vandaag een mooie 8-cellige embyro terug geplaatst gekregen!! ben helemaal blij. En er is een grote kans dat er ook nog zo'n 5 cryo's zullen zijn, dat laten ze ons per brief weten ; omdat ze nu nog in de 'oven' staan om nog meer te gaan delen. Alle 8 eitjes waren trouwens goed en allemaal bevrucht! Wat een speciaal moment was 't dat de embryo naar binnen werd gespoten (met een lichtflits haha). Op naar volgende week vrijdag, dan bloed prikken smorgens en dan smiddags de uitslag! @babii: tjee, wat een verhaal zeg. Echt niet normaal zo'n baas. Gelukkig heb je een leuke nieuwe baan! En nu minder stress dat komt een succesvolle terugplaatsing alleen maar ten goede. Succes voor jou!! @spannendetijden: ik heb oook wel eens dat ik een heel verhaal schrijf en dan opeens is het weg doordat ik verkeerd klik ofzo, k weet het niet ; de site is nogal gevoelig. Bedankt voor het vele duimen, dat moet wel geholpen hebben! De embryo zit zo lekker warm in een holletje, laat ie maar snel gaan innestellen! vervelend dat er bij jou nog steeds geen ongi is en ook geen positieve test!! oooh, daar word je toch gek van?! Hopelijk snel meer duidelijkheid bij de gyneacoloog.
Tori: wat fijn!!!!!!!!!!! wat een goed resultaat meid!!!!!!!!! t duimen heeft idd geholpen nu maar lekker broeden op je frummeltje en laat het maar gauw een hummeltje worden mn duimen blijven draaien hor!!!!! gefeliciteerd!! trots op je! hihi ff ego: Ego: jeeeeeeeeeeeej !!!!! gister 18:30 kwam ik onder de douche vandaan (na een klusje met hubby ) en voila, .. ben maximaal ongesteld geworden!!!!! Met alles erop en eraan, mn rug killed me!!! Mn buik zit vol krampen en voel me net een lucht balon hihi ben zoooooooooooooooooo blij !!!! Of het nou gewoon de tijd was , of dat toch de tarwekiemolie zn werk heeft gedaan,..?!?! geeeeeen idee, maar dat maakt me niets uit! Ben blij met het resultaat! Toch op natuurlijke wijze! Straks dus weer bellen!! Misschien vandaag nog of morgen mn controle echo en dan hopelijk geen rare fratsen en starten met de nieuwe ronde voor cryo terugplaatsing 1 uit poging 2!! Meiden, .i;m happy!!!! Haha Fijne dag allemaal!!! meiden:,...waar zijn jullie?!?!?!? xxx
sorry dames. Verwaarloos jullie helemaal. Maar ben heel weinig online en thuis. Zit tegenwoordig of op mijn werk, of in de verbouwing of ben uren aan het shoppen in de bouwmarkt. Dus ben weinig thuis en weinig tijd. Maar duim voor jullie hoor en denk ook aan jullie
Yeah Spannendetijden! Wat een leuk bericht dat de cryo TP in zicht komt! Hoe lang moet je nu progynova nemen? En plaatsen het embryo terug zoals bij de punctie: dus een aantal dagen na de eisprong? @Hanneke: succes bij FM2 morgen! en dan op naar de punctie volgende week. Gaat het nog een beetje met al die hormonen en meerdere grotere eitjes in je lichaam? Hier begon ik vandaag wat te voelen in m'n onderbuik, kan niet echt zeggen wat ... Als het goed is, is het embryo nu ingenesteld . Verder nog mega gevoelige borsten en zag nu zelfs ook wat meer aderen, zou dat ook van de hormonen (utrogestan) komen? En m'n buik is ook enorm BOL. Aah nog maar 7 nachtjes slapen en dan weten we het!! Deze week is gelukkig snel voorbij gegaan, hopelijk volgende week weer zo'n week.
Dag Tori, Spannend hé, de weken na de TP. Heb zelf 6 januari een TP gehad. Wist niet dat de embryo al de dag na de TP ging innestelen... Lijkt mij wel erg snel. Hebben ze je dit gezegd in het ziekenhuis? Ik wist dit namelijk niet. En mag jij over 7 nachtjes al testen? Dat is... de 18e? Wow! Ik mag zelf pas officieel 19 januari testen, bloedtest. Uiteraard weet ik dan al wel of het raak is, want als het niet zo is ben ik tegen die tijd al lang en breed ongesteld (hoop van niet). Houd zelf als ECHTE testdatum 15 dagen na de punctie aan (zou dan 4 weken zwanger zijn...*droom, droom*. Hoewel ik voor die tijd ook wel een testje waag . En ja, die opgezette borsten zijn een bijwerking van de utrogestan!!! Heb dat tot nu toe IEDERE keer bij utrogestan gehad en je leest het bijna overal... Een hele gemene bijwerking vind ik, want je weet niet of het dan van je eigen lichaam is, of door de utro... Zonnetje: alle begrip! Focus je maar lekker op jullie nieuwe stekkie, leuk! Foto's???? Succes!! Spannende tijden: Het worden weer... spannende tijden! Hopelijk blijft jhe cryootje deze ronde plakken, wordt het een draaaaaakje!!!! @All: succes!!! xxxx
@juulzon, bij t VU A'dam doen ze de bloedtest op de 11e dag na de TP al! Bij TP zeiden ze dat dit n snelle deler was en ze verwachtte dat ie woensdag zou gaan innestellen (dan was ie uit z'n eitje geknapt). Weet niet hoe lang ie daar mee bezigbis maar ik denk niet heel lang. Het voelde gisteren in elk geval wel alsof er iets gebeurde. Over 7 nachtjes is vrijdag de 20ste trouwens, ook snel! De 21e gaan we op vakantie dus dat komt precies goed uit. Hopelijke worden we niet ogs volgende week Juulzon! Ik duim er voor. Zo nu nog ff naar t werk op deze laatste dag van de week, en dan lekker weekend.
Zonnetje: maak je niet druk meid!!!! We hebben allemaal wel eens van die dagen / tijden dat we er niet zo veel zijn wel lekker bezig in je huissie dus!?!?!? Leuk hor!!!! Tori: meid wat spannend allemaal!!!! Nog weekje tot de uitslag!!! Ben benieuwd! En duim nogsteeds!! Die gespannen borsten heb ik ook ALTIJD van de utro. Maar, ..toen ik wel ff zwanger was, merkte ik daarin wel verschil! .uit ervaring leert men hihi Oooh over mijn tp, ik heb door de progynova geen eisprong. Die leggen ze daarmee stil , maar zodra mn slijm dik genoeg is, begin ik met de utrogestan en op dag 4/5 van gebruik utro gaan we naar het AMC! Hoelang ik progynova moet nemen weet ik niet. Vorige rondes had ik altijd op dag 10/12 een echo en dan gingen we vanaf dag 12 naar dubbele dosis, dag 14 weer echo en dag 18 de tp. Maar nu slik ik vanaf dag 1 al dubbel , dus ik hoop eigenlijk woe al beginnen utro en dan zondag om maandag de tp. En als ik het goed onthouden heb, slik ik de progynova tot de dag van de tp. Daarna alleen nog utro. Innestellen: hier zeggen ze dat de verse innestelt binnen 5 dagen maar cryo met dag of 3a4. maar ik denk dat het per cryo verschild. Maar das mn persoonlijke mening. Juulz: jij ook nog weekje meid!!!! Spannend hor!!!!!!! Ook voor jou draaien mn duimen over uren!!!! Wat ist weer spannend hier!!! Jij , tori, ikkuh strakkies, .allemaal plusjes hihi Testen: hier moet je bij verse op 18dagen na de Punctie bloedprikken. Bij cryo ist 18 dagen na de tp!!!! ..hier houden ze best lange tijd aan moet ik zeggen!! Het verschild enorm per ziekenhuis!!! All/ego: weinig nieuws eigenlijk!! Vandaag lekker dagje werken en dan WEEKEND!!! Heb niet zo veel plannen het weekend. Manlief is zaterdag werken en ben ik home alone. En zondag hebben we lekker rustig dagje. Ma en di moet ik werken en woe moet ik weer oppassen en naar t ziekenhuis voor eerste meting!!! Ben benieuwd hoe de progy aanslaat! Voel me iig weer stukken beter als gister en eergister dus das wel fijn manlief is woensdag werken dus wordt een uitdaging , naar t zh met die kleine meid! Maar er zijn zooooveel mensen die dat doen. Moet goed komen!
Hier druk aan het klussen in huis en aan het werken. Is echt mega-druk geweest. En nu worden er alleen maar weer mensen opgenomen in ziekenhuis. Heb geen foto bij de hand. Maar huis kan nu zo meedoen aan bouwval gezocht of help mijn man is klusser. Alles zijn we aan het strippen/ slopen. Hier is het bij verse tp testen op dag 16 of 17 na puntie ( is al jaar geleden bij mij, dus weet het niet meer zo) Na cryo-tp op dag 12 na tp. Maar ik ben dan altijd al ongi. Utro is voor mij ook al lang geleden. Geen idee meer van bijwerkingen. Wel altijd tot dag 12 last van gespannen borsten door pregnyl. Hier wil ik in feb weer voor tp gaan. De laatste cryo uit de vriezer als die goed ontdooid. Zit nu rond mijn ei.
Tori, we duimen maar! In VU idd snel met testen, maar prima, deste sneller weet je iets!!! Spannend!!! Spannende tijden, blijft spannend!!! Jij met je eeuwige optimisme hier Leuk! Maakt het lezen wel altijd vrolijk, ha ha! Zonnetje, in februari al!!! Dat zou mooi zijn! Hebben jullie het meeste geklus achter de rug en dan de cryo tp! Fijn! Enne, het is al snel februari!!! Ik zenuw maar weer verder.... xxxx
Ff een ego: vanaf vanmiddag (dag 4 na TP) behoorlijk wat steken in mijn onderbuik, rechts van t midden. Het is geen normale buikpijn, voor mn gevoel is t doordat er iets gebeurt in mn baarmoeder... Wat denken jullie?
Laten we uitgaan van het positieve en zeggen dat het innesteling is. (heb zelf dag 4 na T niets gevoeld, maar ben vandaag onwijs somber en bang dat het voor de zoveelste keer niet gelukt is...)
dikke knuf voor tori en juulz...heb ff geen reageer tijd maar leef met jullie mee!! zo spannend allemaal!! x juulz maak je nie gek...alles.kan!! tori laten we hopen opt beste
O ja, wanneer een embryo nesteld is afhankelijk van de deling van het embryo en de leeftijd. Een 8 cellig embryo gaat niet de volgende dag al nestelen (dat is een dag 3 embryo). Die moet eerst 16, 32, 64 cellig worden en dan een blastula. Een dag 5 embryo kan wel al de volgende dag nestelen. Dus is het afhankelijk van de leeftijd van het embryo.
Hier weer een omowitte test, de bekende rugpijn en een ***gevoel. Game over vrees ik. Dinsdag is het 2 weken na de punctie. xxx