Zo, daar ben ik weer ff!!! Tijd om uitgebreid te reageren Zonnetje: kan me je gevoel goed voorstellen hor!!! Ik heb verplicht een rust maand tussen door en vind dat ook eigenlijk wel lekker! Ff geen ziekenhuis bezoekjes enzo, maar mn wens is zo groot dat ik eigenlijk meteen door wil. Dus ook hier dubbel gevoel dus kan t me goed voorstellen! Maar misschien is het ook wel lekker voor je/jullie dat je je even helemaal op de verbouwing enzo kan richten!! Ff tijd voor jezelf en andere dingen is en blijft gewoon heel belangrijk!!! En het klinkt heeeeel bod ( I KNOW!!) en zo bedoel ik het natuurlijk niet!!!! Maar life goes on! En de medische molen en kinderwens is daar een onderdeel van, maar t moet je leven niet volledig beeinvloeden! en de rust kan juist een goed iets zijn meid!!! En strakkies ben je er weer helemaal klaar voor!! Succes iig !! en natuurlijk veel plezier en succes met de verbouwing!!! Xxx Tori: hoe was je FM vanmorgen?!?!?!?!? Hoeveel eitjes had je vorige keer?!?! En als het geleidelijk aan groeit is het 2mm per dag! Dus zouden ze nu rond de 17mm zijn ! tijd voor je pregnyl morgen en vrijdag de punctie!!!! Hihi! Of je doet het net als mij toen, dat ze nu rond de 12/13 mm zijn maar in aantal zijn verdubbeld tis elke meting weer een verrassing vind ik!!! Ben benieuwd meid!!!! Ga voor je duimen dat je snel je punctie mag hebben, en dat er natuurlijk een super mooi bevruchtingsaantal uitkomt met nog een veeeel mooier resultaat Juulz: heeeeeeeeel veel succes vandaag!!!!!!!!!!!!!! Spannend hor!!!!!!!!!!! En maak je geen zorgen over het aantal!!!! Sommige dames hebben 20 follikels met maar 1 of 2 eitjes en sommige dames 5 folikkels met 5 eitjes dus het kan altijd goed uitpakken meid!!!!! En misschien zitten er zelfs bruikbare follikeltjes verstopt ik ga iig overuren draaien met duimen!!!! En ga voor de 5 van 5 succes!!! Hopelijk valt alles mee!!!! En ook voor jou duim ik natuurlijk op een mooi punctie resultaat met een nog veel mooier eind resultaat!!! Sammy: spannend weer meid!!!!! Ik hoop ook dat je snel je volgende tp zal hebben!!! En ook voor jou, .duim ik voor een top resultaat laat de streepjes maar komen!!!!! Hoest verder?!!? Brabbel: jij ook een heeeel gelukkig nieuw jaar!!! Wordt een spannend jaar voor jullie!!!! T jaar waarin jullie wondertje geboren gaat worden!!! Wanneer mag je weer op controle?!?! En hoe is het met je/jullie?!?!?! Xxx Timon: IDD!!!!! Die pakken ze ons lekker niet meer af hihi Jullie ook een heeeel goed en gelukkig nieuw jaar meid!!! Wel spannend weer hor, terug in de mmm!!! Waarom dusseldorf?!?! Gewoon vanwege de goede berichten?!?! Lijkt me ergens wel een enge/moeilijke gedachten hor,..dat het de laatste poging is. is het daarna helemaal klaar voor jullie , of staan jullie nog open voor alternatieven ?!?! (als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen!?) nou succes lieverd!!!!! Als het zover is, gaan ook voor jou mn duimen overuren draaien!!!!! Xxx Babii: hihi grappig dat je het zegt!! Toevallig zei ik met oud en nieuw voor het eerst tegen mijn man dat het ons jaar zou worden!!! Ik geloof erin!!! Maar als het niet zo mag wezen,..zal ik het ook nooit meer zeggen denk ik Hoest verder met je!?!??! Ik moet me schamen maar ben even kwijt waar jullie nu staan in de mmm .sorry!!!!! xxx Ps: wat een super leuk bericht van Lente/Spring!!!!!!! Echt heeeeel gaaf!!! Had gister avond voor t slapen gaan al ff snel via mn mobiel gefeliciteerd hier opt forum!! Leuk dat je het ons even verteld Spring: nogmaals gefeliciteerd meid!!!! Hoe voel je je ?!!? Dat wordt weer opnieuw spulletjes aanschaffen leuk hor!!!! Veel plezier donderdag bij de eerste echo!!!!! En geniet ervan!!!! Ps: wou je nog even laten weten dat je verhaal me wel hoop geeft!!!! Wat een wonder zeg!!! zo zie je maar weer, ..wonderen blijven bestaan!!! All/ego: hier eigenlijk weinig nieuws meiden, wacht nog steeds op mn ongi zodat we weer voor een cryo tp kunnen!!! Had gehoopt rond oud&nieuw ongi te worden maar helaas pindakaas vandaag cd 36 :s Het kan zijn dat ik morgen nog ongi word, mn darmen rommelen beetje en das meestal wel voorteken en het zal niet de eerste keer zijn dat mn cyclus 37dagen is! dat komt regelmatig voor dus ga ervan uit dat het voor het weekend wel komt!! Zo niet dan gaan we maandag ff belletje richting gyn plegen ! misschien ff echo laten maken om te kijken hoe t ervoor staat en anders opwek kuurtje ofzo! Ergens wel balen want wil zo graag voor een nieuwe tp!! Heb er zooooon goed gevoel over!!!!! Toevallig had ik het er nog met manlief over ,..nou ja hij met mij dat ie vorig jaar in mrt mn bedeltje had gekocht voor mn armband met een speen waar ie 2wk mee in zn zak had gelopen omdat ie zeker wist dat dat DE poging zou zijn, en hij had gelijk, helaas maar voor even maar t was wel zo!!! De schat!!! Vond dat zoooo lief!!! Hopelijk is zijn gevoel over de eerst volgende tp net zo goed hihi Verder is er weinig gebeurd,..ben veranderd van verzekering zodat we nu 5 pogingen vergoed krijgen ipv 3 (1 2 3 100% en 4 5 één malig .weet nog niet precies wat dat inhoud. Denk 1x tot 5 en bij een nieuwe tel ronde alleen 1 tot 3) ergens ben ik daar heeeeel blij mee!!! Hoe meer kansen hoe beter maar aan de andere kant vind ik het ook wel eng want t vraagt toch veel van je! En weet nu nog niet of ik het aan kan, maar dat zien we tegen die tijd wel! Misschien ben ik na de 3e poging wel zo sterk fris en fruitig dat ik 100% voor de volgende pogingen wil, want eerlijk is eerlijk,..ik zou er alles aan willen doen voor een kleintje, en die kansen dus zeker willen benutten!!! Zou zonde zijn om er niets mee te doen! Wel hebben we ook over andere alternatieven gepraat, ik sta 100% in voor adoptie (en zou me willen inschrijven tijdens mn laatste punctie) maar dat wil ik nog wel nu we jong zijn en niet tegen de tijd dat ik voorbij de 35 ben! Dan zou ik rond de 40 zijn als we eindelijk een kindje toegewezen krijgen en dat vind ik (sorry voor de gene die dat misschien ook hebben) toch wel aan de late kant! Qua leeftijd gezien dan! Mn man had het echter over draagmoederschap maar daar sta ik nu totaal niet open voor! Misschien wel nadat ik ervaringen heb gelezen of me erin heb verdiept zoals in adoptie maar nu nog niet!!! Maar goed, zover is het nog lang niet!!!!!!!!! Er gaan er eerst zelf nog helemaal voor!!!!! En misschien hoeven we er nooit overna te denken! Zo lieverds, ik houd t hierbij want heb volgens mij een hele pagina voor mezelf nodig!! Maar het is zo lekker om soms ff van je af te schrijven!!! sorry !!! xxxx
tjee, dat was wel even weer tijd nemen om te lezen jouw bericht spannendetijden!! Gelukkig heb je hier geen limiet aan je berichtgrootte, haha. Ik vind het knap van je dat je je al helemaal hebt verdiept in adoptie. Als je dat wat lijkt kun je daar beter nu ook alvast mee beginnen want voordat je een adoptiekindje toegewezen krijgt ben je inderdaad jaren verder. Ik heb me er helemaal niet in verdiept, maar het lijkt mij ook niets voor mij. Het wordt dit jaar een kindje van ons of geen. Ik ben ook al 34 en zie mezelf ook geen kersverse moeder van bijv. 40 zijn ... nee dat vind ik ook te oud. Dit jaar moet het gebeuren!! voor m'n 35ste (dat gaat alleen lukken als de TP nu succesvol is, want 3 oktober ben ik jarig) . De eitjes zagen er goed uit en waren zo rond de 17 mm en 2 stuks bijna 18. Nu vanavond nog Gonal F en Decapeptyl gespoten. Morgen bellen ze me hoe laat ik de Pregnyl moet spuiten en dan is de punctie, zoals je ook al schreef Spannendetijden, vrijdag! Ik heb op m'n werk al verteld dat dit gaat gebeuren vrijdag en dat ik dan smiddags, na de punctie, waarschijnlijk niet meer op kantoor kom. Mijn buik is nu echt mega opgezet ... hopelijk heb ik er niet al teveel last van met de tenniswedstrijd vanavond.
Er waren aan de ene kant 4 grotere follikels en de andere kant 5, en nog aan beide kanten 2 kleinere. Maar die kleinere waren nu ook al 13 mm dus wie weet .. groeien ze opeens sneller en heb ik er behoorlijk wat vrijdag voor de punctie. Ik ben nu al verder gegaan dan dat ik wilde, dus wat betreft het bijstellen gaandeweg de mmm heb je helemaal gelijk! Maar nee, ik vind het mooi geweest zo ; ben er klaar mee. Ach en ik blijf nu ff nog superpositief: het gaat nu gewoon lukken! Mislukt het ... doordat er iets mis gaat bij de punctie (eitjes al weg bijv.) of het creëren van de embryo's dan ga ik er heel misschien nog over nadenken om het nog 1x te doen (al denk ik nu echt van niet), maar mocht het niet lukken na de TP (incl. de cryo's als die er zijn) dan ga ik het echt niet nog een keer doen. Dan geef ik het op. xxx
tori: hahaha gelukkig niet! hahaha was wel ff lang verhaal idd ! ik wilde altijd al adopteren naast biologische kids. maar wist toen nog niet dat we de mmm in moesten ooit. en nu is het misschien onze enige optie. maar dat hangt helemaal af van wat onze ivf gaat doen natuurlijk want daar gaan we eerst voor 100% voor en als onze leeftijden nog meezitten tijdens onze lijste puctie, dan wil ik ons misschien aanmelden. wat ons vooral nu nog tegenhoud, zijn de wachttijden en de kosten. en daarbij willen we liever een kindje niet ouder dan 6mnd, dus heeft nogal wat haken en ogen. maar zover is het dus nog lang niet!!! qua leeftijd kan ik me jullie besluit goed voorstellen hor! ik wil ook niet na mn 35ste aan de kids. en dus al helemaal niet aan de adoptie na mn 35ste want dan ben ik 40 of ouder voor we ouders worden. je eitjes doen het goed meid!!! op naar pracht punctie vrijdag!!! mn duimen gaan draaien voor je!!! en ik hoop echt voor je dat deze tp raak mag zijn!!!! we gaan ervoor meid!!!! ongeveer 9 follikels heb je toch?! daar moeten op zn minst 8 emmy;s uit komen hihi succes skat!!!!! all: hier weinig nieuws,...cd 37 vandaag en nog geen ongi te bekennen. ook geen voor gevoel :S heeeeel frustrerend. moet nu elke keer bij naar de wc gaan checken want stel je voor dat het ineens doorbreekt!! en elke dag langer is verder verwijderd van nieuwe tp! wordt er moedeloos van..door de mmm is t elke keer een raadsel en wil gewoon netjes optijd ongi worden!!! wel heb ik vandaag super leuk dagje met ons nichtje!! de boef!! ze had vanmorgen strond explosie dus is lekker in badje geweest! heb t baby badje van mn kleine broertje (is inmiddels 16) hier staan. dus ze kon mooi in bad!! samen de hondje uitgelaten en de was gedaan! heb gister van kennis een box gehad en zak babykleertjes omdat straks ook haar zusje bij ons komt om op te passen dus heb lekker alle kleertjes ff gewassen! lief hor dat kleine babyspul!! krijg er de kriebels van kan nie wachten tot ik voor mezelf mag gaan wassen! nu ligt t dametje lekker op bed en heb ik ff mn woonkamer uit gesopt! gister de kerstspullen weggedaan dus moest ff schoonschippen! lekker stofzuigen stoffen ramen lappen en dweilen! heeeerlijk ! en straks komt manlief thuis met t nieuwe fornhuis,...hebben we weer deel van de nieuwe keuken binnen! nu alleen t kast werk nog en dan kunnen we beginnen met verbouwen!! jeeeeej heb ik zin in!!!! kan niet wachten tot het klaar is! ben kamperen in eigen huis nu wel zat hihi
Ik heb geen traject momenteel . Roep al jaren dat ieder jaar het jaar wordt van ons, en tot nu toe heeft het alleen ongeluk gebracht. Ieder jaar was ik er heilig van overtuigd, en nu roep ik niks meer . Succes allemaal!
ST, wat klote zeg nog geen ongi! Hoe is het verder? Hier 2 nichtjes zwanger. Eentje van een tweeling. En schoonzus zwanger wist dat ze sinds 3 maanden bezig was. Zei met oud en nieuw hoop da we 2012 allebei zwanger worden en toen zei ze dus moet je wat vertellen ben al zwanger! Dus was wel leuk voor haar maar ik trek het allemaal even niet. Al die zwangere om me heen p f word er zo moedeloos van. Wanneer komt mijn tijd
sammy: jeetje meid wat een baby boom!! het klinkt misschien wat standaart maar ik hoop idd dat je je mag aansluiten in 2012,...en rap!! moeilijk hor,...snap t wel!! ik kreeg zooooo de schrik van mn leven met oud en nieuw. mn schoonzus is nu in dr 3e trimester,..dat wist ik natuurlijk allang en vind ik helemaaaaal geweldig!!! verteld ons beste vriendin met oud en nieuw dat ze al wk over tijd was,...ik kreeg een rol beroerte!!!! voelde me zooooo door de grond zakken, maar haar test was negatief! pfff voor haar klote natuurlijk maar voor mij was het een opluchting,..hoe egoistisch het ook is! hun eerste kindje was er ook meteen ronde 1 en vooral hij gaat ervanuit dat kindje 2 net zo snel gaat! wippie kwakkie kindje. al weet ik van ervaring hier opt forum dat dat absoluut niet zo hoerft te zijn!! maar hij is ervan ovetuigd en ik krijg ook niets anders in zijn hoofd! (hij kies en krijgt ,...zo brengt ie het altijd over wat mij vaak kwetst maar goed,...) ik hoop natuurlijk voor hun dat het makkelkijk gaat,..hoeft niet gelijk maar miss ronde 2 of 3 of 4 ofzo. dat zou fijn zijn want een langdurig traject gun ik ze nooit natuurlijk maar ik was nu even opgelucht! en ik hoop dat zij en ik in januari/februari samen blij mogen zijn! zou leuk zijn om samen te lopen! en meid,...jij zal vast gauw volgen hor!!! xxx hier gaat t verder goed, heb besloten morgen de gyn te bellen voor een inwendige echo!! ze zal ongetwijfelt zeggen dat ik moet wachten enzo blablabla ik loop lang genoeg mee om te weten hoe t gaat,...dan wacht ik en uiteindelijk komen ze er op cd 43 ofzo (na t weekend) achter dat er nog geen ongi is !! dan mag ik kiezen opwekken of nog een week wachten,...nou dan heb ik nieuws, vrijdag wil ik een echo en als mn ongi er niet aan zit te komen , dan wil ik opwekkuur!!!
Hier ook bang dat schoonzus en zwager met het nieuws komen dat ze zwanger is vd 2e. Geen idee of ze echt bezig zijn, maar paar maanden geleden werd tussen neus en lippen door verteld dst ze er wel over gehad hadden. Weet nu al dat ik me dan weer verdrietig voel. Wij zijn al langer bezig voor de 1ste. Gun het ze wel hoor, maar wil zelf ook zo graag. Heb heel veel moeite gehad met haar vorige zwangerschap. En werd mijn verdriet me ook nog kwalijk genomen. Hier verder megadruk op het werk, moet veel extra werken en met verbouwen. Denk wel aan jullie hoor, maar weinig tijd thuis. Dus lees af en toe even via telefoon mee in pauze op het werk. Huisje geeft mij wel goed gevoel, alleen soms merk ik toch dat er veel tijd en geld in gaat zitten. Wist ik wel, maar valt soms weer even tegen Dikke knuffel voor jullie allemaal
lief zonnetje, en alle andere dames: ik denk dat dat moeilijk zal blijven voor dames zoals ons! en we weten allemaal dat het niet de gun factor is, want dat doen we natuurlijk allemaal wel. maar onze eigen wens ik ook zo sterk! en ik vind het terrecht dat we daar dan toch beetje verdrietig over zijn! en dat ons dat wellicht kwalijk wordt genomen vind ik belachelijk ,...beetje begrip mag best!!! ook wij zijn al langer bezig voor een eerste dan hun allemaal voor de 2e! gelukkig tonen ze hier opzicht wel begrip en das fijn. inmiddels ben ik zielsgelukkig met de komst van nog een nichtje en leef ik helemaal mee! zo mocht ik laatst de kleine voelen en ga ik binnenkort mee naar de echo! ook mn beste vriendin die bezig is voor telg 2 toont heel veel begrip. alleen haar mannetje kan soms wat tactloos zijn :-s maar hij bedoeld het vast niet zo. maar lieve lieve meiden,..... ik ben ervan overtuigt dat ook wij mama's gaan worden!!! en onze kindjes zullen zich nooit ongewenst voelen want ze krijgen ouders die er alles voor over hebben gehad, hun op de wereld te brengen!! onthoud dat altijd goed!!! zo dat wou ik ff kwijt hier verder nog geen nieuws,...straks maar eens de gyn bellen en kijken wat die ervan vinden! dikke knuffel allemaal!!!!!
Mooi gezegd ST, waar pendel je? Geen idee hoe dat werkt. Zou willen weten wanneer ik zwanger word. Voorspellen hun dat ofzo?
sammy: als je naar het forum gaat,..heb je allerlei onderwerpen zwanger, zwanger worden, en helemaal onderop voorbij stel je vraag aan de verloskundige heb je topic pendelen staan. hier staan verschillende dames die pendelen. ze doen dit op aangegeven tijden. op die tijden stuur je een pbtje met je volledige naam en achternaam + geboorte datum en je vraag. je krijgt dan vanzelf antwoord. je moet maar even neuzen,.....is heel duidelijk hor! maar let wel ff op de tijd wanneer er gependeld wordt. anders krijg je geen antwoord, en ze geven die tijden natuurlijk niet voor niets aan! all: heb de gyn gebeld moet wachten tot maandag!! kan merken dat ik al tijdje meeloop,... ik gaf aan dat ik op cd 38 zit en mn ongi nog niet verwacht. en graag een echo zou willen om te kijken hoe mn cyclus ervoor staat en dat ik eventueel een opwek kuurtje wil. zegt dat aardige meisje: dat de vrouwen meestal na het telefoontje automatisch ineens ongi worden. dus ik zeg ja dat weet ik maar al te goed. ass: maar echo maken we niet, daar heeft u niets aan. ik: jawel hor: vorige keer had ik een echo en aan mn bms kon de gyn zien dat mn ongi niet lang meer zou duren en ik kon kiezen wachten of opwekken. zij: (merkte bijna dat ze dacht " oe die vrouw loopt al ff mee") ja dat klopt wel mevrouw! ik: ja dus dat wil ik graag want als mn ongi eraan zit te komen, ga ik het natuurlijk geen 2wk uitstellen met kuurtje (10dagen slik 3dagen later ongi). zij: tja na de echo kunt u dan zelf beslissen! of kuur of wachten. besluit nu: wachten tot maandag! bij geen ongi weer bellen , overleg met arts voor eventuele echo en afhankelijk daarvan kuurtje. en miss voor de zekerheid maandag ochtend nog ff testje (al schat ik hem nu al negatief in natuurlijk) dus,....nog 4 nachtjes afwachten! pffff
goede morgen dames!!!!! ik heb eigenlijk geen bal te vertellen,..hihi maar wou ff alle dames goede morgen (en natuurlijk fijne dag) wensen!!! bijna weekend skatten!!! heeeerlijk!!
Lieve meiden, Heb een tijdje niet gelezen hier. Helaas nog geen zwangerschappen hier. Maar hopelijk gaat dat dit jaar wel gebeuren. Het mag nog precies vandaag; een heel fijn 2012 gewenst allemaal. Las een klein beetje terug. Laa eerst het berichtje over lente/spring. Ging toen op zoek naar een berichtje van haarzelf. Wat geweldig vond ik dat om te lezen. Totdat ik haar onderschrift van 5-1 las. Helaas is het dus misgegaan Als je dut leest, heel veel sterkte. Wat een achtbaan van emoties.
hoi! Vandaag de punctie gehad en het ging best wel goed. Om kwart over 8 waren we in het IVF-centrum en heb ik eerst m'n vriend geholpen met het opwekken van de zaadjes. Dat ging vrij snel en om half 9 zat ik in de wachtkamer en een minuut later werd ik al opgeroepen. Eerst naar de wc (de blaas moet leeg zijn) en dan m'n tas e.d. in een kluisje gedaan. Toen mocht ik op het ziekenhuisbed gaan liggen met alleen een tshirt en sokken aan. Ik was best ontspannen . even later kwam de assistent er aan met een halve slaappil en een spuit met verdoving die ze een minuut later in m'n linkerbil leeg heeft gespoten in een spier. Dat was wel ff pijnlijk, maar het kan erger. Ik werd al snel zweverig en moe. 20 minuten later haalde de arts mij op en reed mij samen met m'n vriend naar de punctie kamer. Het bed werd naast de stoel voor de punctie geplaatst en ik kon makkelijk overstappen. De eendebek werd geplaatst en daarna gingen ze de vaginawand rondom schoonmaken met water. Echt lekker voelde dat niet, maar pijn deed het ook niet. Daarna gingen ze naar binnen en kon je de follikels zien op het scherm. En een minuut later begonnen ze met het leegzuigen van de follikels. Ik voelde dat wel, beetje dezelfde pijn als toen bij de röntgenfoto van de eierstokken. Maar het was alleen als ze erin prikten het zuigen voelde alweer minder. Het is mij echt 100% meegevallen. Toen het klaar was (10 minuten later ofzo) ben ik weer op het bed gaan liggen en werd ik terug gereden. Daar nog een half uurtje geweest en kregen 't goed nieuws dat er 8 eitjes zijn en dat het zaad ook goed genoeg was voor de ICSI behandeling (600.000). Dus helemaal blij!! M'n vriend had de auto lekker naar de deur gereden dus ik hoefde niet ver te lopen en eenmaal thuis heb ik eerst even op de bank gelegen. Was nogal moe van de slaappil. En lopen was nog wat wankelend. De verdoving is er nu helemaal uit en sinds een uur of 17:00 begin ik m'n eierstokken te voelen. Lopen is nu niet echt prettig, dat doet wel pijn. Ik zou morgen nog een tenniswedstrijd spelen, maar dat heb ik toch maar afgezegd want ik verwacht niet dat het morgen helemaal weg is. En van de arts mocht het trouwens ook niet, haha . Zondag kan ik bellen hoeveel embryos er zijn en hoe laat ze dit terug kunnen plaatsen op maandag. Spannend dus nog!! Maar ik heb er wel zin in, in die terugplaatsing! Oke, dat was het eerst weer. spannendetijden: bedankt voor je lieve berichtjes!
Haha, ja ben benieuwd. We wachten het maar weer braaf af . We starten deze maand wel weer met de cryo's. Bij mijn laatste werkgever niet door mijn proeftijd gekomen, komt door mezelf . Heb er heel hard aan gewerkt daar niet doorheen te komen. Als ik het verhaal van omgaan met hun medewerkers hier schrijf, dan denken jullie serieus dat ik het uit mijn duim zuig. 1 voorbeeld; een manager had een grote behoefte gedaan, en de wc trok niet door. Hij vroeg of ik even met een emmer zijn ontlasting kon doorspoelen. Ik heb heel netjes aangegeven, als ik u een emmer geef, kunt u het dan zelf even doen, dan zal ik een storing aanmelden bij de gebouwbeheerder. Kreeg als antwoord dat hij hiervoor geen tijd had, en ik heb netjes gemeld dat ik niet andermans ontlasting ga opruimen! Toen had ik werkweigering en werd ik verrot gescholden door de directeur. Evenals mijn collega's met wie ik samenwerkte (in de 40) en die lieten het maar toe. Nou ik dus niet..... De ene medewerker na de andere nam eind van de maand ontslag. Zelf ontslag nemen betekende geen recht op een WW, dus heb ik de meest simpele werkzaamheden "vernaggelt". Na 6 weken vertelde ze dat ze niet met me verder wilde, en heb toen netjes gemeld dat ik dit natuurlijk ook niet wilde, en er daarom zo veel fout ging. Maar dat zelf ontslag nemen mijn WW in de weg zou staan. Heb nu 1 maand in de WW gezetne, maandag starten bij een nieuwe werkgever. Ga wel giga omlaag qua salaris, maar krijg na mijn proeftijd een juridische opleiding. Helaas wel een half jaar contract, maar 1 maand proeftijd. Zal ongeveer rond 16 a 17 januari ongesteld worden (16e ben ik jarig, 17e mijn overleden moeder). CD11 weer de echo,. maar schrijf sowieso wat minder mee hier (sorry). Het is allemaal afwachten, maak me het meest druk om mijn bms, maar stiekem denk ik dat die wel oké is. Heb de laatste tijd veel trekkerig slijm na ovulatie. En normaliter pas CD18 en CD19 een positieve ovulatietest, nu springt mijn ei op CD15. Dus hoop stiekem dat alles vanbinnen nu is hersteld. Maar ben al blij met 6 mm! Zal mijn best doen hier bij te lezen, maar wil me even focussen op nieuw werk en de terugplaatsing (rust dus). Want ben ervan overtuigd dat die stress ook niet goed is geweest in mijn lijf. Liefs
Zeehondje: wat fijn dat je ff komt gluren, en idd,..nog geen goede berichten hier maar, verwacht dat er snelle goede berichten zullen verschijnen int begin van dit jaar hihi Tori: wat een verhaal meid!!! (snap er geen bal van want had al uitgebreid gereageerd maar zie nergens mn antw  ) maar mooi resultaat!!! 8 eitjes!!! En mooi aantal zwemmers!!!! Vandaag de terug plaatsing!!!!??!?! SPANNEND!!!!!! Meid mn duimen krijgen inmiddels blaren van al het draaien voor de dames hier hihi Veel succes!!!!! En laat jezelf maar lekker in de watten leggen Spring: hele hele hele dikke knuffel meid!!!!! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen!!! Maar leef met je mee!!! Xxx Babii: schandalig!!!!!!!! Hahaha Nee hor gelijk heb je!!! Ik zou hetzelfde hebben gedaan! en strakkies lekker beginnen bij je nieuwe job, en weer de molen in voor cryotje! Doe je goed!!! Spannend weer hor!!! En ik geef je groot gelijk dat je kiest voor rust meid,..je moet helemaal doen waar je jezelf goed bij voelt en als dat rust is, ..moet je dat zeker nemen !! succes iig!!! En met je bms komt het helemaal goed!!!! i believe in it! All/ego: hier nog steeds geen nieuws!!!!! Nog steeds geen ongi te bekennen!! En test WEER negatief!!! Wordt er moedeloos van!!!! Strakkies ff de gyn bellen, kijken wat ie zegt! Mn beste vriendin is ook nogsteeds niet ongi, en test ook steeds negatief! Zij gaat vandaag naar huisarts! Ben benieuwd!!!! Hoop voor hun toch op goed nieuws! Maar zelf denkt ze dat het komt omdat ze pas gestopt is met de pil en dat dr cyclus gewoon ff van slag is! we zullen zien hihi Nou meiden, fijne dag allemaal!!!! O o o , .vergeet ik helemaal, als het goed is gaat mn man vandaag de kasten voor de keuken bestellen jeeeeeeej hahahahah