Tori: het klinkt heel tegenstrijdig maar , meid wat fijn!!!!! Toch ook ff dikke knuf voor jou Ik vind het super leuk om op te passen! Ik heb een neefje en nichtje van 7&8 die komen soms logeren en we hebben nog een nichtje van 2,5 die we helaas heel weinig zien. Er is een neefje onderweg over 8a9 week ongeveer. En dan hebben we de kleine meid van bijna 2 waar we elke woensdag op passen en over 3a4wk komt daar een brusje bij en nog een ventje van bijna 2 waar we zelden op hoeven te passen maar we zien hem eigenlijk wel elke week we hebben ook nog klein nichtje van 3mnd maar die woont in het buitenland en zien we niet zo vaak! We hebben samen een grote familie met broers en zussen dus hoop neefjes en nichtjes (oom tante zeggers) (onderweg) altijd leuk!!!!!! En altijd genieten!!!!! Over de cryos , we hadden 16 bevrucht, 2 tp, en 12 ingevroren over 6 buisjes Wat ik wel jammer vind is dat ze niet als vorige keer los zijn ingevroren want als er nu uit 1 buisje maar 1 de ontdooiing red, dan krijgen we maar 1 terug geplaatst want ze gaan niet nog een buisje ontdooien want als ze dan alle 2 goed ontdooien zou je op 3 uitkomen en dat plaatsen ze niet terug, en herinvriezen doen te ook niet  maarja, hopen dat ze gewoon netjes allemaal per 2 ontdooien En wat heb jij een lieve broer zeg!!!!!!!!!!!!!!! heeeerlijk hart verwarmend Ik was laatst bij mn ouders voor het baby badje, pap zei: pak m zelf maar ff van de zolder, kom ik daar, staat er vet veel baby spul bewaard. Dus ik vroeg wat ie ermee moest, en of het voor de rommelmarkt was, neeee gek ,..das voor jullie! Maar pap , misschien komt er nooit een kleine bij ons, pap: nou dat zien we dan wel weer! T staat hier goed! Ook zoooo lief!!!! Brabbel: ik ben gek op daten en ook op dikke buiken tijdens de date dus kom maar op weetje wat het is, we zitten allemaal al een tijd met elkaar opgescheept en dat sommige van ons dan eindelijk zo gelukkig mogen zijn dat ze met een bol buikje komen, dan is dat alleen maar mooi!!! Dat delen we toch ook allemaal samen?!?! Dat hoort erbij En hopelijk komt er ooit een date met alleen bollebuiken en huilende babys hihi Angelica:,..neeee  jeetje meid, wat een rot bericht! Hele hele hele dikke knuffel voor jou!!! Xxx Tat: wat vreemd, zo kort bloeden! Daarin tegen wel fijn dat je krampen en rugpijn minder/weg zijn. En wat een tegenvaller van t huis!! Maar tis ook echt niet een goede tijd om je huis te verkopen ,..helaas! En je hebt grooooot gelijk dat je overstapt! En ik snap ook niet waarom het zo moeilijk moet met papieren!!! T ligt er toch?! Geef t gewoon!!! Juulz: bedankt voor je lieve reactie meid!!!!! Laatst zei iemand tegen mij: je bent al mama, je mist alleen het daarbij horende kindje nog , zooooo lief! Haha Maar idd, ik ben dol op die kleine draak!!! En ik kijk altijd weer uit naar de woensdag! En vind het leuk dat we ook vaak tussendoor oppassen en elkaar zowiezo regelmatig zien!! En ,..gister was t zoooo lief en hart verwarmend, mn schoonzus vroeg, of wij standbij wouden staan voor de kleine meid, als zij toch ineens spontaan gaat bevallen! Want de kleine is zo thuis bij ons, dat ze graag heeft dat ze bij ons is dan! TUURLIJK willen wij dat toch fijn als ze zo vertrouwen op je! En laten weten dat ze blij met je/ons zijn! Hoest verder met jou meid?!?!?! Veel schaats plezier morgen!!! All/ego: gister een heeeel leuke gezellige oppasdag gehad!!!! Mn schoonzus is al met zsverlof dus die was ook lekker bij ons! Zijn lekker met zn 3e wezen shoppen en hebben gewoon een heel gezellige dag gehad met zn 3tjes. Mn mannetje was weg,..die was naar de houtwerkplaats om onze fronten voor de keuken te maken zo worden echt prachtig!!!! En savonds hebben mn zwager, schoonzus en de kleine bij ons gegeten , had ik lekker gekookt ! en daarna zijn we gaan schaatsen erg leuk!!!! En lekker sportief rondjes geschaatst. Vandaag eerste dag zonder primolut!!! jeeeeej , nieuwe ronde nieuwe kansen!!! Wij zijn er klaar voor,..dus laat maar komen hihi hoop morgen of zaterdag mn ongi ! vandaag en morgen lekker werken en dan eindelijk weekend! Ben er alweer aantoe maar heb lekker geen plannen! Weekenden erna wel, volgend weekend de babyshower en weekend erop naar de 9mnd beurs en de 35jarige trouwdag van mn ouders. En wij zijn op die dag 2jr getrouwd en mn moeder viert ook haar verjaardag die dag (54) dus ben iets leuks aan het bedenken want gewoon met het gezin (ouders, zus en broertje + alle aanhang) chinees te gaan bestellen en saai thuis te zitten vind ik niets op deze zeer bijzondere dag! Dus mn hersenen zijn druk aan het kraken! hihi
Tat, wat doen jullie nu je weet dat je dik verlies zal draaien? Wat vervelend dat het zh niet meewerkt ivm je dossier. Ik ben ook bezig geweest voor mijn dossier. Eerst naar het UMCU gebeld en het adres gekregen waarnaar ik de aanvraag per brief naartoe kon sturen. Enkele weken later had ik mijn dossier thuis. Ook werkt mijn ha mee mbt bloedonderzoeken die voor DD gedaan moeten worden, maar in Nederland zullen worden uitgevoerd. Dit bespaart veel kosten. Angelica, wat enorm balen dat het weer negatief is. Dikke knuf! Meeting: ik wil wel mee en ben benieuwd wie Brabbel in het eggie is. Juulzon, morgen lekker schaatsen!!! Ik kan mijn schaatsen niet vinden, dus laat het maar zitten. Tori, je kan nu verder. Knuffel! ST, jullie hebben een mooie hoeveelheid eskimo's!!! En een hoop neefjes en nichtjes. Ik heb 1 neefje en nichtje. Lief dat je ouders nog zoveel spullen voor jullie hebben bewaard. Ik lees dat je de komende tijd genoeg te doen heb. Geniet ervan!!! Hier gaat alles rustig aan. Op het werk is veel stress door de nieuwe leidinggevende. Ik heb er echt last van. Dan nog dat de ww van manlief bijna voorbij is, maar nog geen baan in zicht is.*zucht* Anderen praten makkelijk over dat er zoveel werk is en eigenlijk dat hij lui is (NOT!). Bemoei je met je eigen dingen! Ik heb al genoeg aan mijn kop!:x Zo, even geuit... Mbt kinderwens zien we het wel. Op 5 mei de intake in DD. Verder zegt het me momenteel niet veel. De voorbereidingen zijn getroffen. Ik heb beeld van de kosten, maar nog niet van de vergoeding via de verzekering. Dat kan pas na de intake. Dikke knuffel aan iedereen die ik ben vergeten!!!
Jullie zijn lief! Timon, gekkie, ben je zoooooooooooooooooooo benieuwd naar me? Vorige date hebben we toen ook moeten cancelen op laatste moment,vond t toen zo jammer dat ik jou oa niet kon zien toen. ST, jij lieverdje, je woorden doen me goed. Klinkt heel erg stom wat ik nu ga zeggen, en ik hoop dat jullie me begrijpen.... Ik vond t nooit erg (juist leuk!!!) als iemand als ex-mmm-meisje mee kwam posten in t IVF-ICSI topic. Maar nu ik zelf zwanger ben, zou ik soms mijn banner willen verstoppen. Niet uit schaamte, want oh wat ben ik trots op my baby-boy, maar gewoon..... Stel dat ik 1 iemand kwets met mn banner, dan lees ik liever gewoon zo tussen door n keer mee, ipv te reageren. Maar diep in mn hart mis ik jullie allemaal heel erg.... En dat meen ik echt! Iedereen een dikke knuffel, en een kus (vooruit dan maar, omdat ik in een goede bui ben )
Oh ja Timon werk, ook zoiets hier. Man staat per 31 maart op straat, en ik moet een vast contract krijgen net na mn verlof, of geen, en dan lig ik er uit. Binnen t belangrijkste jaar van ons leven kunnen we beide zonder werk komen te zitten.... Zucht, dus ik weet precies hoe jij je voel. Over medicatie, van DD, moet je die zelf betalen? En zo ja, wat moet je dan spuiten? Pb me maar anders ff.
Ik haak af voor de date. Ik ben zeer benieuwd naar de dames hier, maar helaas heb ik heel weinig tijd. Nog druk bezig met huisje wat niet opschiet, daarnaast regelmatig werken in weekend, verschillende verjaardagen. En in de week ook helaas weinig tijd over. Vind het jammer, maar kan helaas maar op 1 plek tegelijk zijn. Merk dat ik hier ook vooral meelees en weinig reageer door tijdsgebrek. Als ik lees moet ik soms 2 of 3 pagina's terug lezen en doe ik het meestal even tussendoor op de telefoon als ik pauze heb.
ST, wow jij hebt wel heel veel kids in je familiekring!! Leuk zeg! Ik woon helaas 2,5 uur van de mijne vandaag dus zie ze niet zo heel vaak. En als ze hier willen komen logeren is dat een behoorlijk geregel. Maar 1 of 2 x per jaar lukt dat wel! En soms komen ze ook logeren als wij bij m'n ouders slapen ; dat is ook superleuk. Ja, m'n jongste broer is best een schatje (hiermee dan, haha ; want soms kan ik 'm wel schieten LOL). Wat leuk dat jouw ouders ook allemaal spullen nog hebben bewaard voor jullie! Hopelijk kan je het over niet al te lange tijd gebruiken. Brabbel, no worries van je banner ; dat is voor ons alleen maar een positief iets, dat het ons ook gaat lukken net als jou. Lekker genieten van je zwangerschap, ook hier gezellig bij ons op het 'nog niet zwanger' forum. Wij gaan je volgen hoor!! Timon, ja ik kan nu verder ... nouja vandaag weer wezen bloed prikken en zat er nog steeds 99 eenheden HCG in m'n lichaam ... dat gaat er dus niet snel uit want een week geleden was het 125 ofzo. Ze zagen dit wel vaker, waarschijnlijk komt het doordat de bloeding nog niet door had gezet. Inmiddels wel natuurlijk, en volgens mij komt het er ook allemaal goed uit. De 21e weer bloed prikken en dan diezelfde morgen ook een afspraak bij de arts om het een en ander te bespreken. Tat, tot nu toe nog geen enorme pijn weer gehad ; wel echt ongesteldheidsgevoel wat ik normaal alleen heb voordat het los komt, maar nu is het de hele tijd wel. Juulz, hopelijk verkopen jullie 't huis snel ; zonde van jullie spaarcenten die extra hypotheek! Bedankt voor de knuffel! Nu nog een dag werken en dan is het weer weekend, ik heb er zin in! We gaan naar m'n ouders en dan zie ik m'n nichtjes daar ook weer . Ik ga lekker veel met ze knuffelen, heb ze al zo'n tijd niet gezien (nouja wel op de webcam, maar niet in het echt). En Brabbel, Timon ; hopelijk snel betere tijden qua werk ... brabbel, helemaal met zo'n kleintje op komst is het geen prettig idee dat je beiden thuis zit. Maar aan de andere kant wel 4 handen die de kleine kunnen verzorgen . Succes! Goed weekend alvast!
Timon: wij hebben zeker mooi aantal cryos over we hebben ons best gedaan hihi En zeker hoop neefjes en nichtjes hihi maar heb zelf ook 1zus en broertje (mijn oudste broer is op jonge leeftijd overleden) en mn man heeft 1 broer maar ook nog half broertjes en zusjes dus hoop kansen voor neefjes en nichtjes haha Wat vervelend die stress van je nieuwe leidinggevende!!! Dat werkt natuurlijk niet prettig! En kan me voorstellen dat het eind van de ww van je man in zicht ook niet echt een topper is! dan mag je best ff klagen hor!! En een nieuwe baan vinden nu is geen makkie!! Dat heeft niets met lui zijn te maken !!! Brabbel: ben blij dat mn woorden je goed doen!!! En waag het niet om je banner te vertoppen ik begrijp je heel goed hor, maar tis echt nergens voor nodig!!! Je hebt met ons tijdens jullie mmm ook lief en leed gedeeld! En daar hoort nu het geluk ook bij! Dat is toch het doel van onze mmm .. het geluk van een beebje ervaren!! Knuf terug!!! Zonnetje: heeel begrijpelijk hor meid!!! Je bent nu eenmaal druk met andere dingen en zoals je zelf zegt,..je kan maar op 1 plek tegelijk zijn!! Ik weet ook niet wanner de date is natuurlijk maar ben zelf ook erg druk momenteel! En wie weet meeten we ooit nog eens met zn allen Hoe gaat het met de verbouwing?!?! Tori: we hebben zeker hoop kids in de familie! Zoals ik tegen Timon al zei: we hebben gewoon hoop (half)broers en (half)zussen! Alleen 3 wonen in de buurt. 2 op 1,5 uur hier vandaan en rest in buitenland en die heb ik zelf nog maar 2x gezien  maar misschien gaan we volgend jaar naar hun toe op vakantie! maar dit zijn onze broers en zussen enzo maar onze eigen neefjes en nichtjes (de kids van onze ooms en tantes) wonen aan mijn kant helemaal niet in de buurt, ook op 2uur en 4uur rijden en van mans kant ook! Op 2 neefjes en 1 nichtje na! We hebben buiten ons eigen gezinnen om (ouders broers en zussen) de rest van de familie niet in de buurt. Dus die zien we ook niet zo vaak. Alleen met grote feesten enzo. En van de spullen: das zeker heeel leuk en vooral lief!!! Ik wist dat helemaal niet! Maar is wel handig nu we oppassen , ik heb nu een bedje , box en badje staan. Aankleedkussen en potje komen ook bij mn ouders vandaan en ik heb er zelf nog een kinderstoel aantoe gevoegd. Ik heb er toen 2 tegelijk gekocht via marktplaats en de ene staat bij ons de ander bij mn ouders! (omdat ik standaard op woe naar mn ouders ga met die kleine boef én toen ik ze kocht hoopte ik snel een kleinkind voor mn ouders erin te kunnen zetten ) Over je hcg: ik had toen een waarde van maar 82 en dat duurde al 1.5wk voor het weg was. Kan dus idd dat het wel ff bij je duurt schat! Ben benieuwd wat er uit je gesprek komt de 21ste! Wat willen jullie zelf?!?! Xxx All/ego: hier niet zo veel te melden eigenlijk! Wacht braaf op mn ongi die ik vanavond of morgen verwacht! Eindelijk op naar nieuwe ronde jeeeej!!!! Ben blij dat het bijna weekend is , want ben dood op!! Kon vanmorgen ook moeizaam uit mn bedje komen en moet nog tot 5uur werken  heb niet echt plannen van t weekend, behalve mn kast opruimen en t babyshower cadeautje voor mn schoonzus afmaken! Moet ff mand kopen en boxkleed en dan alles in elkaar zetten! Maak een mand, met als bekleding het boxkleed, en daarin/op komt een mama en baby cadeaubon van de kruidvat (komt altijd van pas!! Voor luiers, flesjes, shampoos , hapjes enz) een jasje voor de beeb, roze kleerhangertjes, een knuffeltje en sokjes en een eerste jaars boek. Ooh en een zeepketting met new born baby geloof dat dat het wel was! vind t best lastig voor een 2e kindje, ze heeft immers alles al ! En verder ga ik lekker huishouden doen en mn kleding kast een grondig opruimen en uitzoeken! én mn ouders zijn over 2wk 35jr getouwd en ik wil ze verrassen met een klein feestje met de familie dus ben ik ook dingen voor aant regelen en uitzoeken dus lekker bezig ! (zo,...ff lekker "off topic" Fijn weekend allemaal !!!!!!!
Geeft niks hoor Zonnetje. Af en toe een zonnestraaltje van je hier is ook heel fijn Brabbel, wat een vreselijk vooruitzicht! Ik hoop voor jullie dat het mee zal vallen! Timon, stress is echt niet bevorderlijk op je werk en voor je gemoedstoestand, zeker niet als je omgeving altijd maar klaar staat met een oordeel zonder te weten hoe de vork in de steel zit. Vreselijk! Ook met de MMM heeft iedereen altijd maar een mening of een oordeel, bah! Wij hebben trouwens 1 maart een afspraak in Voorburg. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat. ik heb eindelijk mijn dossier op kunnen halen. Blijkt dat mijn fertiliteitsass. zelf stopt trouwens volgende maand en naar een ander ziekenhuis gaat in Limburg, dus dan zou ik ook niet weten wie ik daar voor terug krijg. Misschien geluk bij een ongeluk. Angelica, hoe gaat het met je meis? rest: Wat fijn dat jullie neefjes/nichtjes in de buurt hebben wonen. Mijn zus woont al jaren in Londen en moet daar dus heen om mn 2 nichtjes te zien. Nou is dat niet heel vervelend, want Londen is zo'n fijne stad, maar ik zou die 2 aapjes zo graag vaker willen zien om te knuffelen. Maar moet het helaas ook doen met foto's en filmpjes. Gauw maar weer een weekend prikken. Zijn de week na oud en nieuw een weekje daar geweest, zo fijn! Fijn weekend allemaal. Wij gaan naar Harlingen, schoonfamilie en de neefjes van mijn vriend (en van mij dus ook) bezoeken. Misschien kan ik nog wat schaatsen op de kop tikken en mezelf na 20 jaar weer eens op het ijs wagen, haha!
thanks meiden Het gaat redelijk... Ik ben nu 15 dg na pregnyl en nog geen ongi te bekennen. Mijn probleem is dat het innestelen niet goed gaat, ik denk dat dit nu weer het geval is geweest. Mijn lf is 10-12 dg Tori, hoe lang ben je nu al bezig met je hcg. ik hoop dat je bloeding doorzet. Ik heb dit na mijn eerste bbz operatie gehad. 31 okt operatie ik werd in Jan pas ongi brabbel en timon jeetje wat rot zeg. Ik hoop dat jullie mannen snel iets vinden en brabbel dat ze jou houden!!! St ik wacht samen op je op de ongi, misschien beginnen we ongeveer gelijk. Date wanneer en waar?
Wat een toestanden toch overal met het werk. Hier ook nog steeds. Vorige week hadden we ook iets afgesproken dacht ik, maar vervolgens blijkt het weer van niet. Gezien iedereen zijn eigen versie ervan maakt. Hier ook geen leidinggevende die uiteindelijk verantwoordelijk is. Snap dat timon niet blij is met haar leidinggevende, maar moet zeggen dat geen leidinggevende hebben ook niet alles is. (lees er moeten 9 mensen het eens zijn met een besluit voordat het goedgekeurd kan worden). maar in deze tijd geen werk hebben is niet fijn. en werk ligt ook niet altijd voor het oprapen helaas. Hier kan ik wel ander werk vinden, maar kans is groot dat ik minder salaris krijg en dezelfde problemen tegen kom als nu. Dus dat ik met 27uur gewoon 6 dagen per week moet werken. Hier bij broer van man 1 neefje. Bij mijn broers/zus nog geen kinderen, maar die zullen er ooit wel komen bij de meeste denk ik. De meeste zijn stuk jonger dan mij. Tegenwoordig vind ik neefje wel leuk, maar in het begin heb ik er heel veel moeite mee gehad. Maar heb ook niet zoveel met zwager/schoonzus. Scheelt misschien ook. En dat neefje woont ook ruim een uur bij ons vandaan. Zo heb ik wel regelmatig op buurkinderen gepast zonder problemen. de verbouwing gaat langzaam, gezien we alles zelf doen. En er veel moet gebeuren. Hoop ergens over een maand of 2 te kunnen verhuizen, maar geen idee of het lukt. Doen alles in de avond-uren en weekenden. Maar ook regelmatig nog andere afspraken, dus dag is zo voorbij. Hier ook dubbele lasten, wat toch best oploopt. Dachten het huis wel te kunnen verkopen, maar valt toch tegen. Als we pech hebben dus ook verlies straks. Maar ja, vonden het ook zonde om een huis wat we graag wilde hebben betreffend grote tuin en mooi uitzicht te laten lopen. Kleine kans dat er op kort termijn voor die prijs weer zo huis te koop komt. Hier vanmorgen ook voor de fm geweest. Is officieel dag 12, maar ongi was vorige keer 2 dagen te laat. Dus grote kans dat ik nu een korte cyclus heb. En ja hoor, normaal op dag 12 nog niks te zien, maar vandaag dus een bms van 6mm en een eitje van 13mm. Moet vanaf zondag ovu-testen doen en dan bellen voor de tp. In de hoop dat de laatste emmy goed ontdooid. Dus grote kans dat ik volgend weekend al de tp heb. Ik ga er gewoon voor dat de laatste emmy goed ontdooid en ik gewoon een tp heb. Heb dan ook lekker een week vakantie gepland, dus geen gedoe op mijn werk. Alleen kan ook minimaal helpen met klussen dan. En wie weet gaan we inderdaad nog wel een andere keer daten. Of als het lang genoeg duurt kan ik wel. Zo, ik ga nog even opruimen en straks weer aan het werk. Moet van 15u-23uur werken. Morgen vrij en klussen, zondag weer werken. Dus hele weekend weer vol.
Heel even snel een ego! Heb nu namelijk op 10 DPO, 12 dagen na Pregnyl een positieve test. Test was gisteren nog negatief, dus Pregnyl is het niet. Het is ook geen 1 test, maar 2 testen. Nog erg licht, wel op de foto op te nemen, maar ja. Heb veel krampen al dagen, maar meer een menstruatiegevoel, alsof mijn eitjes groeien. Verder heb ik voor de eerste keer vette steken links in mijn buik (bij een bot). Laten we hopen dat het streepje donkerder wordt en het nu echt een keer waarheid gaat worden! Maar voor nu weet ik dat het weer is gelukt, maar de vraag is, voor hoelang....
Babii: spannend! We willen wel een foto zien!!!opelijk gaat het nu goed, mag wel eens... Duimen AAN! Angelica, zou de prof anders eens vragen naar Pipelle, of dat iets voor jou zou zijn om de innesteling evt te bevorderen. En bij jou is verder alles in orde vwb schildklier enzo toch? Blijf zo balen voor je.... Op mijn topic heb ik meer over Pipelle staan. Mochten onze emmy's morgen goed zijn ontdooid en niet blijven plakken, wil ik ook Pipelle gaan doen de komende ronde. Timon en zonnetje, wat onwijs balen, dat werk gedoe . Bah. Zonnetje, wel spannend weer! Hopelijk gauw een mooie ovutest en dan een perfect ontdooide emmy! Duimen staan AAN! En succes met verbouwen, wij zitten nog steeds met een onverbouwde zolder, een tuin die niet af is (maar gaan ze na de sneeuw weer mee verder) en een onverkocht huis (dus dubbele lasten, dus dag spaargeld ). Maar goed, we'll see! Oh ja, Brabbel, die banner dus trots laten staan, wij genieten mee met je en ik val onder de categorie die het heel fijn vindt dat je nog meeschrijft! Dat weet je! Tat en Tori, zwaai, zwaai! Spannende Tijden, oftewel afkorting ST die ook staat voor Super Tante! Hopelijk gauw weer ongie en dan verder! Knuff voor allemaal! xxx
Wat lees ik nou Babii, goed nieuws. Alleen nu weer dat wachten. Heel veel sterkte meid. Deze keer moet het gewoon goed gaan lieverd!!! En ja, ik zie de streepjes hoor!
Inderdaad Zeehondje, dat goede nieuws hebben we nu al 3x gehad, dus ben erg terughoudend. Denk dat je op een gegeven moment een beschermlaag opbouwt, en omhoog trekt, wat ik nu dus doe. Zoals gezegd wel vet veel krampen, maar het lijkt nu echt op eigroei, naar gevoel, maar niet zoveel pijn als normaal. Verder ook fikse steken in mijn buik (bij een bot linksonder), en soms ook rechts. En nu even afwachten, meestal ben ik 8 dagen na TP ongesteld, morgen dus. En anders hoop ik dat we nu eindelijk kunnen zeggen dat het goed zit. Maar die steken, zou dat niet kunnen betekenen dat het op mijn eileider zit? Lees nu zoveel ellende momenteel over een bbz, dat ik echt bang ben geworden.... Sorry hoor. De eerste was een vroege zwangerschapstest, dit is 1 die vanaf 25 MLU meet, blijkaar maakt het geen fluit uit, haha:
Toen ik zwanger was van Sophie heb ik ook een paar uur lang een erg pijnlijke steek gehad in m'n buik. Twee dagen later testte ik positief. Natuurlijk zegt dat niks over jou, maar als het anders voelt dan 'normaal' dan hoop ik zo dat het deze keer goed zit!
Juulzon, dank je voor je lieve woorden. Ik weet idd dat je t fijn vind om nog contact te houden, en me niet hoef te schamen voor mijn geluk. Ben ik blij om. Babii, ik zie m ook hoor! Ik duim voor je, en ik blijf voor je hopen dat t allemaal goed gaat. Ik gun t je zooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Houd je in de gaten!
@ Zeehondje, die steken zitten er sinds vanochtend. De krampen zitten er al vanaf TP, maar ze worden nu wat aanweziger. Steken komen dus ook met vlagen, maar zijn goed voelbaar. Vergelijk het maar met als iemand met zijn nagels in je arm knijpt, zo voelt het nu. Heb het nooit eerder gehad, hoop ook echt dat het goed zit, maar dat is afwachten. Wat ik ook doe is 2x per dag een grote behoefte. Normaliter is dit max. 1x per dag, soms een dag niet.... Veel windjes ook, hahahaha. Maar komt omdat ik het ophoud, want voel me bezwaar op het werk te drukken.... @ Brabbel, hallo zeg! 21 weken alweer, ik had exact zover moeten zijn..... We hadden tegelijkretijd de punctie toen. Hoe gaat het met je? En weten jullie wat het wordt? Gok een jongetje aan de blauwe kleuren te zien .
Hee Babii, heel goed dank je. Ik moet eerlijk zeggen dat ik t soms erg moeilijk vind om jou voorbij te zien komen. Dan denk ik t zelfde als jij, "We hadden even ver kunnen zijn" Lastig soms..... Maar alles goed hier, geen klachten/kwaaltjes, he-le-maal niks. Gelukkig..... En idd een jongetje! HOE WIST JE DAT?!?!!?!??!?! Steken in je buik: Ik heb t ook gehad in t begin van mn zwangerschap. Echt in mn maag, en buik gedeelte. Ik was toen ook heel erg bang dat er iets mis zou zijn. Alles kan, maar dat weet je zelf ook wel jammer genoeg. Wil alleen maar zeggen dat t niet per se negatief hoeft te zijn. Knuffel voor je!