juulz: thanx mop! je bent een schat! en voor jou een dikke knuf!! sammy: zeker spannend!! heb behoorlijk de zenuwen hihi tis echt 50/50. xxx
Hier nog even in mijn holletje met mijn eigen emoties en onzekerheden. Zit er nog wel doorheen en de onzekerheid neemt steeds toe dat het ons nooit gaat lukken. Maar duim voor spannende tijden en voor sammy. Op juulzon heb ik op eigen topic gereageerd. De erge buikkrampen zijn gelukkig over, ben het weekend echt niet lekker geweest ervan. Met een paar ibruprofenen ging het redelijk. Zucht, waarom heb ik toch altijd zo last. Vanmorgen wel een heel lief telefoontje van schoonmoeder toen ze hoorde dat het niet gelukt was. Die had zelf ook tranen in haar ogen. De relatie is tegenwoordig wel verbeterd gelukkig. En sms-je van eigen moeder hoe het ging. Was pas vandaag van plan om iedereen het te vertellen. Reageer van de week nog wel even op alle verhalen, maar nu even geen energie voor. Vind het knap hoor die pleegzorg, maar lijkt me ook heel moeilijk inderdaad als kindje weer weg gaat. En het is toch niet je eigen kindje wat uit je eigen buik komt.
Sterkte Zonnetje, dat is wel lief van je schoonmoeder!! En ja inderdaad... het groeit niet in je.. en ik denk dat ik dat heel erg zou vinden als k dat nooit mee maak dat er zo'n klein wezentje in jou buik groeit!.. en je onzekerheden dat het nooit lukt... ja ik heb dat ook wel maar ik heb gezien dat het wel kan omdat het al een x gelukt is.. dus dat geeft me dan weer klein beetje vertrouwen. Heb je eigelijk wel een keer positieve test gehad of niet? Ja pleegzorg is zwaar!! niet zozeer om voor een kind te zorgen dat niet van jou is en nooit van jou word.. maar om je te gaan hechten aan zo;n frummel die dan weer weg moet en je weet dat waar ze naartoe gaan nou niet bepaald een ideale situatie is.. maar ja.. ik hoop dat het er voor ons allemaal in zit om te ervaren hoe het is om je eigen baby te hebben!
Nee, nog nooit een positieve test gehad helaas. Vandaar de onzekerheid. Oorzaak bij ons is anti-stoffen op het zaad van man. Dus spontaan wonder is bijna kansloos. Zaadjes plakken aan elkaar en kunnen hierdoor niet meer bewegen.
Zonnetje: blijf maar lekker in je holletje hor! Zolang je het nodig hebt, moet je dat zeker doen!!! Ben wel blij om te lezen dat je je beter voelt, en de buikkrampen over zijn!! Dat verdien je er helemaal niet bij !! En wat super lief van je schoonmoeder zeg!!!!! fijn dt het beter gaat!!! en van je eigen mam natuurlijk!!!! Hier ook een mama die me altijd plat smst met vragen hoe t gaat en hoe ik me voel en altijd met ons mee leeft! Vorige keer bij vmk moest ze nog harder huilen dan ik de schat! Helaas met schoonmama geen contact. Sammy: ik heb dat ook wel, ik geloof er wel in dat het ooit zal lukken omdat ik toch ook keer positieve test had! Ik geloof niet dat het nooit gebeurd. Maar, .mocht het echt nooit gebeuren , dan kan ik het ook wel verdragen/een plekje geven dat we misschien ooit een kindje krijgen dat niet in mij zal groeien maar zover zijn we nog lang niet. Weet ook niet of manlief daar nog steeds zelfde over denkt. Vraagje: wat vinden jullie van 100% (nou ja 90% ivm plassen , douche, eten enzo) bedrust?!?!?! Ik zat me namelijk eens te bedenken om bij de volgende tp volledig 2wk bed/bank rust te nemen ! helemaal niets doen!! Ik had het er gister namelijk met mijn man over dat ik dat wil proberen (kan nooit kwaad) en in eerste instantie verklaarde hij me voor gek en vond het onzin omdat ik nu ook niet veel doe. En dat ik nu ook wk rust had, ja das waar maar dat was na punctie en zat 3dagen na tp op mn werk. Dus das niet helemaal wat ik bedoel natuurlijk! Nu heb ik toch spanning op mn werk en geestelijke invloed van dingen op mn werk (niets ernstigs hor, gewoon werk druk) en ik ga op de fiets en werk 2hoog dus moet 4trappen op. Als ik volledig bedrust neem, verminder ik die factoren al. En toen ik manlief vertelde over vrouw die steeds (13x) loslatertjes had en toen van de arts volledig bedrust moest nemen en toen wel blijvend zwanger was, ging ie wel beetje twijfelen. Nu vraag ik me dus af, is het onzin of toch het proberen waard?!?! Ego: hier weinig nieuws. Vandaag precies 14dagen na punctie en nog geen ongi gespot. Maar deze kan nog komen vanmiddag/avond of morgen. Of deze kan uitblijven door de utro. Ik ben echter mn geloof van zwanger zijn deze ronde beetje kwijt.  heb toch ongi krampjes en denk dat de ongi er gewoon niet uit kan komen door de utro. Merk namelijk verder helemaal niets van eventuele zwangerschap. Maarja, nog 3nachtjes tot bloedprikken. Ik heb ook totaal geen zenuwen meer, alleen wel de drang om het te willen weten maar das meer omdat t zolang duurt voor ik het weet en toch bevestiging van mn gevoel wil, zodat ik zeker weet dat ik er geen rekening meer mee hoef te houden. Toch zegt iets in mij, dat ik de hoop niet moet opgeven! Je weet t maar nooit ps: dit is een kaarsje die elke avond bij ons thuis brand voor ons wondertje maar ook voor de wondertjes voor alle meiden opt forum. hij staat bij mn familie beeld en hoop dat ie de andere dames op de wachtbank geluk mag brengen
Spannende tijden, Ik hoop nu gewoon zo dat ik zwanger ben. heb weer hetzelfde gevoel als vorige keer.. pijn in me onderrug,onderbuik en misselijk. dus ik hoop dt het goed zit.. en dathoop ik voor jou ook! .. Ik zou me kinderwens niet zo makkelijk kunnen loslaten..vind toch dat het steeds dichterbij komt die werkelijkheid dat het er misschien wel nooit in zit voor ons om een eigen babytje te krijgen!.. Dat doet me wel veel verdriet en vooral omdat we niet echt open staan voor adoptie of iets dergelijks dus dan zal ik nooit een kindje hebben!.. Ik wil daar eigelijk nog helemaal niet over nadenken.. maar ja dan komt die angst weer van ... ja wat als deze cryos ontdooiing niet overleven en ik bij de 3e punctie misschien geen cryos heb? Over die volledige bedrust, als jij je daar goed bij voelt en denkt dat dat helpt moet je dat proberen.. Ik heb zelf zoiets van als je op normale manier zwanger raakt weet je niet eens dat je zwanger bent meestal zo vroeg.. En ja misschien wel geluk ? na 13 loslaters... En ja de meeste ziekenhuizen zeggen na de punctie rust nemen en na tp je normale dingen weer gewoon doen.. En lijkt mij niet dat van fietsen en een trap oplopen de vrucht niet innesteld dan zou er niemand zwanger zijn toch? Wat super lief zeg je kaarsje
Flippo wilde rust, net als ik..... Ben zelf ook heel erg aan het bekijken of ik blijf of ga . Bedoel in bepaalde topics hoor, ga niet van het forum . Ben er gewoon minder..... Of eigenlijk niet . Succes meisjes!
Zonnetje alles nog goed? ST hopelijk geen ongi ? Hmm hier heel onzeker, ik hoop zo dat het goed zit joh! Pf rugpijn en buikpijn..
sammy ik hoop t ook voor je!!!! hier sinds gister middsg/avond.redelijk.wat bruine afscheiding dus vermoed einde poging. momenteel loop ik wel met vraag waarom en.voel me schuldig rn dus niet zo lekker maar probeer positief te blijven en ben evengoed blij dat we de kans hebben voor nieuwe tp!! en als t echt doorzet (waar ik wel vanuit ga) ga ik vol goede moed voor poging 2
ST wat rot zeg! Ik hoop nog steeds voor je dat het gewoon goed blijft geen weg ongi.. Waarom voel je je schuldig meis! Jij kan er toch niets aandoen.
Ik lees wel mee, maar weinig tijd om te reageren. Lees steeds even snel tussen werk en andere afspraken door. Knuffel voor spannende tijden. Je gevoel zei het al. Duimen nu voor sammy verder.
Lieve ST, ik hoop dat de ongi niet doorzet. Dikke knuffel alvast voor het geval dat het weer niet gelukt is
Lieverds, ik lees veel twijfel en ongi. Dikke knuffel voor iedereen! Ik ben ook veel minder online en druk met andere dingen. Bevalt me prima. Ongi is net geweest, maar verder gaat het goed.
Zonnetje alles goed en op je werk al wat beter? St nog geen ongi hoop ik?!?! Hier nog geen test drang.. Ik ben van plan zaterdag of zondag te testen. Anders heb ik morgen me ongi. Nog geen klachten dus ja het blijft spannend. Heb best goed gevoel erover ineens maar ik hoop maar niet teveel.
sammy spannend!!!!! ik duim voor je!!! ff kort berichtje :bedankt voor alle lieve reacties!!! jullie zijn geweldig!!! hier heeft de ongi echt doorgezet! vooral vanaf vandaag :-s incl de nodige krampen. maaaar morgen uitslag hoeveel kanjers de vriezer heben bezogt en ik ga heeeel veel moed en positifiteit (rot woord) opbouwen voor een nieuwe kans in jan/feb!!!! en sammy...t schuld gevoel komt gewoon bij mezelf vandaan ( ben een piekeraar en heeeeel onzeker en kan me erg druk maken) ookal weet ik dat ik mn uiterste best heb gedaan....ik vind t zo zielig/erg voor mn man!!! tis weer mijn lichaam die ons in de steek laat!!! maar .....ik sprak vandaag met collega/vriendin hierover en die kwam ermee dat mn baarmoeder misschien gewoon nog te van slag was door de punctie. ik had nu natuurlijk extreem last dus t zou daar makkelijk aan hebben kunnen liggen. en ben t daar helemaal mee eens!! en ik mag mezelf de schuld nie geven van mn man!! want: we doen dit samen!! zoooo lief van hem!!! xxxx
Ach meis, wat balen. Ik ging mezelf op een gegeven moment ook de schuld geven. Heel herkenbaar dus. Maar gelukkig hebben we allebei een hele lieve man!!! En dat van de baarmoeder kan misschien wel waar zijn ja. Veel succes alvast voor de cryo tp, dan is je baarmoeder er helemaal klaar voor!!! Alle meiden hier ook heel veel sterkte de komende feestdagen. Dat is zo zwaar soms.
Spannende tijden wát jammer zeg! Had het zo gehoopt voor je! Hier ook ongesteld geworden.. Nu verplichte rust maand omdat het ziekenhuis dicht is en dan in januari weer verder..