IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Het duimen heeft geholpen. Om 13.15uur een tp van mooi emmy.

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Yeah Zonnetje! Vanmiddag een TP :). Dat ie maar mag blijven plakken, ik duim voor je.

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ah zonnetje! Ben blij dat ie goed ontdooid is! Nou lekker 9 maanden blijven plakken! Succes vanmiddag! X

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Zonnetje, wat een super nieuws. Spannend weer hoor!

Juulz, hoe is het met jou vandaag?

En Babii, zo spannend ook voor jou!

Ik duim voor jullie allemaal lieve meiden!!!!!!!!!!!!!!

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    YES!!!!
    Heel veel succes lieve schat! :)

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Juulz, ik heb met mijn cryo's geen utro gebruikt, mits ik zelf ging dokteren.

De laatste keer was ik zwanger van een verse TP, werd toen op 14 DPO ongesteld, door de Utro heen terwijl ik knal positief testte....

Daarvoor heb ik wat cryo's moet Utro gedaan en werd even tellen..... 2x door de Utro op WD 8 ongesteld, en een paar keer pas na stop Utro.

Deze ronde heb ik niks gebruikt, was zo onwijs rustig. Had expres geen tampons gekocht, want dit werd de ronde. Verder wist ik zeker dat mijn bms goed was, en dat was hij ook. En nu dus dit als resultaat :).

Het is dus een beetje wisselend hoe het kwam, en wanneer het doorzette. Echter had ik wel altijd een vreselijke buikpijn die voorspelde dat het zo niet goed zat (ondanks de Utro).

Babii-man, tsjah... Ik testte natuurlijk vaag positief die vrijdag, toen zei hij; even afwachten.

Daarna werd hij zondag iets positiever, ja wacht nou maar je NOD af (whahahah, zo grappig om te horen).

Op mijn NOD, woow die wordt duidelijker, bloed je al? Nope.... Oooo ik heb een good feeling zegt ie.

En nu kwam hij gisteren naar me toe en zei; nou lief, volgens mij zit het echt wel goed hoor! Hoe voel jij je? Tsjah, dubbel schat, ik weet het niet. Mijn lichaam geeft zoveel signalen af. Nee, luister maar naar mij, uk zit goed hoor *smelt*.

Maar verder is hij de rustheid zelve. Gisteren schoot ik weer in paniek met wat heftige krampjes, en dan zegt ie; wees niet zo negatief en ga slapen and voila, heb een goede dag vandaag (wat ook weer eng is, want ja.... Nu voel ik weer niks).

@ Zonnetje, wat een super nieuws! Goed broeden nu en mij achterna gaan! Idem dito voor Juulz, ik eis dat jullie op roze komen!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    heel veel succes (en ik breek weer uit)

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Brabbel: natuurlijk ben ik benieuwd!! Hahaha en heb meteen ff gegluurd ;) wat een mooie buik mop!!! :D

Juulz: skat, hoest met je?!!?! Ondanks je niet positieve gevoel hoop ik op het beste meid!!! Ik blijf volop voor je duimen!

Babii: meid,….t komt helemaal goed!!!! Bijna 5wk! Dit is en blijft en plakker skat! Ik geloof erin!!! :D

Jane: welkom meid! Natuurlijk mag je meekletsen!! Gezellie! Wat vervelend wat je al hebt moeten doorstaan!!! Sterkte met de hele mmm de komende tijd!

Zonnetje: jeeeej !!!! vandaag je tp!!!! Helemaal top!!! Hoest gegaan?!?!

Sammy: liefie hoest met jou?!?!

Zeehondje: wat leuk dat je ff voorbij komt schuiven :D hoest met je!? En de kleine meid?!?!

Babii: again ;) wat heb jij een lieve man!!!!!! Heeerlijk!!!! En groot gelijk heeft ie!!!! ;)

All/ego: jeetje log net in en zie dat ik vrijdag voor het laatst online ben geweest!! Schandalig!! Hahaha
    Gister druk dagje gehad! Eerst lekker gerommeld in huis en daarna oppad met manlief naar de stad en mn zwager en savonds naar de bios! Dus geen internet tijd! Vandaag vroeg uit de veren! Ontbeten bij mn beste vriendin en daarna met haar naar mn schoonzus voor de shower! En die was zeeeer geslaagd! Nu lekker ontspannen op de bank!! Morgen weer werken en dan is het weer dinsdag!! Eerste echo dag!!! :D ben zoooo benieuwd!!!! Vind t eigenlijk wel beetje gek zo zonder medicatie en zit er daarom niet helemaal in maar komt vast wel weer vanaf de eerste fm!!

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zonnetje!!! Een emmy aan boord! Hoe ging het? Hoe was het? Hoe was-ie ontdooid? Wat zeiden ze? We duimen allemaal keihard voor je!

Babii, lief van je mannetje. Hij leeft echt wel mee. Op naar die echo, op naar dat kloppende hartje! Zo spannend!

ST, ook weer een goed teken, betekent dat je lekker bezig bent geweest, soms ook goed :) ! Op naar een mooie echo dinsdag.

@all: zwaai, zwaai!

Hier.. nog steeds geen nieuws. Niet getest vandaag, want voelde geen drang. Meende een lichte verkleuring te zien bij het utro inbrengen, maar kon net zo goed niets zijn. Weet het niet, mijn gevoel zegt nog steeds niet zwanger. We zien het wel per dag, per 'WC-bezoek'. *zucht*

Zo lekker Nikita kijken!!!

xxx

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    St lekker druk geweest. Hoe was de shower? Wat hebben jullie gedaan? Ik heb zaterdag een baby shower! :) Met mij gaat het goed. Donderdag de tp! Jeeej! Ik heb dat ook wat jij zegt.. Zonder hormonen ben ik er echt zo veel minder mee bezig..

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Juulz, duim echt voor je dat het deze x zo mag zijn!

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lief Sammy! En voor jou donderdag weer de TP, spannend!!!
    duimduimduim! xxx

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dames hebben jullie enig idee hoe snel hcg na een eileider verwijdering nog aanwezig is en hoe lang je symptomen blijft houden?

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag Jane,

U vraagt, wij draaien... In principe neemt HCG, net als het ontstaat, ook weer af. Dus het verdubbelt om de dag en neemt ook om de dag af. Als het goed is hebben ze je HCG gemeten toen je geopereerd bent en daarna. Dus tel maar uit... Bedenk dat je met bijvoorbeeld Pregnyl 5000 het echt 12 dagen duurt voor je 'clean' bent.
    Ik moest zelf twee weken na de BBZ voor controle van bloed terugkomen, om te checken hoe de 'stand' was, die was toen goed. Soms blijft er namelijk nog wat achter in de baarmoeder wat alsnogverwijderd moet worden, maar komt niet vaak voor bij een operatie.

Mijn cyclus daarna was overigens wat langer dan normaal en ongeveer 10 cyclussen daarna had ik veel meer last van mijn menstruatie (meer pijn en heftigere bloedingen). Nu niet meer, is nu weer 'normaal' vwb pijn, al is 'normaal' natuurlijk weer niet 'normaal' omdat ik na de BBZ 2 IVF-pogingen heb gedaan (of 1 IVF en ICSI om precies te zijn).

Er is overigens een speciaal topic 'zwanger worden na BBZ', misschien daar eens op kijken of vragen? Zitten meer meiden die in hetzelfde schuitje hebben gezeten. Heb daar een tijdje meegeschreven, na de BBZ, alleen omdat de meeste inmiddels(gelukkig) op natuurlijke wijze zwanger zijn geraakt (dus het kan...), voelde ik me daar niet meer zo thuis.

Succes nogmaals.

@rest: zwaai en knuffel! Ga nu lekker naar bed!

xxx

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Jane, zie net dat je je daar al gemeld hebt! Nogmaals, succes sterkte. Op mijn eigen topicje (moet je heel veel pagina's terug gaan), staat mijn verhaal uitgebreid van destijds, was in februari 2011. Zo'n beetje een live-verslag op papier van hoe het toen ging en hoe ik me voelde. Herken je onderschrift dus wel :( ...)

Knuff!

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ze hebben voor de operatie idd bloed geprikt daarna niet meer.
    Ik moet over 6wkn voor controle en that's it.
    Verder geen controles of verdere info gekregen.
    Ik weet dat ze een verdikking hebben weg gehaald maar ze hebben niet verteld of dat het ook daadwerkelijk het vruchtje was.
    Ga ik wel vanuit maar ben totaal niet tevreden over het ziekenhuis.

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Even een ego:

Vannacht amper kunnen slapen, vreselijke rugkrampen en kreeg direct een deja vu naar de vorige keren. Als ik loop gaat het wel, maar als ik nu lig, dus niet. Eigenlijk nu nergens last van, behalve dat ik moet poepen volgens mij, haha.

Net het ziekenhuis gebeld en moet om 10.45 uur langskomen voor een echo.

1.) of hij goed zit (in bm of eierstok);
    2.) of er überhaupt wel iets is doorgedeeld (zou nu een zwangerschapsring te zien moeten zijn).

Verder is het afwachten, maar om eerlijk te zijn is mijn gevoel er niet goed over. Hopelijk zie ik straks toch positief nieuws. De arts was best pissig dat ik niet eerder had gebeld.

Dus heb haar even haarfijn uitgelegd dat ik dat heb gedaan, maar dat de assistente zei dat het erbij hoorde. Nu ben ik helemaal pissig zegt ze, want u bent iemand met vmk's en die moeten we zeer serieus nemen bij dit soort klachten!

18. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    babii: wat fijn dat je vandaag terecht kan meid!!! ben benieuwd en ga heel hard voor je duimen!!!!! succes skattie!!! x

sammy: donderdag je tp!!! spannend!!!!!! :D
    wij hadden een hightea georganiseerd omdat we bij haar eerste zwangerschap al een origineel amerikaanse shower hadden ;) en t was erg geslaagd!!!!

juulz: ik blijf hard voor je duimen skat, en hoop dat je gevoel er helemaal naast zit ;) ik had over alle rondes trouwens 1x geen test drang, en dat was toen ik WEL zwanger was! dus wie weet ;) wanneer mag je officieel testen?! dat is me ff ontgaan! sorry!!

all: fijne dag vandaag!!!!!!!

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    BABii,. Ben voor je aan het duimen dat alles goed zit!!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    juul. Hoe gaat pet meid? Ik duim gewoon door voor je hoor!

Babii maak je niet te druk meid als er ook nog niks te zien is hè. Het is nog vroeg om iets te zien, ik ging met 5.5 en toen was er alleen een vruchtzakje te zien. Heel veel succes en ik denk aan je.

Deel Deze Pagina