Babii, echt een streep! En dat al zo vroeg! Deze keer moet-ie blijven! Wij duimen hier met zijn allen, hopelijk zijn de steken de innesteling (ofzoiets!). Spannend!!! Rest: knuff... ik hoop zo dat onze cryo's morgen goed zijn ontdooid... Pffff.. xxx
@ Juulz, heb door mijn ego nog even niet meegekregen dat je cryo's ontdooid worden. Wat super spannend weer, ga keihard voor je duimen! Hoop natuurlijk ook dat het dit keer raak is! @ Brabbel, ja soms is het moeilijk. Maar bij nader inzien; ik had nu al Mama kunnen zijn, evenals Juulz. Het is gewoon even moeilijk. Haha, ik dacht bij jou al direct een jongen, maar je hebt ook mooie blauwe banners, dus 1 + 1 = 2 haha. Ik ben ook niet negatief hoor, maar ben wel al voorbereid op een teleurstelling. Kan zelf niet uitleggen waar ik het voel. Het zit bij mijn vagina, omhoog, links en dan steken (bij een bot). Verder geen idee. Moeten het helaas afwachten, meer dan dat kunnen we niet doen. Hopelijk worden de testen snel donkerder . En is het nu goed raak! Het moettttt!
* inbraak* Babii, ik hoop het zo voor je! Snap dat je heel terughoudend bent maar ik brand een kaarsje voor je! *uitbraak*
Whaaattt, EINAD ook zwanger! Van harte, wauw zeg! En dank je wel lieverd, het moet goedkomen met al deze lieve duimen!
Hou die steekjes wel even in de gaten babii... Maarja, jij kent je lichaam als geen ander weten we hier! Hoop gewoon zo dat het innesteling is en dat die kleine een mooi plekje maakt in je buik... duimduimduim! En Einad, mooie banner! Wat een wonder Gefeliciteerd meis!!
Las net op je blogje dat je een emmy on board hebt! Yes, yes, yes!!! Ja, die steekjes maakte me ook even bang, vooral na alle verhalen van de laatste tijd. Heb ze nu niet meer, behalve irritante krampen, die verdomd veel lijken op de krampen die ik normaal heb, waar het misgaat. Maar het mag niet misgaan van me, dus ik eis dat uk blijft zitten, hahahahahaha. Test was overigens ietsje donkerder vandaag...... Maar niet heel erg donkerder hoor. Ben echt enorm bang .
Dit is dezelfde test als die van gisteren (eerste foto), heb hem toen alleen uit het omhulsel gehaald, omdat ik dacht dat ik het verkeerd zag, hahaha. Heb nog weinig testen, dus zal proberen morgen met de test van gisteren te downloaden (die tweede foto vanaf 25 MLU) en anders haal ik maandag weer testen, mits ik natuurlijk bloed.
Jeetje wat schandalig!! Heb jullie al ruim 24urr in de steek gelaten hihi Tat: veel plezier in Harlingen en voorzichtig op het ijs he Angelica: wat vervelend dat je nog geen ongi hebt! En dus ook geen duidelijkheid! Hier ook nog geen ongi dus wacht rustig met je mee! Denk wel dat t gauw komt want ben super saggo haha Zou wel leuk zijn om weer samen te lopen al is mijn cyclus altijd lang dus je zal dan wel iets voor lopen ! Zonnetje: wat een mooie fm!!! Op naar een top terug plaatsing!! Spannend weer hor!!!! En je huisje komt beetje bij beetje wel hor!!! Ik ga je niet afschrikken maar onze verbouwing heeft 1,5jaar geduurd tot we konden verhuizen en toen nog 1.5jr Alles afwerken en de overige dingen doen! En nu zijn we weer aan de keuken begonnen haha Succes!!!!! Je krijgt er iig iets prachtigs voor, als het straks af is (ps: wij hebben onze flat toen met DIK verlies verkocht, maar toen er eenmaal bod kwam, konden we niet anders! En nu zijn we blij dat we het hebben gedaan!!! Hebben wel iets hogere hypotheek nu om de schuld weg te werken maar T was t meer dan waard! Anders hadden we nu misschien nogsteeds wel met die flat in ons maag gezeten en hadden we Uiteindelijk nog meer verlies gedraaid! En misschien is verhuren nog een optie !!!) Trouwens, lees dat jij moet bellen wanneer je positieve ovu test hebt. Krijg je niet gewoon om de 2dagen een echo?!?! Dat krijg ik hier namelijk wel! Babii: wat een nieuws!!!!!!!!!!! Spannend!!!!!!!!!!! Ik hoop zooooooo dat ze donkerder worden!!!!!!!! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd!!!! Jeeeeej: ben er blij van!!!! xxx knuf Ps, aan t tijdstip van plaatsen zie ik dat je niet in de ochtend heb getest, dus dat je dan streepje tevoorschijn tovert is alleen maar goed!!! En die steken hoeven niets te zeggen hor!!!! Misschien juist omdat je ze niet eerder hebt gehad is het alleen maar goed!!! Enuh, .bevuil die pot opt werk maar hor hahahaha is alleen maar beter voor je!!!!! Juulz: bedankt weer voor je super leuke / lieve reactie!!! Wat ben je toch een schat!!!!! Knuf Hoe is je tp gegaan?!?!?!?! Ben zooo benieuwd!!! Einad: breek maar ff lekker in hor hahahaha wat heb je toch een prachtige banner Hoest met je?!?!?! Ooooooh babii: ik zie wel degelijk een duidelijker streepje hor!!!!!! WOW En dat ie niet veel donkerder is,..betekend helemaal niets! T gaat ietsje bij beetje skat, en niet meteen mega veel in 1dag (een paar uur) Wat wel uitmaakt is,..dat ie toch donkerder wordt!!!! Zooo spannend!! Mn duimen draaien volop meid!! Oooh ik gun het je zo!!! En wat ook belangrijk is, dit is je NOD en geen ongi te bekennen !! All/ego: Hier weinig nieuws eigenlijk! Wacht geduldig op mn ongi die er nog niet is L vandaag dag 3 zonder primolut dus hoop morgen echt ongi! Ben wel puuur saggo en beetje emo vandaag dus zal vast niet lang meer duren alleen aan rest van mn lichaam merk ik niets! Vandaag lekker de helft van de bedankjes voor de shower van mn schoonzus gemaakt vind ze super leuk geworden!!! En heb ook mn cadeautje gemaakt!!!! Dus lekker crea bezig geweest! Manlief is te werk dus ben lekker in mn eentje,..maar vind dat altijd wel erg stil/saai int weekend! Zo maar eens een grote pot thee maken en lekker filmpje kijken Fijne avond allemaal!!! x
Hallo tijdje weg geweest druk met bruiloft enz maar lees goeie dingen hier. Juul succes op het wachtbankje.! Babii ik hoop en duim zo voor je dat et nu goed mag blijven gaan! Zonnetje wt goed zeg hoop voor je dat et deze x raak is en je niet weer voor een punctie moet. St ja bij mck waar zonnetje en ik zitten krijg je op dag 12 een echo en daarna ovu testen tot ie positief is.. Ik moet morgen weer maar heb meestal oog niets op dag 12 dus ja.. Denk pas over 1.5 week ofzo terug plaatsing.
Haha, gisteravond niet nee, dat was rond 8 uur. Deze is van vanochtend, maar heb het niet direct geplaatst hihi. Zit nu op mijn tel dus zal morgen even uitgebreider eageren
sammy: zo zie je maar weer dat elk ziekenhuis anders is! ik krijg op dat 10 echo en afhankelijk van hoe t er dan voor staat dag 12 of 14 weer. tot mn ei rijp is!! succes morgen!!!! ik hoop voor je dat er al wat te zien is dan kan je lekker gauw voor de tp!! spannend weer!!! babii: ik ben zeeeeer benieuwd naar wat de komende dagen gaat doen spannend hor!!!! mn duimen draaien volop!!!
ST, mijn uitgebreide verslagen staan meestal op mijn eigen blogje Maar heb een Babii, we duimen voor je! xxx
*breek in* Oh babii wat spannend en snap heeel goed dat je bang bent, duim heel hard voor je! Ik brand vanavond voor jou en juulz en alle mmm meiden een kaarsje bij mijn boedha *breekt uit*
@ ST, haha zag je reactie met aanpassingen. Mijn NOD is in eigen cyclus altijd op 14 DPO, dus kan de klok daarop gelijk zetten. Met IVF en een TP ben ik altijd 8 dagen na TP ongesteld, dus 12 DPO. Dat was gisteren dus, en er was niks te bekennen. Heb wel enorm veel krampen gehad, en zo nu en dan steken. Maar vandaag is het 12 februari en godzijdank NIKS te bekennen. Heb nog lichtelijke krampjes, die maken me bang. Geen steekjes, niks. Laten we hopen dat het wegblijft. Gisteren wel gevoelige tepels, vandaag weer niks. Ook dat maakt me bang. Maar............. Wel een zwangerschapstest die je officieel pas op je NOD kan doen die donkerder is als afgelopen vrijdag. Vindt hem zelf niet donker genoeg, als ik vergelijk met meiden die knaltesten hebben. Wel balen dat je ongi er nog niet is meid, maar zelf werd ik vaak 5 dagen na stop Primolut ongesteld. Je lichaam moet natuurlijk e.e.a. afbreken, maar leuk is anders. Je wilt gewoon verder, dus snap het enorm. Wat leuk dat je zo crea bent meis! Heb zelf van de week het cadeau voor manlief binnen gehad. Had over de afgelopen 5 jaar gedichten voor hem geschreven. Heb in Photoshop heel veel bewerkt met foto's van ons, en een gedichtje erin. Die heb ik in een fotoboek met harde omslag laten afdrukken, dus gebundeld. Afgelopen vrijdag aan hem gegeven, en hij vond het zo leuk . @ Sammy, hopelijk is er wel snel wat te zien hoor. Dat wachten altijd, bah.... @ Juulz, ik duim ook voor jou schatje, dat weet je! Het MOET nu jullie tijd zijn!! @ Laurise, dank je wel, lief dat je even inbreekt. En dan hier mijn bagger test hahahaha:
Ik breek ff snel in. babbii Ik ga voor je door duimen meid. Dit beebje gaat gewoon blijven plakken meid.je streep word steeds duidelijker. Die krampen horen erbij meid. En het kunnen ook je darmen zijn die nu plaats aan het maken zijn super ben zo blij voor je juul Ik duim ook voor jou mooie draakje meid denk veel aan je. De rest van de meiden. Ik hoop dat iedereen hier op korte termijn, mooi bijzonder positief nieuws mag melden. Dikke knuffels. Een oud vriendinnetje
Wat zwaar balen om nu al te weten dat die narigheden met werk in het vooruitzicht liggen. Laten rusten is niet te doen, Jullie hebben ook wat moois in het vooruitzicht en geniet ervan. Medicatie DD zal zelf betaald moeten worden. Daar ga ik vanuit. Wat het zal worden weet ik pas met/na de intake op 5 mei. Ik heb nog wat in de lade en koelkast liggen, maar hoop tegen die tijd misschien van anderen wat te kunnen gebruiken. Dat zie ik dan wel. KNUF!!!!
ff snel ego: ben eindelijk ongi!!! jeeeej maar heb zoooon buik en rug pijn! blehhh kom morgen weer reageren!
ST, eindelijk ongi! Doe rustig aan, want je buik en rug maken het je nu niet makkelijk. Je bent een schatje. Mensen hebben over alles wel snel een oordeel. Zo zal ik mijn leidinggevende niet snel op de hoogte brengen van de mmm. Dat vertrouwen heb ik niet in hem. Eens zien hoe dat zal gaan als we in DD beginnen. Ik zie mijn neefje en nichtje ook niet echt vaak. Ze wonen 50 km van ons vandaan. Gelukkig volgend weekend weer. Brabbel, ik ben zooooooo benieuwd naar jou. Zeker na de eerdere afzegging. Maar ik ben net zo benieuwd met welke meiden ik al jarenlang zit te tikken. Zonnetje, balen dat je eigenlijk te weinig tijd heb om de verbouwing vlotter te laten verlopen. Hoeveel kijkers hebben jullie gehad? Het is en blijft een slappe tijd op de huizenmarkt. Wat een spannende week weer voor jullie. Mijn duimen gaan draaien! Tori, balen dat de hcg nog zo weinig was gezakt. Hopelijk verlies je veel met je ongi. Tat, fijn dat je je dossier inmiddels heb ontvangen. Ik loop bij een mesoloog. Afgelopen week weer doorgemeten en blijkt dat de stress op het werk mijn gal vervuild. Ik kan mijn gal niet spuwen.... Dus een pil (op natuurlijke basis) voorgeschreven gekregen die mijn lijf door deze periode heen moet slepen. Angelica, ik duim voor je dat de ongi wegblijft. Babii, pffffff... wat spannend! Vreselijk al die onzekerheden. Knuffel!!! Juulz, mijn duimen draaien voor jouw draakje. Sammy, gaat alles goed voor de bruiloft? Babyhope, leuk om jou weer te zien. Hier geen nieuws.