IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Jij alweer zwanger van de 2e milkhd. Weet nog wel dat we samen met iui bezig waren. Hoop dat het hier ook ooit lukt. Maar angst is er ook dat het niet lukt na zoveel mislukte pogingen.

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Ja, en nog wel een spontaan wonder! IUI4 was toen raak bij ons en lijkt dus alsof lichaam nu weet wat ie moet doen. Hopelijk leert jouw lichaam dat ook ;)

Ik vind het wel moeilijk hoor, om jou zo te zien. We zaten daar soms samen in de wachtkamer voor IUI en nu zit ik hier met een tweede op komst en ben jij nog druk in de MMM... :( Maar ik gun het je ontzettend, ik blijf jou (en de andere meiden van het IUI-topic van toen) in de gaten houden!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Was even benieuwt hoe het met de meiden is , zie ik allemaal roze voor bij komen.
    En slik 1 van babii wist niet wat ik zag maar deze moet toch top gaan !
    En zeker niet vals een hele mooie meis duim duim dat het goed gaat .
    Je angst is heel goed te begrijpen . Gefeliciteerd meis .

MilkHd@ Ook op roze van de tweede gefeliciteerd!

Brabbel @ Je gaat vlug , loopt alles nog naar wens ?

Zonnetje , juulz, en de andere meiden dikke knuf van mij .

Met mij gaat het goed ondanks stress van de afgelopen dagen .
    Ben heel ziek geweest zondag flink over geven , nu gaat het weer redelijk nog wat licht in het hooft , en een steen in mijn buik.
    En heeel moe.

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hey milk!! wat leuk dat je even langs komt! en idd,....wat ziet mijn oog?!? 2e wonder op komst!!! gefeliciteerd!!!! wat leuk!!

juulz: dikke knuffel voor jou meid! een slecht gevoel doet een mens niet goed ;) maar blijf nog ff positief meid!!! xxxxx

tat: veel carnaval plezier!!! hier ook in de omgeving carnaval, maar ik heb er niet zo veel mee al ging ik vroeger wel! (en dan ben ik nog wel half limburgs haha) manlief gaat wel ff te feesten maar ik heb al zo'n drukke maand,..blijf lekker thuis! ;) en idd skat,...t gaat je niet in de koude kleren zitten! hoort er allemaal bij! en weet er alles van! (ik ben zo;n hormoonhobbelpaard! )

zonnetje: al zenuwen voor t weekend ;) spannend weer hor!!!!! komt vast helemaal goed!!!!!

all/ego: weinig nieuws meiden!!! mn ongi is weer voorbij en ben klaar voor mn fm dinsdag! van t weekend de babyshower van mn schoonzus dus vanavond nog ff de laatste bedankjes maken! verder weinig plannen en geen bijzonder nieuws ;)

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, hoe geweldig is dit nieuws!!! Gefeliciteerd!!!! Ik heb de afgelopen dagen aan je gedacht.

Juulzon, ik hoop dat de lage rugpijn nu een andere betekenis heeft. Knuffel!

Zonnetje, mijn duimen draaien voor een goede ontdooing.

Marnat, beterschap! Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest.

Alle andere meiden een zwaai en knuffel.

Ik zal waarschijnlijk dit weekend ongi worden. Geen carnaval, want ik heb daar geen zin in.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Timon@ Ben nog niet super heb nu weer hooftpijn dacht even te douchen gaat het vast wel weer , maar nee dus , meer in mijn topic.

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
  8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mooie buik, Brabbel!

Blijf nog maar even rustig aan doen, Marnat. Heel vervelend die hoofdpijn.

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik heb GELUKKIG!!!!! helemaal nergens last van.
    Ik hoop echt dat ik me de 2e helft nu ook zo blijf voelen, want phoe, wat gaat me dit allemaal makkelijk af zeg.
    Ach ja, de pijn en alle ellende hebben we al genoeg gehad, dus nu mag t ook wel meezitten voor m, vind ik zelf, haha!

Jij buikgriep Marnat?
    Blergh!
    Maar ja, t heerst he?
    Wees maar blij dat jullie geen carnaval vieren, anders was je weerstand helemaal verwoest geweest, ;)
    Kus! :)

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Thanks schattie! :D
    Binnenkort wel mee daten he!? :)

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zonnetje, ik duim voor je cryo dit weekend! Spannend weer!

Pipelle: zoals Zonnetje al schreef. Op mijn topic staat er meer over. Alleen geen sneetje in het baarmoederslijm, maar er wordt een 'reepje uitgschraapt" (pijnloos en risicoloos). Rest zoals zonnetje al schreef.

Brabbel, heb al gereageerd in je album :)Mooi!

Babii, op naar de echo!!!

St, ook weer spannend...!

@ego: Nog steeds geen bijzonderheden te melden. Geen andere borsten, nog geen roze of bruin (zou de de utro wel tegenhouden). Niet moeier ofzo. Vandaag 10 dagen ná ei en 6 dagen na TP. Las al ergens dat de meeste meiden 8 dagen na TP ongesteld worden, dus 12 dagen dag na ei. Dus zal zondag wel zijn. Heb gewoon geen hoop, da's ook wel balen.

xxxxxxx

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Geen idee of het buik griep is , de laatste week veel stres gehad zou ook een rol kunnen spelen .
    Carnaval geen puf en zin in feestjes lees mijn topic maar als je nieuwsgierig bent.

Fijn dat het goed verloopt meis de andere helft gaat vast ook goed.
    Kus terug

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dank je wel timon!

@ juulz, dan hou ik de hoop voor je, het moet van mij!!!

Ik werd ook altijd 8 dgn na tp ongi.

Hier verder niet veel te melden. Nog steeds enorm onzeker, ik doe alleen niet meer aan broekloeren. Wel het ene moment gigantisch lage rugpijn en krampen en als je ligt steken en nergens last van.

Blijkt dat die rugpijn van een gekantelde bm kan komen, laat ik die nu net hebben. Nog steeds afwachten!

Net weer gelezen op ivf forum dat meisje een echo had en er niks te zien was en ze was al 6 weken. Dat is waar ik zo bang voor ben, pff.

Fijn weekend meiden!

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mag ik mee babbelen?

Ik heb/had gewoon netjes eisprong en een cyclus.
    Helaas na een operatie aan een bbz zijn ze er achter gekomen dat de overgebleven eierstok er slecht uitziet en vol littekenweefsel vermoedelijk van een infectie.

Dit weet ik pas sinds gisteravond ben nu net een paar uur thuis.
    De gyn van vanochtend zei dat we het wel mogen proberen maar dat ze de kans klein inschat.
    Over 6 wkn hebben we een afspraak bij de fertiliteitsarts voor vervolg procedure wss ivf.

Wie kan mij vertellen wat ik de komende tijd kan verwachten?

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Zonnetje succes morgen! Ben aan et duimen voor een goede ontdooiing! X

17. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dank je, ben nu al zenuwachtig. Emmy is nu al ontdooid als het hoed is. Vandaag druk aan het klussen geweest. Dus wel afleiding gehad.

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zonnetje, heeel veel succes morgen! We duimen met zijn allen!!!

Jane, helaas welkom. Heb zelf ook een BBZ gehad (na TP van 2 emmy's na de 3e IVF-poging), vorig jaar. Mijn eileider is toen weggehaald, omdat deze gescheurd was. Beebje had zich daar ingenesteld en was te groot doorgegroeid, en dus pats, dag eileider. Veel inwendige bloedingen, 1,5 lt bloed verloren, bloedtransfusie gehad en op IC gelegen. En dit allemaal in Thailand tijdens onze oh zo blije vakantie die dus oh zo verdrietig afliep. Nu ongeveer een jaar geleden. Krijg weer een verdrietig gevoel als ik eraan denk. Loop inmiddels in Gent en weet dat de Prof slechte eileiders liever weghaald, omdat hun ervaring is dat de kans op weer een BBZ een stuk groter is als de eildeider afwijkend is (zoals bijv. door littekenweefsel). Kan me goed voorstellen dat je dit gevoelsmatig niet ziet zitten, maar ze vertelde me toen ik daar in augustus kwam, dat het echt beter was dat de eileider weggehaald was, omdat het vruchtje zich waarschijnlijk ook niets voor niets had ingenesteld in de eildeider. Er had waarschijnlijk al een afwijking gezeten...

Afin, wat je verder te wachten staat, geen idee! Weet niet wat en hoe en wanneer je verder mag. Over 6 weken dus gesprek bij fert.arts. Zou dat afwachten en aan de hand daarvan kunnen we je ongetwijfeld verder helpen. Vermoed overigens dat je hormonen moet gaan spuiten en de procedure voor een normale IVF-behandeling zal gaan volgen. HHierover vind je genoeg op het net, of de site van je eigen ziekenhuis. Was je trouwens op natuurlijke wijze zwanger van deze BBZ? Weet dat er op een ander Topic, zwanger naa BBZ, veel meiden weer op natuurlijke wijze, ook met 1 eileider, zwanger zijn geraakt.

Succes in elk geval.

@Babii, vandaag 7 dagen na TP, 11 dagen na ei. En gebruik dus utro. Nog geen ongie, dus denk morgen... Werd jij ongegacht utro op dag 8 na TP ongesteld> En gebruik je nu nog utro? En die banner staat je prachtig!!! Op naar die echo en echt wel dat er iets te zien gaat zijn! Hoe reageert Babii-man trouwens???

@All: zwaai en knuff! Vooral voor Timon, Marnat, Brabbel, Sammy en ST!

xxxx

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Kan niet slapen.. Zonnetje succes oh zit echt zo eRg te duimen voor je!
    Juulz knuffel terug :)

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    dank jullie wel voor het duimen. Gevoel wisselt van ik heb een tp en dat het ontdooien niet goed gegaan is, dus alles wordt afgeblazen.

En dan vind ik dat wachten op zo ochtend vreselijk.
    Manlief ligt nog heerlijk in coma (of doet alsof, want had het idee dat hij ook wel zenuwachtig was).
    Bellen tussen 9-11uur.

Reageer van de week wel even weer op iedereen. Heb aankomende week tijd genoeg, gezien ik lekker een weekje vakantie heb. Speciaal gepland ivm de tp, gezien ik meestal veel last heb van buikje en niet kan werken, terwijl collega's vinden dat ik moet komen werken.

Deel Deze Pagina