IVF/ICSI deel 4!

Discussion in 'MMM clubs' started by brabbel1988, Sep 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Tori wat erg zeg!! Dikke knuffel voor jou! sterkte xxx
    Ah timon wat vervelend zeg. Beterschap!

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik ben toch echt al 2 keer zwanger geweest met 6 mm haha, helaas wel verkeerd, maar dat lag niet aan het bms, maar het embryo.

De verse TP was het 8 mm en ging het ook fout.

Nu was hij uit zichzelf 7 mm, dus ben benieuwd. Vrijdag wellicht een TP van onze eerste cryo.

Balen dat het bij jou is afgebroken meis :(.

@ Tori, las je verhaaltje..... Vreselijk nar, weet zooo erg hoe jij je voelt nu. Dikke knuffel meid!

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ook een knuffel voor timon met kiespijn. Kan je geen advies geven tegen de pijn. Misschien ander soort pijnstiller als je die hebt? Hoop dat het snel over is.

@babii; succes vrijdag

@juulzon: moet je hele verhaal nog even bijlezen.

@all: lees van de week wel weer bij. dan reageer ik weer op iedereen. mag zo weer werken, dus ga maar eens ontbijten

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Poging mislukt...

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    oh timon, auw!! Ik "mag" morgen ook weer naar de tandenman. Mijn tanden moeten ook verbouwd worden. HAd daarom ook een afspraak staan voor mn verstandskiezen te trekken komende vrijdag, maar daar moest ik nog even mee wachten vond de beugelman :) Ik hoor morgen meer over wat ze van plan zijn....
    Heb je inderdaad geen andere of zwaardere pijnstilling? Sterkte!

Spannend Babii, vrijdag!! Ik duim!

6. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    neeee Sammy :( :( Wat snel al. Knuf!

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Babii, helaas weet jij hoe het is ... erg balen. Mag ik je vragen hoe het bij jou ging, had je meteen bloeding? ik namelijk nu nog steeds niet, maar word al wel 4 nachten achtereen snachts wakker omdat m'n hele onderbuik/rug pijn doet. Gelukkig vannacht wel weer kunnen slapen met een nieuwe warme kruik tegen m'n buik.
    Hopelijk vrijdag de eerste TP van je cryo's! Succes!

Tat, jij ook aan de beugel ; ik heb die ook gehad, nu een jaar geleden. Ben er erg blij, m'n tanden staan weer netjes in een rij. Zou 'm eerst nog langer krijgen want hij wilde ook een kies trekken, maar dat wilde ik niet. Ik hoefde geen perfectie.
    Jij gaat wel laten trekken dus, sterkte!! Je krijgt vast wel wat spuiten ter verdoving en voel je het niet dat ze trekken.

8. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    Tori: even lekker offtopic :) Ze gaan morgen een afdruk maken van mn gebit. Foto's zijn paar weken terug gemaakt en dan krijg ik denk ik ook een behandelplan en een kostenplaatje...... Ik heb daarna dan nog een afspraak waar ik allerlei vragen kan stellen enzo.
    Goed om te weten dat jij hebt aangegeven dat je dat trekken niet wilde. Ze wilde bij eerst mn verstandskiezen trekken, maar daar willen ze nu van af en voor "gezonde" hoekkiezen gaan en dat zit mij toch ook niet helemaal lekker. Ik heb de 2 buitenste voortanden die naar achteren gaan staan en hij zegt dat het trekken van verstandskiezen dan geen nut heeft omdat die te ver zitten. Even afwachten maar wat ze gaan voorstellen.
    Is je buikpijn al wat minder? Kruikje is altijd heel fijn!

Ego: ik had gisteren en vandaag ook last van mijn onderrug en -buik. Voelt niet echt positief, want datzelfde gevoel had ik daags na mijn eisprong ook. Kan niet anders dan positief proberen te blijven en gewoon afwachten!

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Tat, ook lekker soms ; offtopic gaan :eek:).
    Eén van mijn buitenste voortanden is er met een ongelukje toen ik heel jong was uit gegaan dus op zich kon dat van mij al wat naar achteren. Ze wilden bij toen nog een kies aan de andere kant trekken zodat de voortanden mooi in het midden staan, maar daar heb ik voor gepast.
    Niemand die het ziet!
    Staan jouw hoektanden er helemaal achter of kunnen ze er wel een bracket op plaatsen? Als het laatste 't geval is dan zou ik het eerst proberen zonder te trekken.

Buikpijn lijkt nu wat minder te worden ... en er komt wat vocht uit, maar nog geen bloed. Maandagochtend heb ik de laatste 2 utro pillen gebruikt dus als het 2 dagen daarna op gang komt is dat nu ongeveer.

Tat, probeer positief te blijven! Afwachten is inderdaad het enige wat je kan. Oooh wat wachten we wat af, valt niet mee.

10. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    ook knuffel voor sammy. de rest heb ik niet echt goed gelezen, gezien ik nu stiekem online ben op mijn werk

11. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Tori, ik was natuurlijk minder ver als jou..... Maar bij mij zat er al vanaf TP een rare/vreemde buikpijn.

Op het moment dat ik positief testte, werd de buikpijn pijnlijker, heftiger, en ondraagbaar.

'S nachts werd ik dan wakker van de pijn in mijn onderrug, een soort menstruatiepijn onderin mijn buik, veel diarree etc.

Uiteindelijk kreeg ik (klinkt raar) perskrampen...... Van mijn rug tot mijn bovenbenen trok die pijn door. Op dat moment begon ik te bloeden (we hebben het dan 2 dagen na positieve test). Dit heeft de eerste keer kort aangehouden, begon lichtelijk te bloeden. Hcg steeg en een week later begon ik weer giga te bloeden en HCG was gestegen (niet veel, maar wel iets).

Dus heb toen 1 week licht gebloed met helse pijnen, en 1 week erna (denk je weer schoon te zijn) komt er weer bloed, dus weer een week gebloed!

De tweede keer heb ik 2 weken moeten wachten op een bloeding, maar wel veel krampen en pijn gehad. Valt niet eens uit te leggen......

De derde keer (verse TP) was alles sowieso anders, want had nog fikse pijn van de punctie en overstimulatie. Maar de pijn was 's nachts nog heftiger. Bloeding zette toen wel door 3 dagen na positieve test.

Het is dus erg afhankelijk van je lijf. Vaak ga je pas bloeden zodra het HCG weg is, en die halveert om de dag. Echter kan je dus ook eerder bloeden......

Vindt het echt onwijs rot voor je meissie. Wou echt dat ik iets voor je kon betekenen.

Liefs

PS andere dames, dank!!!

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Dank jullie wel! 12 februari echo door met de volgende cryo dus gaat wel lekker snel allemaal

13. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    Dat gaat rap Sammy! Fijn dat je snel door kan.
    Hier nog steeds geen idee. Buikpijn minder, borrelt af en toe. geen pijl op te trekken dus!

Tori: vanmorgen hebben ze afdruk gemaakt van mn gebit en uit elk mogelijk denkbare hoek foto's gemaakt van mn gebit. Hele spiegels moesten mn mond in. Ik heb geen opgespoten lippen meer nodig :D Dan moet ik later terug komen en gaan ze me vertellen wat ze van plan zijn.
    Bij mij gaat het om mn ondergebit de 2 buitenste voortanden die naar achter staan. Soort omgekeerd konijntjes gebit :) ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
    Hoe voel je je eigenlijk vandaag? Nog veel last van buikpijn?

14. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Tori: lieverd,…sorry voor mijn late reactie!!!! (geen internet thuis (storing) en opt werk erg druk) maar meid,….wat een vreselijk rot nieuws!!!!! (en dan kwam ik vd week nog met mn positieve spirit naar je!) hoe voel je je nu?!? Sterkte schat ! hele dikke knuf

Babii: ik weet ook echt wel dat het kan met 6 hor! Daar geloof ik wel in!! alleen ik haalde de 6 uiteindelijk niet eens meer. En dan zou het bij de tp nog minder zijn!

Sammy: he bah,…ook al zulk rot nieuws!!!! Wel snel zeg!!! dikke knuf voor jou
    Zie net je andere berichtje,..je mag weer snel voor nieuwe tp!! Das wel fijn!!! Succes meid!

Tat: wat spannend :D ik ben al jaren onderweg voor een beugel maar er komt steeds financieel iets tussen. Ben al wel bij de ortho geweest en de volgende keer zou hij fotos maken maar die keer moet nog steeds komen 
    Hoest verder?!?!?! Alweer weekje na tp vandaag :D en hou je positieve spirit vast he ;)

Timon: hoest met de kiespijn meid?!?!!?

All: hier weinig nieuws. Gister heerlijk dagje gehad met ons nichtje! Lekker wezen spelen en naar het bos geweest! ze was mega verkouden dus heel hangerig maar dat geknuffel vinden wij niet erg ;) vandaag erg druk dagje op mijn werk. Ene collega heeft verlof en ander is ziek dus moet nu werken voor 3 ! maar dan gaan mn uren wel lekker snel en had nu ff snel tijd om te reageren hier :D morgen nog volle dag werken en daarna lekker weekend! Tot nog toe geen plannen, maar manlief moet vrijdag zondag en dinsdag werken dus zie hem niet zo veel (werkt 24uur) zaterdag misschien ff lekker samen naar de markt enzo en verder geen plannen! Zondag ga ik denk ik boven eens flink opruimen. De administratie kamer (moet de belasting spullen bij elkaar zoeken en weer ff de mappen op orde brengen zo aant begin van het jaar) en mn kleding kast uitramen! En natuurlijk het nodige huishouden ;) en morgen avond ga ik bij vrienden eten :D ook altijd leuk! En morgen zit ik alweer op de helft van mn primolut!! :D dan nog 5 dagen slikken en wchten op mn ongi en natuurlijk nieuwe ronde :D gok eerste echo op 10 of 11 feb. !

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Mag ik vragen waarom jullie et allemaal zo snel vinden? De 18e had ik een positieve ovulatie test en 1 febr is me ongi doorgebroken.. Dat is dus 14 dagen later.. Hoe lang duurt dat bij jullie dan?

16. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    sammy, bij ons moet er 1 rust maand tussen! dus ik word ongi,..moet dan wachten tot de volgende ongi en mag dan op dag 2 beginnen met progynova (als alles er goed uit ziet) maar die rust maand duurt meestal vrij lang bij me :(
    maar hier dus 1mnd tussen 2 pogingen. vandaar dat ik het snel vind ;) maar voor jou wel fijn natuurlijk!!!
    gelukkig mag ik nu ook meteen bij ongi door, maar ikhad geen tp

oooh en van t andere "snelle" ik dacht dat de tijd tussen tp/eisprong en ongi korter was. foutje!

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hoi Spannendetijden! ja, wat een rotnieuws he ... we hadden zo'n positief gevoel, maar helaas het mocht niet baten.
    Voel me nu nog niet super, wordt nog steeds 'snachts 2x wakker van pijn (wat een soort weeën zijn denk ik) wat wel 10 tot 15 minuten aanhoudt. Erg vervelend. Ben vandaag wel aan het werk gegaan, ook daar 2x enorm last, maar gelukkig waren we met weinig (3) dus dat was wel oke en ben pas om 10 uur begonnen en om 4 uur alweer naar huis gegaan. Morgen lekker thuis werken.

Maar goed, nog steeds geen bloed te bekennen ... hoe lang kan dat wel niet duren?! Het HCG zal toch allang uit m'n lichaam zijn aangezien het van maandag 629 naar dinsdag 220 is gegaan.
    Morgenvroeg bloedprikken, ga ze dan ook meteen vragen over de pijn die ik heb en dat ik nog geen bloed verlies.

Tat: oooh niet lekker zeg je mond vol met spul. Dat ze de beugel erin maken is ook altijd zo lekker ... mijn kaak gaat er altijd van vast staan. Bij jou is het dus het ondergebit (bij mij ook trouwens, de twee voorste stonden naar achteren, maar ik heb maar 2 voorste kleintjes meer, want toen ik 10 jaar was heeft de ortho besloten dat er 2 uit moesten, wat eigenlijk dus niet had gemoeten!). hihi, omgekeerd konijntjesgebit, dat klinkt wel schattig!
    Ik heb dus nog steeds veel last van m'n buik en rug, elke 3 uur ongeveer is het weer zo ver. Maar het is 'snachts erger dan overdag (raar he?).

Babii, het hangt duidelijk af van je lijf ... ik heb wel helse pijn, maar bloed ho maar. Ik denk wel dat ik dezelfde pijn heb als jij had nadat je positief had getest. Had jij het ook om de zoveel uur?
    Dus ik kan ook nog perskrampen krijgen ... pfff nouja als het daarna maar los komt en ik er van verlost ben, dan moet dat maar.
    Van de punctie had ik trouwens helemaal geen last (ook geen bloedverlies van gehad).

18. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ ST, maar lieffie, je hebt toch een natuurlijke cyclus? Waarom plaats je het dan niet in natuurlijke cyclus?

Ik mag na een gestimuleerde cyclus (wat jij hebt) ook pas na een maand weer door. maar in een natuurlijke (wat ik nu altijd heb) is en mijn bms dikker, en het gaat sneller, want geen rust na een mislukte cryo TP.

Progynova maakt op den duur je bms ook dunner i.p.v. dikker, na lang gebruik he ;).

@ Tori, nou ja, denk dat die persweeen wel van je eigen lichaam afhangen. Ik heb het 3x gehad en het was echt geen pretje. Manlief moest echt mijn rug masseren, wat had ik een pijn.

Ik had soms last, dan een paar uur niet (krijg je weer hoop) en dan weer enorm veel pijn. Was echt geen pijl op te trekken.

Mijn punctie was ook vrij heftig, had 28 follikels, halleluhja, niet fijn. Heb al vreselijke pijn bij de eisprong van 1 eitje, laat staan 28 follikels van 20 mm...... Heb de tweede punctie maar 1 dag bruinig verlies gehad, punctie ervoor echt 2 dagen bloed.

Jij bent ook net gestopt met de Utro, ik werd pas 5 dagen na Utro ongi... Daarbij heb je ook nog HCG lieverd, dus kan best dat je pas bloed wanneer je HCG weg is.

Wat een **** situatie weer!

@ Sammy, pfff ook een mislukte poging, wat ***.

Knuff voor iedereen!

19. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    tori: jaaaa was er sip van!!! jeetje meid!!!!! wel fijn om te horen dat je je al wat beter voelt maar wel naar van die krampen zeg!!! hopelijk zeg je ongi gauw door! ik kan er niet overmee praten, ik was korter en ik gebruikte utrogestan dus toen ik met de bollen stopte werdt ik 3dagen later ongi.
    succes.sterkte meid!! ik denk aan je!!! en hopelijk krijg je morgen wat duidelijkheid over je buikpijn!

babii: ik heb idd van mezelf gewoon een heel goede cyclus, soms duurt ie iets langer (voor ik aan de mmm begon 31 of 37 dagen) maar mn waardes zijn altijd goed! altijd mooi slijm, mooie eitjes enz. maar,...dat doen ze uit protocol hier niet :( maar deze maand gaan we dat dus voor het eerst proberen! krijg dan helemaal niets :D alleen pregnyl ;)
    maar dan nog, als het niet lukt , rust maand er tussen :( en ik baal daar altijd ontzettend van!!!! maarja,...
    ik denk trouwens idd dat het nu zo gaat omdat de progynova zn werk dus niet doet! maar we zullen zien ;) ben wel heeel benieuwd en heb een kei goed gevoel !! kom maar op met die tp! hihi

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Ah tori wat vervelend zeg vind t zo rot voor je! :(

St, wat irritant dat je dan elke x een maand moet wachten dat zou ik echt niet trekken ik word nu al gek van dat wachten weer dat haat ik zo.

Ja babii pf by jou ook nog geen succes :(

Share This Page