Oh nee...Babi wat vreselijk..woorden schieten te kort. Eindelijk zwanger en nu dit. Heel veel sterkte!! (Net als ricmar lees ik hier mee...)
Babii...samen zo'n lange weg naar dit wondertje..en dan is het eindelijk zover en dan dit...gecondoleerd en heel veel sterkte met dit enorme verlies!
Babii wat vreselijk zeg!! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd schat! Dikke knuffel
Kippenvel loopt over mijn lijf en tranen staan in mijn ogen Babii wat vreselijk, gecondoleerd en heel veel sterkte. (ik ben hier niet actief, maar lees wel veel mee)
Lieve Babbii, ik zit hier ook met tranen in mijn ogen dit te lezen. Vreselijk. Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen de komende tijd
Babii, we hebben het weleens over ons bms gehad.... misschien weet je dat nog... Ik wil je heeeel veel sterkte en kracht toewensen in deze vreselijke tijd.... Gecondoleerd.......
@babii, ik ben gewoon misselijk van dit tragische nieuws!! we hebben lang lief en leed gedeeld bij het clomid topic, dus ik wil je gewoon een dikke digi knuffel geven, zodat je weet dat ik aan je denk!!! sterkte met dit grote verlies!!!
Babii, jeetje...wat verschrikkelijk! ! Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet! Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst! Dikke knuf Loesie
Zonnetje en angelica..thanx. ik heb mn uitslag al binnen. hcg was er wel maar erg laag (25) ik moet di weer prikken voor definitief bericht of t gaat de goede kant op of het neemt af! We zullen zien. man geloofd er niet in maar ik wel! Blijf hopen op t goede maar ben zeeer realistisch! Toen met 82ging t immers ook hard berg afwaards maar toen voelde ik ook echt dat t over was en nu niet! Ik bid en smeek om een wonder, blijf geloven maar blijf ook de waarheid onder ogen zien!! (ken ook niemand bij wie zo laag op dag 16 na tp nog opliep) Xxx