IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Timon: wat apart meid!!!!!! Geen idee wat het kan zijn/waar het vandaan komt! Ben benieuwd!!!!

Tat: dat heb je goed gedaan!!! Heerlijk genoten van het prachtige weer ;) !!! van zulke momenten moet je genieten !!!!
    Wat vervelend dat je zo;n lange cyclus hebt!!! Kan me voorstellen dat je nu wel wil beginnen aan de terugplaatsing!! Hopelijk is al dat wachten niet voor niets meid!!
    Hoe ik me voel?!?!!? Ik hoop dat je gelijk hebt dat het gewoon goed moet gaan!! Maar,…t gevoel is nu Heeeeel dubbel !!!! aan de ene kant zegt iets al dagen in me dat het niet zo is, maar aan de andere kant blijf ik erin geloven en denk ik dat het misschien wel eens zo is. Maar ik heb geen kwaaltjes en merk helemaal niets! Geen last van mn borsten (al begin ik ze nu wel iets te voelen), niet misselijk , niet moe, Wel steeds trek maar dat zal wel tussen mn oren zitten want ben gewoon gek op eten hahaha. maar ook geen ongi gevoel! Maar ik kan me herinneren dat ik vorige maand ineens last van mn buik kreeg smiddags en volgende dag was ik super ongi dus,…zegt allemaal niets! Ik heb verder ook geen test verlangens ofzo. Maar toen ik toen zwanger was, had ik dat ook niet! Ik heb t altijd wel maar toen niet!! Had toen ook het idee dat het WEER niet zo was en uitslag bloed bewees t tegen deel! Dus wie weet!! Tis gewoon afwachten!!! Maar ik ben de moed nog niet verloren ;)

All: voor mn ego zie mn reactie op tat :D
    En voor de rest,…fijne dag allemaal!!!!!!!!
    Oh oh oh ik heb nog wel een leuk nieuwtje,…gister ff wat spulletjes naar mn schoonzus gebracht met manlief. En de kleine weer ff bewonderd!!! En ik heb er voor het eerst verschoont!!!! Wat een verschil is dat weer ff zeg! Dr zus werkt zo makkelijk mee! Die blijft stil liggen en gooit zelf de benen omhoog enzo en bij kleren aandoen gaat ze staan. En met zo;n kleinte wiebelen ze alle kant op, benen trekken ze steeds in en het is allemaal zoooooooo klein!!!!!!! En vind het ook nog beetje eng om de navel klem enzo maar,….tis me gelukt :D hihi wat heeeerlijk zeg zo’n klein poppie!! Kan niet wachten tot het ooit mijn beurt is !!! maar eerst gaan we lekker genieten van het oom en tante zijn :D zaterdag komt manlief’s beste vriend dagje klussen bij ons in de tuin met manlief natuurlijk. En zijn vrouw (mijn beste vriendin) is altijd werken op zaterdag dus dan mag ik hun kleine ventje de hele dag vermaken! Hij is net 1,5! Denk dat ik lekker met hem ga fietsen ofzo :D en voor hem ben ik tante ST ,…dus lekker genieten van het tante zijn ;)

2. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Ff weer ego: hier paniek!!!! Boobs beginnen nu echt pijnlijk te worden en heb ongi krampen...ben bang voor slecht nieuws!! Al blijf ik ergens geloven dat het wel is gelukt!!! Heeeeel irri!!!!

Trouwens...wat ist stil hier?!!?

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    St nog even hoop houden!! Pff irritant die onzekerheid! Nog even en dan mag je testen. Sorryyyy ben even weinig aanwezig.. Lekker werken zonnebank nageltjes doen nog laatste dingetjes regelen en kopen voor de bruiloft gisteren was de trouwambtenaar hier voor gesprekkje.. En guesS WHAT Hij komt vanavond of volgende week op tv want hij trouwt BARBIE!! WHAHA en ook nog in het zelfde stadhuis als ons! Zaterdag fm dus ja spannend wanneer de tp is.. St succes!

4. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    oh ST, hou hoop!! Kan juist ook positief zijn dat je dit voelt! Ik blijf duimen hoor!

oh Sammy, te grappig! Ik heb het niet gezien gisteren. Mn ouders kwamen gisteren langs om te eten. Zijn 3 maanden in het buitenland geweest, dus erg blij om ze weer te zien! En dan toch ook zo'n stemmetje in je achterhoofd dat zegt: "wéér 3 maanden voorbij....." :(

Goed afspraak volgende week staat weer voor onze laatste tp. Ik hoop niet dat mn cyclus me weer zo in de steek laat als deze maand.
    Morgen bloed prikken voor Voorburg en we zijn weer druk aan het temperaturen, ook voor Voorburg.
    Vrijdag worden 2 verstandskiezen getrokken en die vrijdag erop ook 2 :(
    Drukte zat in huize Tat :)

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
  6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Tat: ik hoop met heeeeel mn hart dat je gelijk hebt!!!!!!!!!! ;)
    Spannend weer je terugplaatsing skat!!! Mn duimen gaan weer draaien voor je hor!!!!
    En heeeel veel succes met je kiezen ;) naar vooruitzicht! Bleh!!!! Maarja,….wat moet dat moet ;) zal iig aan je denken ;)

Angelica: tja,…om 1 of andere reden heb ik totaal geen drang/behoefte om te testen!! Maar ben ook gewoon bang voor het resultaat!! Als er geen streepje verschijnt ben ik heeeel teleurgesteld en misschien zelfs beetje verbaasd! Maar ik ga aan de andere kant ook liever van mn bloedtest uit want als er wel een streepje verschijnt kan het alsnog niet goed zijn! Vorig jaar bij de vmk had ik ook niet getest thuis (was mn eerste keer dat ik dat niet deed en er ook geen verlangen naar had) en toen was mn HCG 82 dus hup in potje piessen en testen maar! En toen verscheen er gewoon 2e duidelijke streep terwijl er neits meer was natuurlijk dus voor mij geen zelf testen meer als ik ook maar enig sinds het idee heb dat er misschien wel eens een 2e streep zou kunnen verschijnen ;)
    Dus jij weer begonnen met hormonen ?!?! spannend hor!!!!! :D en druk met de studie ;) goed bezig meid,..en vooral veel succes met de examens !!

All/ego: nog geen nieuws! Vanmorgen werd ik wakker en dacht ik ff dat ik ongi was, voelde wat “nattigheid” dus wou mn bedje niet uit,..maarja,..moest zoooooo nodig plassen,..dat er niets anders op zat! En ,..helemaal niets!!! Nattigheid kwam van mn utrobollen :D haha
    Ongi krampen zijn weg, en pijn in mn borsten ook! Vandaar dat ik ook dacht dat ik ongi was. Meestal wordt ik ongi zodra de pijn over is! Maar de utro zal het wel tegen houden! Al blijf ik toch ergens een goed gevoel houden :D misschien krijgen we deze keer toch eens goed nieuws!! Manlief hoopt iig van wel! Die zei gister avond nog tegen me dat ie hoopt dat het nu gelukt is! Nu hij weer oom is geworden en kennissen van ons voor het eerst zwanger zijn, begint het nog meer bij hem te kriebelen denk ik! Maarja,…we kunnen niet meer doen dan dit! En zoals ik al zei: mn gevoel blijft ergens positief maar mocht het niet zo zijn,..dan ga ik vol goede moed naar de volgende poging en ik hoop dat we gelijk mogen beginnen zodra ik ongi ben!! Geen rustmaand deze keer hoop ik!!!

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    ST, ik ben ook benieuwd waar dit nu weer vandaan kwam. Vast niet door het schrikkeljaar zoals Tat opperde. Zo gek zal mijn lijf niet in elkaar zitten.:p
    Gaaf dat je al met je nichtje in de weer bent geweest. Zo'n ukkie is altijd wennen als je d'r zus bent gewend. Ik heb dat ook gehad met mijn neefje (3 jr) en nichtje (6 mnd). Geniet zaterdag van die andere hummel!!!
    ST, jij maakt het nu wel heel spannend!!!!!!

Tat, wat fijn dat je heb genoten in Scheveningen.
    Vreselijk dat je ongi zo op zich laat wachten. Hopelijk komt 'ie snel en kan je door.
    Lieverd, denk dat nu niet 'weer 3 maanden voorbij'. Je kan er niets aan doen, helaas. Het geeft een soort schuldgevoel en dat is zo onnodig!
    Fijn dat je ouders er weer zijn.

Sammy, heerlijk met de trouwvoorbereidingen bezig! Praat me niet van Barbie... wat een muts. :$

Vandaag 2 gaatjes gevuld bij onze nieuwe tandarts. Wat een verschil met de vorige! Deze is zo subtiel. Wel een halve dag met een half verdoofde mond gelopen. Maar goed dat ik vandaag en morgen vrij ben.;)

Angelica weer als junk. Gaat het goed? Wat gebruik je nu? Meid, succes ermee en met je studie!

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Timon: wat fijn dat deze t.arts subtiel was!! En dat je gaatjes weer dicht zijn!
    Hier idd lekker spannend! ;) lig nu in mn bedje en hoef hierna gelukkig nog maar 1nachtje (em hele dag!) ben t wel zat nu! En super benieuwd!!!

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

ff klein berichtje....
    Babii zal de komende tijd niet veel online zijn vermoed ik.
    Haar man is vorige week overleden.... wat waar en hoe weet ik niet, ik weet alleen dat het wel een feit is...
    Dacht stel ff mensen een klein beetje op de hoogte...
    Liefs Flippo

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    WAT??!?!?!?!? Met rillingen lees ik dit bericht, Flippo. O, wat erg voor Babii. Net zwanger en nu is manlief overleden. Hoe kan dat?

O, lieve Babii... mijn oprechte deelneming. Heel veel kracht met dit enorme verlies en een enorm dikke knuffel!

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

OOHHH NEEEE wat een bericht van Babii...de tranen springen in mijn ogen...wat vreselijk...

12. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    WAT!?!?!?!?! oh mijn god, wat erg! Idd, net zwanger met zo vreselijk veel moeite en dan dit.
    Lieve lieve Babii, ik kan geen woorden vinden die je pijn kunnen verzachten, alleen dat ik aan je denk en je alle kracht in de wereld toewens om dit verlies te dragen....knuf...

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    :$ Oh nee......

Lieve Babii mocht je dit lezen, gecondoleerd, en heel veel sterkte lieve schat.

Flippo, bedankt voor t delen, lief dat je aan dit topic dacht.
    Wat erg zeg, bah, ben dr meteen helemaal verdrietig van.

14. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Jemig... Ben er helemaal stil van... Ik schreef eerder mee in dit topic, sinds de laatste mislukte poging een stille meelezer. Maar nu lees ik dit vreselijke berict! Zo trots schreef Babii over de reacties van manlief op eindelijk een goede zwangerschap!! Babii, heel, heel veel sterkte. Weet niet goed wat nog meer te zeggen...

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Jeetje wat een vreselijk nieuws!!! Ik had al een vermoeden dat er iets was omdat ze niets meer liet horen...maar dit had ik dus nooit verwacht ben er stil en ontdaan van!!!! Arme lieve babii!!!! :( zo vreselijk van het ene zo gelukkige moment samen naar zoveel pijn en verdriet!!!
    Lieverd.... gecondoleerd en heeeeel erg veel sterkte in deze zo moeielijke tijd!! Ik kan je pijn, verdriet boosheid niet wegnemen maar ben in gedachte bij je!!! Xxx

16. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik lees met tranen het bericht van flippo over babii. Jeetje wat erg. En wat een verdriet na de vreugde. En nog zo jong.
    Wat een oneerlijkheid toch.
    Dikke knuffel voor babii.

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Babii :$ Vreselijk! Gecondoleerd, ontzettend veel sterkte!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    *breekt in* wat!! Oh ik kreeg een rilling van mijn teen naar mijn hoofd,toen ik het berichtje las over babii man. Nee wat erg zeg! Babii als je dit leest ik denk aan je. Wat een verdriet en pijn dat jij nu moet meemaken na zoiets moois dat je in je buikkie draagt. Jezus zeg wat een .... Hoe kon dit gebeuren?

Ik denk aan je meid.

19. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Het zit babii niet mee, geen ouders meer en nu ook haar man kwijt.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik heb het er koud van.... Babii lieverd gecondoleerd en een hele dikke knuffel
    Weet dat we er voor je zijn...

(sorry lees hier veel mee meld me niet veel )breekt weer uit....

Deel Deze Pagina