IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Doe mn best!!! Hahaha

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik zou zeggen ST: Gefeliciteerd!!!!!
    Die testen zijn toch KEI-duidelijk?!?!?! GEKKERD!!!!!

3. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Nou ik moet toegeven...voor een hcg van 25 gister....vind ik m idd super!!!!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    ST, duidelijk!!!!!! Nu niet meer in de stress raken! Gefeliciteerd!

Zonnetje, gaat het goed met je? Je bent vast druk met je huisje en het werk. Ik heb het misschien gemist, maar is jullie huis al verkocht? Heb je al met je man over een vervolg gehad?

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    ST: ik zeg zwanger, gefeliciteerd ;)

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    ST, gefeliciteerd!!! Enne, een cryootje kan ook wat later innestelen en het kan zijn dat je HCG dus op de dag van de bloedtest 25 was. Vind je test heel overtuigend, dus ik ben heel blij voor je!

Aneglica, jij weer begonnen las ik? Vertel, hoeveel groeit er? Hoe ziet je schema eruit? Moet zelf as maandag naar Gent voor de Pipelle en zit tegenwoordig (sinds dindag) aan de Thyrax om mijn schildklier beter te doen laten werken, mijn TSH moet nl wat zakken en mijn T4 moet stijgen...!

Zonnetje, hoest nu met jou?

@all: zwaai en knuffel

Babii, had je gepbt, vond het niet zo gepast om het vreselijke bericht hier openbaar te maken, hoewel de lieve reacties je toch wat steun kunnen geven. Hoop dat met je buikje alles nog goed gaat, ondanks de verdriet en de pijn.. Liefs!

7. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Je test is duidelijk genoeg ST. Gefeliciteerd.

Succes maandag juulzon

Voor iedereen fijne zondag.

Hier inderdaad druk aan het klussen in huis. Eigen huis helaas nog niet verkocht en ook geen kijkers meer. Dus niet zo gunstig.
    Nog niet met man over gevolg gesproken. Ook even besloten nu eerst andere dingen te ordenen. Zit zelf niet lekker in velletje door alles.
    Niet naar mijn zin op het werk, druk met alles en het niet lukken van kinderwens. Heb nu 6x iui en 6x tp gehad.

Heb het vermoeden dat er nog wel een punctie komt, maar nu even niet. Ga nu eerst zorgen dat ons huis wat verder af is. Zie ook op tegen een nieuwe punctie. Vorige was niet fijn.
    Daarnaast ook om me heen aan het kijken voor ander werk.

Heb nu dus vele dingen die niet lekker lopen en genoeg energie vragen.
    Het is en blijft dubbel, maar vind het nu wel even goed zonder mmm.

Was weer een lang ego. Vandaag weer verder klussen.

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hallo allemaal :D
    st hoe is tie nu ?
    Juulz succes maandag!
    Zonnetje klote dat et nog steeds zo gaat op werk en huis nog niet verkocht. Goed van je dat je je op andere dingen kan richten die nu even belangrijker zijn. Begrijp je gevoel over de punctie ik zie zelf ook op tegen een punctie dus hoop die ook niet nodig te hebben.
    Timon voor jou gaat het nu ook opschieten he! Die paar weken zijn voor je het weet voorbij!!:d

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    *inbraak* ik ben een vriendin van babii en ken babiiman al ruim 12 jaar.

Vrijdag nacht voelde babiiman zich niet goed worden...
    Hij is plotseling overleden aan een hartstilstand, babii heeft er alles aan gedaan om hem hier te houden.
    28 jaar was hij.

Donderdag was de begravenis, het was ontzettend zwaar en emotioneel, maar babii is zo ontzettend sterk!

Ze heeft afgelopen week nog een echo gehad, met het babietje gaat het goed, het hartje klopt heel sterk.

Ze gaat nu bij haar schoonouders wonen met alle diertjes waar babii en babii man zo van houden.

Ik vind haar echt een kanjer hoe ze het allemaal doet, hopelijk krijgt ze veel steun uit haar omgeving, van mij sowieso wel, en blijft het met haar zwangerschap ook allemaal goed gaan.

*uitbraak*

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Timon: ik ga mn best doen :D hahaha zal me niet meer druk maken ;) hihi

Milk : ook hier,…thanx :D ik hoop zoooo dat jullie allemaal gelijk hebben :D

Juulz: thanx meid!!!! Ik hoop dat je gelijk hebt!!! :D
    En ik vind mn test ook super duidelijk! Vooral dus voor een “laag” hcg! :D pfffff nu ist wel spannend hor !!!

Zonnetje: dank je wel ;)
    Wat een domper dat er niemand meer komt kijken meid!! Kan me voorstellen dat het heeeeel frustrerend is!!! Hopelijk komt gauw de juiste persoon toch een kijkje nemen!
    En je doet het goed hor,…om ff tijd voor jezelf te nemen!! Even met andere dingen bezig ;) is belangrijk meid!! Niet alleen je lichaam heeft af en toe herstel nodig,..je geest ook xxx
    Klusze vandaag meid!!! Dikke knuf voor jou,…gewoon omdat ik er zin in heb :D haha
    En jij het verdiend :D hahahahah fijne zondag !!

Sammy: goede morgen :D hoest bij jou?!!?!?! ;)
    Hier gaat t wel goed hor :D eigenlijk weinig te melden! Gister lekker bij vrienden gegeten en daarna zaten de mannen in de tuin bij vuurtje en ik met mn vriendin op de bank languit film te kijken,…
    Ik was ontzettend moe!! En had overdag op haar kleine gepast, maar die was niet lekker dus heel huilerig enzo,..en ik moet eerlijk toegeven,..dat kostte me behoorlijk wat energie !!
    Vandaag lekker beetje uitgeslapen! Ik heb qua hoop en gevoelens nogsteeds een super goed gevoel!! Ik blijf hopen en geloven tot het tegendeel bewezen is!!! Gister zei manlief kom schat “ook ff gezellie wijntje en peukie doen” uhhhhh mop,….dat meen je toch niet serieus he!?!?! Er zit een frummel in mn buik ! kan toch niet!!!! ….dus ZO overtuigd ben ik :D hihi heb vanmorgen ook maar eens mn temp opgenomen,…(normaal deed ik dat nooit want was altijd anders door de hormoon medicatie en klopte nooit!!) en die was 37,2!!! Nog meer positiefheid ahahahahahah ik ben zooo benieuwd naar dinsdag!!! Ben gewoon beetje zenuwachtig ahaha hopelijk ist dan tijd voor een prachtige banner :D
    Morgen ga ik nog wel testje doen denk ik! Al vind ik dat dooood eng! Maar dat vond ik gister ook! Manlief vond t beetje gek omdat ik di toch ga bloedprikken maar wil het gewoon weten / in de gaten houden voor mezelf ;)

Zo dat was meteen mn ego ;) hihi

11. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Dag meiden, ik weet niet of jullie mij nog kennen? Tot een klein jaar geleden schreef ik hier zo nu en dan mee. Wij zijn al behoorlijke tijd bezig zwanger te worden, ik heb IUI's gehad, zwanger, missed abortion (9-10 weken), weer IUI's, zwanger, vroege miskraam (6weken), nogmaals IUI's, weer zwanger, weer vroege miskraam, daarna over op IVF, 1e poging totaal 2 terugplaatsingen gehad, niet zwanger, 2e poging afgebroken (escape-IUI wegens te weinig follikels), opnieuw 2e poging, 1e tp zwanger maar weer vroege miskraam, nooit een oorzaak gevonden. Na de miskraam van vorig jaar doorverwezen naar Maastricht, daar nogmaals uitgebreid onderzoek naar herhaalde miskramen, uiteindelijk het advies gekregen goed te sporten.

Dat heb ik gedaan, 2-3 x per week hardlopen en of het daar aan gelegen heeft zal niemand weten, maar half januari 2012 is een cryo-embryo terug geplaatst en inmiddels ben ik 12 weken zwanger! en it's alive and kicking :)

Helaas zie ik nog best veel "oude bekenden" hier, kom op meiden, er is hoop! Liefs Dopey

12. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Ooooooooooohhhhhhhhhh wat afschuwelijk.........
    Wens haar maar heel veel sterkte........

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    WOW Dopey wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!
    natuurlijk ken ik je nog mop!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    geniet lekker van je zwangerschap meid!!!!!! en leuk dat je het met ons komt delen ;)

yend: bedankt voor het delen!!! ook jij als vriendin van babbi veel sterkte!!

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Doppy@ Gefeliciteerd meis met het mooie nieuws!!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Lieve Babii

Brrrrrrrr heb het koud van dit vreselijke bericht .
    Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen . Zal kaarsen branden om jouw en je kleine de kracht te geven die er nodig is.
    Hoop dan ook dat je veel steun van iedereen die je lief is krijgt.
    En weet wel zeker dat je dat van yenD krijgt .
    Dikke knuffel van mij al heb je er weinig aan.
    Verder weet ik even geen woorden te vinden.

YenD@ Geef je het even door aan die schat! slik slik.

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh lieve, lieve Babii. Wat een vreselijk nieuws. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Wat moet dit moeilijk voor je zijn zeg. Zo oneerlijk, snik, knuffel.

ST, wat lees en zie ik nou!!! Echt een super mooie test hoor, kan niet missen. Dinsdag is je HCG gewoon onwijs gestegen!!!

Dopey, volgens mij ken ik jou nog van het iui topic van lang geleden. Wat een fantastisch nieuws! GEFELICITEERD!!!!

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Babii lieve meid wat afschuwelijk.
    Gecondoleert.
    Ik weet eerlijk gezegd geen woorden uit te brengen:(
    Heel veel sterkte.
    En let goed op jezelf en jullie wondertje.

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Oooh lieverds sorry sorry sorry maar ik moet even egoën......
    Ik heb zoooooooo de zenuwen voor morgen!!!!! Ik schijt bagger om weer te testen!!! (sorry voor mn taal!!!) ookal ben ik overtuigd van een 2e streepje...ik ben zooo bang voor een herhaling van vorige keer :( pffffff word er gek van!!

19. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Komt goed spannende, je hcg stijgt naar je hoofd ;) Je hebt een pracht test en de rest komt ook goed! X

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanx brabantse!!!!! ik hoop t :D
    was al aan het fantaseren hoe ik er van de zomer uit zou zien ;) hahaha

Deel Deze Pagina