brabbel: geen dank skat,...je hebt t verdiend!!!!!!!!!!!!!! xxx hihi en flippo niet meer actief?!??! vreemd idd. sammy: lief, het gaat helemaal goed komen morgen!!!!! gelukkig had je vandaag lekker drukke planning morgen gaat 100% jouw dag worden! en over 2wk dikke knaller hihi en thanx voor het duimen !!! ik hoop ook dat ik gelijk heb! alleen vandaag ff niet, want vandaag heb ik een off day maarja,..ook die horen er te zijn in deze onzekere/spannende weken en tis zeker leuk zo'n kleine meid in huis, maar tis echt een boeffie hor!! hahaha ben benieuwd of dr zusje net zo is, en of ze ook op elkaar zullen lijken !! over 4mnd gaan we het zien, nou ja,..qua uiterlijk dan en natuurlijk later pas qua karakter
@spannendetijden: wij hebben ongeveer gelijk gepost, zie van flippo antwoord aan brabbel. En dikke knuffel voor jou helaas horen er slechte dagen inderdaad bij. Hier soms ook wel van die dipjes en momenten dat ik zo ga twijfelen.
Hoi meisjes, ben om 9 uur gebeld en er zijn 2 cryos ontdooid 1 is er gesneuveld en de ander word om kwart over 1 terug geplaatst. Ben zenuwachtig!
Fijn dat je op tijd gebeld bent sammy. En ja, helaas overleven niet alle emmy's het ontdooien. Nu dus lekker gaan broeden. Welkom op het wachtbankje. Hier vandaag weer gewerkt, ging op zich wel goed. Blijf het zelf raar vinden dat ik zo weinig last heb deze ronde. Merkte wel dat ik heel erg moe was rond 12uur. Dus ben wel lekker naar huis gegaan rond 13uur. Even lekker op de bank bijgekomen. (meer op de bank bij ouders, gezien er in mijn huis iemand kwam kijken). Nu weer lekker in eigen huisje. Ik had vandaag beetje een dipje. Had niet zoveel zin in werken, wat gelukkig wel meeviel. Maar merk wel dat ik beetje moe ben. Was maandag en gisteravond beetje laat dat ik mijn bedje in ging en heb het vrij druk gehad. Vanavond komt er ook visite, dus ook geen rustige avond. Morgen gelukkig wel een wat rustigere dag.
Dank jullie wel!! Zonnetje vervelend dat je geen zin in je werk hebt en dat je zo moe bent.. Ik ben ook dood moe heb veel moeite met slapen. Lig er elke dag rond 11 uur in maar eer dat ik in slaap gevallen ben is het bij half 3. Half 6 gaat de wekker weer want dan loop ik een uurtje hard met manlief voor we aan het werk gaan. Zijn bezigmet nieuw huis als alles mee zit zijn we voor kerst over!
Zonnetje: ben blij dat die dagen niet alleen aan mij liggen hihi Hoest nu met je?!?!?! Spannende dagen nu hor!!!!! Bijna weet je het!!!!! Wanneer ging je testen?! Maandag toch?! En zoals je in mn ego kan lezen, t moe zijn ligt niet alleen aan jou hopelijk zijn het goede signalen meid!! En wat spannend dat je kijkers hebt gehad! Sammy: hoe voel je je vandaag!!!!??? En meid, .wat sportief!!! Petje af hor! Ik heb ook hardloop uitrusting in de kast maar heb al bijna jaar niet meer gelopen :-s (schaam) en das te merken ook!! En jullie dus ook bijna verhuizen!!! Leuk!!!!!! Wij zijn nogsteeds aant speuren naar een keuken! Over week gaat die van ons eruit :-s en hebben nog geen vervanger  maarja,..komt vanzelf ! Ego: hier weinig nieuws. Ben momenteel erg onzeker en heb zooooo mn twijfels! Momenteel echt het idee dat ik mezelf voor de gek houd met mn positieve gedachte maar blijf hopen van niet en probeer mn positieve gevoel de overhand te laten krijgen maar dan denk ik weer , .ja en als het straks toch niet zo is, heb ik mooi afgelopen 2 wk voor lul (sporry) gelopen met mn voorgevoelens en mn denkbeeldige tekenen enzo. Maarja, ..we zullen zien!!! Nog een weekje hooguit! Ben momenteel heeeel erg moe!!! Woe lag ik half 9 al te slapen op de bank , ben toen 11uur naar bed gegaan en de volgende morgen werd ik (nog steeds moe) wakker om 7.15! dus mooi verslapen voor mn werk want begin om 7.15/30. gister rode ogen en knokken om wakker te blijven op mn werk en half 6 eindelijk thuis!! Lekker op de bank gelegen en half 10 hield ik het niet meer vol en viel in slaap. En nu, .brandende oogjes want ben nog steeds moe  . verder heb ik nog steeds een bolle harde buik! En rommelende darmen maar de pijn van de punctie is nu wel weg. verder heb ik wel klein beetje het idee dat mn borsten voller/steviger zijn en mn tepels worden niet meer zacht hahaha en die zijn vrij gevoelig. Ik hoop dat dit allemaal goede tekenen zijn, maar zoals ik al zei : ik heb mn twijfels  en toen het de laatste keer niet zo was, dacht ik ook vanalles te voelen/zien. ik transprireer wel wat meer (vooral tijdens t slapen) maar de duizeligheid van de vorige keer heb ik niet. Maar ja, tis ook allemaal zoooo spannend!!!! Sorry meiden .moest even mn hartje luchten!
Ik weet nog niet helemaal zeker wanneer ik ga testen. Mag van het zkhs maandag officeel testen. NOD is het weekend. In principe zondag, maar soms heb ik ook al dagje eerder wat bloedverlies. Dus ja, de spanning is hier flink aan het oplopen. En ook de onzekerheid. Praat mezelf ook een positief gevoel aan, maar soms ook wat steekjes dat het gevoel weer negatief wordt. En ja, de symptomen kunnen bij beide. Hier lijken borsten ook wel wat voller/ zwaarder. Maar ja, ook dit hoeft niet altijd alles te zeggen weet ik. Dus eigenlijk weet ik het niet en maak ik mezelf helemaal gek. En vandaag een rustige dag, dus tijd genoeg om mezelf gek te maken. Zit al te denken wat ik kan doen vandaag. Heb nog weinig op mijn planning staan, maar ben wel hele dag vrij. Normaal doe ik deel van het huishouden, maar huis is al helemaal schoon, heb ik woensdag al gedaan. @spannendetijden: bij jou is de moeheid erger dan bij mij. En ja, we willen zoveel voelen en zien. En diep van binnen weten we dan ook dat het niks hoeft te zeggen. Vreselijk he die onzekerheid Maar hoop dat het goede tekenen bij je zijn. En dat het niet van de medicijnen komt. Hier trouwens soms ook beetje duizelig. En neem je slaap, je lichaam zegt het nodig te hebben. Er zijn al meer kijkers geweest hoor, alleen nu nog een bod. Dat zou helemaal mooi zijn. En er staat nog een bezichtiging in de agenda. @sammy; uiteindelijk viel mijn werk mee hoor, maar gezien alle toestanden van afgelopen tijd op mijn werk en de last die ik normaal had zag ik er heel erg tegenop. Mijn werk is toch veel bukken, tillen en staan. Maar ging goed en heb gewoon overal even uitgebreid gezeten om bij te komen. Maar merk wel dat ik veranderd ben sinds de laatste discussie. Doe wat ik moet doen en dan houdt het op. En wat ben jij sportief zeg. Ik doe het je niet na. Lekker dus een nieuw huis voor de kerst. Ik heb ook een ander huis in december, maar gaan pas in 2012 verhuizen. Weten nog niet wanneer precies. @moeheid: ik denk dat het ook in het weer zit en in de donkere, sombere dagen. Hoor het van heel veel mensen. En hier slaap ik soms ook zo slecht. Lig lang wakker en ben heel vroeg weer wakker. Ik gebruik regelmatig melatonine-tabletten om nog een beetje te lekker te slapen. Maar zijn ook wel weer beetje de spanningen en onzerheden die me wakker houden.
ST : jeetje wat een onzekerheid he! Dat wachten is echt het ergst. Vervelend dat je zo moe bent. In het weekend lekker uitslapen en uitrusten. En ja de symptomen kunnen van alles zijn dat weet je he. Maar ik hoop dat al je positieve voor gevoelens waar zijn! Zonnetje: ja het is altijd rot als de situatie op je werk niet leuk is. Ik heb dat toen ook gehad en dan ga je toch met een ander gevoel ernaartoe. En we mogen 12 dagen na tp testen toch!? Vorige x had ik 10 dagen na tp al een vette streep en toen ik niet zwanger was was ik na 8 dagen al ongi! Ik voel me wel goed. Ben vandaag vrij dus om half 6 gelopen en toen lekker terug me bedje in gegaan. Net even het huis schoon gemaakt alvast de kip klaar gemaakt en alles. Zo even naar de stad sinterklaas kado halen voor me kleine vriendinnetje en alvast wat kerst inkopen doen. Ik voel helemaal nog geen zenuwen ik sta er deze x zo anders in. Mannetje zegt ene je rustig aan! Ik zeg waarom? O ja heb een tp gehad. Ik heb echt totaal geen vertrouwen dat een cryo zou kunnen blijven plakken. Ik weet dat het wel gebeurt maar denk gewoon niet bij mij. Dus ja is afwachten tot over 11 dagen. En dan zien we het wel. Mocht het wel lukken heb ik voor de kerst een echo dus dat zou wel heel leuk zijn!
Hier ook flinke twijfels. Heb vandaag regelmatig krampjes in buik. Dus positieve gevoel begin ik kwijt te raken. Ik word na tp ongi op dag van nod. Maar bij het mck mag je inderdaad op dag 12 testen. En dag van tp is bij mij dan dag 1. Hier vandaag ook nog somber en nat weer. Hier weer dipdag dus. Ga braaf verder afwachten.
Ah zonnetje, ik begrijp je wel! Dikke knuffel voor jou op je dipdag! Als jij zwanger zou zijn wanneer heb je dan een echo?
Afspraak moet ik nog maken. Was er wel 1 gemaakt, maar die hebben we afgezegd. Was voor ons niet handig namelijk. Arts was ook verbaasd, normaal moet je bij een cryo-tp pas afspraak maken bij positieve test. Maar zou bij mij ook week voor kerst zijn. Misschien ivm feestdagen dat ze al inplannen. Hoop zo dat het wel gelukt is, maar durf niet meer te hopen. Dank jullie voor de knuffels. Worden weer zenuwslopende dagen voor me. Was zo relax tot gisteren. En moest net ook nog verplicht ruim een uur op stap. Dus even boodschappen gedaan en bij een kerstshow geweest. Straks nog zelf soep maken
Oké, ik heb nog geen afspraak maar de arts zei mocht het lukken heb je voor kerst sluiting een echo. Daar was ik wel blij mee.
Sammy: ik sluit me bij je mannetje aan hor! Rustig aan doen!!!! En ergens is het wel prettig dat je die spanning nu niet zo hebt maar ook cryotjes kunnen t heeel goed doen hor wel lekker dat je al zo rap mag testen! Spannend weer!!! Voor de kerst echo zou zeker leuk zijn! Zonnetje: ik hoop dat de boel lekker weg blijft bij je !! ik wordt niet ongi door de utro!!! Teminste alle cryotps niet!!! Bij de eerste verse tp werd ik overigens wel gewoon ongi dus ben benieuwd wat t nu doet!! je bent er bijna meid!!!! Xxx wel irri idd als je zoals vandaag een vrije dag hebt! Ik ben nu aant werk maar het is erg stil dus ben ook flink aant piekeren maar probeer wel afleiding te zoeken. En nog maals ff dikke knuffel voor jou Echo: als bij ons raak zou zijn krijg ik 2a3wk later een echo alst goed is. vorige keer precies 4wk na tp. Maar dat was met cryo tp weet niet of dat met emmy zelfde is.
Ze maken bij een cryo-tp ook geen afspraak. Ik zou hem begin van de week gehad hebben en jij dan eind van de week denk ik. Heb de week voor kerst al bijzondere week, dus zou leuk zijn als ik dan ook nog een echo zou hebben die goed is. Ik probeer het positieve gevoel nog even vast te houden. Neem nu in ieder geval even rust voor mezelf. Gezien ik wel een paar flinke drukke dagen gehad heb. Ga lekker mijn boekje verder uitlezen.
Ik ben toch blij dat ik vandaag niet werk hoor. Heb even totaal geen fut om wat te doen. Hoewel je dan wel afleiding hebt inderdaad. Doe straks anders nog wel even oogjes lekker dicht misschien. Hier is de echo in week 6 of 7 van zwangerschap geloof ik. Ik hoop dat we alle 3 gewoon niet ongi worden.
ik hoop heeeeel hard met je mee zonnetje!!!!!!!!! we gaan er gewoon voor en die onzekerebuien gooien we nu gewoon van tafel