Dikke knuffel voor degene die het nodig hebben. Ben wel een trouwe lezer. En als wij een poging gaan doen zit ik denk nog middenin een verbouwing, maar wil ook door met de mmm.
haha... nou ik wilde gewoon wachten tot vrijdag! Dan krijg ik de bloedtest en dan hoor ik het smiddags. Maar spannend is het zeker!! Vanochtend opeens overtuigd dat het raak is ... maar waarom?! ik weet het nog steeds niet. Misschien door 't aparte gevoel in m'n buik. Juulzon: ik duim ook voor je dat het een teken is van een zwangerschap!!! Knuffel voor je.
Ik hoop dat je gevoel goed is tori, dat zou fijn zijn. Ik hoop dat juulzon er naast zit voor zichzelf, maar als ik haar eigen topic lees is de kans klein. voor spannende tijden succes van de week met de echo.
zonnetje: thanx!!!!! Tori: spannend meid!!! ik hoop dat je gevoel helemaal juist is!!! maar de positieve spirit is in ieder geval helemaal top!!! hou dat vast skat!!! ego: hier weinig nieuws eigenlijk! ben benieuwd naar mn eerste meting woensdag! hoop dat de dubbele dosis zijn werk doet!!! en dat ik maandag naar het AMC mag!! maar we zullen het zien!!! ik heb er iig een goed gevoel over en ben er helemaal klaar voor!! laat de frummel(s) maar komen! verder ben ik lekker druk met werk en in huis! en met het organiseren van een high thea voor mn schoonzus in de trant van een babyshower erg leuk dus! in welke ziekenhuizen lopen jullie als ik vragen mag?!?! xxx
Ik loop bij het medisch centrum kinderwens (mck) hier ook wel weer zin in behandeling hoor, maar moet nog even geduld hebben. Laatste cryo van deze punctie. Blijf hopen dat mocht het nodig zijn ik manlief toch zover krijg dat hij nog een punctie wil doen. Hebben het er verder totaal niet over en dat houd ik even zo. Hebben we in ieder geval geen discussie hierover. Wat me wel opvalt is dat ook manlief het regelmatig heeft over het inrichten van de overige slaapkamers dat we rekening met dingen houden mocht er een bed en bureau komen te staan. Terwijl het een tijdje geleden was dat hij er geen vertrouwen in had. Dit voelt voor mij heel goed. Verder moet ik vandaag naar tandarts voor gaatjes helaas. Verder van de week weer veel werken, overleg op werk op eigenlijk vrije dag en natuurlijk weer klussen in huis. Dus ook weer druk, druk, druk. En ik begin beetje snotterig te worden. Dus vanmorgen maar weer extra vitamine C ingeslagen in de vorm van fruit. Ik ga in ieder geval duimen voor jullie. En ik hoop voor spannende tijden dat de extra dosis helpt. En voor tori dat het gevoel juist is.
zonnetje: MCK dus?! daar heb ik wel vaker van gehoord volgens mij lopen er altijd maar weinig dames int amc vandaar dat ik benieuwd was. laatste cryo van je punctie?! spannend hor!!! en natuurlijk ook spannend voor het vervolg traject...wel niet nieuwe punctie! hoop voor je dat het niet nodig is natuurlijk, maar alst wel moet,..dat jullie er samen 100% voor gaan! en zoals je zelf schrijft,..is de positieve instelling/gedachte van manlief wel fijn! kan me voorstellen dat jou dat goed doet!!!
Loop nu in UZ Gent, liep in MCK. Zonnetje, februari!!! duimduimduim! Spannende tijden, komt goed schatje... HIer: omowit en ongiekrampen. Geen goede optelsom.... Helaas... Tori, goed gevoel van jou bij jou moet gewoon kloppen. EN het klopt, dat voel ik ook . xxxx
Joehoe! Hier een ontrouwe lezer. Ben al zo'n tijd niet geweest dat ik geen idee heb waarin jullie zitten. Moet nodig eens bij lezen. Wij hebben 2x ICSI gehad in UMCU, maar denken erover om voor de 3e poging naar Düsseldorf te gaan. We moeten eerst alles uitzoeken, dus voorlopig nog niets. Juulzon, ik baal met je! Dikke knuffel!!!
timon: foei!!! hahahahaha nee hor meid!!!! hoest met je?!!? juulz: he bah lieverd,.....wat een vervelend bericht!!!! ik weet eigenlijk ff neit wat ik moet zeggen!! dus bij deze geef ik je een hele hele hele dikke knuffel!!!! xxx Tori: ik heb de zenuwen meid!! vind het zo spannend voor je! en ook mijn gevoel voor jou is goed
Hier snipverkouden. Hopen dat het daarbij blijft. Op mijn werk heerst ook al buikgriep. Verder alles goed hier
bleh,...zonnetje: hoop idd dat het bij verkouden blijft meid!!! maar hoop nog meer dat je er weer snel vanaf bent
even een update: vanaf vanochtend heb ik het gevoel dat ik ongesteld ga worden ... gevoel in m'n borsten is weg (al lijkt het ook wel weer een beetje terug te komen) en last van m'n onderrug. Het voelt wel iets anders dan bij een normale ogs, maar goed ; dat kan ook komen door de utrogestan. Ik word er een beetje gek van ... gisteren was ik nog zo positief en vandaag weer zo negatief. Wat moet ik doen?!?!?! ... wachten, nog 3 dagen
tori: kop op meid!!!!!!!!!!!! hup,....terug op die positieve wolk!!!!!!!!! nog ff volhouden tot vrijdag skat!!! komt vast goed xxx
hoi skatten ff heel snel ego want de kleine meid is erg baldadig en moet er ff achteraan vliegen,... en we meoten zo weg! vanmorgen meting gehad ,....4 a 4.5 mm maar beste teleurstelling maar we hopen dat het opbouwende fase is!! zaterdag moet ik weer voor controle hoop dat het dan dikker is!!!! xxxx
Hallo dames! Op advies van spannende tijden, meld ik me hier maar even aan haha... eerst mijn verhaal maar even.het nog niet zeker wanneer wij beginnen met de behandeling. Maar zit nu wel met een aantal vragen... Wij hebben onze intake gesprek eregister gehad. Ik moet nog wel het een en ander verwerken, maar we gaan er wel voor! Ons in gezegd dat de juiste behandeling icsi is. Mijn vriend heeft namelijk bij beide testen hele lage aantallen gehad. Ze wou ons eerst de tijd geven om er over na te denken en we zouden dan over ongeveer 8 weken terug kunnen komen. Maar wij zeiden allebei al direct dat we er voor wouden gaan, dus mogen we over 2 weken terug komen om alles te bespreken. NU even een paar vraagjes en misschien hebben jullie daar wel een antwoord op. De behandeling vind plaats in Leeuwarden.. De terugplaatsing echter in groningen. In het boekje staat dat voor dat ze kunnen starten er een wachttijd is van 4 tot 7 maanden. Duurt dat echt zo lang voor dat wij dan een keer aan de beurt zijn??? wat zijn jullie ervaringen? Ik zien nu al wel een beetje op tegen de punctie dat de eitjes worden weggehaald. HOe hebben jullie dat ervaren? viel het mee of tegen? En hebben jullie nog tips om deze periode door te komen??? Ik heb gister wel een rot dag gehad... en dan was ik ook nog jarig 25 geworden.. maar ik zit alleen maar met mijn hoofd bij die behandeling. Ik was best een beetje depri omdat die wachttijden zo lang zijn. gaat het dan echt nog zo ang duren??? wordt nu een beetje gek vanmezelf. Groetjes Linda
jeeej linda,...je hebt ons gevonden welkom meid!!!!! nog gefeliciteerd emt je verjaardag!!!! jammer dat je er niet zo van kon genieten skat! je behandeling gaat echt wel meevallen!!! komt allemaal goed!! en je zal merken dat je veel aan de meiden hier zal hebben
waar zijn toch alle lieve dames?!?!?!?! Tori : mop,...al nieuws>!?!?!?! al weer terug op je " happy cloud" ?! ik heb voor vandaag eigenlijk niet zoveel te vertellen zit op mn werk en meot nog een uur. heb alleen mega hoofdpijn. morgen nog lekker daggie werken (van 7.30 tot 16.45) en dan WEEKEND!!! op naar de zateradg
Ja, het is hier stil he spannendetijden! linbabylin: wat goed dat je je hier ook hebt aangemeld. Bij sommige ziekenhuis is helaas een lange wachttijd. Ligt eraan wat hun capaciteit is en hoeveel er net tegelijk met jou willen starten. Ik zelf zit in A'dam en daar is helemaal geen wachttijd nu (maar dat is wel eens anders geweest vertelden ze me). De punctie hoef je niet zo heel erg tegen op te zien, natuurlijk is het niet prettig maar je krijgt een verdoving en dan is het best te doen. Eerst gaan ze 't van binnen wat schoonmaken en daarna gaan ze de naald inbrengen en daarna meteen door met de punctie en dat gedeelte duurt maar een minuut of 5 (ligt er natuurlijk wel aan hoeveel eitjes er zijn, ik had er maar 8, dus dat was een makkie). Als de verdoving eruit gaat ben je thuis en dan krijg je wel wat last van je eierstokken, er is toch in gerommeld, maar dat is ook prima te doen. Binnen 3 dagen is dat weer in orde meestal en dan is de terugplaatsing (TP). Dan is het schoonmaken wat onprettig voordat ze het embryo terug plaatsen maar dat is een 'eitje'. No worries dus zeg ik! Tja tips voor de wachttijden heb ik niet, die zijn gewoon lang ... en erg spannend. Mijn wachttijd zit er gelukkig bijna op! Morgen testen of ik zwanger ben . Maar daarna komt nog weer de wachttijd tot de eerste echo ... ik heb al 2 miskramen gehad dus ik vind dat nog echt mega spannend ; want het kan nog altijd mis gaan mocht het nu goed zijn. Blijven spannende tijden totdat je kindje in je armen ligt en iedereen gezond en wel is denk ik! spannendetijden, nog geen nieuws hier, maar dat is in dit geval goed nieuws! haha, nog geen bloed gezien hier. Wel een apart gevoel in m'n buik, kan het niet echt uitleggen. Gelukkig is het morgen vrijdag. Ik ben dan lekker vrij! Jij dus nog een dagje werken, en dan ook weekend. Dus ben wel weer terug op mijn 'happy cloud' . Morgen horen jullie hoe het is! Liefs aan iedereen!