mm. Dus vrijdag terugkomen en waarschijnlijk donderdag de terugplaatsing. Allemaal sneller dan ik had verwacht!

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
  19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Uiteraard ! Hij wordt tzt bij de Tweede Kamer aangeboden via Freya, dan ga ik mee, aangeizen ik de petitie ben gestart. Hopelijk HEEELLL veel handtekeningen!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, kan het nog steeds zin hebben om de petitie aan te bieden? Ze hebben de weg ervoor toch al uitgestippeld?

ST, hoe voel je je nu, een dag na de punctie?

Sammy, dat zou lekker snel zijn. Ik duim voor je.

Juulz, hoe gaat het spuiten? Zitten jullie goed in deze ronde?

Druk werkweekje, alleen vandaag vrij. Was een heerlijk dagje. Lekker op de fiets boodschappen gedaan.
    Onze filiaalleider is overgeplaatst en was gisteren voor het laatst. Zondag afscheidsetentje gehad, gezellig maar emo.:( Nieuwe filiaalleider liep gisteren direct zijn ding te verkondigen en daar waren we niet blij mee. Maar goed, nu moeten we er echt aan geloven. Nieuw persoon, nieuwe wensen, nieuw beleid. ;)

Deel Deze Pagina