Sammy: vind het ook altijd heel vervelend!!! Tis toch weer hele maand (of soms wel 6a7 wk) wachten! En t liefst willen we natuurlijk meteen verder! Maar, .soms is die rust tussendoor wel lekker! T heeft zn voor en nadelen All: fijne dag allemaal!!! Geniet van de prachtige sneeuwval Xxx
ST: lekker druk weekendje in het verschiet, leuk! Gaat de tijd weer lekker snel en kan je je opmaken voor een nieuwe poging!! Sammy: ik zat meer vanaf je tp te rekenen.. 9 dagen toch? Dat is ook iets wat ik ga navragen bij het zkh trouwens. Ik had op vrijdagavond laat een pos. ov.test en zaterdag begin van de middag ook nog. Toch hebben ze besloten om pas donderdag tp. Is toch best lang?! Ik begrijp dat ik de leeftijd vand emmies erbij moet optellen maar toch vind ik het laat. Babii: ik kan daar helaas over mee praten. Ik had 30 eicellen...ik heb maar nooit gevraagd hoeveel follikels ze hebben aangeprikt Ik heb dan ook geen verse tp gehad vanwege hyperstimulatie. Ik ben er ook echt ziek van geweest en zoveel pijn gehad (alhoewel een arrogante arts zei: nou mevrouwtje, u heeft pijnstillers op basis van morfine, dus dat lijkt me sterk.....) Tori: wat vervelend dat er nog steeds geen bloed op gang is gekomen. Vanmorgen geprikt? Weet je al iets? Succes meis Rest van de dames: hoe gaat het met jullie? Ik werd gisteravond opeens verrast door mn vriend met een weekendje Brugge. Zijn we ook even aan toe. We merken toch dat het best wat spanning met zich meebrengt allemaal die MMM en dan heb je toch je momenten samen nodig! Zin in dus!!
He meiden, Was jullie kwijt. Tori hoe gaat het vandaag met je Tat wat leuk zeg. wij zijn naar rome geweest. bij de mmm komen er idd veel spanningen st hoe gaat het bij jou Babii 28 wat veel zeg. had je geen overstimulatie? Ik heb helaas nog nooit cryo's gehad dus ik weet niet hoe het werkt Ik moet nu ongi worden dan 3 wk de pil en dan verder gaan
Angelica, je hebt ons weer gevonden!!! gelukkig maar . Het gaat vandaag redelijk met me, een half uurtje geleden nog wel weer een enorme pijn in m'n buik en rug van 10 minuten lang, maar voor de rest mag ik niet klagen vandaag. Vannacht zelfs door kunnen slapen (om half 12 pijn en toen was ik nog wakker en daarna pas om half 7 weer). Bloed geprikt vanochtend en net de uitslag gekregen, het HCG gehalte was nu nog 125. Dus nu moet ik volgende week donderdag weer komen bloed prikken. Nog steeds geen bloeding ... dus die pijn blijft ook nog wel aanhouden denk ik. Pffff, niet leuk! Hopelijk kan ik dit weekend goed nieuws brengen dat het eindelijk los is gebroken. Tat, lekker zeg: een weekendje naar Brugge. Ben ik vorig jaar geweest met een vriendin, was erg gezellig daar! Even wat quality time met z'n tweeën, dat doet jullie vast goed. Wat een sneeuw zeg ... gelukkig was ik vandaag thuis en hoef ik niet de straat op in cabrio met zomerbanden (da's niet veilig!). Fijn weekend meiden!! XXX
@ Sammy, ik heb een rustpauze gehad al die tijd, dus heb ook nog geen "kansen" gehad, behalve als we zelf zouden hebben geklust. Maar na zoveel jaren ga je niet meer op commando klussen, al voel ik mijn eisprong exact en is het zaad van manlief ook goed. Maar goed, ben het dus wel zat dat op commando klussen, dus we hebben de afgelopen 4 maanden geen kansen gehad, was echt lekker die rust even. @ ST, ja sommige ziekenhuizen hebben inderdaad die standaard protocollen. Vindt het altijd zo apart dat het ene beleid van het andere verschilt. Het is algemeen bekend dat een gestimuleerde cyclus minder bms en resultaat oplevert, dan een TP in natuurlijke cyclus. Ik kan je vertellen dat die Pregnyl spuiten heerlijk is, haha. Ga keihard voor je duimen! @ Tat, nou ik had 28 follikels op de echo. Maar 2 dagen ervoor had ik nog 12 follikels, dus er waren er iets van 16 bijgekomen in 2 dagen tijd, allen 20 mm, zo bizar. Ze hebben in totaal veel meer aangeprikt, omme nabij de 40 follikels, wat een hel! Nou sorry, maar ik heb 2x een shot morfine gehad, maar heb de arts toch een trap verkocht en gehuild van de pijn. 1 eitje doet al mega veel pijn bij mij, laat staan zoveel. Nee, niet fijn, niet leuk, hou op schei uit. En achteraf werd ik nog beroerder, omdatmijn lijf reageerde op HCG van het embryo. Wat lief van je vriend!!! Have fun . @ Tori, dat kan wel kloppen je bloed. HCG verdubbelt om de 2 dagen, dus neemt ook om de 2 dagen zo af. Wel vervelend dat het zolang duurt he, je wil er op den duur wel klaar mee zijn! Nogmaals; denk echt dat je ongi komt zodra je lichaam geen progesteron meer bezit (na je hcg dus)..... @ all, Heb zelf niet veel te melden. 1 cryo is niet goed ontdooid (dat verbaasde me overigens), maar ben verwend met de vorige die allen goed ontdooide, maar deze besloot uit mekaar te vallen en naar 3 cellen te gaan. Dus ze hebben er nog 1 ontdooid, die is keurig ontdooid, 8 cellig en 100% in orde, dus had een 100% score. Wel een kut TP gehad, wat deed ie zeer zeg! Nu krampen na TP, dus ga zo slapen. Verder ben ik enorm rustig, dus we zien wel. Is het niet deze ronde, dan de volgende. Ooit komt onze tijd . Slaapse xx
babii: wat zonde van je ene cryotje schat!! maar je hebt nu toch een prachtige 100% goede in je buikje waar je lekker op mag gaan broeden mijn duimen gaan draaien voor je!!! wel naar dat je tp zo lastig was zeg!!!! ontspan maar lekker en laat jezelf maar in de watten leggen xxx knuf ps: wat bedoelde je over de pregnyl ,..... (ben nog niet helemaal wakker denk ik ) idd wel vreemd dat t overal allemaal anders is qua protocol!! maarja,...we doen het er maar mee Tori: skat , hoest nu met je?!?! wat vervelend dat je zo'n last heb meid!!!! hopelijk breekt je ongi gauw door en ben je van de pijn af!! en kan je natuurlijk weer verder,...wat dat is het natuurlijk ook he!?!? sterkte lieverd , ik denk aan je!!! en ook mijn mannetje! vertel m wel vaker over de dames hier en zo dus ook over jou! dat ik het zo erg vond!! en hij leefde ook met je mee! angelica: welkom terug meid hihi hoest met je?!?!?!!?! al ongi?!!? spannend weer hor een nieuwe ronde!!!! good luck!!!! all/ego: hier eingelijk weinig te vertellen dames. slik braaf dagelijks nog mn primolut maar nog 3dagen dan ist klaar!! van t weekend lekker ongi worden en dan weer op naar een nieuwe ronde!!! heb er zin in!!!! gister heeeerlijk naar het bos geweest met mijn man , de honden , mn zwager en zijn vrouw en kleine meid en mijn man zijn vader en half broertje! erg leuk!!!!!!!! daarna zijn we naar de ijsbaan geweest en zijn we wezen schaatsen! erg genoten en zeeer leuke dag gehad! krijg er wle nog meer "ik wil mama worden" kriebels van, tis zo leuk om met de kids in de sneeuw te spelen enzo!!!! max genoten dus!!! vandaag is man werken en ben ik lekker alleen thuis! maar t is sop dag dus ben lekker aant soppen en wasjes draaien want daar kwam ik gister niet aantoe! nou lieverds,...fijne zondag allemaal! xxx
je bent lekker bezig spannendetijden! Ik ook best wel; heb de wasmachine ook draaien en heb al vanalles opgeruimd in het huis. Heerlijk zo'n zondagje. Die kriebels begrijp ik helemaal ..., ik heb dat ook op zulke momenten heel erg. Hier nog steeds geen bloeding, maar de laatste weeënachtige pijn was gistermmiddag om 2 uur ; en tot nu toe nog geen last weer gehad. Of m'n lichaam heeft het opgegeven om 't vruchtje naar buiten te krijgen, of het gaat nu zo komen ... ik hoop dat laatste ; want curetage zit ik niet op te wachten. Maar wel fijn, om weer lekker door te kunnen slapen en niet gewekt te worden door helse pijn. Wat lief dat je man ook mee leeft, wat een schat! Babii, wat naar dat de TP zo pijnlijk was ... hopelijk voel je je inmiddels weer helemaal top. Sterkte in de wachtweken, je staat er in elk geval goed in (maarja met zoveel cryo's kan dat ook). Bij mij hebben ze trouwens 4 ingevroren, maar 2 per buisje. Dit betekent dus dat ze 2 moeten ontdooien... maar in principe plaatsen ze er maar 1 terug. Vind ik een beetje zonde, want misschien gooien ze de 'goede' dan wel net weg als ze allebei goed ontdooien. Of zouden ze na 3 miskramen 2 terug gaan plaatsen, ik weet het even niet meer hoe dat nog maar zat. Angelica, jij dus eerst weer aan de pil. Hopelijk ben je snel ongi en kan je beginnen. Deze keer moet het goed gaan, jij bent aan de beurt meid!! Allen: geniet van deze mooie witte zondag
@ ST, ik bedoel dat Pregnyl prikken gewoon heerlijk is. Nou ja, het prikken daarvan niet, maar bedoel meer je hebt echo's tot je eitje groot genoeg is, en vervolgens de Pregnyl. Met die stomme progynova moet je steeds maar terugkomen en terugkomen, duurt allemaal eeuwen. Vandaar dat ik zei dat het lekkerder was, haha. @ Tori, het kan zomaar dat het nu gaat komen inderdaad, en kan me voorstellen dat je niet op een curretage zit te wachten, dat is namelijk best heftig (weet ik uit ervaring). Laten we hopen dat je lcihaam het zelf doet. Nou ik voel me echt niet top hoor na de TP. Heb wederom weer krampen op 1 plek in mijn buik, om gek van te worden. Inderdaad zonde om er 2 te ontdooien, jeetje.... Hier hebben ze alle cryo's apart ingevroren, gelukkig. Tsjah, mijn vorige poging ontdooide alles goed, dat was al pure mazzel. 2 nestelde er in, maar wel 2x een vmk. De verse TP van IVF 2 was het weer raak, maar weer fout. En nu de 2e cryo, maar eerste cryo TP. Was wel een beetje teleurgesteld in de cryo, maar goed. Feit dat hier alles goed is, betekend dus niet dat een cryo het ook overleeft. Gelukkig zit er nu 1 die goed is. Ik moet trouwens als deze poging mislukt (waar ik niet vanuit ga), heb deze ronde geen tampons gekocht en wil dat het raak is, dus daar gaan we vanuit! Maar als het niet raak is, moet ik op spreekuur bij de herhaalde miskramen poli. Ze willen dan toch even nagaan of ik iets van antistoffen in mijn bloed aanmaak, en als dit zo is, dan kunnen ze dat oplossen met antistollingsmiddelen, dat dus de kans op een goede zw groter maakt. Ben blij dat de arts daar nu mee kwam, ze vond het l belachelijk dat de andere arts dit niet wilde. Afijn, dit wordt hem gewoon! Niks poli, het MOET lukken nu. Ga er alleen niet vanuit hoor, die krampen zijn eigenlijk nooit een goed teken bij me, maar goed. Het zit er pas de 3e dag, en als het niet raak is, dan is het jammer. Blijf zeggen; ons kindje komt er wel. Moet daarin blijven geloven, en zolang ik nog over ons kindje droom, dan zit het wel goed. Droom btw altijd dat het een jongen is, haha.
Hello ladies, Ff ego vanaf m'n tel, heb doordat ik in belgië zat niet kunnen mee /bij kunnen lezen, maar ben vanmorgen weer ongesteld geworden toch weer een domper. Lees straks even goed bij en reageer dan op iedereen!
tat76 balen zeg mega knuffel Babbii waarom denken ze dat met antistof. Zodra ik zwanger ben moet ik fraxiparine gaan spuiten. is tegen herhaalde mk Tori thanks we hebben deze maand zelf geklust. zaterdagavond (10.5 dg na 5000 pregnyl had ik een positieve test. Niet heel donker maar zeer zeker geen ik hou mijn test in de licht streepje) vanavond ben ik 12.5 dag verder dus als hij dan positief is dan ben ik blij en dan stressen. Toch heb ik angst. Mijn buik is opgezet en mijn darmen zijn helemaal van slag, maar toch die ongi krampen St ben je nu van de primolut af. ik moet 3 wk aan de pil als het deze rond niet gelukt is
thanks ladies. Precies 14 dagen na eisprong en 10 na tp, dus klopt precies Zelfs na al die tp went het niet. Ik weet zelfs na al die tijd niet eens of ik überhaupt zwanger kan worden... frustrerend! Angelica, heb jou volgens mij ook eerder "gezien" in de maandelijkse IV/ICSI topics! Klinkt spannend! Vanavond testen? Ik duim!! Ik heb gisteren in Brugge wel voor al mn mede MMM meisjes een kaarsje gebrand! Nu hopen dat het helpt!!
angelica wat spannend meid!!!!!!!! ik moet nog 2 dagen! woensdag laatste dag primolut en dan ongi worden
ik duim hier voor de dames die het nodig hebben en baal voor de dames die ongi zijn geworden. ben helaas nog steeds weinig online ivm verbouwing. Hoop dat ons huis snel verkoopt, want wordt toch beetje krap 2 huizen betalen elke maand zijn we achter. Maar ach, andere huis voelt wel heel goed aan, dus daar doen we het maar voor. Hoop dat snel alles op zijn pootjes terecht komt verder ben ik ook van start voor de tp van ons laatste cryo. Wil nog niet denken aan wat als het niet lukt. Heb het er ook niet over om eerlijk te zijn. ga me eerst wel op deze richten als die het overleefd. hier vrijdag 1ste echo en denk dat ik ergens rond 20 feb mijn tp heb (helaas lange cyclus, dus even geduld hebben) doe allen voorzichtig in de sneeuw. ik ga ook eens kijken of ik er nog een beetje door kom vanavond met werken. Ik herken wat tat schrijft dat het niet went als het weer mislukt is en je twijfelt of het ooit lukt. Hier heb ik dat dus ook. ook weer spannend dus bij verschillende dames hier en hoop dat we toch ooit allemaal op roze mogen. het liefst zo snel mogelijk
hey zonnetje, goed weer even van je te lezen!! Wij willen ook graag verhuizen, komt zo ook een makelaar voor langs, maar kijken tegen een flink verlies aan, maar durven niet aan te kopen, voordat we verkocht hebben. We hebben het 4 jaar geleden gekocht net voor de (1e) crisis. Gelukkig zitten we niet op hete kolen, maar ik zou toch wel heel graag terug willen naar het zuiden. Mn vriend heeft daar sinds vorig jaar november ook een baan en ik ben er opgegroeid. Ik hoop dat die rust om weer "thuis" te zijn ook een positieve invloed heeft op het hele mmm gebeuren. Jullie hebben wel gekocht voordat jullie verkocht hadden begrijp ik uit je verhaal? Voor ons is nu ook ons laatste rietje aangebroken met 2 cryo's. Proberen deze maand nog een tp te doen. Ik heb wel alvast gebeld met Voorburg voor een intake. Ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen. Telefoongesprek ging al zoveel soepeler dan mijn gesprek met mn huidige zkh... :S Ik verrek echt van de pijn al de hele dag. Krampen, pfff, loop leeg, lijkt wel. Sorry voor de details . Ga straks toch maar aan de naproxen voor wat pijnverlichting hoop ik.
Hè meiden heb net getest 12 dg na 5000 pregnyl er was een tweede streepje maaaar heeeel licht Morgen maar weer testen normaal ben ik ook al ongi op dag 12 Pfffff
@ Angelica, dat denken ze niet, dat willen ze gewoon even uitsluiten. Ik weet 100% zeker dat er niks mis is, ben in 2006 goed zwanger geweest. Ging fout doordat ik de pil doorslikte, maar goed. Ik ben op dag 12 ook al ongi, je kan tussen 6 en 10 dagen na TP ongesteld worden. Dus klinkt positief! En die Pregnyl is er al uit hoor, bij mij al na 5 dagen, mits jouw lichaam het heel langzaam afbreekt, maar dat geloof ik niet .