Oooh zonnetje: ik weet dat ik te weinig drink! Ik drink meestal smorgens 1a2 kopjes senseo . tussendoor nog 1a2 bakkies en savonds 2 mokken thee. Thats all. Maar vooral tijdens je mmm/wachtweken zeggen ze dat veel drinken goed is. en na een punctie moet je rond de 2a3 liter zitten ofzo. Nou das heeel veel maar 1,5a2 red ik nu wel. Drink hele dag door water uit de watercooler op het werk. 2 glazen granaatappelsap (van die grote cola glazen van de mac) en als t er is ook nog glas sinasappelsap. En savonds nog 2a3 grote mokken thee (groenethee- granberry/pomgranate). Dus gaat nu goed maar ik heb normaal zooooon hekel aan drinken. Niet dat ik het vies vind, maar als ik geen dorst heb, vind ik het alleen maar weer een lastige verplichting :-s haha jaja ,..ben beetje vreemd hahaha. Maar nu doe ik het niet voor mezelf geloof erin dat het beter voor mij en mn emmy;s is Ik kan me je onzekere gevoel goed voorstellen hor!!!!!!! (ik was gister negatief aant piekeren en raakte meteen beetje in paniek, dacht meteen o nee,..dit is niet goed!! Niet doen! En was meteen bang dat het dan meteen weer over was) maar je moet ook gewoon lekker ontspannen en genieten van alles. De arts zegt altijd: je moet doen , waar jij je goed bij voelt! Enuh, .ik knuffel nooit in de wacht weken , maar die keer dat we het wel deden, was de maand dat ik zwanger was, maar t gevoel was gewoon goed . Wel lekker dat je ook gewoon drukke planning hebt! Succes meid de laatste dagen in je ww
Ik moet er ook goed op letten hoor dat ik goed drink. Als ik het vergelijk drink ik niet eens zo heel veel meer. Alleen ik ben niet zo koffiedrinker. Drink meer thee, voordeel is dat theeglazen meestal meer inhoud bevatten. Maar ook ik drink alleen als ik dorst heb. En in de zomer is dat meer dan in de winter. En ipv water maak ik ook vaak dan limonade. En ik drink best veel sapjes, cola en 7-up enz. Niet al te gezond, maar wel lekkerder dan water. Ik moet ook weer aan de granaatappelsap, heb die afgelopen 3 dagen niet genomen. Was ik het weekend vergeten mee te nemen en gisteren ook vergeten om te pakken. Had gisteren meer behoefte aan warm drinken met die vieze. koude mist. Is weer om lekker warm bij de kachel met kopje thee te zittten. Ik heb nog nooit gehoord dat ik in de ww veel moet drinken, alleen na punctie weet ik het. Hier drink ik geen groene thee tijdens de ww, heb destijds van de acupunctist waar ik liep begrepen dat groene thee dan weer niet goed is. Omdat het vocht-afdrijvend is. Aan de andere kant is dat wel weer goed om je overtollig vocht kwijt te raken. Als ik groene thee drink moet ik inderdaad meer plassen. Net als met rooibosthee. Maar ja, groene thee is niet goed volgens de chinese voedingsleer. En een ander zegt dat het juist wel weer goed is. Hier mag ik ook alles doen hoor en gisteren voelde het goed. Hoewel ik gisteravond me wel beetje schuldig voelde over tijdstip van naar bed gaan. Wil graag goed voor mijn emmy zorgen. Zo, ik ga eens op de thee bij mijn moeder. Lekker even bijkletsen. En daarna naar een overleg van mijn werk.
ST, dank je wel!! Ik ben zooooo zenuwachtig hahah en dan nog 2 weken wachten ook pfff hahaha..duurt allemaal zoo lang!!.. Wat drinken jullie weinigg zeg!!.. Ik drink sochtends 2 kopjes koffie.. daarna over heel de dag ongeveer 1 liter water en 5 bakken groene thee.. en dan savonds nog 2 koffie whahaha.. Alcohol drink ik zowieso niet sinds ik in de mmm zit.. Ik wist ook niet dat je veel moest drinken.. maar ja ben zowieso op dieet dus dan drink ik echt veeel.. moet me er wel toe verplichten want moet om de 5 min wel plassen.. dat is dan weer een nadeeel! Maarja ondertussen al 28 kilo kwijtttt sinds april !!! hihi.. ST: Nog even geduld hebben jij hee!! Zonnetje: hopelijk zondag geen ongi en gewoon knaltest maandag!! BRABBEL SUCCES VANDAAG!!!!!!
Zonnetje: ik drink dus geen fris (koolzuurhoudende dranken) en dan blijft er vaak thee of sap of water over :-s en de groene thee, dat wist ik niet!!!!!!! En heb sinds de tp al 8 glazen op  Ik heb groene gekozen omdat daar geen cafeïne in zit en granaatappel. Ik heb zaterdag 2 flessen 100% granaatappelsap gehaald. Ben er speciaal voor de deur uit gegaan! Ik wou niet weg maar wou ook niet zonder zitten hihi ben nu alweer aan fles 2 aangekomen dus donderdag of vrijdag maar weer nieuwe halen! Wel duur maar als het helpt, ..dan heb ik dat er heeel graag voor over. Waarom je tijdens de ww goed moet drinken, weet ik eigenlijk niet, misschien voor het afvoeren van slechte stoffen ofzo?! Ik heb t eens gelezen en dacht, waarom niet ?!?! hihi Mop, als jij je op t moment van later naar bed gaan goed voelde, is er niets om je druk over te maken hor!!!! Je moet doen waar jij je goed bij voelt! En misschien kan je het compenseren met vanavond veel plezier bij je mams en succes bij je overleg!!!!! Enuh, .wat ik nog ff kwijt wou, jouw kennende zorg jij hartstikke goed voor je emmy hor dont worry ! Sammy: Lurker!!! Hahahahhaha (man zegt altijd niet dippen, lurken! Als ik weer eens kleine slokjes neem) jouw vocht gehalte zit wel goed zeg!!! (over alcohol maak ik me helemaal niet druk! Drink ik heeeeel zelden vooral sinds de mmm idd !! Wat de nodige discussies met zich mee brengt!) o en het plassen, drama! Ik blijf nu gaan haha . ik las trouwens dat je de kleur van je urine in de gaten moet houden als je denkt aan overstimulatie maaruh, wat is wel en wat is niet goed?!?! Dat lees ik nergens :-s maar meid als je 28 kilo kwijt bent, dan is het vele plassen ook helemaal niet erg ik vind het zoooo knap van je!!! Ik kan me goed voorstellen dat je zenuwen hebt meid!!!! Maar heb je nou je tp eerder dan verwacht?!?! (omdat er in je onderschrift dec staat) nog ff volhouden! Dan ist alweer donderdag! En eigenlijk hoef je nog maar 1 dag (morgen) door te komen want de volgende ochtend ist al jouw daggie!!!!! weetje al hoelaat je moet?!?! En die wacht weken, daar slepen wij je wel door!!!! Spannend hor!!! Ik moet idd nog ff!!! We gaan eerst nog klein weekje in de spanning zitten voor Zonnetje!! Ik ben knijterhard aant duimen! Spannend hor!!! En daarna ben ik pas aan de beurt. Di verwacht ik ongi bij geen gelukt en woe do is spare en vrijdag doomday hihi en daarna krijg jij je spannende uitslag!! Maar ik vind dat we met zn 3e moeten knallen!!!!!! O o o o o o wat ik helemaal vergeet, .. ik heb gister gevraagd aan de assistent hoe het zit met de utro, en als het AMC heeft bepaald deze ronde 2x 2 , dan is dat wat ik aan moet houden! Hun beslissen en niet het ziekenhuis/gyn hier! En ik krijg mn uitslag de 2e van die nieuwe gyn hopelijk brengt me dat geluk hahaha
Ik zou de terugplaatsing eigenlijk in november hebben maar toen na de miskraam was me ei er al heeeel vroeg en ben spontaan zwanger geraaktt! En toen had k ineens een cyclus van 16 dagen ofzo.. dus vandaar dat ik nu al de tp heb en ik dacht in december omdat ik soms een cyclus van 40 dagen heb. Groene thee heb ik inderdaad net gelezen dat je dat beter NIET kan drinken in je vruchtbare periode dus ga dat vanaf nu niet meer doen.. En Juist weer WEL tijdens je zwangersschap... pff ik duim echt voor jullie dat het goed zitt.. maar ik heb een goed gevoel erover!!! het moet nou toch is een keer zo zijn.
Het is allemaal zo tegenstrijdig wat wel en niet mag. En de acupunturist houdt de chinese voedingsleer aan en die is heel anders dan de westerse. Dus ja, wat is goed of slecht. Vraag over urine, deze moet lichtgeel of kleurloos zijn en niet ruiken. Behalve de ochtendurine, die is vaak geconcentreerd. Hier ook veel plassen als ik teveel drink. Ik duim ook voor jullie hoor dames. Hier wel beetje last van buikje en rug, toch beetje teveel gedaan vandaag. Nu overleg, zit op foon te typen. Dikke knuffel voor jullie dames.
Hoi dames! Hier goed nieuws! Vandaag eerst een uitwendige echo geprobeert, maar door mijn overgewicht was het niet erg duidelijk, dus dan maar een inwendige. En wat zagen wij?! Een complete baby, met armpjes, beentjes, een hoofdje, en met een superduidelijke hartslag! Was duidelijk te zien en te horen. Vruchtzak en navelstreng gezien, en dit zag er ook allemaal goed uit. Baby is van kruin tot stuitje 3 cm op t moment, en heeft nog een stompje over van t staartje. Toen ik moest lachen omdat ik m zo mooi vond, zwom hij weg, en bewoog hij met zn armpjes. We zijn er helemaal blij mee, echt geweldig om te zien! Nu gaat t genieten pas beginnen. Iedereen een hele dikke knuffel, want ook voor jullie komt dit moment, dat moet! Ik gun t iedereen, maar jullie nog t meest. Eind dit jaar nog even een roze golf creeren hier?! Hier al vast een begin: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Zo, ik ben weer thuis. Moet straks nog heel even de deur uit. Maar kan de rest van de avond heerlijk op de bank zitten. @brabbel: fijn dat je echo zo mooi was. En denk dat het nu echt werkelijkheid gaat worden. De kritieke weken zijn ook bijna voorbij.
*Breekt ff in*' Wil iedereen ff een flinke knuffel geven Hopelijk kom ik jullie vergezellen na aankomende donderdag ergens... hopelijk dan eindelijk op de lijst voor de icsi *Breekt weer uit*
Bij mij zit het goed en manlief heeft de 2e ICSI ruim voldoende zwemmers gehad. Ivm de zwemmers zijn wij in het ICSI traject gekomen. Op natuurlijke wijze moet dus kunnen en daar gaan we dus voor.
Hoe zal het met je follikels zijn? Ik heb ook wat afstand genomen, maar blijf wel lezen. Juulz, jouw topic hou ik zeker in de gaten.
Brabbel, wow!!! Gefeliciteerd! @all, merk dat ik minder geneigd ben hier mee te kletsen en ben mee te kletsen, maar duim voor jullie allemaal hier! Zonnetje, kom jou op de andere topics nog tegen (en Timon ook)! Knuff voor allemaal en succes! Ik ga morgen in Gent weer kijken hoe het groeit allemaal.... (duimduimduim) Xxxx
Flippo, wat leuk dat je even langs komt wippen! das alweer een tijd terug mop, hoest met je?!?! Sammy: tomorrow tomorrow i luf ya tomorrow,...hahahha laatste dagje meid!!! Success morgen alvast!!!! ga lekker ontspannen vandaag en wat leuks doen Brabbel: wow!!!!! Wat super vet!!!!!!!!!! Lijkt me zoooooo bijzonder!!!!! Nu maar lekker gaan genieten skat!! Wanneer moet je weer?!?! Ga je nog foto zetten in je album?!?! fijne dag vandaag en geniet maar lekker van je prachtige frummel in je buikkie !! (volgens mij zou ik de hele dag naar mn echo gluren hahaha) enuh, ik heb ff een duik genomen in je toegestrooide HCG hihi Timon: ik hoop voor jullie dat het natuurlijk zal gaan lukken!!!!!! Knuf Juulz: ik ga strakkies ff je topic lezen! Ik hoop dat je voorgevoel klopt! Knalle met al die meiden en testen hahahaha En lieverd, als jij voelt dat je wat afstand wil/moet nemen, moet je dat zeker doen je moet altijd doen waar je jezelf goed bij voelt!!!! Xxx knuf Veel succes vandaag!!!!!!!!!!!!!! All/ego: hier weinig nieuws eigenlijk!! Voel me ontzettend goed op het moment. Beetje verkouden maar mn buikie doet het goed!! Geen pijn meer ik moet alleen niet teveel tillen en bukken dat gaat het helemaal goed!!! Vandaag die kleine meid weer hele dag en manlief te werk, dus druk maar gezellig dagje!!! Gister heeeeeel irri gevoel in mn tepel gehad :-s net of er koekkruimels in mn bh zaten, denk bijwerkingen van de pregnyl :s maar jeeeetje wat was dat irri zeg hihi. Verder heb ik nog steeds goed gevoel over deze tp maar heb geen enkel bewijs/symptoom/voorteken dat ik gelijk heb, dus ben zeeeeeer benieuwd wat de komende week me brengen gaat! Nou meiden, ik moet even ingrijpen hier want spannendetijdennichtje is haar ontbijt aan de honden aan het voeren ! :-s hahahahah dikke knuf
Ow Timon dat zou helemaal cool zijn natuurlijk!! hoop voor je dat het op die manier lukt! ST: Jaaa ik ben super zenuwachtig.. Ben nu op me werk tot 2 uur.. en daarna even boodschapjes doen en lekker uit eten vanavond. Dus dan gaat de dag wel lekker snel.. Hahaha.. Ik hoop wel dat we morgen snel gebeld worden enn dat er hopelijk 1 goed ontdooid iss.. Daar ben k wel bang voor dat er dalijk geen 1 goed ontdooid iss Hahahahaha altijd leuk zo;n klein nichtje!! Nou ik hoop dat je gelijk heb wat je gevoel betreft en dat het gewoon goed zit bij je!! IK duim in ieder geval dat je volgende week een mooie test heb..
@spannendetijden; een heerlijk dagje met je nichtje gahad dus. En ja, de sypmptomen kunnen ook door de pregnyl of utro komen. En je let ook op elk dingetje. En dus niet teveel tillen en bukken. Dat is hier ook nog niet zo fijn. @sammy; succes morgen en hopelijk bellen ze beetje bijtijds. Hier is het de ene keer om 9.20 en de andere keer om 10.15. Ik moest van de 4x al 3x rond 11.30uur er zijn voor de tp, omdat ik in de buurt woon. Voorheen deden ze het alleen tussen 13u-14u. Ik zal aan je denken morgen. En ik denk dat er van die 7 vast wel 1 goed ontdooit. @brabbel: flippo heeft in haar eigen topic geschreven waarom ze stopt. @juulzon: hele dikke knuffel voor jou. Begreep dat het er niet zo goed voor je uitziet. En ja, ik spreek je nog in het andere topic. @timon: leuk dat je nog wel mee blijft lezen. Ik merk zelf ook wel dat ik hier vaker te vinden ben als ik met een poging bezig ben dan dat ik rust heb. @ego: zo, hier weer druk bezig geweest vandaag. Hele huis is weer schoon en opgeruimd. Moest verplicht, dus was blij dat ik vandaag vrij was. Verder vanmorgen even wat inkopen gedaan, dus veel in de weer geweest. Nu even lekker rustig op de bank zitten. Manlief is er vanavond niet, dus de bank is voor mij alleen. (hoewel ik hem waarschijnlijk met de kat moet delen). Morgen weer werken, daar zie ik wel beetje tegenop, gezien ik ook nog veel last heb met bukken en tillen. Maar ga gewoon beginnen en als het niet lukt bel ik mijn collega's op dat ze mijn werk moeten overnemen. En neem gewoon lekker de tijd voor de mensen. En ja, verder totaal geen idee hoe of wat in mijn buikje.