Wow, wat een goed nieuws Brabbel!!! Daar gaan echt super embryo's uit voort komen en dan nog een heleboel cryootjes!!!!!!!
Lief van jullie!!!!! Vorige keer 10 grote, en 2 kleine follikels> 6 eitjes> 1 emmy. En kijk nu, alle 13 follikels die aangeprikt zijn een eitje, en bijna allemaal een emmy geworden. We zijn zoo blij, we waren helemaal overbluft door t goeie nieuws.
Geniet lekker van al deze lichtpuntjes meid!! En morgen lekker 2 emmy's in je buikje en nestelen maar!!Ik hoop het zo voor jullie!!
Hallo dames! Ik wil me ook hier aanmelden als goed is krijgen wij in januari icsi.. heb laatste week veel geleerd maar nog lang niet alles over hoe alles gaat. Mijn man en ik zijn nu 3 jaar bezig met kinderen in de eerste jaar heb ik 4 miskramen gehad en daarna niet meer zwanger geweest. Loop nu sinds 2 weken bij de fertiliteitsarts en daar is alles in een rap tempo gegaan.. Mijn man moest zaad inleveren dit was toen onder de 10 mil en 8% bewegelijk. Toen moesten we nog een keer inleveren en daar kwam uit dat er na het schoonmaken maar 100.000 over bleef. (sot) Mijn eitjes zijn waarschijnlijk ook niet goed ze groeien totaal niet ik zit nu al een week op 10mm (ben nu op dag 14.) En er zijn wat eitjes verdwenen.. maar goed dit is niet zo erg vind de arts want er word toch gestart met icsi, maar ze zijn er ook achter gekomen dat mijn schildklier veel te snel werkt dus het kan daar aan liggen. Erg spannend allemaal en ik zie nu al zo erg tegen de punctie op en de hormonen prikken. Maar we doen het voor een goed doel.
Welkom hanneke succes met zwanger worden. Babi succes meis duimen rollen. Brabbel@ Wat goed!! duimen rollen ook weer voor jou Hier gaat het goed geen gekke dingen . Genieten van het weer en elkaar. Knuf voor iedereen.
Prachtig nieuws Brabbel! Ik had het mijn eerste IVF ook.... - 11 follikels; - 11 eitjes gevonden; - 10 embryo's; - 7 goed genoeg (dus 3 afgevallen); - 1 vers TP; - 6 cryo's (allemaal goed ontdooid). Super, super meid! Hopelijk morgen nog allemaal goed. Wij horen dat nooit tussendoor, maar altijd 3 dagen na punctie. Maar als er echt niet goed was gedeeld, dan waren we al gebeld geweest. Weet dat zeker...... Hoe het hier gaat? Aardig beroerd! Zit fiks tegen overstimulatie aan, zit ook aan de diarree en veel buikpijn (kan moeilijk plassen), dus de arts kijkt morgen ven goed. Kan dus zijn dat ik word opgenomen, maar voor nu drink ik veel. Heb nog wel heel veel pijn, maar ja.... Ben gisteren alweer gaan werken. heb een tijdelijke opdracht, geen vakantiedagen meer, en had de woensdag al geswitched zodat ik vrijdag langer zou werken, om de uren in te halen. Maar heb best veel pijn nog steeds, mocht van mijn collega ook geen bukwerk doen, ze heeft heel de middag drinken gehaald, super lief. Nu even afwachten.... Zal van de week even op iedereen reageren, ga nu slapen!! xx
Babii@ Meis een dikke knuf hoop dat je niet op genomen moet worden , door de overstimulatie en diarree. En idd veel drinken. Hoop dat je goed kunt slapen , we zien en spreken je van zelf weer. Denk om je zelf , doet een ander niet voor je.
Ik wil Brabbel met haar geweldige hoeveelheid emmy's morgen succes wensen. Haal je 2 emmy's maar op en zorg goed voor ze. Babii, wat lees ik toch? Ik hoop dat je morgen niet hoeft te blijven, maar met een emmy naar huis zal gaan. Ik duim voor je, lieverd! Blijf en laat goed voor je zorgen. Zonnetje, hopelijk kom je er met je werk uit. Leuk is jouw huidige situatie echt niet. Marnat, fijn dat je goed in vel zit. Hanneke, welkom bij de club. Voor jullie een heftige tijd met zo snel het besluit voor ICSI. Nu even bijkomen en jezelf via dit forum inlezen. Vragen stellen kan geen kwaad, want we zijn (helaas) allemaal erg ervaren in de loop van tijd. Juulzon, ga je vannacht wel gewoon doorslapen? Heb je inmiddels wel verdient. Jij een dikke knuffel! Ik ben de opname van The voice aan het kijken. Best wat goede stemmen komen voorbij. En de grappen tussen de coaches...
Timon@ The voice is idd heel leuk ook tussen de coaches. En de lat licht hoog weer. Ik voel me zeker lekker in mijn vel hoop het ook zo te houden. hoe gaat het met jou meis?
Och, het gaat best lekker. Druk op het werk, moet chaos los gaan laten en weer met de pootjes op de grond. Morgen onze trouwdag en we gaan mijn nichtje weer zien. Ze is bijna een maand oud en zo'n lekkere hummel. We hebben haar alleen op haar geboortedag gezien. Wow, dat meisje met de harp....
Hanneke welkom hier!! Brabbel wat een super goede score zeg!! Hopelijk voor jou voorlopig geen ICSI meer!! Zo fijn als je veel cryo's hebt!! Babii wat naar dat het met jou nog niet zo geweldig gaat Goed op jezelf letten hoor meid!) Sterkte! Met mij gaat het goed. Veel steekjes aan de rechterkant achter het schaambot gehad vandaag.. Heb geen idee of dat een slecht of goed voorteken is.. Ik moet nog effe gedult hebben met testen..
Joekie, wat spannend hé! En die horoscoop... Stel je vooor! Hanneke, welkom idd. Zie dat je al vaak een mk hebt gehad, wordt daar nog speciaal onderzoek naar gedaan? Sterkte! Brabbel: TOPSCORE!!! Moet een plakker bij zitten! Liefst de komende 2 al!! Babii, hoe voel jij je nu? Rest: KNUFFEL! Ga nu weer zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzlapen! xxxxxxxxxxxx
Ze hebben veel dingen nagekeken maar nooit een oorzaak gevonden.. Maar mijn arts denkt dat er 2 jaar al iets niet klopte bij ons maar dat het nu allemaal veel erger is geworden. Ik ben doorgestuurd naar de fertiliteitsarts om te kijken als ik bij een lange cyclus wel een eisprong heb.. en zei vond het ook nodig om bij mijn man te kijken (maar ze had echt niet verwacht dat er een slecht resultaat uit zou komen.)
Lieve Brabbel en Babii, vandaag gaan jullie je emmy's ophalen. Veel succes en ze goed warm houden. Babii, hoe is het nu met je? Heb je de uitslag al doorgekregen? Ik ben erg benieuwd, maar zal het misschien morgenavond zien. Juulz, heb je alweer geen goede nachtrust gehad? Is daar niet iets tegen te doen, want dit zijn wel idiote tijden om jou hier te zien. Hanneke, met zoveel mk's gaan een aantal klinieken juist onderzoeken waarom dat is. Ik weet niet of het MCK of Geertgen is. In welk zh lopen jullie? Joekie, zwaai!
Timon@ Gefeliciteerd meis hoelang getrouwd? oeps vaag brand er een lampje dat ik dat had moeten weten. Gaat snel he met die hummeltjes hou der maar lekker vast . Voor je het weet zijn ze groot. Maak er een leuke dag van. Mijn nichtje is al weer een half jaar gaat zo snel . Ga haar binnenkort ook weer zien zusje komt gauw langs. Lieve brabbel en babi mis zijn jullie emy s al in jullie buik hou ze warm. Succes duim hard. Babii@ ik hoop dat je gewoon lekker weer naar huis gaat met je emy in je buikje . knuffie meiden Juulz@ Lieverd je moet slapen hoor om die tijden! en niet hier rond hangen. Gaat het verder wel met je ? knuf idd heb je er niet iets voor. Joekie@ Strooi wat geduld naar je toe knuf meis hou nog even vol. Hanneke@ Dat is nog al wat zo veel. Lees niet echt dat ze daar ook naar gaan kijken. Wat zegt da arts daar van dan ?
Marnat, wij zijn 6 jaar officieel man en vrouw. Met die ukkies vliegt de tijd zo snel. Als ik kijk naar mijn neefje, hij is alweer bijna 3!! Hmm, toen hij werd ontwikkeld gingen wij de mmm in....
Timon@ 6 Alweer wij 4 jaar. ja voor je het weet zijn kinderen graat Hoe houden we het vol he met onze mannen Geniet van elkaar en het mooie weer . Wij gaan mis ook even weer naar crematorium waar mijn oma licht die zou anders 91 worden vandaag.
Meiden, ik ben in de wolken maar tegelijkertijd ook erg onzeker!!! http://www.mijnalbum.nl/Foto-PTPCKPYR.jpg
Joekie @ Ik zie wat ! Spannend , hou rekening met pregnyl , bij mij was het er ook uit na 8 dagen . Weet niet hoe veel jij spuite ik 5.000. hoop dat het een zwangerschap is meis. knuf